Geinspireerd op Tom of Finland?quote:
Die schoenen er onder zijn heul wel fraai! Hoe durf je?quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alsof die schoenen eronder wel fraai zijn![]()
ben dus niet zo onder de indruk vna dit plaatje DennisMoore
maar je zult er vast wel een reden voor hebben om het hier te posten![]()
Van mij mag je ze hebben hoorquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:19 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Die schoenen er onder zijn heul wel fraai! Hoe durf je?
all stars die blijven hipquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Van mij mag je ze hebben hoor
als ik ze maar niet aan hoef![]()
afzichtelijke dingen![]()
en hoe ging dan vanochtend dat lint doorknippen ?quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
all stars die blijven hip
evergreens
ow ja en mama is verliefd
Ik had ze toen al niet omdat ik ze toen ook afzichtelijk vondquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
all stars die blijven hip
evergreens
excuse me?quote:
Tepels, tepels, tepels.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:10 schreef Weemz het volgende:
Leuk jôh, handschoenen verven voor de musical
Knalrood zullen ze worden! (en geel, paars, oranje, blauw, groen...)
Ik zeg zet die smiley achter een raam en een pot geraniums ernaast en het is compleet.quote:
Met mij is het okee, en met jou?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik zeg zet die smiley achter een raam en een pot geraniums ernaast en het is compleet.
Zeg, haai, hoe is het met jou?? Hoe is het met de Peusj en: heb je al dermate veel kilometers gereden dat je alweer een nieuwe uit mag zoeken?
Welkom in de Grote Stad.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:51 schreef Ang3l het volgende:
Tralalalalala....tis UEFA nogwat dinges cup hierzo. Ik kon ieder doelpunt horen als ik op zou letten dan).
Toch heb ik vanmiddag meer leuke spanjaarden dan engelsen gezien hoorquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Welkom in de Grote Stad..
(Wel veel schattige Engelsen met bakkebaardjes gezien..)
Engelsenquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Welkom in de Grote Stad..
(Wel veel schattige Engelsen met bakkebaardjes gezien..)
Ja hééérrrlijk!quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Met mij is het okee, en met jou?.
En rij niet meer privé met m'n Peusj (fiscaal onaantrekkelijk enzo) dus het gaat niet hard met de kilometers.
.
ik had vandaag een paar keer iemand aan de telefoon die prima uitzicht had op het stadhuis plein en hoe de massa zich daar vanmiddag al aan het moed indrinken was en daarna weg wankelde en dat ze daar intern al weddenschappen aan het afsluiten waren hoeveel er nu daadwerkelijk vanavond de wedstrijd in het station nog konden bijwonenquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Engelsenlelijke vadsige hooligannige lompe bleke boeren
Geef mij de Spanjaarden maar die in de stad zijn
Van die dikke behaarde stinkende hypocriet katholieke spanjolen? Waar we 80 jaar tegen hebben gevochten?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
en dan heb je een huis inene en spullen en allesquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
en dan heb je een huis inene en spullen en alles
Maar het katholieke zuiden stond toen toch achter Philippe IIquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Van die dikke behaarde stinkende hypocriet katholieke spanjolen? Waar we 80 jaar tegen hebben gevochten?
Heb je d'r eigenlijk nog eentje mee naar je flat kunnen slepen?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:59 schreef Ang3l het volgende:
Ja, dus? Wat denk je dat ik ben?quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar het katholieke zuiden stond toen toch achter Philippe II
het waren toch vooral de protestantse Hollanders van boven de grote rivieren die het opnemen tegen de spaanse onderdrukkers
Da's het irritante van Engelsen... dat zuipen. Vreselijk! Op vakantie ook. Die zijn gewend dat alles vroeg sluit en dus beginnen ze in de middag al. Maar dan zijn hier (of in het voorbeeld wat ik aanhaal, Spanje) de kroegen tot laat in de nacht open en zijn ze om 20:00 ladderzat maar gaan ze toch kei ruig door. Niets vervelender dan een half door de zon verbrande lallende strompelende plat-brits pratende bleekscheet met een bierpens en een glas bierquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik had vandaag een paar keer iemand aan de telefoon die prima uitzicht had op het stadhuis plein en hoe de massa zich daar vanmiddag al aan het moed indrinken was en daarna weg wankelde en dat ze daar intern al weddenschappen aan het afsluiten waren hoeveel er nu daadwerkelijk vanavond de wedstrijd in het station nog konden bijwonen
Import en verdwaalt geraakt onder de grote rivieren ???quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, dus? Wat denk je dat ik ben?.
Een riksja met V. voorop!quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb helemaal geen auto nodig, privé..
ja dat zit maar op een kruk en dat hiest bier totdat ze er van dronkingheid vanaf lazerenquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's het irritante van Engelsen... dat zuipen. Vreselijk! Op vakantie ook. Die zijn gewend dat alles vroeg sluit en dus beginnen ze in de middag al. Maar dan zijn hier (of in het voorbeeld wat ik aanhaal, Spanje) de kroegen tot laat in de nacht open en zijn ze om 20:00 ladderzat maar gaan ze toch kei ruig door. Niets vervelender dan een half door de zon verbrande lallende strompelende plat-brits pratende bleekscheet met een bierpens en een glas bier
Wat denk jij, dat E. groot is geworden dankzij de plaatselijke varkensboertjes?quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Import en verdwaalt geraakt onder de grote rivieren ???
Nee...quote:
Ach, ik woon op loopafstand van het station, de trein doet het prima en met het vliegtuig ben je zo in Parijs.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een riksja met V. voorop!Met het zonnetje op jullie bolletjes
![]()
Ik sla weer door![]()
![]()
![]()
Ja was wel echt een afscheid.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee...Hij is wel bij een bekende toch?? Lijkt me wel heeeeelll erg het gevoel geven dat je echt opnieuw begint met alles-alles-alles....
Maar zulke mensen weten in het algemeen weer niet hoe vlug ze terug moeten vluchten naar het hoge noorden na het afronden van hun studie te E. Want het is dan wel de 4 stad van nederland maar voor een echte stad moet je toch in de randstad zijn.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat denk jij, dat E. groot is geworden dankzij de plaatselijke varkensboertjes hier?.
Niet meer het lieve hupsen enzo... en opeens vind je het aan kabels knagen helemaal niet erg meer...quote:
Juist. Je weet het dus echt niet. Het zijn in ieder geval niet de studenten aan de TU/e, wat je kennelijk denkt.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar zulke mensen weten in het algemeen weer niet hoe vlug ze terug moeten vluchten naar het hoge noorden na het afronden van hun studie te E. Want het is dan wel de 4 stad van nederland maar voor een echte stad moet je toch in de randstad zijn.
Ik en een Grote Liefde?quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:15 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb trouwens wel je Waxxer-updates gemist. Heb je behalve een huis nou eindelijk al een Grote Liefde? En ben je klaar met je studie?.
Gestructeerd?quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik en een Grote Liefde?![]()
En mijn studie vordert serieus, hoewel het werk qua uren echt te veel is om ehhh... nou ja, naar wens te presteren. Maar dat is maar tijdelijk. Heb eigenlijk eindelijk alles wat op de rails zeg maar, gestructureerd. Morgen om 6u gaat de wekker weer
Met mijn boog schoot ik een albatros!!!!!!!!!quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:17 schreef Blubberzwijn het volgende:
ach en wee ben ik de klos
Jajajajajajaquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Gestructeerd?Wauw! Waxxer toch!
.
met mij gaat het goed.. beetje z'n gangetje he, met u dan?quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Met mijn boog schoot ik een albatros!!!!!!!!!
HAI!!![]()
Hoe is het met jou??!!
De kogel!!! De kóóógelll!!!!
Ik zei tijdens het nota's sorteren zelfs: nummersss cijfersss en getallennnn...maar ze keken mij alleen maar onbegrijpend aan
Yep. Werkenetenneukenslapenwerkenetenneukenslapenwerkenetenneukenslapen. Tot je 65e.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jajajajajajaschematisch dan he?
---> opstaan --> werken ---> 13u pauze en elke dag een rondje lopen met collega's en dat rondje duurt precies een half uur (dat hebben de collega's uitgevogeld) ---> 13.30u weer werken ---> 17.30u/18u vrij ---> door naar school ---> werken aan opdrahcten ---> naar huis ---> journaal/Nova ---> slapen ---> en weer opstaan ---> enz.......
Mja ook zijn gangetje, eigenlijk, iets teveel zijn gangetjequote:Op donderdag 11 mei 2006 00:22 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
met mij gaat het goed.. beetje z'n gangetje he, met u dan?![]()
Ik geloof dat ik schrijver/levenskunstenaar word...quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Yep. Werkenetenneukenslapenwerkenetenneukenslapenwerkenetenneukenslapen. Tot je 65e..
mjah iddquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja ook zijn gangetje, eigenlijk, iets teveel zijn gangetje![]()
We moeten gauw weer eens wat leuks doen hoor!!
Ja!quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:30 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mjah iddalweer máánden geleden.. moet ik je huisje maar een keertje komen bekijken
![]()
Utrecht is nog altijd groter dan Eindhoven, dus het is de vijfde stad van Nederland.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar zulke mensen weten in het algemeen weer niet hoe vlug ze terug moeten vluchten naar het hoge noorden na het afronden van hun studie te E. Want het is dan wel de 4 stad van nederland maar voor een echte stad moet je toch in de randstad zijn.
ok ik sta morgen om 8 uur op de stoepquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja!Het is nu eindelijk allemaal (weer) af
Nu maar hopen dat het niet opnieuw gaat lekken
![]()
Doen we!
Dan ben ik al een uur aan het ontzorgenquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:38 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ok ik sta morgen om 8 uur op de stoep
Laat Wonderer het maar niet horenquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:42 schreef Stroekie het volgende:
Sweet Dreams allemaal![]()
ik ga een paar uurtjes de wereld aan de binnenkant van m'n ogen bekijken
het leven is een zure bomquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:44 schreef davidov het volgende:
Wie weet wat het leven ons biedt...Je wacht tot morgen...
Klinkt aangenaamquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:44 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik moet morgen de hele dag aan een verslag werken.. ben benieuwd hoever ik kom.. k denk dat ik geen reet doeen mn fiets is gejat.. mn 5e alweer
Het is mij, RRrrrrrdavidovquote:
Toedeledoki!quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:49 schreef Blubberzwijn het volgende:
terug van weggeweest..
aju met een du
Wat een BLAMAGE!quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:49 schreef Blubberzwijn het volgende:
terug van weggeweest..
aju met een du
jouw kapsel, dát is een blamagequote:
quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:54 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
jouw kapsel, dát is een blamage
Ik zal volgende keer wat eerder komenquote:Op donderdag 11 mei 2006 01:03 schreef Waxxer het volgende:
Hey allemaal leuke mensen inene!
Maar ik moet echt gaan slapen
Waxxer Frankenstein moet morgen weer aan het werk
Naja.
*zucht*
Slaap lekker allemaal!![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 01:08 schreef davidov het volgende:
Aju met een du, was dat ook niet van pittige tijden en telekids?
met carnaval was dat leuk....quote:
de fiets van piet van pa was leukerquote:Op donderdag 11 mei 2006 09:53 schreef Cybart het volgende:
[..]
met carnaval was dat leuk....
nu gaat de rest van NL er opeens mee lopen
en verder is het ook niet echt waanzinnig goed ofzo
jij als foto, een collumn van je?quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:38 schreef Cairon het volgende:
Ik ga gepubliceerd worden.
ga je straks met je rug naar het publiek, met je ogen dicht, heftig gebarend de speach voordragen?quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
Vanavond houd ik mijn "Maiden-speech" met als onderwerp reintegratie door middel van loonkostensubsidie
ik geloof dat ik de hele tekst 2x A4 al uit mijn hoofd ken zo vaak heb ik hem al geoefend, zelfs in mijn slaap![]()
Gaaf!quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:38 schreef Cairon het volgende:
Ik ga gepubliceerd worden.
Moet ik nu ook naast je komen staan en de lamp zo houden zodat het licht op je papier valt als wederdienstquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
Vanavond houd ik mijn "Maiden-speech" met als onderwerp reintegratie door middel van loonkostensubsidie
ik geloof dat ik de hele tekst 2x A4 al uit mijn hoofd ken zo vaak heb ik hem al geoefend, zelfs in mijn slaap![]()
nee hoor dat komt allemaal wel goed, ik hoop alleen dat de microfoon het nu wel doet want daar was bij die school gisteren iets mee misquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Moet ik nu ook naast je komen staan en de lamp zo houden zodat het licht op je papier valt als wederdienst![]()
ja die werd door mij toen ook node gemistquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee hoor dat komt allemaal wel goed, ik hoop alleen dat de microfoon het nu wel doet want daar was bij die school gisteren iets mee mis
En zeg nou verdorie eens op wie wat of waarom je verliefd bent!!!quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
waarom dat nou weer?
En volgens mij heb ik Nuvole vandaag gespot.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Volgen mij heb k Jerruh gespot vandaagincl sigaret
Keek-ie jou ook zo indringend aan? Want dat kan-ie heel goed.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:24 schreef LuQas het volgende:
Ik heb xman gisteren gespot, maar dat komt wel vaker voor.
Volgens mij zag ie me niet, gelukkig maar.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:25 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Keek-ie jou ook zo indringend aan? Want dat kan-ie heel goed..
Ooh, zo ver ging-ie bij mij niet. Maar ik ben dan ook geen blond ventje.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:31 schreef LuQas het volgende:
[..]
Volgens mij zag ie me niet, gelukkig maar.
Ik ben ook wel eens metershoog door hem de lucht in getild. Dat had ik bijna niet overleefd.![]()
Wel weer triest dat ie het over "she" heeft ...quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:35 schreef Ang3l het volgende:
http://www.shaveeverywhere.com/way to go Philips
Wat?!quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:31 schreef LuQas het volgende:
[..]
Volgens mij zag ie me niet, gelukkig maar.
Ik ben ook wel eens metershoog door hem de lucht in getild. Dat had ik bijna niet overleefd.![]()
Hij staat hier nu voor mn broertje opquote:
Hij's echt extreem mooi gemaaktquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij staat hier nu voor mn broertje op
Jaquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:04 schreef TehRockstar het volgende:
Is The Descent echt zo eng als de trailer laat lijken?
Ik heb m hier i.d. bios 2x gezienquote:
En alleen van deze post al wordt ie nog enger. Want door jouw posts durfde ik hem niet op full screen met het licht uit te kijken. Als ik dat niet van te voren had gelezen, zou ik dat wel gedaan hebbenquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja
Ik heb inmiddels zo veel horror gezien dat ik amper nog bang wordt van een film of schrik... maar deze....
me too !quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja
Ik heb inmiddels zo veel horror gezien dat ik amper nog bang wordt van een film of schrik... maar deze....
Is het ook vies?quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja
Ligt eraan wat je onder vies verstaat... er komen naakte vrouwen in voor en volgens mij zelfs een pot. Dus ja...quote:
Gatver.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder vies verstaat... er komen naakte vrouwen in voor en volgens mij zelfs een pot. Dus ja...
Mwa.quote:
Maar ik bedoel, vies, van ehm, gebroken benen, afgesneden tieten enzo.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mwa.
Ik vind het trouwens geen "toppertje" (wat een K-woord, zo enorm Jop de Bus). Het verhaal slaat nl NERGENS op. ... er is eigenlijk niet eens een verhaalmaar hij's wel eng.
Ja, af en toe.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:24 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Maar ik bedoel, vies, van ehm, gebroken benen, afgesneden tieten enzo.
Die breuk...quote:
Die site is gewoon erg humoristischquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |