behalve Nalbandian en een klein beetje Acasuso laten de Argentijnen het behoorlijk af weten dit jaar.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:49 schreef Butra het volgende:
Triest om Gaudio zo te zien spelen. 0,0 zelfvertrouwen. Ga lekker ff met Coria vakantie vieren ofzo.
quote:
**Het sporttribunaal in Lausanne (CAS)
heeft de schorsing van Guillermo Cañas
teruggebracht van twee jaar naar 15
maanden.Volgens het CAS is naast Cañas
ook de toernooileiding in Acapulco voor
de medicatie verantwoordelijk die hij
in februari 2005 daar toegediend kreeg.
De Argentijn testte destijds positief
op het verboden middel HCT.10 september
2006 kan Cañas zijn rentree maken in
het tenniscircuit.
Verloor Acasuso gister ook niet kansloos van Waske?quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:08 schreef mitt het volgende:
[..]
behalve Nalbandian en een klein beetje Acasuso laten de Argentijnen het behoorlijk af weten dit jaar.
Wel goed nieuws:
[..]
7-6 derde gewonnenquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:12 schreef XL het volgende:
[..]
Verloor Acasuso gister ook niet kansloos van Waske?
Year-to-date win/loss: 3-10quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:56 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik vind Ginepri nu ook niet echt de sterren van de hemel spelen
Dat staat hier nu wel op, dagelijks tot 16:00... maar echt volgen doe ik het niet.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:19 schreef MarkG het volgende:
Kijken jullie nou op WDR?
Tjezisquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:46 schreef XL het volgende:
Het is dus zo dat hij bij zijn favoriete voetbalclub het ere-nummer 69 heeft.
Zijn favoriete club is dan weer Hannover 96.
Bijna afgelopen, Blake tegen Grosjean.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:58 schreef MarkG het volgende:
Om half 6 op Eurosport Exhibitions finale mannen vanuit Parijs. Ik weet niet wie/wat/waar/waarom maar gewoon kijken dus..
En al die rituelen dan van 'm.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:47 schreef zjroentje het volgende:
Wat een pauper.
Ik dacht met je oor.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:11 schreef zjroentje het volgende:
Wel met m'n voeten gewoon, hè!
Ondanks dat het best een sterk bezet toernooi is, voor de tweede keer op rij dus.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:46 schreef Butra het volgende:
Duitsland dus naar de finale. Vervelende mannetjes die Waske en Kohlmann.
En Kiefer met een '69'-petje op de tribune.
Gimelstob is natuurlijk wel de stereotype grasspeler héquote:Op maandag 12 juni 2006 17:32 schreef mitt het volgende:
Sluiter 7-5 5-2 achter tegen Gimelstob, op gras nog wel.
hij moet nog een beetje inkomenquote:Op maandag 12 juni 2006 17:35 schreef mitt het volgende:
Ondertussen al verloren.
Sluiter gaat dus weer op oude voet verder.
Absoluut! Echt heel mooi.quote:
Zeker niet nee. Wat een belabberde speler is Fish zeg. Nadal is op gras ook maar een middelmatige speler. (iig deze wedstrijd dan.)quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:14 schreef mitt het volgende:
Die gaat nooit ver komen op Wimbledon, als je dit ziet.
De loting zal allesbepalend zijn. Stel je voor, een bovenste helft met Federer, Hewitt en Roddick. Het zou zomaar kunnen.
Jup, Als hij het toernooi wint, evenaart hij het record van Borg. En dan kan hij in de 1e ronde van Wimbledon erover gaan.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:35 schreef zjroentje het volgende:
Federer met nummer 37 op rij op gras gisteren ...
Ja. En in de kwartfinale moet hij misschien tegen Safin en in de halve misschien tegen Haas. Zware loting.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:31 schreef TheGeneral het volgende:
Federer wint, al zij het moeilijk. 7-6 6-7 6-4
Niets van. Oli Rochus klopt Safin nog maar eens. 4-6, 6-4 en 6-1.quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja. En in de kwartfinale moet hij misschien tegen Safin en in de halve misschien tegen Haas. Zware loting.
Ja, ik zag het ook.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:02 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Niets van. Oli Rochus klopt Safin nog maar eens. 4-6, 6-4 en 6-1.![]()
Ja, die was leuk. Wat kan Verdasco hard slaan zeg.quote:Trouwens daarnet ook spannende partij Nadal - Verdasco op Eurosport.
Alle respect voor Nadal hoor dat-ie na 3 dagen alweer op gras staat te spelen, maar ik heb de tv na 1,5 set uit ellende uitgezet.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:39 schreef Federer-fan het volgende:
Ja, die was leuk. Wat kan Verdasco hard slaan zeg.![]()
Ow.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:44 schreef Butra het volgende:
[..]
Alle respect voor Nadal hoor dat-ie na 3 dagen alweer op gras staat te spelen, maar ik heb de tv na 1,5 set uit ellende uitgezet.
Er moet al een half mirakel gebeuren wil hij het niet halen...quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ow.![]()
Wat denken jullie trouwens van Federer op Wimbledon? Ik hoop dat hij het redt.
Zoals ik in het Wimbledon topic al aangaf, lijkt me het al een gespeelde zaak. Al lijkt me een verrassing wel leuker. Ik kan echter op dit moment niemand noemen die én een kansje maakt én die ik het gun.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ow.![]()
Wat denken jullie trouwens van Federer op Wimbledon? Ik hoop dat hij het redt.
Stel je voor dat Henman tegen Federer in de finale komt, een matchpoint krijgt, een winner slaat die ten onrechte in Henmans nadeel wordt overruled (dus bij een correcte beslissing zou hij Wimbledon gewonnen hebben) en alsnog verliest.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:06 schreef Norrage het volgende:
Henman!!!!
Hij lijkt wel goed te spelen, en Wimbledon is natuurlijk wel de grand slam van de sprookjes (Ivanisevic)
Misschien loot Henman Federer wel in de eerste ronde en wint hij omdat Federer nog niet op dreef is, en wint Henman vervolgens het toernooi
Is natuurlijk wel iets te absurd natuurlijk
Oh mijn god....volgens mij gaat er dan een umpire doodquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Stel je voor dat Henman tegen Federer in de finale komt, een matchpoint krijgt, een winner slaat die ten onrechte in Henmans nadeel wordt overruled (dus bij een correcte beslissing zou hij Wimbledon gewonnen hebben) en alsnog verliest.![]()
* proest!quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:12 schreef Norrage het volgende:
Nou..Dit betekent dan natuurlijk dat Federer in de kwartfinale tegen Sluiter uitkomt, en dan verliest..
Ja, ik vind het altijd wel interessant dat zoiets kan. Op een gegeven moment zal een umpire zijn bevinding toch altijd even checken met zo'n lijnmonitoringssysteem lijkt mij.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
Oh mijn god....volgens mij gaat er dan een umpire dood
Wint hij nu iets?quote:
Is natuurlijk wel te berekenen welk deel in contact is met de baan. Maar ik denk niet dat een normale umpire elastische hertz-contacten gaat uitrekenen bij z'n beoordeling.quote:
Zal ik mijn adres even sturen?quote:
En er staat dan op "Hoi Norrage, Gefeliciteerd met je overwinning bij Fok! voor de leukste opmerking van de week! Sorry dat ik alweer in de eerste ronde van Wimbledon heb verloren. Ik hoop dat je fan van me blijft maar als je me zat bent, begrijp ik het ook. Groeten, Raymond."quote:
Ow.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:22 schreef pfaf het volgende:
[..]
Is natuurlijk wel te berekenen welk deel in contact is met de baan. Maar ik denk niet dat een normale umpire elastische hertz-contacten gaat uitrekenen bij z'n beoordeling.
Ik hoorde juist eerder dat Gasquet gewoon zo goed speelde....quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:51 schreef TheGeneral het volgende:
Ik dacht dat Federer niet zo goed speelde, maar Tony dacht daar anders over:
"After a performance like this, Paris is history. It is unbelievable how well Roger plays on grass. He's fit for Wimbledon," Tony Roche praised Roger
Idd. Hij is hier gewoon voor geboren.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:36 schreef Norrage het volgende:
Federer kan ook gewoon niet slecht spelen op gras,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |