abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37789496
Maar goed, als mensen vinden dat Ayaan moet vertrekken zullen ze zeker ook geen bezwaar hebben om alle immigranten eens na te lopen en degenen die gelogen hebben eruit te zetten. Wie a zegt moet ook b zeggen
pi_37789590
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 15:00 schreef schatje het volgende:

[..]

Begrijp me niet verkeerd, ik ben het ook niet eens met de manier waarop Hirsi Ali haar mening verkondigt. Maar iemand weg willen hebben vanwege een niet gewenste mening vind ik echter te zot voor woorden. En dat is toch wat ik een beetje proef in deze discussie.
Hoe kan deze post verkeerd begrijpen

Ik steek niet onder stoelen of banken, dat ik haar liever kwijt dan rijk ben, maar daar gaat het hier niet om. Als blijkt dat er mensen in soortgelijke postities mensen alsnog hun nationaliteit wordt ontnomen en uit het land wordt gezet. Vind ik het onbegrijpelijk dat Rita bij voorbaat al zegt dat Ayaan niets te vrezen heeft.

Laat dat onderzoek maar komen en we zien wel hoe het uiteindelijk uitpakt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 13 mei 2006 @ 15:56:13 #263
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37789621
Als Verdonk haar niet uitzet, is dat een schande voor de VVD. Kan het kabinet wel opdoeken wat mij betreft. Niet geloofwaardig, inconsequent, vriendjespolitiek
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 13 mei 2006 @ 16:01:06 #264
29283 ChillyWilly
Bugger Off!!
pi_37789737
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 15:50 schreef Godslasteraar het volgende:
Maar goed, als mensen vinden dat Ayaan moet vertrekken zullen ze zeker ook geen bezwaar hebben om alle immigranten eens na te lopen en degenen die gelogen hebben eruit te zetten. Wie a zegt moet ook b zeggen
Tja.. die andere immigranten zijn voornamelijk PvdA en SP aanhangers en worden dan ook door Zembla doodgeknuffeld...

Zembla pakt bewust AHA/M omdat ze weten dat het spanningen zal geven voor Verdonk. Twee vliegen in 1 klap.
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
  zaterdag 13 mei 2006 @ 16:02:20 #265
29283 ChillyWilly
Bugger Off!!
pi_37789771
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 15:43 schreef oheng het volgende:

[..]

Heel Nederland liegt al als ze een parkeerboete krijgen (ik was maar 10 seconden in de winkel!), of om wat minder belasting te moeten betalen. Ik heb niets met AHA, maar wat voor hypocriete standpunten hier in deze thread worden ingenomen, is werkelijk waar ongelofelijk.

Natuurlijk heeft AHA gelogen, er zijn volgens mij vrij weinig asielzoekers die niet gelogen hebben om Nederland binnen te komen. Die gespeelde verontwaardiging over AHA (maar stiekem vanwege haar politieke voorkeur/mening) --->

Verdonk stelt een onderzoek in, en daarmee valt er voorlopig niets meer over te zeggen. Terugsturen is sowieso uitgesloten, want met haar "high profile" kritiek op de islam zal ze voor de rest van haar leven bescherming nodig hebben. Dus waar gaat het nog over. Laat dat onderzoek van Verdonk maar komen, het verandert verder niet een zak aan de bestaande situatie.

Zoals ik al eerder heb gezegd, het enige probleem is, dat AHA nu eventueel politiek zwakker staat.
Spijker op zijn kop
  zaterdag 13 mei 2006 @ 16:03:13 #266
123170 alors
zlata1234
pi_37789800
Wat huilt Verdonk trouwens over dat het niet gebeurde toen zij minister was? Die 26000 vallen toch ook onder de regels van nu? Taida was hier ook al sinds 1999...
know'm sayin?
word? word.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 16:04:25 #267
99433 Tup
Tupperwaar
pi_37789833
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 15:43 schreef oheng het volgende:
Heel Nederland liegt al als ze een parkeerboete krijgen (ik was maar 10 seconden in de winkel!), of om wat minder belasting te moeten betalen. Ik heb niets met AHA, maar wat voor hypocriete standpunten hier in deze thread worden ingenomen, is werkelijk waar ongelofelijk.
Er is verschil tussen:
liegen -> wel toegelaten worden
parkeerboete -> liegen
In het eerste geval is er een (positief) gevolg van het liegen, in het tweede geval niet, want de boete is er toch. Appels en peren.
Daarnaast bestaat er zeker wel verschil in mate van hypocrisie. Iemand die wel eens liegt zou in jouw opinie nooit iets mogen zeggen over de leugen(s) van een ander?
quote:
Natuurlijk heeft AHA gelogen, er zijn volgens mij vrij weinig asielzoekers die niet gelogen hebben om Nederland binnen te komen. Die gespeelde verontwaardiging over AHA (maar stiekem vanwege haar politieke voorkeur/mening) --->

Verdonk stelt een onderzoek in, en daarmee valt er voorlopig niets meer over te zeggen. Terugsturen is sowieso uitgesloten, want met haar "high profile" kritiek op de islam zal ze voor de rest van haar leven bescherming nodig hebben. Dus waar gaat het nog over. Laat dat onderzoek van Verdonk maar komen, het verandert verder niet een zak aan de bestaande situatie.
Iran kan best, is een veilig land.
Wasserwunderland
  zaterdag 13 mei 2006 @ 16:05:22 #268
99433 Tup
Tupperwaar
pi_37789854
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 16:01 schreef ChillyWilly het volgende:
Tja.. die andere immigranten zijn voornamelijk PvdA en SP aanhangers en worden dan ook door Zembla doodgeknuffeld...

Zembla pakt bewust AHA/M omdat ze weten dat het spanningen zal geven voor Verdonk. Twee vliegen in 1 klap.
Het is inderdaad allemaal een links complot...
Wasserwunderland
  zaterdag 13 mei 2006 @ 16:05:41 #269
29283 ChillyWilly
Bugger Off!!
pi_37789868
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 16:03 schreef alors het volgende:
Wat huilt Verdonk trouwens over dat het niet gebeurde toen zij minister was? Die 26000 vallen toch ook onder de regels van nu? Taida was hier ook al sinds 1999...
Dus?? Verdonk was nu degene die Taida een verblijsvergunning moest geven of weigeren. Bij AHA/M was dat een voorganger.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 16:06:51 #270
29283 ChillyWilly
Bugger Off!!
pi_37789893
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 16:05 schreef Tup het volgende:

[..]

Het is inderdaad allemaal een links complot...
Nee, het is een poging tot makkelijk scoren van Zembla
  zaterdag 13 mei 2006 @ 16:08:34 #271
99433 Tup
Tupperwaar
pi_37789934
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 16:06 schreef ChillyWilly het volgende:
Nee, het is een poging tot makkelijk scoren van Zembla
Don't shoot the messenger. Feiten zijn feiten. Singh Varma is oon aangepakt. Ben je altijd zo kritisch op klokkenluiders? "Ze doen het alleen om aandacht te krijgen?"
Wasserwunderland
  zaterdag 13 mei 2006 @ 16:09:37 #272
99433 Tup
Tupperwaar
pi_37789958
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 16:05 schreef ChillyWilly het volgende:

[..]

Dus?? Verdonk was nu degene die Taida een verblijsvergunning moest geven of weigeren. Bij AHA/M was dat een voorganger.
Dan wachten we even tot mei volgend jaar en kan de toekomstig minister van vreemdelingenzaken AHA uitzetten.
Wasserwunderland
pi_37789967
Die leugenachtige parasiet die op onze kosten een riant appartement heeft en security moet zo gauw mogelijk uit Nederland gegooid worden.
Het zou geen verlies, maar een aanwinst zijn. Iemand die trolt en niks constructiefs in de politiek doet ook al zit ze in de kamer hebben we niks aan.

Dat Kosovaarse meisje, die haar examen wilde doen en wilde studeren, die zou je verblijfsvergunning moeten geven. Geef die van Hirsi Ali maar aan haar.

Kroes
"Ze heeft 5 verschrikkelijke burgeroorlogen meegemaakt.. "

Helemaal niet, ze was al weg voor de oorlog begon en had goede verblijfsplaats en liep geen gevaar door wie dan ook.

Verdonk, houd je rug recht:
UITZETTEN!
  zaterdag 13 mei 2006 @ 16:10:46 #274
29283 ChillyWilly
Bugger Off!!
pi_37789985
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 16:08 schreef Tup het volgende:

[..]

Don't shoot the messenger. Feiten zijn feiten. Singh Varma is oon aangepakt. Ben je altijd zo kritisch op klokkenluiders? "Ze doen het alleen om aandacht te krijgen?"
Wel als het selectief gebeurt.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 16:17:52 #275
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_37790134
Het zou me nu niet erg verbazen als blijkt dat haar geslachtsorganen niet door een of andere Afrikaanse boeman zijn afgehakt. Zo dit ook een leugen zijn?

Ik moet bekennen dat ik het prettig vond al een aantal maanden niets meer van AHA (ik bedoel Megan) te horen. In haar uitlatingen rond het "democratisch" recht op belediging heeft ze genoeg van haar duistere kant laten zien voor mij om hier nooit meer iets van te hoeven horen.
Maar nu blijkt dat de kans op deportatie naar Somalie bestaat, ben ik een en al oor.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_37790151
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 15:48 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Ja, en daar zou zij eens conclusies uit meoten trekken
Kijk, die discussie gáát tenminste ergens over. En dan zitten we meteen in het juiste subforum daarvoor.

Persoonlijk heb ik niet echt een duidelijke mening over haar politieke positie. Ik denk dat ik eerst het onderzoek van Verdonk wil afwachten.
pi_37790162
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 16:10 schreef ChillyWilly het volgende:

[..]

Wel als het selectief gebeurt.
Is dat dan zo ?
pi_37790254
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 16:17 schreef Super7fighter het volgende:
Het zou me nu niet erg verbazen als blijkt dat haar geslachtsorganen niet door een of andere Afrikaanse boeman zijn afgehakt. Zo dit ook een leugen zijn?
Lijkt me hoogst onwaarschijnlijk, omdat Somalische vrouw net zo makkelijk worden besneden als mannen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 13 mei 2006 @ 16:23:17 #279
3542 Gia
User under construction
pi_37790265
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 15:36 schreef basilisk het volgende:
Of Hirsi Ali wel of niet moest vrezen voor eerwraak en wel of niet blij was met haar huwelijk weten we niet. Ook niet na deze uitzending van Zembla.
Ach, als je ziet wat er met haar zusje is gebeurd, dan zegt dat genoeg, lijkt me.
pi_37790282
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 16:23 schreef Gia het volgende:

[..]

Ach, als je ziet wat er met haar zusje is gebeurd, dan zegt dat genoeg, lijkt me.
Wat was daarmee dan?
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')