Geen idee. Je denkt ook dat je geen kinderstem hebt.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:03 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oh.
Waarom heb ik dan het idee dat jij dik bent?
Och.quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:49 schreef wonderer het volgende:
Doe ik meteen, ik ben zo hees dat niemand me herkent
quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:15 schreef Great_Expectations het volgende:
En geen zorgen TRS, als je een mp3'tje langzamer instelt dan lijkt het net alsof je een zware stem hebt..
Heu! Die heb je al gepost.quote:
F5.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:31 schreef TehRockstar het volgende:
Heu! Die heb je al gepost.Teleurstellend
'k Ben nog steeds niet bij Ikea-achtige zaken geweest.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:32 schreef Parleur het volgende:
Is het nog steeds niet gemeubileerd bij je?
Ik heb geen microfoon/opneemapparatuur.quote:
Kan 't niet met je camera?quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:35 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb geen microfoon/opneemapparatuur.
Nee. 'k Had je kinderstem wel willen horen.quote:Wees blij.
Nee joh,... al zou ik, totdat je bij Ikea bent geweest, eierdozen op de muren plakken voor je professioneel iets met geluid gaat doen. En Ikea? Weet je het zeker?quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Ben nog steeds niet bij Ikea-achtige zaken geweest..
Is het te horen?
Ik heb een soort stokje aan mijn koptelefoon met een wattenbolletje erop, maar als ik het spreek-uiteinde in de computer steek, dan wilt hij niet opnemen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:36 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kan 't niet met je camera?.
'k Heb alleen een ingebouwd microfoontje in m'n webcam.
Ben je je zachte g al kwijtgeraakt?quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:36 schreef Parleur het volgende:
Nee joh,... al zou ik, totdat je bij Ikea bent geweest, eierdozen op de muren plakken voor je professioneel iets met geluid gaat doen. En Ikea? Weet je het zeker?
Owh... en het betreft hier lege eierdozen. Dat daar geen verwarring over ontstaat.
Ik probeer woorden met zachte letters zoveel mo... ik probeer voor woorden met zachte letters alternatieven te... verzinnen! Dus je hoort het nauwelijks.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ben je je zachte g al kwijtgeraakt?
Ikea schijnt vlakbij te zijn...
Misschien staat de microfoon-ingang op mute.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:36 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb een soort stokje aan mijn koptelefoon met een wattenbolletje erop, maar als ik het spreek-uiteinde in de computer steek, dan wilt hij niet opnemen.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:42 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ik probeer woorden met zachte letters zoveel mo... ik probeer voor woorden met zachte letters alternatieven te... verzinnen! Dus je hoort het nauwelijks.
En de Ikea is hier ook vlakbij! Wat een toeval!
Niet duizelig worden hoor.quote:
Praat dan ook niet tegen mij...quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:11 schreef Parleur het volgende:
[..]
Hèhè... ein-de-lijk ben je er!
*vlarpje negeer*
Maar dat kán toch helemaal niet? Hoe kunnen we elkaar dan ooit laten weten dat we elkaar negeren?quote:
quote:
Draaien? Een script? Film? Internationaal? Festivals? Hollywood? Oscars? Vlarpje... voordat je dan straks beroemd bent.... vergeet je niet wie je he-le-maal naar huis heeft gebracht van de campingdisco en dus feitelijk gezien aan de beginfase van je carrière heeft gestaan?quote:
Waar blijven die tepels?quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:41 schreef Weemz het volgende:
Hoi.
Ik wil gewoon in je tepels knijpen, dat jij daar allemaal vieze dingen bij bedenkt.quote:
alsof die schoenen eronder wel fraai zijnquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:07 schreef Weemz het volgende:
Wat is dat nou voor een lelijke broek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |