abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37782322
quote:
Ik wil bijvoorbeeld wel in voorkennis geloven dat er iets ging gebeuren, maar zoals gezegd geloof ik niet in een geregiseerde actie en enige betrokkenheid van de USA overheid bij 11-9-2001. Nalatig ja, medeplichtig nee.
ik zie het als bewust niet ingrijpen !
quote:

TNT explodeert boven de 240 graden celsius.

De meeste moderne springstoffen exploderen niet door vuur ze verbranden hooguit !!!
ze defragleren dan . Van een detonatie van de springstof kan pas sprake zijn als er een drukgolf passeerd . Dit is het geval wanneer er een detonator (met eventueel booster ) word gebruikt.
secundaire explosieven detoneren niet door vuur alleen in extreme gevallen.

Explosieven kunnen wel degelijk op afstand worden gedetoneerd - radiografisch.

Ik zeg niet dat ik geloof dat er explosieven zijn gebruikt ,ik zeg ook niet dat ze wel zijn gebruikt. Op dit gebied heb ik de nodige kennis, en konstateer een foutieve redenering.

Sinds wanneer zijn Discovery en National Geographic betrouwbaar als het gaat om politieke berichtgeving ?? Die reportage over het Pentagon (niet 9/11gerelateerd) van geographic was vreselijk pro-US army er viel geen enkel kritisch punt in te bespueren .
pi_37782556
Over De officiële lezing : die is niet steeds dezelfde geweest!!!
quote:
WASHINGTON, D.C. -- Sen. Mark Dayton, D-Minn., charged Friday that the Federal Aviation Administration (FAA) and the North American Aerospace Defense Command (NORAD) have covered up "catastrophic failures" that left the nation vulnerable during the Sept. 11 hijackings.

"For almost three years now, NORAD officials and FAA officials have been able to hide their critical failures that left this country defenseless during two of the worst hours in our history," Dayton declared during a Senate Governmental Affairs Committee hearing.

(snip)

During the hearing, Dayton told leaders of the Sept. 11 commission, that, based on the commission's report, a NORAD chronology made public a week after the attacks was grossly misleading. The chronology said the FAA notified the military's emergency air command of three of the hijackings while those jetliners were still airborne. Dayton cited commission findings that the FAA failed to inform NORAD about three of the planes until after they had crashed.

And, he said, a squadron of NORAD fighter planes that was scrambled was sent east over the Atlantic Ocean and was 150 miles from Washington, D.C., when the third plane struck the Pentagon -- "farther than they were before they took off."

Dayton said NORAD officials "lied to the American people, they lied to Congress and they lied to your 9/11 commission to create a false impression of competence, communication and protection of the American people." He told Kean and Hamilton that if the commission's report is correct, President Bush "should fire whoever at FAA, at NORAD ... betrayed their public trust by not telling us the truth

Van een cover up is dus zeker sparake geweest , het waarom laat ik ff in het midden.
Beelden van dit gezien ?? die zeggen erg veel , echt veel
pi_37788672
Naar aanleiding van het vorige deel mijn oprechte excuses aan UncleScorp als hij de indruk heeft gekregen dat ik hem enig antisemitisme verweet door die passage over 'moslimmetjes, het woord voor 'voor Mossad en na manoeuvres'' in het laatste deel over de aanslagen van elf september. Het was louter bedoeld als grap, maar ik las het net en ik heb het dermate slecht geschreven dat de lezer makkelijk zou kunnen denken dat die ''Mossad'' er niet willekeurig tussen zit.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 16:35:14 #4
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_37790558
-_-
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  † In Memoriam † maandag 15 mei 2006 @ 07:29:18 #5
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_37836629
Even realistisch gezien; Bush zelf was er in ieder geval niet van op de hoogte van meer dan een vage dreiging, dat risico is te groot. Mocht er sprake zijn van enige vorm van een 'inside job', dan heeft dat waarschijnlijk te maken met zeer kleine maar machtige facties binnen overheid, zakenleven en inlichtingendiensten. In ieder geval geen publieke figuren.
  † In Memoriam † maandag 15 mei 2006 @ 09:59:05 #7
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_37837187
quote:
Op maandag 15 mei 2006 09:27 schreef Evil_Jur het volgende:
Even realistisch gezien; Bush zelf was er in ieder geval niet van op de hoogte van meer dan een vage dreiging, dat risico is te groot. Mocht er sprake zijn van enige vorm van een 'inside job', dan heeft dat waarschijnlijk te maken met zeer kleine maar machtige facties binnen overheid, zakenleven en inlichtingendiensten. In ieder geval geen publieke figuren.
Wie Bush als mastermind of een van de bedenkers van 9/11 ziet is aan vakantie toe. De man kan amper een zin foutloos uitspreken.

Zijn speeches worden voor hem geschreven, zijn agenda voor hem opgesteld, heeft overal tien adviseurs voor en mag een kwart van het jaar op zijn range fietsen en vissen. Hij is slechts het gezicht van de achterliggende facties.

Maar als het een inside job was (waar ik voor mezelf wel van overtuigd ben) dan is hij heus wel "op de hoogte gesteld" om het zo te noemen. Het scenario en welke rol hij moest spelen, The Wartime President, wist hij ws. al nog voor hij 'gekozen' was.
  maandag 15 mei 2006 @ 10:56:20 #8
96120 columnist
Gaan wij nog opstaan?
pi_37838550
Bush kan wel dom zijn, maar de mensen om hem heen niet. Wanneer onomstoten blijkt dat 9/11 een inside job was zal dit veel teweegbrengen.
De weg naar morgen begint met 's ochtends je nest uit komen!
http://mallors.wordpress.com/
  maandag 15 mei 2006 @ 11:11:22 #9
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_37838979
nou de Crazys heten niet voor niks zo, dus de mensen om bush heen zijn wel zeker dom.
pi_37844759
quote:
Op maandag 15 mei 2006 10:56 schreef columnist het volgende:
Bush kan wel dom zijn, maar de mensen om hem heen niet. Wanneer onomstoten blijkt dat 9/11 een inside job was zal dit veel teweegbrengen.
Nee kerel, dat hoop je maar. Neem JFK als voorbeeld, een enorme gebeurtenis in de geschiedenis vand e VS. Iedereen weet dat het niet klopt, elke peiling wijst erop dat maar een klein deel van de bevolking gelooft dat LHO de schutter was. Wat verandert het? Niks...
pi_37847110
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 10:57 schreef atmosphere1 het volgende:

Sinds wanneer zijn Discovery en National Geographic betrouwbaar als het gaat om politieke berichtgeving ?? Die reportage over het Pentagon (niet 9/11gerelateerd) van geographic was vreselijk pro-US army er viel geen enkel kritisch punt in te bespueren .
Heb je ook de reconstructie gezien van de aanslag op het Pentagon gezien? Die was toch wel erg duidelijk.

Maar je hebt het hier over de reportage hoe de bouw van het Pentagon tot stand kwam neem ik aan.
PJ Harvey - This mess we're in (feat. Thom Yorke)
  Moderator maandag 15 mei 2006 @ 16:05:50 #12
8781 crew  Frutsel
pi_37847521
Samenzweringen.....horen die niet in TRU...

zolang we de VS immers kunnen bashen is alles een complot...
pi_37847940
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 10:57 schreef atmosphere1 het volgende:

De meeste moderne springstoffen exploderen niet door vuur ze verbranden hooguit !!!
ze defragleren dan . Van een detonatie van de springstof kan pas sprake zijn als er een drukgolf passeerd . Dit is het geval wanneer er een detonator (met eventueel booster ) word gebruikt.
secundaire explosieven detoneren niet door vuur alleen in extreme gevallen.
Springstoffen kunnen niet branden, als de temperatuur hoog genoeg is, is er genoeg energie om een exotherme (En in het geval van een springstof hele snelle) reactie te starten.
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
pi_37848089
quote:
Op maandag 15 mei 2006 09:59 schreef NorthernStar het volgende:

Maar als het een inside job was (waar ik voor mezelf wel van overtuigd ben) dan is hij heus wel "op de hoogte gesteld" om het zo te noemen. Het scenario en welke rol hij moest spelen, The Wartime President, wist hij ws. al nog voor hij 'gekozen' was.
Als het een "inside job" was lijkt het me zeer onwaarschijnlijk dat er iemand (behalve de mensen die het zelf hebben bedacht) er van op de hoogte was, er gaat altijd wel iemand praten dus dat doe je gewoon niet.
Als je tegen Bush liegt en zegt dat het bin Laden was komt hij veel geloofwaardiger over dan wanneer hij bewust staat te liegen.

Bovendien geloof ik er niet in, ik ga er van uit dat de aanslag wel degelijk is gepleegd door terroristen en dat de regering hooguit nalatigheid kan worden verweten.
Dat er misbruik van de aanslagen is gemaakt om wat vrijheidsbeperkende wetten/regels in te voeren is een feit.
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
pi_37857831
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:22 schreef RuL0R het volgende:

[..]

Als het een "inside job" was lijkt het me zeer onwaarschijnlijk dat er iemand (behalve de mensen die het zelf hebben bedacht) er van op de hoogte was, er gaat altijd wel iemand praten dus dat doe je gewoon niet.
Als je tegen Bush liegt en zegt dat het bin Laden was komt hij veel geloofwaardiger over dan wanneer hij bewust staat te liegen.

Bovendien geloof ik er niet in, ik ga er van uit dat de aanslag wel degelijk is gepleegd door terroristen en dat de regering hooguit nalatigheid kan worden verweten.
Dat er misbruik van de aanslagen is gemaakt om wat vrijheidsbeperkende wetten/regels in te voeren is een feit.
Alleen hele belangrijke mensen wisten hiervan, niet de onderdanen.
Natuurlijk gaan ze hier niet over praten, waarom zouden ze, dit is/was de opening naar de ultieme macht??
En reken maar dat er hele stevige afspraken gemaakt zijn voor een zwijgplicht, kijk hoeveel mnsen met black projects bezig zijn zonder dat je er maar iets van hoort, en daar zitten het merendeel medewerkers bij hoor. Dit is ingebakken bij de amerikanen sinds ww2.
En als je zo dom bent om wel te praten gelooft niemand je en is je leven verwoest.
Kortom heeft geen enkel nut.

Het is niet zoals hier in Nederland...

De meeste mensen gaan ervan uit dat het geen inside job is geweest omdat ze het zich niet kunnen voorstellen dat zoiets in deze tijd mogelijk is
fefesff ere erfe
pi_37866384
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:17 schreef RuL0R het volgende:

[..]

Springstoffen kunnen niet branden, als de temperatuur hoog genoeg is, is er genoeg energie om een exotherme (En in het geval van een springstof hele snelle) reactie te starten.
Om de gevoeligheid te verhogen wordt er vaak een brandstof aan de explosieve verbinding toegevoegd ,denk aan bv AMMONAL ( ammoniumnitraat /aluminium). Dit mengsel kan ook defragleren . Het gaat pas detoneren wanneer er een drukgolf passeerd.

Bij gebrek aan brandstof om te kunnen koken gebruikten de Vietnamezen wel eens C4 als vervanger omdat dit ook kan branden .

Kenmerk van een detonatie is dat de reactie wordt voorgezet m.b.v een drukgolf ,de moleculen worden rechtstreeks uit elkaar geslagen) en niet door hitte, zoals bij gewoon kruit . een detonatie is uiteraard ook een exotherme reactie.
pi_37885327
Judicial Watch to Obtain September 11 Pentagon Video at 1 p.m. Today - Judicial Watch, the public interest group that investigates and prosecutes government corruption, announced today that Department of Defense will release a videotape to Judicial Watch at 1:00 p.m. this afternoon that allegedly shows American Airlines Flight 77 striking the Pentagon on September 11, 2001

A copy of the video will be made available on Judicial Watch’s Internet site, www.judicialwatch.org

nou ik ben benieuwd... hoeveel frames zullen het zijn dit keer, 6?
pi_37889201
CNN meldt zojuist dat er vandaag een nieuwe video vrijgegeven wordt van de aanslag op het Pentagon, het zou gaan om bewegende beelden van het vliegtuig dat het Pentagon invliegt. Ik hoorde iets van dat deze vrijgegeven wordt om de conspirancies rond de Pentagon crash teniet te doen. Maarja het zal niet lang duren voordat er mensen zullen roepen waarom zo lang wachten, beelden zijn gemanipuleerd etc.

Ben iig benieuwd naar de beelden.

http://www.cnn.com/2006/US/05/16/pentagon.video/index.html

Watchdog group says release will end 'conspiracy theories'
WASHINGTON (CNN) -- Video showing a plane crashing into the Pentagon on September 11, 2001, will be released publicly for the first time on Tuesday, a judicial watchdog said.

The Department of Defense will hand over tapes showing American Airlines Flight 77 striking its headquarters outside Washington to Judicial Watch, a public interest group that requested the video, the group said.

The video will be available on the group's Web site after it receives the tape at 1 p.m., according to a news release from Judicial Watch.

"We fought hard to obtain this video because we felt that it was very important to complete the public record with respect to the terrorist attacks of September 11," said Judicial Watch President Tom Fitton.

"Finally, we hope that this video will put to rest the conspiracy theories involving American Airlines Flight 77. As always, our prayers remain with all those who suffered as a result of those murderous attacks."
  dinsdag 16 mei 2006 @ 20:13:32 #19
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_37889449
tja ze hadden even tijd nodig om die video te maken he.
pi_37889596
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 20:13 schreef BaajGuardian het volgende:
tja ze hadden even tijd nodig om die video te maken he.
hoe voorspelbaar..

Wel grappig om te horen van een van de CNN journalisten hoe ook zijn ooggetuigeverslag compleet uit het verband is gerukt door conspirancy sites.

Judicial Watch filed a Freedom of Information Act request, but the government had refused to release the video until after the trial of Zacarias Moussaoui, the convicted al Qaeda conspirator who was sentenced earlier this month to life in prison.

Judicial Watch is "a conservative, non-partisan educational foundation, promotes transparency, accountability and integrity in government, politics and the law," according to its Web site.

The group filed a lawsuit this year, arguing that there was "no legal basis" for the Pentagon's refusal to release the tape.

The video requested by Judicial Watch was taken from security cameras at the Pentagon, the Sheraton National Hotel, the Nexcomm/Citgo gas station, and Virginia Department of Transportation traffic cameras.

Jill Farrell, Judicial Watch's director of media affairs, told CNN she would not know which video will be released "until we see it."
pi_37889761
Mooi, maar veel mensen hier willen gewoon dat er een conspiracy is dus die verzinnen wel nieuwe onzin.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 20:23:51 #22
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_37889827
sorry mouzzer maar het heeft toch geen zin tegen je in te gaan, jullie believers zijn te hardnekkig in het ontkennen van de werkelijkheid dat er een crew in washington zit die de hele wereld voor hun karretje proberen te spannen met een leugen.
de bewijzen zijn er allang, dat het stropdas volk liegt en bedriegt is gewoon ''politiek'' (woorden van bush jr zelf) enn zeg nou zelf, wie zijn de enigen die belangen hebben bij alles wat er is gebeurd?

een echte terrorist zal vast niet amerika's buisiness gaan helpen.

gelukkig weet de meerderheid van de mensheid al hoe het zit, maar wat kun je er tegen doen zonder zelf terrorist genoemd te worden
  dinsdag 16 mei 2006 @ 20:24:39 #23
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_37889863
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 20:22 schreef Evil_Jur het volgende:
Mooi, maar veel mensen hier willen gewoon dat er een conspiracy is dus die verzinnen wel nieuwe onzin.
de mensen die willen dat er een conspiracy is zitten in het witte huis vriend.
pi_37889928
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 20:24 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

de mensen die willen dat er een conspiracy is zitten in het witte huis vriend.
Dat is dus onlogisch, de mensen in het Witte Huis weten dat ze er maar voor 4 tot 8 jaar zitten. Zij hebben niet genoeg belang bij op termijn.
  † In Memoriam † dinsdag 16 mei 2006 @ 20:28:07 #25
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_37889976
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 20:22 schreef Evil_Jur het volgende:
Je bent niet op de hoogte hoe er door het meerendeel over de 'geen-vliegtuig theorie' wordt gedacht.

Nearly all of the best writers and investigators are in agreement that no plane was a hoax
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')