Hoi doei?quote:
Sommige mensen zullen hem niet eng vinden. Maar ze laten in de trailer geloof ik bij lange na niet alles zien.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:51 schreef Weemz het volgende:
die trailer van The descent is helemaal niet eng?
Het is een stand-in.quote:
Ik vind hem wel eng.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:51 schreef Weemz het volgende:
die trailer van The descent is helemaal niet eng?
Jaaaa, sowy ik heb het vreselijk druk.quote:
Dat vind ik eng.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:55 schreef Weemz het volgende:
Ik zag niets in de trailer... alleen wat meisjes die bang kijken in in een grot lopen.
Ja, het is een perfecte film voor claustrofobenquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:59 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat vind ik eng.Ook het idee dat ze vast zitten in een grot.
Is dat zoiets als een coup plegen?quote:Op donderdag 11 mei 2006 23:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[HOMO] 1685 - BB-Koning's Kokosnoten-Survey
dat ging dus heel goed
![]()
mijn verhaal werd met aplaus ontvangen, het enige wat de wethouder kon zeggen dat het niet alleen zijn beleid was![]()
en nu...
nu mag ik een amendement voorbereiden wat volgende week wordt voorgelegd
dat mag ik doen![]()
ik in mijn eentje![]()
nee dat is een beleidswijziging/wetswijziging indienenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Is dat zoiets als een coup plegen?
Een coup is ook een beleidswijziging, met eventuele wetswijzigingen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee dat is een beleidswijziging/wetswijziging indienen
belangrijk he
Homoquote:Op vrijdag 12 mei 2006 06:56 schreef LuQas het volgende:
Vandaag ga ik de coniunctivus in de Latijnse bijzin uitleggen.![]()
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:17 schreef Stroekie het volgende:
Jippy vanmiddag hebben we dus team building in Borkel en Schaft met schat zoeken in de GPS speurtocht en vlotbouwen en meer van die ongein![]()
Ja maar het moet ook toepasbaar zijn voor mensen vanaf 20 tot begin 60quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:56 schreef Sunjammer het volgende:
Het is zo... ehm... Zo Avro-bode, zo NCRV-gids, zo Kampioen...
Snappie?
heb je ook al plannen voor het geval dat iemand je de liefde verklaard of lijkt je dat te onwaarschijnlijk om plannen voor te maken?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:38 schreef Cairon het volgende:
Phew, ik heb al plannen gemaakt voor het geval dat iemand mij om zeep helpt.
Mocht ik het slachtoffer worden van moord, en mocht de dader bekend zijn, dan is het lot wat die ondergaat geen pretje. Ik heb al toezegging gekregen van een aantal mensen dat ze mijn laatste wens uit zullen voeren, of contact opnemen met figuren die de instructies op kunnen volgen.
De structuur van de handelingen is simpel:
- Woede
- Angst
- Vernedering
- Angst
- Wanhoop
Het is zo in elkaar gezet dat degene die mijn laatste wens uitvoeren niet gepakt kunnen worden voor moord, zelfs geen doodslag. Hoogstens kan hen vrijheidsberoving en zware mishandeling ten laste worden gelegd.
auchquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heb je ook al plannen voor het geval dat iemand je de liefde verklaard of lijkt je dat te onwaarschijnlijk om plannen voor te maken?
hoe gaat het met de syffilis?quote:
Moet jij niet jezelf in een jurk hijsen om zo het schadelijke en belachelijke imago van homoseksuelen te versterken en in stand te houden, en om onderweg nog vier verschillende vooroordelen te bevestigen van omstaanders?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
heb je ook al plannen voor het geval dat iemand je de liefde verklaard of lijkt je dat te onwaarschijnlijk om plannen voor te maken?
heel goed, die ligt in zijn mandje te slapen in de tuin. ze wilden eigelijk weer bij jou wonen, maar ja, hun plekje was alweer bezet door chlamidia..quote:
Volgens mij vindt Wizarddragon het niet leuk als je zo over hem praat.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:52 schreef petre86 het volgende:
nu leven ze maar in een oude doek in de tuin... naja, dat vinden ze alsnog een vooruitgang met wat ze gewend waren
je hebt aandacht nodig?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:01 schreef Cairon het volgende:
[..]
Volgens mij vindt Wizarddragon het niet leuk als je zo over hem praat.
zit eens niet zo te janken, jij en TMM wilde een reactie, ik gaf je een reactie, en precies datgene dat je graag wilde zien. Dus je kunt die hypocriete houding van je in je reet steken, je bent even schuldig aan deze miezerige rel als dat je mij beschuldigd.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:07 schreef petre86 het volgende:
je hebt aandacht nodig?
je kan zelf met je eigen vaardigheden geen aandacht krijgen?
dan maar over de rug van anderen?
zo ken ik je weer.. had niet anders verwacht
laag
Dat heet afwisseling.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:37 schreef davidov het volgende:
wanneer stopt BB nou eens met het kutten aan de TT
Dat heet 3 minuten zoeken naar het topic om er achter te komen dat die banaan het weer nodig vond om een nieuwe TT te bedenkenquote:
't Is dan ook al laat op de vrijdagmiddag natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:42 schreef davidov het volgende:
[..]
Dat heet 3 minuten zoeken naar het topic om er achter te komen dat die banaan het weer nodig vond om een nieuwe TT te bedenken
Nou... ik heb me toch de grootste kater in maaandenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:46 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
't Is dan ook al laat op de vrijdagmiddag natuurlijk.
Nu nog? Tssssk.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:47 schreef davidov het volgende:
[..]
Nou... ik heb me toch de grootste kater in maaanden
Wat kan ik zeggen, het was een hele lange maar ook gezellige avondquote:
Dag mag het.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:59 schreef davidov het volgende:
[..]
Wat kan ik zeggen, het was een hele lange maar ook gezellige avond
Met jou toestemming is mn dag weer compleet.quote:
volgens mij ruik je mijn voetenquote:
het is niet zo zeer als aanval bedoelt maar meer als, waarom zou iemand je willen vermoordenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:49 schreef Cairon het volgende:
[..]
Moet jij niet jezelf in een jurk hijsen om zo het schadelijke en belachelijke imago van homoseksuelen te versterken en in stand te houden, en om onderweg nog vier verschillende vooroordelen te bevestigen van omstaanders?
Heb jij The Liar gelezen, van Fry?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:05 schreef DennisMoore het volgende:
Curb your enthusiasm is ook okay.
Die ken ik niet... ik ben The Liar aan het herlezen en ik zie alleen nog maar Laurie in de rol van Trefusis... afgezien van het 20 jaar leeftijdsverschil danquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Yep.
Leuker om eerst 'Moab is my washpot" te lezen.
Is Eindhoven niet gewoon helemaal gay?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:11 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Ik kom die ex-buurman (ja hij is al weer weg) ook overal tegen zeg. Dit keer bij de H&M (maar volgens mij kom je daar sowieso heel gay eindhoven tegen)
Nehquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is Eindhoven niet gewoon helemaal gay?
Het zou er wel een stuk van opknappenquote:
Je hebt tot oktober, dan kom ik een kijkje nemenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:25 schreef Ang3l het volgende:
We maken van Stratums Eind de nieuwe Reguliers Dwars
http://www.amazon.com/gp/product/1569472025/002-5786538-7764048?v=glance&n=283155quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:13 schreef wonderer het volgende:
Die ken ik niet... ik ben The Liar aan het herlezen en ik zie alleen nog maar Laurie in de rol van Trefusis... afgezien van het 20 jaar leeftijdsverschil dan
Ik wil de rest van zijn boeken ook, heb alleen The Timemachine en The Star's Tennisballs nog maar gelezen.
*Bradley's creditcard tevoorschijn haal*quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
http://www.amazon.com/gp/product/1569472025/002-5786538-7764048?v=glance&n=283155
je verstuurd toch gewoon je boeken als kado naar bradly?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
*Bradley's creditcard tevoorschijn haal*
Ik moet bijna al mijn boeken achterlaten hier, maar ik ga lekker weer een nieuwe bibliotheek opbouwen daar
Staat niet zo mooi in de kastquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:57 schreef DennisMoore het volgende:
Of je moet e-books kopen, daar kun je er aardig wat van kwijt in je koffer..
Gelukkig maar, anders hadden we het weer zonder Waxxer moeten doen... en we waren net zo blij dat je thuis ook internet hebt!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:24 schreef Waxxer het volgende:
En ik dacht dat mijn hart het begaf...ik liet mijn laptop vallen
Maar hij doet het nog
Kniel je er wél bij en strooi je verse rozenblaadjes?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders hadden we het weer zonder Waxxer moeten doen... en we waren net zo blij dat je thuis ook internet hebt!
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:58 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Mijn vrouwelijke collega's willen dat ik dit plaatje woensdag aan Lieke geef (de kapster). ....ik zie me zo al de review-meetings met de directie inlopen
![]()
Ga ik lekker doen
*ril*quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:58 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Mijn vrouwelijke collega's willen dat ik dit plaatje woensdag aan Lieke geef (de kapster). ....ik zie me zo al de review-meetings met de directie inlopen
![]()
Ga ik lekker doen
ik moest heel erg lachen toen milouska naar voren stapte, ik vond het van het begin af aan erg warrig wie het nou was, heb zelf een hele tijd aan frederique gedacht.quote:
Try:quote:
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Try:
Queen Latifah - California Dreaming..
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Try:
Queen Latifah - California Dreaming..
Het is een zang versie, geen rapquote:
Ik de laatste drie afleveringenquote:
euro landenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:38 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
waar was dat nou het ezelsbruggetje van eigenlijk??![]()
Ik had 'm vanaf afl 3 ongeveerquote:
Ja jij houdt alleen van psychotich kaalquote:
Van de euroowquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:38 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
waar was dat nou het ezelsbruggetje van eigenlijk??![]()
damn.. wat een vragenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Van de euroowDe euries
de interrrrnationale poen
Hey op welk moment, of ja, wáár was jij, waar was jij mee bezig, hoe was het wéér, wat waren de hits, wat at jij op de dag, wat was de rode draad in jouw leven toen jij jouw nickname bedacht?
Yup waxxer is weer helemaal terugquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:47 schreef Waxxer het volgende:
Hey op welk moment, of ja, wáár was jij, waar was jij mee bezig, hoe was het wéér, wat waren de hits, wat at jij op de dag, wat was de rode draad in jouw leven toen jij jouw nickname bedacht?
Ik ben niet zo'n vragensteller hoorquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:53 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
damn.. wat een vragen
ik was bezig mn fok! account aan te maken, ondertussen speelde er een grote verbouwing van mn huisje, had mn vriendje gekloot met zn ouders, en is mn kamer nu nog steeds dezelfde puinhoop als toen. Hoe ik aan mn naam kom:
Mn echte nam is toby, en een paar vrienden wisten van het bestaan van een to-bie (een tomatensap-bier) dus op mijn 17e verjaardag kreeg ik dat te drinken, ab-so-luut geen aanrader.
uuuh, een half glas. daarna echt geen trek meerquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n vragensteller hoor![]()
Tomatensap-bier.............
*zak chips even wegleg*
Hoeveel kreeg je door je keel?Zonder trechter?
Hahai!quote:
Zeg is die bestelling bonbons nog goedgekomen?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:01 schreef TehRockstar het volgende:
Dag stelletje mallerds.
Nou, TomatensapBiertje: dan ben jij, Toby Tomato, een stoere kerel!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:00 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
uuuh, een half glas. daarna echt geen trek meer
Gekkerd, mallerd.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zeg is die bestelling bonbons nog goedgekomen?
C'est tres bien, monsieur du Gymnast! Weet je wel dat het een verschil is van dag en nacht, leerlingen van een gymnasium vergelijkend met andere middelbare scholen?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:05 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Gekkerd, mallerd.
Oui, vraiment enzo. Ik ben olijk en blij.
dankjequote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, TomatensapBiertje: dan ben jij, Toby Tomato, een stoere kerel!
Ik doe het je niet naAls ik met mijn hoofd boven de plee ga hangen en ik zeg gewoon een tijdje achter elkaar tomatensapbiertomatensapbiertomatensapbier, dan lok ik zo enige kokhalzingen met alle gevolgen van dien op, volgens mij....
Respect man!!
Ik en Amerikaans tostie gebeuren?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:09 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
dankjeik ben stoer
![]()
je verhaaltje over dat amerikaanse tostie gebeuren dat vond ik dan wel weer goor
Een antracietgrijze met kersenhouten keukenbladquote:
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een antracietgrijze met kersenhouten keukenblad
En ze zijn lief en ze hebben allemaal polootjes aan.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
C'est tres bien, monsieur du Gymnast! Weet je wel dat het een verschil is van dag en nacht, leerlingen van een gymnasium vergelijkend met andere middelbare scholen?Ze schreeuwen niet eens en geen ruzie en geen stoerdoenerij...
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik en Amerikaans tostie gebeuren?Tostigebeuren?
Naja dat?
Of bedoel je het droombeeld in de huiselijke sanitaire voorziening?![]()
Naja. Ahum.
*normaal doen Waxxer, normaal doen*
dit stukje: http://bravehendrik.web-log.nl/log/4827423 net toevallig ff gelezen.
quote:
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
En ze zijn lief en ze hebben allemaal polootjes aan.
Ik ook, zelfs nu
beetje het omgekeerde als wat ik hebquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een antracietgrijze met kersenhouten keukenblad
Ik heb tien uur gewerktquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:25 schreef creno het volgende:
en waxx ? wat heb je geslikt/gesnoven/gerookt/gedronken ?
of heb je toch nog een vreemde schimmel in je huis die je hersenen benevelt ?
Niks, het is lief. Maar ik heb hele foute schoenen die ik van stiefvadertje lief heb geleend.quote:
Deze informatie is wat summier... Welke dieren heb je gegrilled en was de teambuilding ook effectief voor de band tussen jou en de collega's en de collega's onderling? Of was het meer effectief voor je conditie? En niet te vergeten: als je een sommetje maakt, dus het verschil tussen de stoffen die je vanmiddag hebt verbrand en er vanavond weer hebt aangegeten - kun je dan deze 12e mei in zijn totaliteit als een succes beschouwen?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:22 schreef Stroekie het volgende:
Hallo ik ben weer terug van team building
en vooral de nazit met BBQ en bier aan het terras aan het water was heel leuk en gezellig, alleen die pokke muggen waren vervelend.![]()
En de instruktuer van Rofra was best wel yammi![]()
Sweet Dreams Benjaminquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:27 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Niks, het is lief. Maar ik heb hele foute schoenen die ik van stiefvadertje lief heb geleend..
Toch is het nu tijd om te gaan slapen, daag.
Slaap lekker he dan!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:27 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Niks, het is lief. Maar ik heb hele foute schoenen die ik van stiefvadertje lief heb geleend..
Toch is het nu tijd om te gaan slapen, daag.
Ja hoorquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Creno ook aan de keuken....
Is je huis nu praktisch af?
Heb je heel goed gedaan dan, en snel!!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hooralleen wat dingen nog ophangen, schilderijen, planken etc
we waren met 30 personen en waren opgedeelt in 2 teams en ja ik zat bij de winnende groepquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Deze informatie is wat summier... Welke dieren heb je gegrilled en was de teambuilding ook effectief voor de band tussen jou en de collega's en de collega's onderling? Of was het meer effectief voor je conditie? En niet te vergeten: als je een sommetje maakt, dus het verschil tussen de stoffen die je vanmiddag hebt verbrand en er vanavond weer hebt aangegeten - kun je dan deze 12e mei in zijn totaliteit als een succes beschouwen?
je haalt me de woorden uit de mondquote:
Ach ja dat van die helpdesk dat zit gewoon in m'n bloed, dus da's op vrijdag altijd even afkickenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:39 schreef creno het volgende:
[..]
je haalt me de woorden uit de mond
en dan stroekie, die er serieus op ingaat
Vloeibare versnaperingen?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
we waren met 30 personen en waren opgedeelt in 2 teams en ja ik zat bij de winnende groep
we moesten in een onderaards gangenstelsel puzzelstukken vinden en halverwege van volgorde wisselen.
daarna kruisboogschieten
Hindernisbaan op laaggespannen kabel en later touwbrug op 4 meter hoogte
toen een wandeling van anderhalf uur met kompaslezen en 2e gedeelte met GPS de weg zien te vinden.
Bij het eindpunt nog even raften en boeien verzamelen en ten slotte met metaaldecector schatzoeken.
toen waren we moe en bracht yammie Bram ons met de bus weer terug naar Borkel en stond omstreeks 20.00 uur de BBQ aan om shasliks, saté, BBQ worstjes, rundersteaks, speklapjen en visspiesjes gaat de bakken.
En ja er werden ook vloeibare versnaperingen aangereikt en dat kwam de sfeer zeker ten goede. Vooral omdat een collega's vanmiddag nog wel een demo bij een klant moest geven, maar dat hier wellicht een nieuw en groot project door binnengehaald is
dus het was inderdaad een stuk leuker dan dat ik er vanochtend tegenaan keek![]()
Uhu. Het "voelt" gewoon lekker hier. Het "leeft".quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heb je heel goed gedaan dan, en snel!!Een goede thuisplek is belangrijk, ik weet niet of het "persoonlijk" allemaal al (grotendeels) is gladgestreken zeg maar, maar als je iig fatsoenlijk woont dan heb je geen omkijken meer naar enorme verbouwprojecten en instortende muren, naar beneden sodemieterende plafonds, lekkende leidingen enz enz...
Heb ik e.e.a. al weggejaagd hier?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:39 schreef creno het volgende:
[..]
je haalt me de woorden uit de mond
en dan stroekie, die er serieus op ingaat
Idd, veel te rood... Mijn bank is al rood en mijn saldo is al rood...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Die clip van marco is wel erg flitserig
Jah ik kan het ook wel weer gewoon saai zó doen:quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Egnie! Wel van stoer en sportief en fris. Ofzo..
En niet van homoïg.
Ik vind het ZO'N enorm over the top nummerquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:50 schreef Waxxer het volgende:
Maar het nummer zelf is toch ook flitserig?
Met JOUW naambordje erbij en JOUW spullen en interieurideeën!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhu. Het "voelt" gewoon lekker hier. Het "leeft".
lease auto'squote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Vloeibare versnaperingen?Zoals je het zegt zal het wel een eehhh.... heftig feestje geweest zijn!!
MIJN naambordje laat wel erg lang op zich wachtenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Met JOUW naambordje erbij en JOUW spullen en interieurideeën!
Niet dat je 't ooit zal doen, maar als je me zó aankijkt, en vooral aan blijft kijken, klap ik voor een periode van een dag of drie dicht.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah ik kan het ook wel weer gewoon saai zó doen:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het ZO'N enorm over the top nummer
Maar ik zat op de rechtervoorstoel dus heb wel wat Dommelsch biertjes gedronken hoor.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:55 schreef Waxxer het volgende:
Veel plezier!
(...)
Ik ga zo naar bed!
Maar have fun met de vloeibare versnaperingen!
beter me dunktquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah ik kan het ook wel weer gewoon saai zó doen:
[afbeelding]
goeeed.. mijn broer gemanipuleerd een moederdagkadootje te kopen en beetje gewinkeld vandaag, dat doe ik 1x per half jaar en dan als een wervelwind door de winkel al graaiend naar tshirts enzo.. en ik heb een colbertje gekochtquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:04 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ghallo Bloebersjwain! Oe ies het met jou?
[..]
Mens, ga koken.
AT jeur seurvusj *salueer*quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:04 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ghallo Bloebersjwain! Oe ies het met jou?
[..]
Mens, ga koken.
Ik heb een keer een miniavondcursusjevoorstudenten voor de lol gehad en het enige wat ik eraan overhield was een Facequote:
Dat gaat op een soort tekenfilmachtige manier bij jou? Ik zie een RoadRunner voor me die een heel spoor door de winkel achterlaat van verbaasde verkopers en gillende dames in pashokjes die ineens iets voelen langskomen en vervolgens zoef langs de kassa en met een zwaai de winkel uit.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:05 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
goeeed.. mijn broer gemanipuleerd een moederdagkadootje te kopen en beetje gewinkeld vandaag, dat doe ik 1x per half jaar en dan als een wervelwind door de winkel al graaiend naar tshirts enzo.. en ik heb een colbertje gekocht
"We hebben een beller!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*ttttrrrrrriiiiinnnnnnnggggg*
*ttttttrrrrrrriiiiiiinnnnnngggggg*
[afbeelding]
dat komt heel erg in de buurt, en ik heb na een week zonder lenzen eindelijk weer nieuwe gehaaldquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:10 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dat gaat op een soort tekenfilmachtige manier bij jou? Ik zie een RoadRunner voor me die een heel spoor door de winkel achterlaat van verbaasde verkopers en gillende dames in pashokjes die ineens iets voelen langskomen en vervolgens zoef langs de kassa en met een zwaai de winkel uit.
En dan relaxed met een big smile buiten rondparaderen ín je nieuwe colbertje met een pak shirts onder de arm.
[..]
"We hebben een beller!
Wat is het goed antwoord?"
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*ttttrrrrrriiiiinnnnnnnggggg*
*ttttttrrrrrrriiiiiiinnnnnngggggg*
[afbeelding]
Dat is toch het meest belangrijke ervan?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb een keer een miniavondcursusjevoorstudenten voor de lol gehad en het enige wat ik eraan overhield was een Face
Niet doen hoor.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:09 schreef Waxxer het volgende:
Volgfens mij moet ik een hometrainer kopen, zodat ik kan afkoelen na een hele dag enveloppen vullen.
Het spijt me zo, iedereenik zal me beter gedragen, zoals jullie dat willen allemaal
ik zal de eisen opvolgen
Je hebt alles weer helder nu, alsof je herboren bent. Mooi is dat, he.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:11 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
dat komt heel erg in de buurt, en ik heb na een week zonder lenzen eindelijk weer nieuwe gehaaldeen hele verademing moet ik zeggen, alsof ik onder een douche vandaan kwam ofzo
Ja, zo'n Face gebruik ik nu regelmatig op mijn werk, dus het is nog zinvol geweest ookquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:12 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dat is toch het meest belangrijke ervan?
[..]
Niet doen hoor.
We willen graag drukke Waxxer. Die is leuk..
Liep jij zonder lenzen rond?! Hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:11 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
dat komt heel erg in de buurt, en ik heb na een week zonder lenzen eindelijk weer nieuwe gehaaldeen hele verademing moet ik zeggen, alsof ik onder een douche vandaan kwam ofzo
ik heb maar -1,5.. kan het meeste wel alleen autorijden is wat lastig, zag een lantaarnpaal voor een fietser aan, dus ik wachten van rijdt eens door miepquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Liep jij zonder lenzen rond?! Hoe doe je dat?
ja dit hebben we veel te lang moeten missenquote:
Let er dan voor de zekerheid wel op dat ze uit dezelfde partij komen, anders heb je misschien wel twee kleuren paars te pakken.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:18 schreef creno het volgende:
ik ga er vandoor !
ik ga morgen paarse verf halendan heb ik die alvast, de rest van de verf haal ik de week erop, dan heb ik weer salaris (en vakantiegeld geloof ik)
Waanzinnige Waxxer!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, zo'n Face gebruik ik nu regelmatig op mijn werk, dus het is nog zinvol geweest ook
En ik ben ook wel eens niet druk hooralleen maar als ik opgekropte energie heb
maar ondertussen zit ik hier wel het topic vol te spammen met de grootste waanzin, Blubberzwijn ergert zich gigantisch en XMN8R zit al tien minuten achter zijn scherm constant "t-t-t-t-t....." te mompelen.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:19 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik heb maar -1,5.. kan het meeste wel alleen autorijden is wat lastig, zag een lantaarnpaal voor een fietser aan, dus ik wachten van rijdt eens door miepmaarja nu zie ik weer
![]()
Nee kan niet, want die van mij is ook grijs, en ik doe alleen aan unieke telefoonsquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mijn achterkant is grijs!!
Van de telefoon dan!
Heb ik nu een Thaise nepperd?!
hij brande al, maar er zat geen beweging in, dus na wat knijpen met mn ogen zag ik dat het een lantaarnpaal wasquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]Toen ging'ie branden en toen dacht je: "Ow...."?
![]()
Hahahahaquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:20 schreef XMN8R het volgende:
"t-t-t-t-t....."
Frénkie!! Frénkie Revu! Jazeker, wat is er met hem?!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:21 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Let er dan voor de zekerheid wel op dat ze uit dezelfde partij komen, anders heb je misschien wel twee kleuren paars te pakken.
[..]
Waanzinnige Waxxer!![]()
Ken je Frénk van der Linden?
Haaaaiquote:
Ja idd ik ken ook niemand anders dan jij die hem heeft!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:22 schreef davidov het volgende:
[..]
Nee kan niet, want die van mij is ook grijs, en ik doe alleen aan unieke telefoons(onzin, maar je bent wel de enige die hem ook heeft
)
Hoe dubbelzinnig moeten we dat al dan niet lezen?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja dit hebben we veel te lang moeten missen![]()
en dan mag die me best nog wel eens vaker in het ootje nemen
daar werkt ik dan graag aan mee![]()
Je dacht dat tante Sidonia op de fiets zat.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:22 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
hij brande al, maar er zat geen beweging in, dus na wat knijpen met mn ogen zag ik dat het een lantaarnpaal was
Nou, niet meer zo onveilig doen!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:22 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
hij brande al, maar er zat geen beweging in, dus na wat knijpen met mn ogen zag ik dat het een lantaarnpaal was
Vloeibare versnaperingquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:25 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Hoe dubbelzinnig moeten we dat al dan niet lezen?
[..]
Dus het bolletje ligt alweer diep onder zijn donzen dekbedje (met een blauw-wit geblokte overtrek en een Pooh-beer op het hoekje van zijn bed) te slapen?!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:24 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Haaaai
Vlarp lag twee uur geleden al op bed hoor, dus daar hoef je niet op te wachten
Ik was deze week bij een soort een forumbijenkomst en hij leidde dat. Later googlede ik 'm ff en toen zag ik dat het nog een opmerkelijke figuur is blijkbaar. Hij noemde z'n eigen verzameld werk als standaard lesstof voor journalistiekstudenten.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Frénkie!! Frénkie Revu! Jazeker, wat is er met hem?!Ik heb zelfs een lezing van hem gezien, op school, toen was ik nog geen meerderejaars geloof ik
Hij is idd echt het prototype journalist en verdient geloof ik 10.000 euro (eerder meer dan minder) per artikel in de Nieuwe Revu. Absoluut niet de eerste de beste! Was het een interessant forum?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:28 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik was deze week bij een soort een forumbijenkomst en hij leidde dat. Later googlede ik 'm ff en toen zag ik dat het nog een opmerkelijke figuur is blijkbaar. Hij noemde z'n eigen verzameld werk als standaard lesstof voor journalistiekstudenten.
Hij had de presentatie wel strak in handen overigens.
Dan had ik wel in m'n ootje neergezetquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:25 schreef Nuvole het volgende:
Hoe dubbelzinnig moeten we dat al dan niet lezen?
kei-goed blubber!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:32 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ga slapen kinders..het is gelukt XMN8R
Sweet Dreams Blubberzwijnquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:32 schreef Blubberzwijn het volgende:
quote:
Jaja, Stroekie.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan had ik wel in m'n ootje neergezet![]()
Ja, het was zeker wel interessant. Ook een onderwerp wat jij vast wel affiniteit mee hebt, gezien je ervaringen op dat gebiedquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hij is idd echt het prototype journalist en verdient geloof ik 10.000 euro (eerder meer dan minder) per artikel in de Nieuwe Revu. Absoluut niet de eerste de beste! Was het een interessant forum?
Dat beeld is voor een aantal mensen hier al eerder aan gruzzelementen gegaan hoorquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:36 schreef Nuvole het volgende:
Jaja, Stroekie.
Altijd maar de nette kantoormeneer uithangen hier
Ook Sweet Dreams voor HuubTuubquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:58 schreef HuubTuub het volgende:
Terug van de eerste week avontuur in Groningen... nog ongeveer 4 weken en dan is de basisopleiding klaar. Beetje moe... dus maar meteen gaan slapen.
Gale Harold next stepquote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
VANISHED: A thrilling national soap opera erupts when the wife of a prominent senator disappears and the senior FBI agent assigned to the case discovers it is part of a larger conspiracy in the new drama VANISHED premiering this fall on FOX.
het is dat het geen sekte is anders zou ik er nu goed ingetrapt zijn vrees ikquote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
Wow, net een film/docu gezien die toch echt wel indruk maakt
kijken!
What the bleep do we know
maak je eigen realiteit, wees je eigen god
This so-called documentary is based om the teachings of a woman channeling the spirit of an Atlantis-god-warrior called Ramtha, just like the last one. The so-called 'scientists' come from impressing quantum-physics institutions like the swami-Ami-university-of-love-harmony-and-making-it-up- as-you-go-along and the likes, or just Ramtha-sect followers.(the one scientist that was in the last film screamed bloody murder when he saw the finished product and in what way they manipulated his four hours of interview) The funding of the film too is taken care of by the Ramtha sect.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
het is dat het geen sekte is anders zou ik er nu goed ingetrapt zijn vrees ik
maar ik voel me echt verlicht
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:32 schreef Blubberzwijn het volgende:
klopt, dus nog maar 11 dagenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:36 schreef Cairon het volgende:
Verdomme, het is dus al zaterdag!
En daarom heeft hij dus niks gezegtquote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:34 schreef Waxxer het volgende:
Wat!!! De!!! Fuck???!!!![]()
![]()
GefeliciteerdBlubberzwijn!!!
Met je verjaardag!!
En waarom zijn we dat vergeten???!!!![]()
![]()
![]()
Wat heb je allemaal voor cadeaus gekregen en hoe was je dag???
Eey die heeft mijn haar als ik 't lang laat groeien en geen gel er in doequote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:27 schreef LuQas het volgende:
Oh, de quote moest het bericht van Ang3L erna zijn.
Gossie..quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:40 schreef Ang3l het volgende:
Ik look like a Monster
Mijn rechteroog is vuurrood. Gister toen ik m'n lens uitdeed voelde ie al niet helemaal lekker en toen ik opstond schuurde het wat met knipperen. Kijk ik in de spiegel, is ie helemaal rood
dat heb ik dan weer hequote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
This so-called documentary is based om the teachings of a woman channeling the spirit of an Atlantis-god-warrior called Ramtha, just like the last one. The so-called 'scientists' come from impressing quantum-physics institutions like the swami-Ami-university-of-love-harmony-and-making-it-up- as-you-go-along and the likes, or just Ramtha-sect followers.(the one scientist that was in the last film screamed bloody murder when he saw the finished product and in what way they manipulated his four hours of interview) The funding of the film too is taken care of by the Ramtha sect.
http://www.imdb.com/title/tt0499596/usercomments
GJ heeft er nog 1 tekoop staan op marktplaats:quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:28 schreef Vlarp het volgende:
GJ heeft er nog 1 tekoop staan op marktplaats:
http://www.marktplaats.nl(...)ctoren/32398358.html
Ik haat epson..quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[afbeelding]
Barco Data 600
Huge!.
Nee, de instapper van Epson krijgt wel goeie reviews..
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Da's best paars..
Met welke kleuren combineren?
het nummer is s3050-r60bquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
waarom ze van die rare namen geven aan kleuren
als ze nou eens gewoon met nummers zouden werken en als die nummers bij alle merken hetzelfde zouden zijn dat zou toch veel praktischer zijn
Kleurkaartjes meenemen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:09 schreef creno het volgende:
het nummer is s3050-r60b
ik heb op de site van histor zitten klooien met dat kleurkompas, dan is het met de kleur "dromen" weer wel erg hoor, dan ga ik denk ik toch voor een ander soort wit.
Maten van wat?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Voor de meet-geeks:
XS - 7,5 cm
S - 7,6 - 13,7 cm
M - 13,8 - 15,2 cm
L - 15,3 - 18,1 cm
XL - 18,2 - 21,7 cm
XXL - 21,7 - .....
Scientific study of the University of Duisburg/Essen 2004 (Germany)
Met zulke mooie benen kan je toch ook een leuke broek aan?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:51 schreef creno het volgende:
[..]
[afbeelding]
De muur waar Robbert voor staat dat is de achterkant van de keuken, deze muur wordt Paars.
De rest van de muren wil ik gewoon gebroken wit, en dan waarschijnlijk waar net iets paars doorheen zit (iets als de kleur "dromen" van histor)
dat lange haar van je kun je toch ook vóór je gezicht kammen ?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:29 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Met zulke mooie benen kan je toch ook een leuke broek aan?
Het is geen belediging, het is een advies.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:44 schreef creno het volgende:
[..]
dat lange haar van je kun je toch ook vóór je gezicht kammen ?
dat van mij ookquote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:45 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Het is geen belediging, het is een advies.
Die hebben we hier op de slaapkamermuur zitten. Het is een mooi kleurtje. Wel een paar laagjes aanbrengen.quote:
tekening 1 vind ik leuker als tekening 2quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:50 schreef Cairon het volgende:
ik heb jullie mening nodig
[afbeelding]
http://i3.tinypic.com/zkph7r.jpg
En
[afbeelding]
http://i3.tinypic.com/zkphrd.jpg
Wow ! geweldigquote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:50 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Die hebben we hier op de slaapkamermuur zitten. Het is een mooi kleurtje. Wel een paar laagjes aanbrengen.
[afbeelding]
Waar?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:32 schreef davidov het volgende:
had ik me toch bijna gesoliciteerd vandaag
Het lijkt bij die tweede alsof z'n armen stompjes zijn.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:50 schreef Cairon het volgende:
[afbeelding]
En
[afbeelding]
http://i3.tinypic.com/zkphrd.jpg
quote:
Getekend met?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:50 schreef Cairon het volgende:
[afbeelding]
En