Hoi doei?quote:
Sommige mensen zullen hem niet eng vinden. Maar ze laten in de trailer geloof ik bij lange na niet alles zien.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:51 schreef Weemz het volgende:
die trailer van The descent is helemaal niet eng?
Het is een stand-in.quote:
Ik vind hem wel eng.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:51 schreef Weemz het volgende:
die trailer van The descent is helemaal niet eng?
Jaaaa, sowy ik heb het vreselijk druk.quote:
Dat vind ik eng.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:55 schreef Weemz het volgende:
Ik zag niets in de trailer... alleen wat meisjes die bang kijken in in een grot lopen.
Ja, het is een perfecte film voor claustrofobenquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:59 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat vind ik eng.Ook het idee dat ze vast zitten in een grot.
Is dat zoiets als een coup plegen?quote:Op donderdag 11 mei 2006 23:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[HOMO] 1685 - BB-Koning's Kokosnoten-Survey
dat ging dus heel goed
![]()
mijn verhaal werd met aplaus ontvangen, het enige wat de wethouder kon zeggen dat het niet alleen zijn beleid was![]()
en nu...
nu mag ik een amendement voorbereiden wat volgende week wordt voorgelegd
dat mag ik doen![]()
ik in mijn eentje![]()
nee dat is een beleidswijziging/wetswijziging indienenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Is dat zoiets als een coup plegen?
Een coup is ook een beleidswijziging, met eventuele wetswijzigingen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee dat is een beleidswijziging/wetswijziging indienen
belangrijk he
Homoquote:Op vrijdag 12 mei 2006 06:56 schreef LuQas het volgende:
Vandaag ga ik de coniunctivus in de Latijnse bijzin uitleggen.![]()
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:17 schreef Stroekie het volgende:
Jippy vanmiddag hebben we dus team building in Borkel en Schaft met schat zoeken in de GPS speurtocht en vlotbouwen en meer van die ongein![]()
Ja maar het moet ook toepasbaar zijn voor mensen vanaf 20 tot begin 60quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:56 schreef Sunjammer het volgende:
Het is zo... ehm... Zo Avro-bode, zo NCRV-gids, zo Kampioen...
Snappie?
heb je ook al plannen voor het geval dat iemand je de liefde verklaard of lijkt je dat te onwaarschijnlijk om plannen voor te maken?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:38 schreef Cairon het volgende:
Phew, ik heb al plannen gemaakt voor het geval dat iemand mij om zeep helpt.
Mocht ik het slachtoffer worden van moord, en mocht de dader bekend zijn, dan is het lot wat die ondergaat geen pretje. Ik heb al toezegging gekregen van een aantal mensen dat ze mijn laatste wens uit zullen voeren, of contact opnemen met figuren die de instructies op kunnen volgen.
De structuur van de handelingen is simpel:
- Woede
- Angst
- Vernedering
- Angst
- Wanhoop
Het is zo in elkaar gezet dat degene die mijn laatste wens uitvoeren niet gepakt kunnen worden voor moord, zelfs geen doodslag. Hoogstens kan hen vrijheidsberoving en zware mishandeling ten laste worden gelegd.
auchquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heb je ook al plannen voor het geval dat iemand je de liefde verklaard of lijkt je dat te onwaarschijnlijk om plannen voor te maken?
hoe gaat het met de syffilis?quote:
Moet jij niet jezelf in een jurk hijsen om zo het schadelijke en belachelijke imago van homoseksuelen te versterken en in stand te houden, en om onderweg nog vier verschillende vooroordelen te bevestigen van omstaanders?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
heb je ook al plannen voor het geval dat iemand je de liefde verklaard of lijkt je dat te onwaarschijnlijk om plannen voor te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |