behalve Nalbandian en een klein beetje Acasuso laten de Argentijnen het behoorlijk af weten dit jaar.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:49 schreef Butra het volgende:
Triest om Gaudio zo te zien spelen. 0,0 zelfvertrouwen. Ga lekker ff met Coria vakantie vieren ofzo.
quote:
**Het sporttribunaal in Lausanne (CAS)
heeft de schorsing van Guillermo Cañas
teruggebracht van twee jaar naar 15
maanden.Volgens het CAS is naast Cañas
ook de toernooileiding in Acapulco voor
de medicatie verantwoordelijk die hij
in februari 2005 daar toegediend kreeg.
De Argentijn testte destijds positief
op het verboden middel HCT.10 september
2006 kan Cañas zijn rentree maken in
het tenniscircuit.
Verloor Acasuso gister ook niet kansloos van Waske?quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:08 schreef mitt het volgende:
[..]
behalve Nalbandian en een klein beetje Acasuso laten de Argentijnen het behoorlijk af weten dit jaar.
Wel goed nieuws:
[..]
7-6 derde gewonnenquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:12 schreef XL het volgende:
[..]
Verloor Acasuso gister ook niet kansloos van Waske?
Year-to-date win/loss: 3-10quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:56 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik vind Ginepri nu ook niet echt de sterren van de hemel spelen
Dat staat hier nu wel op, dagelijks tot 16:00... maar echt volgen doe ik het niet.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:19 schreef MarkG het volgende:
Kijken jullie nou op WDR?
Tjezisquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:46 schreef XL het volgende:
Het is dus zo dat hij bij zijn favoriete voetbalclub het ere-nummer 69 heeft.
Zijn favoriete club is dan weer Hannover 96.
Bijna afgelopen, Blake tegen Grosjean.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:58 schreef MarkG het volgende:
Om half 6 op Eurosport Exhibitions finale mannen vanuit Parijs. Ik weet niet wie/wat/waar/waarom maar gewoon kijken dus..
En al die rituelen dan van 'm.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:47 schreef zjroentje het volgende:
Wat een pauper.
Ik dacht met je oor.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:11 schreef zjroentje het volgende:
Wel met m'n voeten gewoon, hè!
Ondanks dat het best een sterk bezet toernooi is, voor de tweede keer op rij dus.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:46 schreef Butra het volgende:
Duitsland dus naar de finale. Vervelende mannetjes die Waske en Kohlmann.
En Kiefer met een '69'-petje op de tribune.
Gimelstob is natuurlijk wel de stereotype grasspeler héquote:Op maandag 12 juni 2006 17:32 schreef mitt het volgende:
Sluiter 7-5 5-2 achter tegen Gimelstob, op gras nog wel.
hij moet nog een beetje inkomenquote:Op maandag 12 juni 2006 17:35 schreef mitt het volgende:
Ondertussen al verloren.
Sluiter gaat dus weer op oude voet verder.
Absoluut! Echt heel mooi.quote:
Zeker niet nee. Wat een belabberde speler is Fish zeg. Nadal is op gras ook maar een middelmatige speler. (iig deze wedstrijd dan.)quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:14 schreef mitt het volgende:
Die gaat nooit ver komen op Wimbledon, als je dit ziet.
De loting zal allesbepalend zijn. Stel je voor, een bovenste helft met Federer, Hewitt en Roddick. Het zou zomaar kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |