quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nog interesse in detailfoto's van Peu zn mattenset?
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nog interesse in detailfoto's van Peu zn mattenset?
doe het dan gewoon in 1 keer goed, high-res met die zooiquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
herman was eerder
dan ga ik ze even resizen en uppen en zo
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:45 schreef vlad het volgende:
kutanders flikker ik even een testinjector (1200 euro) met druksensor (800 euro) op de grond
![]()
vroeg weekend nu![]()
tuurlijk nietquote:
quote:
Tja en?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:17 schreef BoJo het volgende:
ik vind die velgen eerlijk gezegd ook niet al te geweldig.![]()
maar goed het koste dan ook geen flikker![]()
Zie je mij aan voor 64-jarige Hagenees?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:05 schreef Sjoewe het volgende:
Alexxxxx
Man valt vrouw aan met bijl
[afbeelding]
Wel voor iemand met een bijlenfetishjquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zie je mij aan voor 64-jarige Hagenees?
Geniaal bij de bijlenwinkel een paar dagen geleden:quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wel voor iemand met een bijlenfetishj
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Disclaimer richting AIVD: het was ee ngrapje, ik heb geen behoefte om bijlen naar het binnenhof te smokkelen. Als u me op het binnenhof betrapt is dat puur om foto's van gepanterdse limousines, politiewagens en TV-wagens te maken, neit uit terroristisch oogpunt, maar omdat ik nu eenmaal vehikels fotografeer
Als jij dat denken wilt is dat je goed rechtquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]Je bent echt een kutsoftie geworden eh
[afbeelding]
En nog politiek correct ookquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als jij dat denken wilt is dat je goed recht
Niet afzetten, knuffelenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:43 schreef Sjoewe het volgende:
Tegen wie moet ik me nu afzetten
[afbeelding]
Duitserquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:49 schreef BoJo het volgende:
en ja hoor de duitser en ik zijn weer propjes naar elkaar aan het gooien![]()
Die velgen kopen dusquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:21 schreef BaraCuda het volgende:
Wat moest peu helemaal in Fryslān?
Die velgen zijn ook niet echt m'n smaak nee
Beetje sjonny enzo
onzin zegt z'n managerquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:30 schreef Paladijn het volgende:
http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=117790
Doornbos vanaf GP Monaco in tweede Red Bull
11 mei 2006 / Foto's
F1Racing.net kan exclusief onthullen dat Robert Doornbos vanaf de Grand Prix van Monaco het stoeltje van Christian Klien bij Red Bull over zal nemen. De Rotterdammer was de afgelopen races al derde coureur, maar een enorme financiële injectie van zijn hoofdsponsor Muermans heeft er voor gezorgd dat hij promotie zal maken. In totaal zal Muermans een recordbedrag van vijftien miljoen euro betalen om Doornbos in de auto te krijgen.
(en daarnaast de tweede tijd in de tweede sessie)
http://www.formula1.com/race/result/756/10.html
Robert is goed bezig
helemaal dat gedoequote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
best sneu dat Albers - Doorenbos gedoe altijd
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die velgen kopen dus
* Alexxxxx herinnert zich een dag dat hij naar alle Alfa 155's in Stiesn heeft gezwaaid omdat hij dacht dat BoJo in Stiens was om velgen te kopen.
Weet ik niet meer, geloof het nietquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Was dat dezelfde persoon btw?ZOveel 155's zijn er niet in Stiens namelijk.
Van naam wel jaquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, geloof het niet
Maar ken jij toevallig de Jellema's?
Daar zou je nog wel eens gelijk in kunnen hebben ook jaquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:36 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik weet waar ze vandaan komen!
http://www.112groningen.nl/site/artikel.php?artikel=caLHoYQXzw
[afbeelding]
Doornbos > Albersquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
best sneu dat Albers - Doorenbos gedoe altijd
Ik zat in boredom eens rond te kijken en dacht opeens 'hey, die velgen herken ik ergens van'quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Daar zou je nog wel eens gelijk in kunnen hebben ook ja
MOEHAHAHAH SUKKERS DOORNBOS RIJDT IN DE F1, DUS IK GA NAAR HUIS, TOT MAANDAG SUKKELS!!!!! omfgLOLgod zoeen gare Klien is gepwnd wie unne n00bquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:38 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Doornbos > Albers
Mijn collega kwam het nogal triomfantelijk melden, net voordat hij naar huis gingIets wat ik zometeen ook maar eens ga doen...
Ik loop/rij ook wel eens rond in een V-power Ferrari polo, terwijl ik eigenlijk op het merkquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarom rijdt iemand met een Harley Davidson shirt aan in een Suzuki Ignis?
Daar leek het wel op ja, hij kwam helemaal met zijn armen zwaaiend naar me toequote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
MOEHAHAHAH SUKKERS DOORNBOS RIJDT IN DE F1, DUS IK GA NAAR HUIS, TOT MAANDAG SUKKELS!!!!! omfgLOLgod zoeen gare Klien is gepwnd wie unne n00b
prachtig zulke josti'squote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:41 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Daar leek het wel op ja, hij kwam helemaal met zijn armen zwaaiend naar me toe
Maar ik heb dan ook een stoere Doornbos poster in mijn kamer hangenquote:
Lijkt op de gemeentelijke grasmaaier van Leeuwarderadeelquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:44 schreef Paladijn het volgende:
Bijna net zo kinderlijk blij als deze meneer
[afbeelding]
En geen commentaar over het instappen in een porsche bitte
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Lijkt op de gemeentelijke grasmaaier van LeeuwarderadeelDe man met de ongelukkig gekozen naam George Bakker
Nee, met 2 k'squote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding] Unaaaaaaaaaaaa palooooomaaaaaaaaaaaaah blancaaaaaaaaaaaaaaaaaaa [afbeelding]
[afbeelding]
quote:In a view of a spate of rumours on the Internet today, Red Bull Racing would like to clarify who will partner David Coulthard for the rest of the season:
Monaco: His Higness Prince Albert
Silverstone: The new BRDC-president, Damon Hill.
Canada: The singer Bryan Adams. Why? Because everything he does, he does it for us.
Amerika: Jim Morrisson. Why? Because we're told he's good at closing Doors for other drivers.
France: General De Gaulle. Why? Because he's always got his nose in front.
Germany: Kai Ebel. Why? Because at least he'd wear some really smart clothes.
Hongary: Christian Klien, because it's the nearest thing to a home race for an Austrian.
Turkey: anyone who can get over the Bosphorus bridge in time for the practice
Italy: Flavio Briatore
China: Some Wong number
Japan: Eugene Ide*
* subject to FIA aproval
Whehequote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:42 schreef M5 het volgende:
whehehe Red Bulls' reactie op de geruchten dat Doornbos ipv van Klien zou gaan racen:
[..]![]()
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:42 schreef M5 het volgende:
whehehe Red Bulls' reactie op de geruchten dat Doornbos ipv van Klien zou gaan racen:
[..]![]()
dan doe je net als ik, zo ff naar je nest en dan om 23:00 gaan werkenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Sandra is nog maar een paar uur weg en ik verveel me nu al de tering
ik krijg niet betaald als ik werkquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:46 schreef M5 het volgende:
[..]
dan doe je net als ik, zo ff naar je nest en dan om 23:00 gaan werken
Of je gaat mijn volvo volgooien met 70 liter V power, jij betaald natuurlijkquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Of ik ga actief meeposten op de forums van 2cv.nl en 2cvkitcar.nl natuurlijk
Jongen, ik zit al sinds 1 janurai zonder inkomstenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Of je gaat mijn volvo volgooien met 70 liter V power, jij betaald natuurlijk![]()
* Alfisti heeft terug zitten lezenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik had vanochtend een Alfa 155 op de oprit te staan
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
ach, meestal kijk ik tegen de velgen van de Chevrolet Corsica van onze kamperbuurman aan, dus zo erg vond ik ze ook weer niet
Ja, de postcodestraatprijs lijkt altijd in woonwagenkampen te vallen als je de auto's daar bekijktquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:41 schreef Alfisti het volgende:
[..]
![]()
* Alfisti was gister ook op het kampNiet werken en toch een splinternieuwe CLK320 hebben.......... ik vind het knap
goed hequote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, de postcodestraatprijs lijkt altijd in woonwagenkampen te vallen als je de auto's daar bekijkt
* Alfisti wil ook vriendjes worden met Gastonquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gaston deelt gewoon uit aan zn vriendjes
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:47 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti wil ook vriendjes worden met Gaston
Had dan op zn minst de Jan Marijnissen coupe gedaan, wat je nu hebt is ERG Femke Halsema namelijkquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:32 schreef Sjoewe het volgende:
Rechts kapsel? Nee, joh, dit is D66 er tussen in, en overal bij willen horen
[afbeelding]
Sterf!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Had dan op zn minst de Jan Marijnissen coupe gedaan, wat je nu hebt is ERG Femke Halsema namelijk
* Sjoewe vult z'n JOVD lidmaatschap-aanvraag in.quote:
Geen commentaarquote:
Misschien kun je inlikkorting krijgen bij Xtreem?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
* Sjoewe vult z'n JOVD lidmaatschap-aanvraag in.
[afbeelding]
Of bij de ballen van hierboven die nu buiten zitten te BBQ'en en net doen alsof ze niet naar binnen kijkenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Misschien kun je inlikkorting krijgen bij Xtreem?
Ik mocht willen dat ik weer eens gepwnd werdquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Du bis gePWND, Du bis gePWND, Du bis gePWND, wie unnen n00b
gewoon je lul uit je broek hangen, kijken ze de andere kant wel opquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Of bij de ballen van hierboven die nu buiten zitten te BBQ'en en net doen alsof ze niet naar binnen kijken
[afbeelding]
Heeft iemand ervaring met pop "Geile Greta"?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik mocht willen dat ik weer eens gepwnd werd![]()
[afbeelding]
ehmquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gewoon je lul uit je broek hangen, kijken ze de andere kant wel op
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heeft iemand ervaring met pop "Geile Greta"?
Niks mis mee. 14.gifquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:08 schreef ook_gek het volgende:
Hugster of sjoewe dit weten jullie wel.
Is panama een leuke tent in amsterdam?
wel opvallend dat veel van de user die er destijds postten nu blauw zijnquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]![]()
Doet me denken aan die keer dat ik bij een maat van me was in een studentenhuis, waar de DVD verwisseld was met de Geriatrische Duitse plasseks-topper Oma last es laufen
[afbeelding]
Je moet jezelf voorstellen als Sieuwe van der G., met een prei in je hand waarvan je net doet alsof je er iets in verbergtquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:05 schreef Sjoewe het volgende:
"Euwj kerell kun je vun beauvuh de zeut meuneumuh"![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:19 schreef Sjoewe het volgende:
Ja hallo anders kom je effe helemaal binnen
[afbeelding]
Ja zo mooi dat iedereen even binnen wil kijkenquote:
Je hebt wàt in een Pools mokkel gestoken?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:30 schreef Opa_vertelt het volgende:
Een sdtomdronken opa goet u [afbeelding]
p.s. poolse mokkel zijn the ride of a lifetime![]()
Geen poolse baboeshka ofz\o, gewoon een lekker dingquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je hebt wàt in een Pools mokkel gestoken?
[afbeelding]
Picsquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:35 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Geen poolse baboeshka ofz\o, gewoon een lekker ding![]()
![]()
tweewielers slechts in mindere matequote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:42 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
is er trouwens iets op wielen waar jij je niet in interesseerd?![]()
Ik zit ook te kijkenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
wat is puberruil toch een hilarisch programmaeen rasistische gothic met een clownshoofd bij een Ghanees gezin gedropt
Dat hoofd van die krasgothic, geniaalquote:
Ja!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:16 schreef Sjoewe het volgende:
Die snijhuilie is echt totaal contactgestoord
[afbeelding]
Die is tof. Twee baantjes zodat zn moeder iets leuks voor zichzelf kan kopenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:23 schreef Sjoewe het volgende:
Whehe dikke restecpt voor die Akwasie gast![]()
[afbeelding]
Wat deed ie dan wat dee ie dan?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:26 schreef Sjoewe het volgende:
Die gothic mogen ze echt in een kuil gooien
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:32 schreef lipje het volgende:
Ik wil het ook weten zonder naar de tv te moeten lopen
![]()
geweldig topicquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]kijk vooral ook waar de quote vandaan komt
![]()
![]()
![]()
sssssst dat moeten die modjes/fa's dan roepenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]uitzendinggemist.nl/krasgothictoffenegerpuberruil
mn ex is op TV nuquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
wat is puberruil toch een hilarisch programmaeen rasistische gothic met een clownshoofd bij een Ghanees gezin gedropt
stormlooptopicquote:
Je zou je maagdelijkheid voor mij bewarenquote:
ik heb een litteken in mn buik van zn armband van toen ie me wilde vingerenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je zou je maagdelijkheid voor mij bewaren
[afbeelding]
Ik vuist met spikes omquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:53 schreef Dangel het volgende:
[..]
ik heb een litteken in mn buik van zn armband van toen ie me wilde vingeren
Het glas wel eerst breken hoorquote:
uiteraard, staat hier in 1:18 in de kast. mag ik ze hosten en op BB zetten?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:57 schreef lipje het volgende:
kent iemand deze nog?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik had nog geen andere plannen dat weekend zag ik, dus zit er dik in dat ik inderdaad komquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:03 schreef PeuRac het volgende:
hey ben ik ook weer.
m'n auto was op de foto's wel erg smerig, maar dat valt niet zo op zie ik, net nog ff uit eten geweest, pap en mam 28jr getrouwd.
en Alexxxxx en Sandra zijn ook hele leuke mensenkomend concours d'elegance in Apeldoon wil ik je wel van het station halen
ik bleef ook veel te lang hangen, heb de afspraak maar afgebeldquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik had nog geen andere plannen dat weekend zag ik, dus zit er dik in dat ik inderdaad kom
En jij was ook tof
Dat was met opzet lulquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]kijk vooral ook waar de quote vandaan komt
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Voor en na de kapper #2
En altijd maar zeuren dat je niet aan de vrowu kunt komen
Deze vind je hardstikke knap!Tering, Mukie is foto model?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zeker die 2e foto vind ik errug mooi
(maar heb dan ook een gigantisch zwak voor rood haar)
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Dat is Scandalous.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tering, Mukie is foto model?zeker die 2e foto vind ik errug mooi
(maar heb dan ook een gigantisch zwak voor rood haar)
owh, zeker geen vrijgezel meer of te oud voor mijquote:
Vriendinnetje van Garthimquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
owh, zeker geen vrijgezel meer of te oud voor mij
was ik al bang voorquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vriendinnetje van Garthim
En ik denk ook niet dat je kans zou maken![]()
ga je toch lekker met jezelf praten?quote:
Opleiding tot...heftruckchauffeurquote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
17 en nog steeds op het VMBO zitten
dat is geen opleiding maar een cursus van 3 dagenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Opleiding tot...heftruckchauffeur
[afbeelding]
Dat je dat nog durft te vragenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
uiteraard, staat hier in 1:18 in de kast. mag ik ze hosten en op BB zetten?
Zodat jij haar goed kunt bekijken?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:49 schreef BoJo het volgende:
Googol
ik wacht op die studente die mijn 205 komt bekijken![]()
inderdaadquote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:50 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zodat jij haar goed kunt bekijken?
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
inderdaad![]()
zou het opvallen als ik met hand creme en tissues naar beneden kom ?![]()
dan neem ik maar een knuppel mee voor als ze tegenstribbeltquote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:55 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Verleg je grenzen nou eens Bo! D'r zit toch wel een achterbank in die 205 die getest moet worden?
there you go ... creatief met vrouwen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
dan neem ik maar een knuppel mee voor als ze tegenstribbelt![]()
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:11 schreef lipje het volgende:
heb je d'r warmgereden?
Was ze al ingeredenquote:
ja meneer "ik ga even uw dochter....ehh de 205 berijden, wacht u even hier?"quote:
"O ... dan doe ik tussen 10:25 en 10:30 de deur open."quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja meneer "ik ga even uw dochter....ehh de 205 berijden, wacht u even hier?"![]()
hmmm ze zou tussen 10:00 en 10:30 komen... vrouwen laten je altijd wachten![]()
ik ben er niet zo gek vanquote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:29 schreef lipje het volgende:
whehehe Komt ze met de trein?
om je te vermaken tijdens het wachten:
[TK]unieke Alfa 145 1.7 boxer met carbs
vet filmpjequote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:58 schreef Googolplexian het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=1729556489109274670&q=f1+review
racen ze dit weekend alweerquote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:11 schreef Googolplexian het volgende:
Live timing F1 is begonnen
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:23 schreef BoJo het volgende:
anders bel je gewoon ff af... asosciaal kut volk![]()
ja sorry hoor maar is het niet gewoon normaal dat als je een afspraak maakt op een bepaalde tijd en als je dan niet kan dat je diegene dan afbelt? Ik vind het echt aso.quote:
Ben het helemaal met je eens, hoor ... stuur d'r een sms-bommetjequote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja sorry hoor maar is het niet gewoon normaal dat als je een afspraak maakt op een bepaalde tijd en als je dan niet kan dat je diegene dan afbelt? Ik vind het echt aso.
Wat een hoerquote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja sorry hoor maar is het niet gewoon normaal dat als je een afspraak maakt op een bepaalde tijd en als je dan niet kan dat je diegene dan afbelt? Ik vind het echt aso.
dan had ze maar moeten bellen, ben bereid om haar op te halen vanaf het metro station, als ik die 205 maar kwijt raakquote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:39 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens, hoor ... stuur d'r een sms-bommetje
Joh ... twee dagen d'r rijbewijs. Die staat over een uur of drie voor je deur "Konnutnie vindeeehhhh"
Of erger
te laat vind ik minder erg als helemaal niet komen en niet afbellen. En als je vermoed te laat te komen geef je toch ook ff een belletje?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat een hoerIk kots op mensen die te laat komen
![]()
Mooi filmpjequote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:58 schreef Googolplexian het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=1729556489109274670&q=f1+review
Mja als je echt van dat ding af wil krijg je misschien nog wel paar euro voor een rijdende 205quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
te laat vind ik minder erg als helemaal niet komen en niet afbellen. En als je vermoed te laat te komen geef je toch ook ff een belletje?
Maar goed, de sloop komt al dichter bij voor de 205![]()
Die zwarte of die andere mafketel?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:08 schreef Alexxxxx het volgende:
mms://streams.omroep.nl/tv/kro/puberruil/bb.20060512.asfDangel haar ex online!
Daar wachtte ik al opquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:08 schreef Alexxxxx het volgende:
mms://streams.omroep.nl/tv/kro/puberruil/bb.20060512.asfDangel haar ex online!
Moet ej aan Dangel vragenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mijn god was dat destijds ook zo'n freak?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat jij commentaar mag hebben over een ander zn partnerkeuze, hondenneukerquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hai Dangelquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:31 schreef Dangel het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat jij commentaar mag hebben over een ander zn partnerkeuze, hondenneuker
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:31 schreef Dangel het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat jij commentaar mag hebben over een ander zn partnerkeuze, hondenneuker
http://www.youtube.com/watch?v=Tj0bGWnXzU4quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:31 schreef Dangel het volgende:
[..]
je gaat teveel met Hugster om.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=Tj0bGWnXzU4
De kwali begint pas om 1400quote:
Yep, spanjequote:
En die Nico is echt een stuk stront van de bovenste plankquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:01 schreef BaraCuda het volgende:
Die akwasi in die puberruil is echt een goeie kerel![]()
Mja, met zo'n instelling als die gast heeft komt het daar wel op neer jaquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En die Nico is echt een stuk stront van de bovenste plank
Je moet zo'n mega introvert en depri persoon ook niet als verkoper in een winkel neergooienquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En die Nico is echt een stuk stront van de bovenste plank
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:38 schreef BoJo het volgende:
net in een meubel zaak in villa arena... loopt er echt een kneus van een verkoper achter een familie aan... zegt ie
verkoper: ja dit meubelstuk zou best eens uit uw eigen land kunnen komen
familie: oh
verkoper: ja indonesie !
familie: ja maar wij komen uit suriname...
verkoper: maar dat ligt toch naast elkaar?
familie:![]()
Niet danquote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:46 schreef Fugie het volgende:
die denkt vast ook dat turken uit marroko komen
ze zijn toch allemaal zwart. Wat verwachten ze anders van mequote:
Weet je zeker dat je Mark heet en geen Nico?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ze zijn toch allemaal zwart. Wat verwachten ze anders van me
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je Mark heet en geen Nico?
@Bojo: overloper
Moet je voor de gein met een andere naam vragen over een chopper gaan stellen, dan word je nog veel harder afgefakkeldquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:41 schreef BoJo het volgende:
en aardige lui daar in de motor SC, als ik zulke vragen als newbie gevraagd had in de PTA SC dan was de kans groot geweest dat ik afgebrand had geworden![]()
DUHU ik wist wel dat het niet zo was. Want ze komen gewoon uit den haagquote:
Motorrijdenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
niks overloper, Alfa gaat zeker niet weg.![]()
ghehhe, choppers vind ik niksquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Moet je voor de gein met een andere naam vragen over een chopper gaan stellen, dan word je nog veel harder afgefakkeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |