Ja hééérrrlijk!quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Met mij is het okee, en met jou?.
En rij niet meer privé met m'n Peusj (fiscaal onaantrekkelijk enzo) dus het gaat niet hard met de kilometers.
.
ik had vandaag een paar keer iemand aan de telefoon die prima uitzicht had op het stadhuis plein en hoe de massa zich daar vanmiddag al aan het moed indrinken was en daarna weg wankelde en dat ze daar intern al weddenschappen aan het afsluiten waren hoeveel er nu daadwerkelijk vanavond de wedstrijd in het station nog konden bijwonenquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Engelsenlelijke vadsige hooligannige lompe bleke boeren
Geef mij de Spanjaarden maar die in de stad zijn
Van die dikke behaarde stinkende hypocriet katholieke spanjolen? Waar we 80 jaar tegen hebben gevochten?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
en dan heb je een huis inene en spullen en allesquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
en dan heb je een huis inene en spullen en alles
Maar het katholieke zuiden stond toen toch achter Philippe IIquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Van die dikke behaarde stinkende hypocriet katholieke spanjolen? Waar we 80 jaar tegen hebben gevochten?
Heb je d'r eigenlijk nog eentje mee naar je flat kunnen slepen?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:59 schreef Ang3l het volgende:
Ja, dus? Wat denk je dat ik ben?quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar het katholieke zuiden stond toen toch achter Philippe II
het waren toch vooral de protestantse Hollanders van boven de grote rivieren die het opnemen tegen de spaanse onderdrukkers
Da's het irritante van Engelsen... dat zuipen. Vreselijk! Op vakantie ook. Die zijn gewend dat alles vroeg sluit en dus beginnen ze in de middag al. Maar dan zijn hier (of in het voorbeeld wat ik aanhaal, Spanje) de kroegen tot laat in de nacht open en zijn ze om 20:00 ladderzat maar gaan ze toch kei ruig door. Niets vervelender dan een half door de zon verbrande lallende strompelende plat-brits pratende bleekscheet met een bierpens en een glas bierquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik had vandaag een paar keer iemand aan de telefoon die prima uitzicht had op het stadhuis plein en hoe de massa zich daar vanmiddag al aan het moed indrinken was en daarna weg wankelde en dat ze daar intern al weddenschappen aan het afsluiten waren hoeveel er nu daadwerkelijk vanavond de wedstrijd in het station nog konden bijwonen
Import en verdwaalt geraakt onder de grote rivieren ???quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, dus? Wat denk je dat ik ben?.
Een riksja met V. voorop!quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb helemaal geen auto nodig, privé..
ja dat zit maar op een kruk en dat hiest bier totdat ze er van dronkingheid vanaf lazerenquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's het irritante van Engelsen... dat zuipen. Vreselijk! Op vakantie ook. Die zijn gewend dat alles vroeg sluit en dus beginnen ze in de middag al. Maar dan zijn hier (of in het voorbeeld wat ik aanhaal, Spanje) de kroegen tot laat in de nacht open en zijn ze om 20:00 ladderzat maar gaan ze toch kei ruig door. Niets vervelender dan een half door de zon verbrande lallende strompelende plat-brits pratende bleekscheet met een bierpens en een glas bier
Wat denk jij, dat E. groot is geworden dankzij de plaatselijke varkensboertjes?quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Import en verdwaalt geraakt onder de grote rivieren ???
Nee...quote:
Ach, ik woon op loopafstand van het station, de trein doet het prima en met het vliegtuig ben je zo in Parijs.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een riksja met V. voorop!Met het zonnetje op jullie bolletjes
![]()
Ik sla weer door![]()
![]()
![]()
Ja was wel echt een afscheid.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee...Hij is wel bij een bekende toch?? Lijkt me wel heeeeelll erg het gevoel geven dat je echt opnieuw begint met alles-alles-alles....
Maar zulke mensen weten in het algemeen weer niet hoe vlug ze terug moeten vluchten naar het hoge noorden na het afronden van hun studie te E. Want het is dan wel de 4 stad van nederland maar voor een echte stad moet je toch in de randstad zijn.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat denk jij, dat E. groot is geworden dankzij de plaatselijke varkensboertjes hier?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |