Hou je mond wim!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:46 schreef Conflict het volgende:
kuttopic.
Elk topic een andere semi-BF-erquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:47 schreef Bosbeetle het volgende:
Ohja en ben je ook blij dat je nu een halve maand een GPD topic in je MyAt hebt
Wij zijn de knuffelmarrokaanreeksquote:
Ik heb nog nooit echt een spelcomputer gehad ... ja een msx maar die was meer van mn vaderquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:50 schreef Wii het volgende:
En schaam je trouwens BB, dat je nog nooit een Nintendo gehad hebt!
Zelfs geen Gameboy?
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:57 schreef sXe het volgende:
Damn, heb ik nou net echt getracht een msn-smilie te gebruiken?
kansvolquote:
zekerquote:
Merk je iets van de NBA playoffs? Of dat het zo slecht met de Knicks gaat?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:46 schreef Bosbeetle het volgende:
trouwens hier in amerika weten ze hoe je een metal month doetdocu's over motley crue en Pantera ... en ratt
Nee de meeste mensen hier zijn alleen maar into voetbalquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Merk je iets van de NBA playoffs? Of dat het zo slecht met de Knicks gaat?
okay, ik ga het checken als ik weer eens niks te doen heb....quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:25 schreef Bosbeetle het volgende:
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=52181
de docu staat ook online .. alleen vond ik het nogal onnodig om dime's vader te laten zien echt alleen maar zo'n klein snapshotje om te laten zien hoe moeilijk hij het heeft.
Zeker. Maar hij heeft wel mooie liedjes gemaaktquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:47 schreef Bosbeetle het volgende:
Phil anselmo is een raar mannetje
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:40 schreef sXe het volgende:
[..]
Zeker. Maar hij heeft wel mooie liedjes gemaakt
whhehehequote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:50 schreef sXe het volgende:
Weekend!(hoewel ik daarbij wel heel erg moet denken aan een bepaalde regel uit een bepaald liedje van Primus
)
quote:"Funny thing about weekends When you're unemployed.
They don't quite mean so much,
except you get to hang out with all your working friends."
jij hebt hem doorquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
whhehehe
"funny how weekends aren't so special anymore when you're unemployed. Exept you get to hang out with your working friends"
spegetti western
god ja dat gezeur in het gitaristentopic. Ik doe ook gewoon niet meer mee met dat soort discussiesquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:12 schreef Bosbeetle het volgende:
hey is children of bodom de nieuwe band die onmogelijk na te spelen is![]()
infernal combustion was dat dat nep nieuwsquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:42 schreef sXe het volgende:
ja soms, heel soms staan er wel nuttige dingen in. Jammer dat Infernal Combustion er niet meer is
ja echte thee niet in een zakje ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |