jij als foto, een collumn van je?quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:38 schreef Cairon het volgende:
Ik ga gepubliceerd worden.
ga je straks met je rug naar het publiek, met je ogen dicht, heftig gebarend de speach voordragen?quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
Vanavond houd ik mijn "Maiden-speech" met als onderwerp reintegratie door middel van loonkostensubsidie
ik geloof dat ik de hele tekst 2x A4 al uit mijn hoofd ken zo vaak heb ik hem al geoefend, zelfs in mijn slaap![]()
Gaaf!quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:38 schreef Cairon het volgende:
Ik ga gepubliceerd worden.
Moet ik nu ook naast je komen staan en de lamp zo houden zodat het licht op je papier valt als wederdienstquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
Vanavond houd ik mijn "Maiden-speech" met als onderwerp reintegratie door middel van loonkostensubsidie
ik geloof dat ik de hele tekst 2x A4 al uit mijn hoofd ken zo vaak heb ik hem al geoefend, zelfs in mijn slaap![]()
nee hoor dat komt allemaal wel goed, ik hoop alleen dat de microfoon het nu wel doet want daar was bij die school gisteren iets mee misquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Moet ik nu ook naast je komen staan en de lamp zo houden zodat het licht op je papier valt als wederdienst![]()
ja die werd door mij toen ook node gemistquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee hoor dat komt allemaal wel goed, ik hoop alleen dat de microfoon het nu wel doet want daar was bij die school gisteren iets mee mis
En zeg nou verdorie eens op wie wat of waarom je verliefd bent!!!quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
waarom dat nou weer?
En volgens mij heb ik Nuvole vandaag gespot.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Volgen mij heb k Jerruh gespot vandaagincl sigaret
Keek-ie jou ook zo indringend aan? Want dat kan-ie heel goed.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:24 schreef LuQas het volgende:
Ik heb xman gisteren gespot, maar dat komt wel vaker voor.
Volgens mij zag ie me niet, gelukkig maar.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:25 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Keek-ie jou ook zo indringend aan? Want dat kan-ie heel goed..
Ooh, zo ver ging-ie bij mij niet. Maar ik ben dan ook geen blond ventje.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:31 schreef LuQas het volgende:
[..]
Volgens mij zag ie me niet, gelukkig maar.
Ik ben ook wel eens metershoog door hem de lucht in getild. Dat had ik bijna niet overleefd.![]()
Wel weer triest dat ie het over "she" heeft ...quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:35 schreef Ang3l het volgende:
http://www.shaveeverywhere.com/way to go Philips
Wat?!quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:31 schreef LuQas het volgende:
[..]
Volgens mij zag ie me niet, gelukkig maar.
Ik ben ook wel eens metershoog door hem de lucht in getild. Dat had ik bijna niet overleefd.![]()
Hij staat hier nu voor mn broertje opquote:
Hij's echt extreem mooi gemaaktquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij staat hier nu voor mn broertje op
Jaquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:04 schreef TehRockstar het volgende:
Is The Descent echt zo eng als de trailer laat lijken?
Ik heb m hier i.d. bios 2x gezienquote:
En alleen van deze post al wordt ie nog enger. Want door jouw posts durfde ik hem niet op full screen met het licht uit te kijken. Als ik dat niet van te voren had gelezen, zou ik dat wel gedaan hebbenquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja
Ik heb inmiddels zo veel horror gezien dat ik amper nog bang wordt van een film of schrik... maar deze....
me too !quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja
Ik heb inmiddels zo veel horror gezien dat ik amper nog bang wordt van een film of schrik... maar deze....
Is het ook vies?quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja
Ligt eraan wat je onder vies verstaat... er komen naakte vrouwen in voor en volgens mij zelfs een pot. Dus ja...quote:
Gatver.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder vies verstaat... er komen naakte vrouwen in voor en volgens mij zelfs een pot. Dus ja...
Mwa.quote:
Maar ik bedoel, vies, van ehm, gebroken benen, afgesneden tieten enzo.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mwa.
Ik vind het trouwens geen "toppertje" (wat een K-woord, zo enorm Jop de Bus). Het verhaal slaat nl NERGENS op. ... er is eigenlijk niet eens een verhaalmaar hij's wel eng.
Ja, af en toe.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:24 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Maar ik bedoel, vies, van ehm, gebroken benen, afgesneden tieten enzo.
Die breuk...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |