Hoe kan deze post verkeerd begrijpenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:00 schreef schatje het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik ben het ook niet eens met de manier waarop Hirsi Ali haar mening verkondigt. Maar iemand weg willen hebben vanwege een niet gewenste mening vind ik echter te zot voor woorden. En dat is toch wat ik een beetje proef in deze discussie.
Tja.. die andere immigranten zijn voornamelijk PvdA en SP aanhangers en worden dan ook door Zembla doodgeknuffeld...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:50 schreef Godslasteraar het volgende:
Maar goed, als mensen vinden dat Ayaan moet vertrekken zullen ze zeker ook geen bezwaar hebben om alle immigranten eens na te lopen en degenen die gelogen hebben eruit te zetten. Wie a zegt moet ook b zeggen![]()
Spijker op zijn kopquote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:43 schreef oheng het volgende:
[..]
Heel Nederland liegt al als ze een parkeerboete krijgen (ik was maar 10 seconden in de winkel!), of om wat minder belasting te moeten betalen. Ik heb niets met AHA, maar wat voor hypocriete standpunten hier in deze thread worden ingenomen, is werkelijk waar ongelofelijk.
Natuurlijk heeft AHA gelogen, er zijn volgens mij vrij weinig asielzoekers die niet gelogen hebben om Nederland binnen te komen. Die gespeelde verontwaardiging over AHA (maar stiekem vanwege haar politieke voorkeur/mening) --->
Verdonk stelt een onderzoek in, en daarmee valt er voorlopig niets meer over te zeggen. Terugsturen is sowieso uitgesloten, want met haar "high profile" kritiek op de islam zal ze voor de rest van haar leven bescherming nodig hebben. Dus waar gaat het nog over. Laat dat onderzoek van Verdonk maar komen, het verandert verder niet een zak aan de bestaande situatie.
Zoals ik al eerder heb gezegd, het enige probleem is, dat AHA nu eventueel politiek zwakker staat.
Er is verschil tussen:quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:43 schreef oheng het volgende:
Heel Nederland liegt al als ze een parkeerboete krijgen (ik was maar 10 seconden in de winkel!), of om wat minder belasting te moeten betalen. Ik heb niets met AHA, maar wat voor hypocriete standpunten hier in deze thread worden ingenomen, is werkelijk waar ongelofelijk.
Iran kan best, is een veilig land.quote:Natuurlijk heeft AHA gelogen, er zijn volgens mij vrij weinig asielzoekers die niet gelogen hebben om Nederland binnen te komen. Die gespeelde verontwaardiging over AHA (maar stiekem vanwege haar politieke voorkeur/mening) --->
Verdonk stelt een onderzoek in, en daarmee valt er voorlopig niets meer over te zeggen. Terugsturen is sowieso uitgesloten, want met haar "high profile" kritiek op de islam zal ze voor de rest van haar leven bescherming nodig hebben. Dus waar gaat het nog over. Laat dat onderzoek van Verdonk maar komen, het verandert verder niet een zak aan de bestaande situatie.
Het is inderdaad allemaal een links complot...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:01 schreef ChillyWilly het volgende:
Tja.. die andere immigranten zijn voornamelijk PvdA en SP aanhangers en worden dan ook door Zembla doodgeknuffeld...
Zembla pakt bewust AHA/M omdat ze weten dat het spanningen zal geven voor Verdonk. Twee vliegen in 1 klap.
Dus?? Verdonk was nu degene die Taida een verblijsvergunning moest geven of weigeren. Bij AHA/M was dat een voorganger.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:03 schreef alors het volgende:
Wat huilt Verdonk trouwens over dat het niet gebeurde toen zij minister was? Die 26000 vallen toch ook onder de regels van nu? Taida was hier ook al sinds 1999...
Nee, het is een poging tot makkelijk scoren van Zemblaquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:05 schreef Tup het volgende:
[..]
Het is inderdaad allemaal een links complot...![]()
Don't shoot the messenger. Feiten zijn feiten. Singh Varma is oon aangepakt. Ben je altijd zo kritisch op klokkenluiders? "Ze doen het alleen om aandacht te krijgen?"quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:06 schreef ChillyWilly het volgende:
Nee, het is een poging tot makkelijk scoren van Zembla![]()
Dan wachten we even tot mei volgend jaar en kan de toekomstig minister van vreemdelingenzaken AHA uitzetten.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:05 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Dus?? Verdonk was nu degene die Taida een verblijsvergunning moest geven of weigeren. Bij AHA/M was dat een voorganger.
Wel als het selectief gebeurt.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:08 schreef Tup het volgende:
[..]
Don't shoot the messenger. Feiten zijn feiten. Singh Varma is oon aangepakt. Ben je altijd zo kritisch op klokkenluiders? "Ze doen het alleen om aandacht te krijgen?"
Kijk, die discussie gáát tenminste ergens over. En dan zitten we meteen in het juiste subforum daarvoor.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:48 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, en daar zou zij eens conclusies uit meoten trekken![]()
Lijkt me hoogst onwaarschijnlijk, omdat Somalische vrouw net zo makkelijk worden besneden als mannen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:17 schreef Super7fighter het volgende:
Het zou me nu niet erg verbazen als blijkt dat haar geslachtsorganen niet door een of andere Afrikaanse boeman zijn afgehakt. Zo dit ook een leugen zijn?
Ach, als je ziet wat er met haar zusje is gebeurd, dan zegt dat genoeg, lijkt me.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:36 schreef basilisk het volgende:
Of Hirsi Ali wel of niet moest vrezen voor eerwraak en wel of niet blij was met haar huwelijk weten we niet. Ook niet na deze uitzending van Zembla.
Wat was daarmee dan?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Ach, als je ziet wat er met haar zusje is gebeurd, dan zegt dat genoeg, lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |