Hoi doei?quote:
Sommige mensen zullen hem niet eng vinden. Maar ze laten in de trailer geloof ik bij lange na niet alles zien.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:51 schreef Weemz het volgende:
die trailer van The descent is helemaal niet eng?
Het is een stand-in.quote:
Ik vind hem wel eng.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:51 schreef Weemz het volgende:
die trailer van The descent is helemaal niet eng?
Jaaaa, sowy ik heb het vreselijk druk.quote:
Dat vind ik eng.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:55 schreef Weemz het volgende:
Ik zag niets in de trailer... alleen wat meisjes die bang kijken in in een grot lopen.
Ja, het is een perfecte film voor claustrofobenquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:59 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat vind ik eng.Ook het idee dat ze vast zitten in een grot.
Is dat zoiets als een coup plegen?quote:Op donderdag 11 mei 2006 23:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[HOMO] 1685 - BB-Koning's Kokosnoten-Survey
dat ging dus heel goed
![]()
mijn verhaal werd met aplaus ontvangen, het enige wat de wethouder kon zeggen dat het niet alleen zijn beleid was![]()
en nu...
nu mag ik een amendement voorbereiden wat volgende week wordt voorgelegd
dat mag ik doen![]()
ik in mijn eentje![]()
nee dat is een beleidswijziging/wetswijziging indienenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Is dat zoiets als een coup plegen?
Een coup is ook een beleidswijziging, met eventuele wetswijzigingen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee dat is een beleidswijziging/wetswijziging indienen
belangrijk he
Homoquote:Op vrijdag 12 mei 2006 06:56 schreef LuQas het volgende:
Vandaag ga ik de coniunctivus in de Latijnse bijzin uitleggen.![]()
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:17 schreef Stroekie het volgende:
Jippy vanmiddag hebben we dus team building in Borkel en Schaft met schat zoeken in de GPS speurtocht en vlotbouwen en meer van die ongein![]()
Ja maar het moet ook toepasbaar zijn voor mensen vanaf 20 tot begin 60quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:56 schreef Sunjammer het volgende:
Het is zo... ehm... Zo Avro-bode, zo NCRV-gids, zo Kampioen...
Snappie?
heb je ook al plannen voor het geval dat iemand je de liefde verklaard of lijkt je dat te onwaarschijnlijk om plannen voor te maken?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:38 schreef Cairon het volgende:
Phew, ik heb al plannen gemaakt voor het geval dat iemand mij om zeep helpt.
Mocht ik het slachtoffer worden van moord, en mocht de dader bekend zijn, dan is het lot wat die ondergaat geen pretje. Ik heb al toezegging gekregen van een aantal mensen dat ze mijn laatste wens uit zullen voeren, of contact opnemen met figuren die de instructies op kunnen volgen.
De structuur van de handelingen is simpel:
- Woede
- Angst
- Vernedering
- Angst
- Wanhoop
Het is zo in elkaar gezet dat degene die mijn laatste wens uitvoeren niet gepakt kunnen worden voor moord, zelfs geen doodslag. Hoogstens kan hen vrijheidsberoving en zware mishandeling ten laste worden gelegd.
auchquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heb je ook al plannen voor het geval dat iemand je de liefde verklaard of lijkt je dat te onwaarschijnlijk om plannen voor te maken?
hoe gaat het met de syffilis?quote:
Moet jij niet jezelf in een jurk hijsen om zo het schadelijke en belachelijke imago van homoseksuelen te versterken en in stand te houden, en om onderweg nog vier verschillende vooroordelen te bevestigen van omstaanders?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
heb je ook al plannen voor het geval dat iemand je de liefde verklaard of lijkt je dat te onwaarschijnlijk om plannen voor te maken?
heel goed, die ligt in zijn mandje te slapen in de tuin. ze wilden eigelijk weer bij jou wonen, maar ja, hun plekje was alweer bezet door chlamidia..quote:
Volgens mij vindt Wizarddragon het niet leuk als je zo over hem praat.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:52 schreef petre86 het volgende:
nu leven ze maar in een oude doek in de tuin... naja, dat vinden ze alsnog een vooruitgang met wat ze gewend waren
je hebt aandacht nodig?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:01 schreef Cairon het volgende:
[..]
Volgens mij vindt Wizarddragon het niet leuk als je zo over hem praat.
zit eens niet zo te janken, jij en TMM wilde een reactie, ik gaf je een reactie, en precies datgene dat je graag wilde zien. Dus je kunt die hypocriete houding van je in je reet steken, je bent even schuldig aan deze miezerige rel als dat je mij beschuldigd.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:07 schreef petre86 het volgende:
je hebt aandacht nodig?
je kan zelf met je eigen vaardigheden geen aandacht krijgen?
dan maar over de rug van anderen?
zo ken ik je weer.. had niet anders verwacht
laag
Dat heet afwisseling.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:37 schreef davidov het volgende:
wanneer stopt BB nou eens met het kutten aan de TT
Dat heet 3 minuten zoeken naar het topic om er achter te komen dat die banaan het weer nodig vond om een nieuwe TT te bedenkenquote:
't Is dan ook al laat op de vrijdagmiddag natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:42 schreef davidov het volgende:
[..]
Dat heet 3 minuten zoeken naar het topic om er achter te komen dat die banaan het weer nodig vond om een nieuwe TT te bedenken
Nou... ik heb me toch de grootste kater in maaandenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:46 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
't Is dan ook al laat op de vrijdagmiddag natuurlijk.
Nu nog? Tssssk.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:47 schreef davidov het volgende:
[..]
Nou... ik heb me toch de grootste kater in maaanden
Wat kan ik zeggen, het was een hele lange maar ook gezellige avondquote:
Dag mag het.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:59 schreef davidov het volgende:
[..]
Wat kan ik zeggen, het was een hele lange maar ook gezellige avond
Met jou toestemming is mn dag weer compleet.quote:
volgens mij ruik je mijn voetenquote:
het is niet zo zeer als aanval bedoelt maar meer als, waarom zou iemand je willen vermoordenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:49 schreef Cairon het volgende:
[..]
Moet jij niet jezelf in een jurk hijsen om zo het schadelijke en belachelijke imago van homoseksuelen te versterken en in stand te houden, en om onderweg nog vier verschillende vooroordelen te bevestigen van omstaanders?
Heb jij The Liar gelezen, van Fry?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:05 schreef DennisMoore het volgende:
Curb your enthusiasm is ook okay.
Die ken ik niet... ik ben The Liar aan het herlezen en ik zie alleen nog maar Laurie in de rol van Trefusis... afgezien van het 20 jaar leeftijdsverschil danquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Yep.
Leuker om eerst 'Moab is my washpot" te lezen.
Is Eindhoven niet gewoon helemaal gay?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:11 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Ik kom die ex-buurman (ja hij is al weer weg) ook overal tegen zeg. Dit keer bij de H&M (maar volgens mij kom je daar sowieso heel gay eindhoven tegen)
Nehquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is Eindhoven niet gewoon helemaal gay?
Het zou er wel een stuk van opknappenquote:
Je hebt tot oktober, dan kom ik een kijkje nemenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:25 schreef Ang3l het volgende:
We maken van Stratums Eind de nieuwe Reguliers Dwars
http://www.amazon.com/gp/product/1569472025/002-5786538-7764048?v=glance&n=283155quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:13 schreef wonderer het volgende:
Die ken ik niet... ik ben The Liar aan het herlezen en ik zie alleen nog maar Laurie in de rol van Trefusis... afgezien van het 20 jaar leeftijdsverschil dan
Ik wil de rest van zijn boeken ook, heb alleen The Timemachine en The Star's Tennisballs nog maar gelezen.
*Bradley's creditcard tevoorschijn haal*quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
http://www.amazon.com/gp/product/1569472025/002-5786538-7764048?v=glance&n=283155
je verstuurd toch gewoon je boeken als kado naar bradly?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
*Bradley's creditcard tevoorschijn haal*
Ik moet bijna al mijn boeken achterlaten hier, maar ik ga lekker weer een nieuwe bibliotheek opbouwen daar
Staat niet zo mooi in de kastquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:57 schreef DennisMoore het volgende:
Of je moet e-books kopen, daar kun je er aardig wat van kwijt in je koffer..
Gelukkig maar, anders hadden we het weer zonder Waxxer moeten doen... en we waren net zo blij dat je thuis ook internet hebt!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:24 schreef Waxxer het volgende:
En ik dacht dat mijn hart het begaf...ik liet mijn laptop vallen
Maar hij doet het nog
Kniel je er wél bij en strooi je verse rozenblaadjes?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders hadden we het weer zonder Waxxer moeten doen... en we waren net zo blij dat je thuis ook internet hebt!
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:58 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Mijn vrouwelijke collega's willen dat ik dit plaatje woensdag aan Lieke geef (de kapster). ....ik zie me zo al de review-meetings met de directie inlopen
![]()
Ga ik lekker doen
*ril*quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:58 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Mijn vrouwelijke collega's willen dat ik dit plaatje woensdag aan Lieke geef (de kapster). ....ik zie me zo al de review-meetings met de directie inlopen
![]()
Ga ik lekker doen
ik moest heel erg lachen toen milouska naar voren stapte, ik vond het van het begin af aan erg warrig wie het nou was, heb zelf een hele tijd aan frederique gedacht.quote:
Try:quote:
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Try:
Queen Latifah - California Dreaming..
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Try:
Queen Latifah - California Dreaming..
Het is een zang versie, geen rapquote:
Ik de laatste drie afleveringenquote:
euro landenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:38 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
waar was dat nou het ezelsbruggetje van eigenlijk??![]()
Ik had 'm vanaf afl 3 ongeveerquote:
Ja jij houdt alleen van psychotich kaalquote:
Van de euroowquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:38 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
waar was dat nou het ezelsbruggetje van eigenlijk??![]()
damn.. wat een vragenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Van de euroowDe euries
de interrrrnationale poen
Hey op welk moment, of ja, wáár was jij, waar was jij mee bezig, hoe was het wéér, wat waren de hits, wat at jij op de dag, wat was de rode draad in jouw leven toen jij jouw nickname bedacht?
Yup waxxer is weer helemaal terugquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:47 schreef Waxxer het volgende:
Hey op welk moment, of ja, wáár was jij, waar was jij mee bezig, hoe was het wéér, wat waren de hits, wat at jij op de dag, wat was de rode draad in jouw leven toen jij jouw nickname bedacht?
Ik ben niet zo'n vragensteller hoorquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:53 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
damn.. wat een vragen
ik was bezig mn fok! account aan te maken, ondertussen speelde er een grote verbouwing van mn huisje, had mn vriendje gekloot met zn ouders, en is mn kamer nu nog steeds dezelfde puinhoop als toen. Hoe ik aan mn naam kom:
Mn echte nam is toby, en een paar vrienden wisten van het bestaan van een to-bie (een tomatensap-bier) dus op mijn 17e verjaardag kreeg ik dat te drinken, ab-so-luut geen aanrader.
uuuh, een half glas. daarna echt geen trek meerquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n vragensteller hoor![]()
Tomatensap-bier.............
*zak chips even wegleg*
Hoeveel kreeg je door je keel?Zonder trechter?
Hahai!quote:
Zeg is die bestelling bonbons nog goedgekomen?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:01 schreef TehRockstar het volgende:
Dag stelletje mallerds.
Nou, TomatensapBiertje: dan ben jij, Toby Tomato, een stoere kerel!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:00 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
uuuh, een half glas. daarna echt geen trek meer
Gekkerd, mallerd.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zeg is die bestelling bonbons nog goedgekomen?
C'est tres bien, monsieur du Gymnast! Weet je wel dat het een verschil is van dag en nacht, leerlingen van een gymnasium vergelijkend met andere middelbare scholen?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:05 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Gekkerd, mallerd.
Oui, vraiment enzo. Ik ben olijk en blij.
dankjequote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, TomatensapBiertje: dan ben jij, Toby Tomato, een stoere kerel!
Ik doe het je niet naAls ik met mijn hoofd boven de plee ga hangen en ik zeg gewoon een tijdje achter elkaar tomatensapbiertomatensapbiertomatensapbier, dan lok ik zo enige kokhalzingen met alle gevolgen van dien op, volgens mij....
Respect man!!
Ik en Amerikaans tostie gebeuren?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:09 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
dankjeik ben stoer
![]()
je verhaaltje over dat amerikaanse tostie gebeuren dat vond ik dan wel weer goor
Een antracietgrijze met kersenhouten keukenbladquote:
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een antracietgrijze met kersenhouten keukenblad
En ze zijn lief en ze hebben allemaal polootjes aan.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
C'est tres bien, monsieur du Gymnast! Weet je wel dat het een verschil is van dag en nacht, leerlingen van een gymnasium vergelijkend met andere middelbare scholen?Ze schreeuwen niet eens en geen ruzie en geen stoerdoenerij...
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik en Amerikaans tostie gebeuren?Tostigebeuren?
Naja dat?
Of bedoel je het droombeeld in de huiselijke sanitaire voorziening?![]()
Naja. Ahum.
*normaal doen Waxxer, normaal doen*
dit stukje: http://bravehendrik.web-log.nl/log/4827423 net toevallig ff gelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |