Ja en moord en diefstal zijn in de basis ook hetzelfde.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:13 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
In de basis wel ja. Ik kan ook andere voorbeelden noemen waarbij je wat aanvraagd/indiend bij een overheidsinstantie. Als ik lieg over mijn inkomen/bezittingen bij het uwv en daar komen ze jaren later achter dan mag ik ook terug dokken. Dat lijkt me niet meer dan normaal aangezien we hier praten over fraude.
Editquote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wel als het een documentaire voor het algemene publiek betreft!
En nog wist ik het niet, wist Nawijn kennelijk niet alles en is er toch blijkbaar onrust in het publiek. Kortom, de documentaire had effect en bracht voor velen iets nieuws. Excuses hebben er natuurlijk niets mee te maken, maar gelul is het zeker niet.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:20 schreef basilisk het volgende:
[..]
Gelul. Ze heeft het ook bijj Barend en van Dorp gezegd.
Jaja...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:25 schreef Godslasteraar het volgende:
Groot is de vrees dat Ayaan aan de komende verkiezingen deelneemt .............
Niet bij iedereen hè? Voor mij was het nieuws wat Zembla bracht. Noem mij naïef, maar ik dacht dat het verhaal van Hirsi Ali oprecht was.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:16 schreef basilisk het volgende:
[..]
De Winter heeft gewoon gelijk als hij zegt dat dit al lang bekent was. Erg vreemd dat er nu opeens ophef over is.
Leon de Winterquote:
Dat ze loog over haar geboortedatum en naam was al in de media geweest. Als je dat niet volgt dat kan dit inderdaad nieuw voor je zijnquote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:28 schreef schatje het volgende:
[..]
Niet bij iedereen hè? Voor mij was het nieuws wat Zembla bracht. Noem mij naïef, maar ik dacht dat het verhaal van Hirsi Ali oprecht was.
Het verhaal van Hirsi Ali is ook oprecht. De manier waarop ze het land is ingekomen alleen niet.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:28 schreef schatje het volgende:
[..]
Niet bij iedereen hè? Voor mij was het nieuws wat Zembla bracht. Noem mij naïef, maar ik dacht dat het verhaal van Hirsi Ali oprecht was.
Demagogie is het woord. Er is niets nieuw verteld, alleen de schijn word opgewekt dat Hirsi Ali haar verleden ten koste van alles geheim heeft willen houden en dat het moedige Zembla als eerste de waarheid boven tafel heeft weten te krijgen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wel als het een documentaire voor het algemene publiek betreft!
Heel Nederland liegt al als ze een parkeerboete krijgen (ik was maar 10 seconden in de winkel!), of om wat minder belasting te moeten betalen. Ik heb niets met AHA, maar wat voor hypocriete standpunten hier in deze thread worden ingenomen, is werkelijk waar ongelofelijk.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:31 schreef Tup het volgende:
Ik word ook een beetje moe van mensen die foute dingen doen "maar hier gewoon voor uitkomen dus dat moeten we dan maar waarderen zoveel oprechtheid". Een leugenaar is een leugenaar is een leugenaar.
Ja, en daar zou zij eens conclusies uit meoten trekkenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:43 schreef oheng het volgende:
Zoals ik al eerder heb gezegd, het enige probleem is, dat AHA nu eventueel politiek zwakker staat.
Het was geen sterke uitzending maar dat verandert de feiten toch niet.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:15 schreef nikk het volgende:
[..]
Kennelijk schakelen sommige mensen hun verstand echt voor de volle 100 procent uit als het om AHA/AHM gaat... Het punt dat De Winter maakt is dat Zemble met non-nieuws komt. Hirsi Ali heeft nooit gelogen over haar werkelijke verleden, terwijl Zemble deed voorkomen alsof zij een grote ontdekking gedaan hadden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |