quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nog interesse in detailfoto's van Peu zn mattenset?
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nog interesse in detailfoto's van Peu zn mattenset?
doe het dan gewoon in 1 keer goed, high-res met die zooiquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
herman was eerder
dan ga ik ze even resizen en uppen en zo
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:45 schreef vlad het volgende:
kutanders flikker ik even een testinjector (1200 euro) met druksensor (800 euro) op de grond
![]()
vroeg weekend nu![]()
tuurlijk nietquote:
quote:
Tja en?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:17 schreef BoJo het volgende:
ik vind die velgen eerlijk gezegd ook niet al te geweldig.![]()
maar goed het koste dan ook geen flikker![]()
Zie je mij aan voor 64-jarige Hagenees?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:05 schreef Sjoewe het volgende:
Alexxxxx
Man valt vrouw aan met bijl
[afbeelding]
Wel voor iemand met een bijlenfetishjquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zie je mij aan voor 64-jarige Hagenees?
Geniaal bij de bijlenwinkel een paar dagen geleden:quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wel voor iemand met een bijlenfetishj
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Disclaimer richting AIVD: het was ee ngrapje, ik heb geen behoefte om bijlen naar het binnenhof te smokkelen. Als u me op het binnenhof betrapt is dat puur om foto's van gepanterdse limousines, politiewagens en TV-wagens te maken, neit uit terroristisch oogpunt, maar omdat ik nu eenmaal vehikels fotografeer
Als jij dat denken wilt is dat je goed rechtquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]Je bent echt een kutsoftie geworden eh
[afbeelding]
En nog politiek correct ookquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als jij dat denken wilt is dat je goed recht
Niet afzetten, knuffelenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:43 schreef Sjoewe het volgende:
Tegen wie moet ik me nu afzetten
[afbeelding]
Duitserquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:49 schreef BoJo het volgende:
en ja hoor de duitser en ik zijn weer propjes naar elkaar aan het gooien![]()
Die velgen kopen dusquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:21 schreef BaraCuda het volgende:
Wat moest peu helemaal in Fryslān?
Die velgen zijn ook niet echt m'n smaak nee
Beetje sjonny enzo
onzin zegt z'n managerquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:30 schreef Paladijn het volgende:
http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=117790
Doornbos vanaf GP Monaco in tweede Red Bull
11 mei 2006 / Foto's
F1Racing.net kan exclusief onthullen dat Robert Doornbos vanaf de Grand Prix van Monaco het stoeltje van Christian Klien bij Red Bull over zal nemen. De Rotterdammer was de afgelopen races al derde coureur, maar een enorme financiële injectie van zijn hoofdsponsor Muermans heeft er voor gezorgd dat hij promotie zal maken. In totaal zal Muermans een recordbedrag van vijftien miljoen euro betalen om Doornbos in de auto te krijgen.
(en daarnaast de tweede tijd in de tweede sessie)
http://www.formula1.com/race/result/756/10.html
Robert is goed bezig
helemaal dat gedoequote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
best sneu dat Albers - Doorenbos gedoe altijd
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die velgen kopen dus
* Alexxxxx herinnert zich een dag dat hij naar alle Alfa 155's in Stiesn heeft gezwaaid omdat hij dacht dat BoJo in Stiens was om velgen te kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |