ik zie het als bewust niet ingrijpen !quote:Ik wil bijvoorbeeld wel in voorkennis geloven dat er iets ging gebeuren, maar zoals gezegd geloof ik niet in een geregiseerde actie en enige betrokkenheid van de USA overheid bij 11-9-2001. Nalatig ja, medeplichtig nee.
quote:
TNT explodeert boven de 240 graden celsius.
quote:WASHINGTON, D.C. -- Sen. Mark Dayton, D-Minn., charged Friday that the Federal Aviation Administration (FAA) and the North American Aerospace Defense Command (NORAD) have covered up "catastrophic failures" that left the nation vulnerable during the Sept. 11 hijackings.
"For almost three years now, NORAD officials and FAA officials have been able to hide their critical failures that left this country defenseless during two of the worst hours in our history," Dayton declared during a Senate Governmental Affairs Committee hearing.
(snip)
During the hearing, Dayton told leaders of the Sept. 11 commission, that, based on the commission's report, a NORAD chronology made public a week after the attacks was grossly misleading. The chronology said the FAA notified the military's emergency air command of three of the hijackings while those jetliners were still airborne. Dayton cited commission findings that the FAA failed to inform NORAD about three of the planes until after they had crashed.
And, he said, a squadron of NORAD fighter planes that was scrambled was sent east over the Atlantic Ocean and was 150 miles from Washington, D.C., when the third plane struck the Pentagon -- "farther than they were before they took off."
Dayton said NORAD officials "lied to the American people, they lied to Congress and they lied to your 9/11 commission to create a false impression of competence, communication and protection of the American people." He told Kean and Hamilton that if the commission's report is correct, President Bush "should fire whoever at FAA, at NORAD ... betrayed their public trust by not telling us the truth
Wie Bush als mastermind of een van de bedenkers van 9/11 ziet is aan vakantie toe. De man kan amper een zin foutloos uitspreken.quote:Op maandag 15 mei 2006 09:27 schreef Evil_Jur het volgende:
Even realistisch gezien; Bush zelf was er in ieder geval niet van op de hoogte van meer dan een vage dreiging, dat risico is te groot. Mocht er sprake zijn van enige vorm van een 'inside job', dan heeft dat waarschijnlijk te maken met zeer kleine maar machtige facties binnen overheid, zakenleven en inlichtingendiensten. In ieder geval geen publieke figuren.
Nee kerel, dat hoop je maar. Neem JFK als voorbeeld, een enorme gebeurtenis in de geschiedenis vand e VS. Iedereen weet dat het niet klopt, elke peiling wijst erop dat maar een klein deel van de bevolking gelooft dat LHO de schutter was. Wat verandert het? Niks...quote:Op maandag 15 mei 2006 10:56 schreef columnist het volgende:
Bush kan wel dom zijn, maar de mensen om hem heen niet. Wanneer onomstoten blijkt dat 9/11 een inside job was zal dit veel teweegbrengen.
Heb je ook de reconstructie gezien van de aanslag op het Pentagon gezien? Die was toch wel erg duidelijk.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:57 schreef atmosphere1 het volgende:
Sinds wanneer zijn Discovery en National Geographic betrouwbaar als het gaat om politieke berichtgeving ?? Die reportage over het Pentagon (niet 9/11gerelateerd) van geographic was vreselijk pro-US army er viel geen enkel kritisch punt in te bespueren .
Springstoffen kunnen niet branden, als de temperatuur hoog genoeg is, is er genoeg energie om een exotherme (En in het geval van een springstof hele snelle) reactie te starten.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:57 schreef atmosphere1 het volgende:
De meeste moderne springstoffen exploderen niet door vuur ze verbranden hooguit !!!
ze defragleren dan . Van een detonatie van de springstof kan pas sprake zijn als er een drukgolf passeerd . Dit is het geval wanneer er een detonator (met eventueel booster ) word gebruikt.
secundaire explosieven detoneren niet door vuur alleen in extreme gevallen.
Als het een "inside job" was lijkt het me zeer onwaarschijnlijk dat er iemand (behalve de mensen die het zelf hebben bedacht) er van op de hoogte was, er gaat altijd wel iemand praten dus dat doe je gewoon niet.quote:Op maandag 15 mei 2006 09:59 schreef NorthernStar het volgende:
Maar als het een inside job was (waar ik voor mezelf wel van overtuigd ben) dan is hij heus wel "op de hoogte gesteld" om het zo te noemen. Het scenario en welke rol hij moest spelen, The Wartime President, wist hij ws. al nog voor hij 'gekozen' was.
Alleen hele belangrijke mensen wisten hiervan, niet de onderdanen.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:22 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Als het een "inside job" was lijkt het me zeer onwaarschijnlijk dat er iemand (behalve de mensen die het zelf hebben bedacht) er van op de hoogte was, er gaat altijd wel iemand praten dus dat doe je gewoon niet.
Als je tegen Bush liegt en zegt dat het bin Laden was komt hij veel geloofwaardiger over dan wanneer hij bewust staat te liegen.
Bovendien geloof ik er niet in, ik ga er van uit dat de aanslag wel degelijk is gepleegd door terroristen en dat de regering hooguit nalatigheid kan worden verweten.
Dat er misbruik van de aanslagen is gemaakt om wat vrijheidsbeperkende wetten/regels in te voeren is een feit.
Om de gevoeligheid te verhogen wordt er vaak een brandstof aan de explosieve verbinding toegevoegd ,denk aan bv AMMONAL ( ammoniumnitraat /aluminium). Dit mengsel kan ook defragleren . Het gaat pas detoneren wanneer er een drukgolf passeerd.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:17 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Springstoffen kunnen niet branden, als de temperatuur hoog genoeg is, is er genoeg energie om een exotherme (En in het geval van een springstof hele snelle) reactie te starten.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:13 schreef BaajGuardian het volgende:
tja ze hadden even tijd nodig om die video te maken he.
de mensen die willen dat er een conspiracy is zitten in het witte huis vriend.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:22 schreef Evil_Jur het volgende:
Mooi, maar veel mensen hier willen gewoon dat er een conspiracy is dus die verzinnen wel nieuwe onzin.
Dat is dus onlogisch, de mensen in het Witte Huis weten dat ze er maar voor 4 tot 8 jaar zitten. Zij hebben niet genoeg belang bij op termijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
de mensen die willen dat er een conspiracy is zitten in het witte huis vriend.
Je bent niet op de hoogte hoe er door het meerendeel over de 'geen-vliegtuig theorie' wordt gedacht.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:22 schreef Evil_Jur het volgende:
Mooi, maar veel mensen hier willen gewoon dat er een conspiracy is dus die verzinnen wel nieuwe onzin.
Ik weet wat detonatie is, maar als je een springstof goed warm maakt gaat hij afaik. net zo goed reageren met zuurstof (die er normaalgesproken overigens al in zit).quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:59 schreef atmosphere1 het volgende:
[..]
Om de gevoeligheid te verhogen wordt er vaak een brandstof aan de explosieve verbinding toegevoegd ,denk aan bv AMMONAL ( ammoniumnitraat /aluminium). Dit mengsel kan ook defragleren . Het gaat pas detoneren wanneer er een drukgolf passeerd.
Kenmerk van een detonatie is dat de reactie wordt voorgezet m.b.v een drukgolf ,de moleculen worden rechtstreeks uit elkaar geslagen) en niet door hitte, zoals bij gewoon kruit . een detonatie is uiteraard ook een exotherme reactie.
Waarom moet je tegen mij ingaan, iedereen weet dat zulke reacties komen bij het vrijgeven van zo'n filmpje en voor de rest qoute ik een CNN artikel. Trouwens jij bent nooit de discussie op een normale manier aangegaan, na een paar post begin jij al met schelden zodra blijkt dat iemand niet jouw mening volgt. Nogmaals er is geen enkel feit dat de regering van de VS heel 11/9 zelf heeft bedacht en uitgevoerd met behulp van weet ik veel wat voor remote control/ controlled demollition/ global hawks etc. theorie. Dat bewijs is er gewoon niet, wel wijzen zo ongeveer alle feiten richting 19 kapers die vliegtuigen hebben overgenomen en in gebouwen hebben laten vliegen. Dat de regering misschien hierbij een oogje dicht heeft geknepen is heel wat anders dan alles zelf gepland en uitgevoerd te hebben.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:23 schreef BaajGuardian het volgende:
sorry mouzzer maar het heeft toch geen zin tegen je in te gaan, jullie believers zijn te hardnekkig in het ontkennen van de werkelijkheid dat er een crew in washington zit die de hele wereld voor hun karretje proberen te spannen met een leugen.
de bewijzen zijn er allang, dat het stropdas volk liegt en bedriegt is gewoon ''politiek'' (woorden van bush jr zelf) enn zeg nou zelf, wie zijn de enigen die belangen hebben bij alles wat er is gebeurd?
een echte terrorist zal vast niet amerika's buisiness gaan helpen.
gelukkig weet de meerderheid van de mensheid al hoe het zit, maar wat kun je er tegen doen zonder zelf terrorist genoemd te worden
http://www.alciada.net/PentagonNoPlane.aviquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:06 schreef mouzzer het volgende:
http://www.cnn.com/2006/US/05/16/pentagon.video/index.html
Watchdog group says release will end 'conspiracy theories'
WASHINGTON (CNN) -- Video showing a plane crashing into the Pentagon on September 11, 2001, will be released publicly for the first time on Tuesday, a judicial watchdog said.
The Department of Defense will hand over tapes showing American Airlines Flight 77 striking its headquarters outside Washington to Judicial Watch, a public interest group that requested the video, the group said.
The video will be available on the group's Web site after it receives the tape at 1 p.m., according to a news release from Judicial Watch.
"We fought hard to obtain this video because we felt that it was very important to complete the public record with respect to the terrorist attacks of September 11," said Judicial Watch President Tom Fitton.
"Finally, we hope that this video will put to rest the conspiracy theories involving American Airlines Flight 77. As always, our prayers remain with all those who suffered as a result of those murderous attacks."
Het resultaat is hetzelfde !!!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:13 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Het is ook veel logischer om zelf een oogje dicht te knijpen en andere het vuile werk laten uitvoeren dan alles zelf te moeten plannen en uitvoeren
Ik heb er geen verstand van hoor, maar die neus lijkt me erg spits voor de neus van een passagiersvliegtuig.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:37 schreef TommyGun het volgende:
In het filmpje is het wel duidelijker en je ziet idd een neus het beeld binnen schieten
Het ging over het Pentagon als ultiem coördinatie centrum van 's werelds machtigste leger , dat was dus niet de reportage over de bouw van het Pentagon , die ik overigens ook heb gezien .quote:Op maandag 15 mei 2006 15:54 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[..]
Heb je ook de reconstructie gezien van de aanslag op het Pentagon gezien? Die was toch wel erg duidelijk.
Maar je hebt het hier over de reportage hoe de bouw van het Pentagon tot stand kwam neem ik aan.
Of de mensen die er in hebben gezeten...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:53 schreef Wombcat het volgende:
Niet zoveel te zien op dat filmpje eigenlijk.
En nog steeds blijft de vraag, als het geen vliegtuig was, waar is het vliegtuig dan gebleven. En wat te doen met al die getuigen die een 757 hebben gezien?
Nee waarom zouden we? Er valt niks op te zien. En dat is natuurlijk precies wat jullie willen is het niet?: Dat die complot-theorien weer oplaaien. En in de tussentijd lachen jullie je kapot en uiteindelijk zullen jullie de andere videobeelden laten zien waarop de crash overduidelijk is nadat de neo-conservatieve Judicial Watch jullie "gedwongen" heeft het vrij te geven.quote:‘Finally, we hope that this video will put to rest the conspiracy theories involving American Airlines Flight 77. As always, our prayers remain with all those who suffered as a result of those murderous attacks.’[bron]
quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:18 schreef 6833-228 het volgende:
Nou wat overtuigend zeg.
Als je deze video laat zien laat dan alle inbeslaggenomen video's zien. Waarom houden ze de beelden van het tankstation en het hotel achter?
[..]
Nee waarom zouden we? Er valt niks op te zien. En dat is natuurlijk precies wat jullie willen is het niet?: Dat die complot-theorien weer oplaaien. En in de tussentijd lachen jullie je kapot en uiteindelijk zullen jullie de andere videobeelden laten zien waarop de crash overduidelijk is nadat de neo-conservatieve Judicial Watch jullie "gedwongen" heeft het vrij te geven.
Tja, onder die omstandigheden kan het waarnemingsvermogen wel zijn aangetast, denk je niet? Wat zou je ervan denken als ze hadden gezegd dat "het geluid leek op dat van een olifant"? Dat er een olifant het WTC is ingevlogen?quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:21 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Of de mensen die er in hebben gezeten...
Bovendien zijn veel verklaringen over dat het een raket zou zijn meer selectieve quotes als: "Het vliegtuig kwam heel laag over het geluid leek op dat van een raket"
Zelfde in het WTC: "Toen leek het alsof er een bom ontplofte, er was een vliegtuig in de andere toren gevlogen."
blabla en jij slikt alles wat je tv zegtquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:22 schreef JimmyJames het volgende:
Die conspiracyidioten blijven er toch hardnekkig in geloven wat je ze ook voorlegt.
Dat komt omdat de corporations samen met het Vaticaan en de trilaterale commissie me hebben gebrainwashed.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:38 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
blabla en jij slikt alles wat je tv zegt![]()
Zijn dezelfden die denken dat vliegtuigstrepen veroorzaakt worden door de regering die hun eigen volk willen 'besproeien' om ze zo bepaalde gedachtes en emoties op te leggen. (Ik zie een verband..) Gewoon blijven geloven mensen...quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:22 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Die conspiracyidioten blijven er toch hardnekkig in geloven wat je ze ook voorlegt.
En na hun verblijf gaan ze werken voor Carlyle of Halliburton, e.d.. Carlucci Style.. Belang genoeg dus.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:26 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat is dus onlogisch, de mensen in het Witte Huis weten dat ze er maar voor 4 tot 8 jaar zitten. Zij hebben niet genoeg belang bij op termijn.
1. Volgens mij had ik deze video allang gezien in een documentairequote:Op woensdag 17 mei 2006 08:14 schreef UncleScorp het volgende:
16/5/06 Video of 9/11 plane hitting Pentagon is released
First official release of footage shows moment of impact that killed 189
http://www.msnbc.msn.com/id/12818225/
lol nu wordt alles duidelijk![]()
Ja de 'waarheid' kuch zal er hoe dan ook ingeramd worden.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:02 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Gelukkig zijn de bevindingen van de 9/11-commissie nu ook in comic-vorm voor het nageslacht bewaard:
Ach, stranger things have happened.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:53 schreef Evil_Jur het volgende:
Je denkt toch niet werkelijk dat er iets gaat veranderen he?
1. Dan heb jij inderdaad hetzelfde gezien als ik!quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:16 schreef SeLang het volgende:
[..]
1. Volgens mij had ik deze video allang gezien in een documentaire
2. Wie ziet er een vliegtuig op die tape?
Een stuk of vijf frames zijn idd al een paar jaar terug 'gelekt' door iemand. Eerst wilde het pentagon niet bevestigen dat ze authentiek waren, maar dat hebben ze later wel gedaan geloof ik.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:43 schreef LaSalle het volgende:
[..]
1. Dan heb jij inderdaad hetzelfde gezien als ik!Volgens mij zelfs redelijk snel na 9/11 is deze 'video/slideshow' al op het Internet te zien geweest.
2. Ik niet, ik zie opeens rechts in beeld een witte veeg een soort van 'in-faden', maar meer niet.....
ik wil hier ff counter bereknening tegen aan gooien.quote:Op woensdag 17 mei 2006 @ 11:30 schreef M42 het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/64792/2/50#2677488
Dat is ook niet vreemd. Het vliegtuig ging met een snelheid van 500KM/h voorbij. De framerate van beveiligingcamera's zijn niet high speed en je mag blij zijn als ze wel 29.97 fps halen. De beeldhoek van de camera laat ongeveer een afstand van 25 meter zien. 500KM/h is 139m/s
Dus niet zo vreemd dat je niets ziet
Helaas, de camera neemt 1 shot per secondequote:Op woensdag 17 mei 2006 17:48 schreef merino het volgende:
ff iemand van frontpage quoten want het is hier veel fijner discussieren op het forum.
[..]
ik wil hier ff counter bereknening tegen aan gooien.
Camera laat afstand van 25 meter zien. Een vliegtuig wat met 139m/s die afstand aflegt doet er dus ongeveer tussen de 1/5 en 1/6 seconde over (0,18 seconde om precies te zijn).
Die camera is (neem ik aan) 29.97 frames per seconde. Oftewel hij neemt per 0,033 seconde 1 frame op. Er zouden dus minstens 5 a 6 frames (0,033 * 5 = 0,1667 seconde) moeten zijn waar het vliegtuig op staat als die camera 29.97 fps is...
klopt mijn berekening of niet
Veel groter volgens mijquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:48 schreef merino het volgende:
ff iemand van frontpage quoten want het is hier veel fijner discussieren op het forum.
[..]
ik wil hier ff counter bereknening tegen aan gooien.
Camera laat afstand van 25 meter zien.
"The government claims all 84 cameras either didn't capture the impact or that tape in the cameras was mysteriously empty and yet returned as normal to film the cleanup operations."quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:56 schreef Hallulama het volgende:
How Flight 77 Hitting The Pentagon Would Really Look?
[afbeelding]
die camera's bestaan niet meerquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:24 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Helaas, de camera neemt 1 shot per seconde
quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:27 schreef NorthernStar het volgende:
"The government claims all 84 cameras either didn't capture the impact or that tape in the cameras was mysteriously empty and yet returned as normal to film the cleanup operations."
I.m.o is het halfbakken officiele rapport, het handelen van de EPA/FEMA n belediging voor de nabestaanden. Ook voor alle hulpverleners en inwoners van New York die nu met gezondheidsproblemen zitten. Er zijn nabestaanden/hulpverleners die n hele andere visie hebben dan jij hebt.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:21 schreef maartena het volgende:
Het feit alleen al dat er mensen zijn die daadwerkelijk geloven dat de Amerikaanse regering zelf gebouwen en vliegtuigen op heeft geblazen is echt een belediging voor de mensen die familieleden hebben verloren.
Het is een belediging om klakkeloos de berichtgeving van Fox te geloven, terwijl CNN al melding maakte van "explosies".quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:21 schreef maartena het volgende:
Het feit alleen al dat er mensen zijn die daadwerkelijk geloven dat de Amerikaanse regering zelf gebouwen en vliegtuigen op heeft geblazen is echt een belediging voor de mensen die familieleden hebben verloren.
Je bedoeld ws. de USS Liberty ?quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:40 schreef Resonancer het volgende:
[..]
I.m.o is het halfbakken officiele rapport, het handelen van de EPA/FEMA n belediging voor de nabestaanden. Ook voor alle hulpverleners en inwoners van New York die nu met gezondheidsproblemen zitten. Er zijn nabestaanden/hulpverleners die n hele andere visie hebben dan jij hebt.
Waarom liet de us govt nabestaanden na betaling 'n verklaring tekenen om af te zien van verdere juridische stappen ?
En nee, dit zijn geen theorien maar feiten!
Wel s van de uss enterprise gehoord? Die nabestaanden zullen zich pas echt beledigd voelen.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:48 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Je bedoeld ws. de USS Liberty ?
Verder helemaal met je eens. Tientallen keer zoveel uitgeven aan Clintons blowjob dan aan een 'onderzoek' naar de aanslagen -dat de naam onderzoek niet eens mag dragen- is pas een belediging.
Kun je dat eens nader toelichten? Waarom is het een belediging voor de mensen die familieleden hebben verloren? Wat is het precies dat dergelijke mensen zich aantrekken?quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:21 schreef maartena het volgende:
Hoe zou jij je voelen als je zoon is omgekomen door een terroristische aanslag, en dan van een of andere conspiracy theory figuur te horen krijgt dat je zoon niet door terroristen is omgekomen, maar dat je eigen regering je zoon heeft opgeblazen. Dergelijke beschuldigingen maken zonder echt aantoonbare feiten is een klap in het gezicht van iemand die familieleden heeft verloren. Zeker aangezien het hier normale burgers betrefd, inclusief vele kinderen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:13 schreef Hallulama het volgende:
Kun je dat eens nader toelichten? Waarom is het een belediging voor de mensen die familieleden hebben verloren? Wat is het precies dat dergelijke mensen zich aantrekken?
Geeft niet, ik schrijf 'Je bedoeld' nog steeds met een d.quote:
Het zou mij volkomen koud laten, ik zou het beslist niet als een klap in mijn gezicht ervaren. Mijn familie of vrienden zullen nooit meer terug komen, wat er ook gezegd wordt, door wie dan ook. Sterker nog, als ik familie of vrienden zou zijn kwijtgeraakt tijdens 9/11, dan zou ik vermoedelijk al reeds gillend gek zijn geworden dankzij de onduidelijkheden en onvolkomenheden betreffende de officiele lezing aangaande de aanslagen op het WTC.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:29 schreef maartena het volgende:
Hoe zou jij je voelen als je zoon is omgekomen door een terroristische aanslag, en dan van een of andere conspiracy theory figuur te horen krijgt dat je zoon niet door terroristen is omgekomen, maar dat je eigen regering je zoon heeft opgeblazen. Dergelijke beschuldigingen maken zonder echt aantoonbare feiten is een klap in het gezicht van iemand die familieleden heeft verloren. Zeker aangezien het hier normale burgers betrefd, inclusief vele kinderen.
De geschiedenis heeft ons nu eenmaal geleerd dat conspiracies voorkomen . Welcome to the world of politics !!!!quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:22 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Tja, onder die omstandigheden kan het waarnemingsvermogen wel zijn aangetast, denk je niet? Wat zou je ervan denken als ze hadden gezegd dat "het geluid leek op dat van een olifant"? Dat er een olifant het WTC is ingevlogen?
Oorzaak en gevolg niet door elkaar halen, he.quote:Op donderdag 18 mei 2006 01:32 schreef atmosphere1 het volgende:
[..]
De geschiedenis heeft ons nu eenmaal geleerd dat conspiracies voorkomen . Welcome to the world of politics !!!!
Jij gooit alle conspiracy theoristen onder één noemer ,het geen weinig realistisch is.
Bewezen is onderhand wel dat de Bush regering in staat is dingen gewoon te verzinnen, zoals bij de rechtvaardiging voor de Invasie van Irak , de zogenaamde Uranium uit Afrika truc .
De Bushregering had nu eenmaal veel baat bij een 9/11 , volstrekt logisch dat mensen hen wantrouwen.
Volgens een antwoord van de FBI laten die andere 84 geen impact zienquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:39 schreef Hallulama het volgende:
[..]
"The FBI is withholding at least another 84 surveillance tapes that were seized in the immediate aftermath of the attack on the Pentagon."
Met een beetje geluk wordt er meer videomateriaal vrijgegeven.
Helemaal mee eens. Daar zou men zich op moeten richten in plaats van de pentagoncrash.quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:13 schreef Clourhide het volgende:
Hou je nu eens met belangrijke dingen bezig in plaats van een paar frames. Zoals:
- wie financierde de aanslagen?
- wie zorgde ervoor dat de hele Amerikaanse luchtmacht plat lag op 9/11?
- wie zijn er verantwoordelijk voor de campagne tegen Irak en de uiteindelijk inval?
En dan wil ik personen horen
Wie financierde de aanslagen?: Dan moet je absoluut dit lezen, en er worden heel veel namen genoemd, maar het is te complex om zo even samen te vatten: http://911review.org/Wiki/TruthLiesLegend.shtmlquote:Op donderdag 18 mei 2006 00:13 schreef Clourhide het volgende:
Het was gewoon een vliegtuig.
Hou je nu eens met belangrijke dingen bezig in plaats van een paar frames. Zoals:
- wie financierde de aanslagen?
- wie zorgde ervoor dat de hele Amerikaanse luchtmacht plat lag op 9/11?
- wie zijn er verantwoordelijk voor de campagne tegen Irak en de uiteindelijk inval?
En dan wil ik personen horen, niet "de illumminati", "de NWO", of "Bush" (dat is namelijk geen "persoon", die wordt via afstandsbediening gecontroleerd door het CIA Special Team of Robotics and Artificial Intelligence, bij sommigen ook bekend als STRAI).
Mijn god, wat een onoverzichtelijke flut sites, dat kun je inderdaad vertalen naar "complex". Ik zie alleen maar handig geplaatste quotes, aannames en vage theorieen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:12 schreef 6833-228 het volgende:
[..]
Wie financierde de aanslagen?: Dan moet je absoluut dit lezen, en er worden heel veel namen genoemd, maar het is te complex om zo even samen te vatten: http://911review.org/Wiki/TruthLiesLegend.shtml
Wat betreft Irak: http://www.globalresearch.ca/articles/OBE305A.html
Nog meer personen: http://post911timeline.org/article006.htm
sorry vriend maar dan leef jij in je eigen veilige wereldje, regeringen doden hun eigen burgers al eeuwen, wat is er anders aan deze tijd?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:29 schreef maartena het volgende:
[..]
Hoe zou jij je voelen als je zoon is omgekomen door een terroristische aanslag, en dan van een of andere conspiracy theory figuur te horen krijgt dat je zoon niet door terroristen is omgekomen, maar dat je eigen regering je zoon heeft opgeblazen. Dergelijke beschuldigingen maken zonder echt aantoonbare feiten is een klap in het gezicht van iemand die familieleden heeft verloren. Zeker aangezien het hier normale burgers betrefd, inclusief vele kinderen.
De Amerikaanse regering heeft sowieso wel een vinger in de pap gehad bij de oorzaak van de aanvallen, maar is niet verantwoordelijk voor de aanvallen zelf. Ik kan er ook niet goed bij waarom er een groep mensen is die daadwerkelijk gelooft dat de Amerikaanse regering haar eigen burgers opblaast.... en voor wat? Irak hadden ze toch wel aangevallen, en Osama Bin Laden hebben ze nog steeds niet gevonden.
Klinkklare onzin in mijn ogen. De Amerikanen doen genoeg fout, maar hun eigen burgers opblazen is daar geen onderdeel van.
Puike dooddoeners, BG.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:33 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
sorry vriend maar dan leef jij in je eigen veilige wereldje, regeringen doden hun eigen burgers al eeuwen, wat is er anders aan deze tijd?
wat maakt de officiele lezing dan zo geloofwaardig, analyseer dat dan ook.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:23 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[..]
Puike dooddoeners, BG.
Maar goed, heeft geen een van de conspiracy-aanhangers zich ooit afgevraagd waarom dit nooit in de 'normale' media zal verschijnen( tenzij satirisch)? Waarom het merendeel van de mensen er niet in gelooft?
Ik denk dat het antwoord daarop zich makkelijk laat raden, en dat antwoord is ook meteen de reden waarom het merendeel van de mensen er niet in gelooft. Het is slecht onderbouwd, rammelt aan alle kanten, zijn niet zelden zeer slechte aannames, suggestieve vraagstellingen, vaak twijfelachtige bedenkers ,kortom; het zijn theorieen en nieteens zulke goede.
Dat is het euvel.
Daarnaast zullen de meesten van jullie nauwelijks tot geen vraagtekens zetten bij sommige theorieen of laat staan er kritisch naar kijken. Je wilt er in geloven of niet, hetzelfde met religie. Goden bestaan niet, maar dat maakt voor de gelovige niet uit.
De wereld is doorgrondelijk en kleiner geworden door moderne en nieuwe media en makkelijk van 1 bestemming naar de andere reizen in een oogwenk, in deze wereld is geen plaats meer voor wonderen of onverklaarbare zaken.
Uiteraard zullen er altijd mensen zijn die dat niet zullen accepteren, en dat lieve mensen, zijn de conspiracy-aanhangers.
Uw makker,
YH.
het concept vanMGS2 is afgeleid van de MAJ commissie, verder is het fictie.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:24 schreef JimmyJames het volgende:
Ik ben niet zo thuis in jullie belevingswereld, maar laatst hoorde ik een theorie die ik best plausibel vond: The Patriots zouden achter de aanslagen zitten, om de bouw van een revolutionair wapensysteem te rechtvaardigen, het zou gaan om "The Most Advanced Weapon Mankind Has Ever Seen". Codenaam Metal Gear.
[afbeelding]
Iemand meer info hieromtrent?
Ze hebben het expres in gamevorm gegoten, zodat we denken dat het fictie is, snap het dan!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:33 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
het concept vanMGS2 is afgeleid van de MAJ commissie, verder is het fictie.
de MAJ (Majority12/Majestic) commissie was een groep wetenschappers en hooggeplaatsten die de zogenaamde UFO cases in handen kregen en daar vervolgens een hele media van maakten, als in.. Creamus Veritatem Propruim.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:39 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ze hebben het expres in gamevorm gegoten, zodat we denken dat het fictie is, snap het dan!
Edit. Wat is de MAJ commissie?
Ahum..ik laat jou net een artikel zien en jij reageert daarop met het antwoord dat het vol staat met "handig geplaatste quotes, aannames en vage theorieen". En niet veel later geef je toe dat je het niet eens gelezen hebt. En nu zeg je opnieuw dat 'ons' verhaal "slecht onderbouwd is, rammelt aan alle kanten, zijn niet zelden zeer slechte aannames, suggestieve vraagstellingen, vaak twijfelachtige bedenkers ,kortom; het zijn theorieen en nieteens zulke goede." Ken je de inhoud van deze theorien toch of kwam je daar ook niet doorheen?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:23 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[..]
Puike dooddoeners, BG.
Maar goed, heeft geen een van de conspiracy-aanhangers zich ooit afgevraagd waarom dit nooit in de 'normale' media zal verschijnen( tenzij satirisch)? Waarom het merendeel van de mensen er niet in gelooft?
Ik denk dat het antwoord daarop zich makkelijk laat raden, en dat antwoord is ook meteen de reden waarom het merendeel van de mensen er niet in gelooft. Het is slecht onderbouwd, rammelt aan alle kanten, zijn niet zelden zeer slechte aannames, suggestieve vraagstellingen, vaak twijfelachtige bedenkers ,kortom; het zijn theorieen en nieteens zulke goede.
Dat is het euvel.
Daarnaast zullen de meesten van jullie nauwelijks tot geen vraagtekens zetten bij sommige theorieen of laat staan er kritisch naar kijken. Je wilt er in geloven of niet, hetzelfde met religie. Goden bestaan niet, maar dat maakt voor de gelovige niet uit.
De wereld is doorgrondelijk en kleiner geworden door moderne en nieuwe media en makkelijk van 1 bestemming naar de andere reizen in een oogwenk, in deze wereld is geen plaats meer voor wonderen of onverklaarbare zaken.
Uiteraard zullen er altijd mensen zijn die dat niet zullen accepteren, en dat lieve mensen, zijn de conspiracy-aanhangers.
Uw makker,
YH.
Jij moet nodig Deus Ex spelenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:51 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
de MAJ (Majority12/Majestic) commissie was een groep wetenschappers en hooggeplaatsten die de zogenaamde UFO cases in handen kregen en daar vervolgens een hele media van maakten, als in.. Creamus Veritatem Propruim.
de huidige vorm van deze instelling is een denktank die het web wat monitored en hier en daar bepaalde mensen eruit pikt of invoegd (online) voor hetzelfde circus(media) (oftewel in discussie te houden) of ze aangeeft bij bepaalde diensten. (solicitatie?)
veel politiek actieve figuren kom je tegen in dat web, ook CIA medewerkers, vogeltjes en parlementsleden overigens.
Dit gaat niet op voor de conspiracy versie waarbij het gaat om het bewust niet ingrijpen van de US gov. op 9/11. Daar zijn meerdere dingen over in de Main stream media geweest !!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:23 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[..]
Puike dooddoeners, BG.
Dat is het euvel.
YH.
De Russen en de VS hebben Hitler aan de macht geholpen zodat ze daarna konden ingrijpen en zodoende supermachten konden worden. Zelfde redenering.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:54 schreef atmosphere1 het volgende:
[..]
Dit gaat niet op voor de conspiracy versie waarbij het gaat om het bewust niet ingrijpen van de US gov. op 9/11. Daar zijn meerdere dingen over in de Main stream media geweest !!
De invasie van Irak had zonder 9//11 nooit plaats kunnen vinden , dat wil ik indien nodig zeker onderbouwen .
Dat was ter illustratie. Wat ik probeer aan te tonen is de denkfout die complotdenkers telkens begaan: Oorzaak en gevolg omdraaien.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:39 schreef atmosphere1 het volgende:
Nee , dat is het niet Dit keer is de vijand geen land , en er is geen rivaal zoals Rusland toen was . Bovendien heb ik het helemaal niet over iemand aan de macht helpen .
De plannen voor de invasi evan Irak kwamen voor 9/11 simpelweg niet door de Senaat heen ,pas na 9/11 keurde men de plannen goed . En dat was precies wat men ook verwachtte zo blijkt uit het bekende pre-9/11 document van de neocons.
Gaat me er meer om dat mensen altijd een beetje doorslaan als het op zoiets aan komt. Natuurlijk zijn er onbeantwoorde vragen, maar wat verwacht je van een ramp met zo'n omvang en impact. Dat alles 100% correct verloopt en iedereen bevredigende antwoorden zal vinden?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:32 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
wat maakt de officiele lezing dan zo geloofwaardig, analyseer dat dan ook.
de reden waarom men het niet geloofd is omdat men vasthoud aan de schijn dat we allemaal gedragen worden door onze groten die ons juist klein houden.
Dat kwam voornamelijk door mijn eerste indruk en door soortgelijke sites die over dit onderwerp gaan.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:53 schreef 6833-228 het volgende:
[..]
Ahum..ik laat jou net een artikel zien en jij reageert daarop met het antwoord dat het vol staat met "handig geplaatste quotes, aannames en vage theorieen". En niet veel later geef je toe dat je het niet eens gelezen hebt. En nu zeg je opnieuw dat 'ons' verhaal "slecht onderbouwd is, rammelt aan alle kanten, zijn niet zelden zeer slechte aannames, suggestieve vraagstellingen, vaak twijfelachtige bedenkers ,kortom; het zijn theorieen en nieteens zulke goede." Ken je de inhoud van deze theorien toch of kwam je daar ook niet doorheen?
Als er ergens over gezegd kan worden dat het slecht onderbouwd is, aan alle kanten rammelt, twijfelachtige bedenkers heeft en een hele slechte theorie is dan is het wel de officiele theorie.
Volgens de realisten wil iedereen meer macht, dus dat is louter rationeel. Het is echter niet rationeel om een aantal vliegtuigen je eigen torens in te sturen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:29 schreef atmosphere1 het volgende:
De neoconservatieven willen geen hegemonie(die hadden ze namelijk al ), ze willen ongedeelde en onweersproken macht over de hele wereld. Daar zijn we het toch over eens neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |