*ril*quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:58 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Mijn vrouwelijke collega's willen dat ik dit plaatje woensdag aan Lieke geef (de kapster). ....ik zie me zo al de review-meetings met de directie inlopen
![]()
Ga ik lekker doen
ik moest heel erg lachen toen milouska naar voren stapte, ik vond het van het begin af aan erg warrig wie het nou was, heb zelf een hele tijd aan frederique gedacht.quote:
Try:quote:
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Try:
Queen Latifah - California Dreaming..
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Try:
Queen Latifah - California Dreaming..
Het is een zang versie, geen rapquote:
Ik de laatste drie afleveringenquote:
euro landenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:38 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
waar was dat nou het ezelsbruggetje van eigenlijk??![]()
Ik had 'm vanaf afl 3 ongeveerquote:
Ja jij houdt alleen van psychotich kaalquote:
Van de euroowquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:38 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
waar was dat nou het ezelsbruggetje van eigenlijk??![]()
damn.. wat een vragenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Van de euroowDe euries
de interrrrnationale poen
Hey op welk moment, of ja, wáár was jij, waar was jij mee bezig, hoe was het wéér, wat waren de hits, wat at jij op de dag, wat was de rode draad in jouw leven toen jij jouw nickname bedacht?
Yup waxxer is weer helemaal terugquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:47 schreef Waxxer het volgende:
Hey op welk moment, of ja, wáár was jij, waar was jij mee bezig, hoe was het wéér, wat waren de hits, wat at jij op de dag, wat was de rode draad in jouw leven toen jij jouw nickname bedacht?
Ik ben niet zo'n vragensteller hoorquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:53 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
damn.. wat een vragen
ik was bezig mn fok! account aan te maken, ondertussen speelde er een grote verbouwing van mn huisje, had mn vriendje gekloot met zn ouders, en is mn kamer nu nog steeds dezelfde puinhoop als toen. Hoe ik aan mn naam kom:
Mn echte nam is toby, en een paar vrienden wisten van het bestaan van een to-bie (een tomatensap-bier) dus op mijn 17e verjaardag kreeg ik dat te drinken, ab-so-luut geen aanrader.
uuuh, een half glas. daarna echt geen trek meerquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n vragensteller hoor![]()
Tomatensap-bier.............
*zak chips even wegleg*
Hoeveel kreeg je door je keel?Zonder trechter?
Hahai!quote:
Zeg is die bestelling bonbons nog goedgekomen?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:01 schreef TehRockstar het volgende:
Dag stelletje mallerds.
Nou, TomatensapBiertje: dan ben jij, Toby Tomato, een stoere kerel!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:00 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
uuuh, een half glas. daarna echt geen trek meer
Gekkerd, mallerd.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zeg is die bestelling bonbons nog goedgekomen?
C'est tres bien, monsieur du Gymnast! Weet je wel dat het een verschil is van dag en nacht, leerlingen van een gymnasium vergelijkend met andere middelbare scholen?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:05 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Gekkerd, mallerd.
Oui, vraiment enzo. Ik ben olijk en blij.
dankjequote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, TomatensapBiertje: dan ben jij, Toby Tomato, een stoere kerel!
Ik doe het je niet naAls ik met mijn hoofd boven de plee ga hangen en ik zeg gewoon een tijdje achter elkaar tomatensapbiertomatensapbiertomatensapbier, dan lok ik zo enige kokhalzingen met alle gevolgen van dien op, volgens mij....
Respect man!!
Ik en Amerikaans tostie gebeuren?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:09 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
dankjeik ben stoer
![]()
je verhaaltje over dat amerikaanse tostie gebeuren dat vond ik dan wel weer goor
Een antracietgrijze met kersenhouten keukenbladquote:
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een antracietgrijze met kersenhouten keukenblad
En ze zijn lief en ze hebben allemaal polootjes aan.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
C'est tres bien, monsieur du Gymnast! Weet je wel dat het een verschil is van dag en nacht, leerlingen van een gymnasium vergelijkend met andere middelbare scholen?Ze schreeuwen niet eens en geen ruzie en geen stoerdoenerij...
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik en Amerikaans tostie gebeuren?Tostigebeuren?
Naja dat?
Of bedoel je het droombeeld in de huiselijke sanitaire voorziening?![]()
Naja. Ahum.
*normaal doen Waxxer, normaal doen*
dit stukje: http://bravehendrik.web-log.nl/log/4827423 net toevallig ff gelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |