Ik heb mijn aangifte voor 2003 ook al ingediend. Dat wil nog niet zeggen dat het daarmee klaar is. Het was trouwens ook geen foutje van de IND maar mevrouw Ali heeft gewoon doelbewust gelogen. En dat ook nog op camera toegegeven.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:00 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoezo, ze is al jaren nederlandse. Ze heeft nu geen aanvraag lopen of zo.
Of denk jij dat je zonder Nederlandse nationaliteit in de 2de kamer kan?
Men wil haar dus haar Nederlandse nationaliteit ontnemen. Deze is allang toegekend. Foutje van de IND destijds.
Maar goed, zet haar maar uit. Opent perspectief in vergelijkbare gevallen.![]()
Belastingaangifte en naturalisatie is ook precies hetzelfdequote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:07 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Ik heb mijn aangifte voor 2003 ook al ingediend. Dat wil nog niet zeggen dat het daarmee klaar is. Het was trouwens ook geen foutje van de IND maar mevrouw Ali heeft gewoon doelbewust gelogen. En dat ook nog op camera toegegeven.
Ach nou komen Ayaan d'r vriendjes er zich mee bemoeien.quote:
Het is mij eerder het punt dat mensen, complete gezinnen na 15 jaar nog uitgezet worden als bleek dat ze gelogen hebben over hun naam of leeftijd.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:00 schreef schatje het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik ben het ook niet eens met de manier waarop Hirsi Ali haar mening verkondigt. Maar iemand weg willen hebben vanwege een niet gewenste mening vind ik echter te zot voor woorden. En dat is toch wat ik een beetje proef in deze discussie.
In de basis wel ja. Ik kan ook andere voorbeelden noemen waarbij je wat aanvraagd/indiend bij een overheidsinstantie. Als ik lieg over mijn inkomen/bezittingen bij het uwv en daar komen ze jaren later achter dan mag ik ook terug dokken. Dat lijkt me niet meer dan normaal aangezien we hier praten over fraude.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:09 schreef basilisk het volgende:
[..]
Belastingaangifte en naturalisatie is ook precies hetzelfde![]()
Zodra het Leons boezemvriendinnetje betreft, is alles geoorloofd, hè. Zoals je inderdaad zegt: Leon maakt het allemaal niets uit, ze heeft toch toegegeven gelogen te hebben? Big deal. Wat dan uit zijn pen komt, is alles behalve rationeel en waarschijnlijk feitelijk gewoon onjuist.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:11 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Ach nou komen Ayaan d'r vriendjes er zich mee bemoeien.
Kennelijk schakelen sommige mensen hun verstand echt voor de volle 100 procent uit als het om AHA/AHM gaat... Het punt dat De Winter maakt is dat Zemble met non-nieuws komt. Hirsi Ali heeft nooit gelogen over haar werkelijke verleden, terwijl Zemble deed voorkomen alsof zij een grote ontdekking gedaan hadden.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:11 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Ach nou komen Ayaan d'r vriendjes er zich mee bemoeien.
Ook wel mooi trouwens, "ze nooit gelogen over haar leugen"
Sorry meneer de agent ik heb toch nooit gelogen over het feit dat ik dat oude vrouwtje heb berooft, dus wat zeur je nou?
De Winter heeft gewoon gelijk als hij zegt dat dit al lang bekent was. Erg vreemd dat er nu opeens ophef over is.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:13 schreef Monidique het volgende:
[..]
Zodra het Leons boezemvriendinnetje betreft, is alles geoorloofd, hè. Zoals je inderdaad zegt: Leon maakt het allemaal niets uit, ze heeft toch toegegeven gelogen te hebben? Big deal. Wat dan uit zijn pen komt, is alles behalve rationeel en waarschijnlijk feitelijk gewoon onjuist.
Dan zal het dus wel niet allang bekend zijn...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:16 schreef basilisk het volgende:
[..]
De Winter heeft gewoon gelijk als hij zegt dat dit al lang bekent was. Erg vreemd dat er nu opeens ophef over is.
Calimero-effect. Taida moest weg, dus Hirsi Ali ook.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:16 schreef basilisk het volgende:
[..]
De Winter heeft gewoon gelijk als hij zegt dat dit al lang bekent was. Erg vreemd dat er nu opeens ophef over is.
Onwetendheid is geen excuus.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:17 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dan zal het dus wel niet allang bekend zijn...
Ja en moord en diefstal zijn in de basis ook hetzelfde.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:13 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
In de basis wel ja. Ik kan ook andere voorbeelden noemen waarbij je wat aanvraagd/indiend bij een overheidsinstantie. Als ik lieg over mijn inkomen/bezittingen bij het uwv en daar komen ze jaren later achter dan mag ik ook terug dokken. Dat lijkt me niet meer dan normaal aangezien we hier praten over fraude.
Editquote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wel als het een documentaire voor het algemene publiek betreft!
En nog wist ik het niet, wist Nawijn kennelijk niet alles en is er toch blijkbaar onrust in het publiek. Kortom, de documentaire had effect en bracht voor velen iets nieuws. Excuses hebben er natuurlijk niets mee te maken, maar gelul is het zeker niet.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:20 schreef basilisk het volgende:
[..]
Gelul. Ze heeft het ook bijj Barend en van Dorp gezegd.
Jaja...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:25 schreef Godslasteraar het volgende:
Groot is de vrees dat Ayaan aan de komende verkiezingen deelneemt .............
Niet bij iedereen hè? Voor mij was het nieuws wat Zembla bracht. Noem mij naïef, maar ik dacht dat het verhaal van Hirsi Ali oprecht was.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:16 schreef basilisk het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |