Je hebt alles weer helder nu, alsof je herboren bent. Mooi is dat, he.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:11 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
dat komt heel erg in de buurt, en ik heb na een week zonder lenzen eindelijk weer nieuwe gehaaldeen hele verademing moet ik zeggen, alsof ik onder een douche vandaan kwam ofzo
Ja, zo'n Face gebruik ik nu regelmatig op mijn werk, dus het is nog zinvol geweest ookquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:12 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dat is toch het meest belangrijke ervan?
[..]
Niet doen hoor.
We willen graag drukke Waxxer. Die is leuk..
Liep jij zonder lenzen rond?! Hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:11 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
dat komt heel erg in de buurt, en ik heb na een week zonder lenzen eindelijk weer nieuwe gehaaldeen hele verademing moet ik zeggen, alsof ik onder een douche vandaan kwam ofzo
ik heb maar -1,5.. kan het meeste wel alleen autorijden is wat lastig, zag een lantaarnpaal voor een fietser aan, dus ik wachten van rijdt eens door miepquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Liep jij zonder lenzen rond?! Hoe doe je dat?
ja dit hebben we veel te lang moeten missenquote:
Let er dan voor de zekerheid wel op dat ze uit dezelfde partij komen, anders heb je misschien wel twee kleuren paars te pakken.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:18 schreef creno het volgende:
ik ga er vandoor !
ik ga morgen paarse verf halendan heb ik die alvast, de rest van de verf haal ik de week erop, dan heb ik weer salaris (en vakantiegeld geloof ik)
Waanzinnige Waxxer!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, zo'n Face gebruik ik nu regelmatig op mijn werk, dus het is nog zinvol geweest ook
En ik ben ook wel eens niet druk hooralleen maar als ik opgekropte energie heb
maar ondertussen zit ik hier wel het topic vol te spammen met de grootste waanzin, Blubberzwijn ergert zich gigantisch en XMN8R zit al tien minuten achter zijn scherm constant "t-t-t-t-t....." te mompelen.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:19 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik heb maar -1,5.. kan het meeste wel alleen autorijden is wat lastig, zag een lantaarnpaal voor een fietser aan, dus ik wachten van rijdt eens door miepmaarja nu zie ik weer
![]()
Nee kan niet, want die van mij is ook grijs, en ik doe alleen aan unieke telefoonsquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mijn achterkant is grijs!!
Van de telefoon dan!
Heb ik nu een Thaise nepperd?!
hij brande al, maar er zat geen beweging in, dus na wat knijpen met mn ogen zag ik dat het een lantaarnpaal wasquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]Toen ging'ie branden en toen dacht je: "Ow...."?
![]()
Hahahahaquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:20 schreef XMN8R het volgende:
"t-t-t-t-t....."
Frénkie!! Frénkie Revu! Jazeker, wat is er met hem?!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:21 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Let er dan voor de zekerheid wel op dat ze uit dezelfde partij komen, anders heb je misschien wel twee kleuren paars te pakken.
[..]
Waanzinnige Waxxer!![]()
Ken je Frénk van der Linden?
Haaaaiquote:
Ja idd ik ken ook niemand anders dan jij die hem heeft!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:22 schreef davidov het volgende:
[..]
Nee kan niet, want die van mij is ook grijs, en ik doe alleen aan unieke telefoons(onzin, maar je bent wel de enige die hem ook heeft
)
Hoe dubbelzinnig moeten we dat al dan niet lezen?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja dit hebben we veel te lang moeten missen![]()
en dan mag die me best nog wel eens vaker in het ootje nemen
daar werkt ik dan graag aan mee![]()
Je dacht dat tante Sidonia op de fiets zat.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:22 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
hij brande al, maar er zat geen beweging in, dus na wat knijpen met mn ogen zag ik dat het een lantaarnpaal was
Nou, niet meer zo onveilig doen!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:22 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
hij brande al, maar er zat geen beweging in, dus na wat knijpen met mn ogen zag ik dat het een lantaarnpaal was
Vloeibare versnaperingquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:25 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Hoe dubbelzinnig moeten we dat al dan niet lezen?
[..]
Dus het bolletje ligt alweer diep onder zijn donzen dekbedje (met een blauw-wit geblokte overtrek en een Pooh-beer op het hoekje van zijn bed) te slapen?!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:24 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Haaaai
Vlarp lag twee uur geleden al op bed hoor, dus daar hoef je niet op te wachten
Ik was deze week bij een soort een forumbijenkomst en hij leidde dat. Later googlede ik 'm ff en toen zag ik dat het nog een opmerkelijke figuur is blijkbaar. Hij noemde z'n eigen verzameld werk als standaard lesstof voor journalistiekstudenten.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Frénkie!! Frénkie Revu! Jazeker, wat is er met hem?!Ik heb zelfs een lezing van hem gezien, op school, toen was ik nog geen meerderejaars geloof ik
Hij is idd echt het prototype journalist en verdient geloof ik 10.000 euro (eerder meer dan minder) per artikel in de Nieuwe Revu. Absoluut niet de eerste de beste! Was het een interessant forum?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:28 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik was deze week bij een soort een forumbijenkomst en hij leidde dat. Later googlede ik 'm ff en toen zag ik dat het nog een opmerkelijke figuur is blijkbaar. Hij noemde z'n eigen verzameld werk als standaard lesstof voor journalistiekstudenten.
Hij had de presentatie wel strak in handen overigens.
Dan had ik wel in m'n ootje neergezetquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:25 schreef Nuvole het volgende:
Hoe dubbelzinnig moeten we dat al dan niet lezen?
kei-goed blubber!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:32 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ga slapen kinders..het is gelukt XMN8R
Sweet Dreams Blubberzwijnquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:32 schreef Blubberzwijn het volgende:
quote:
Jaja, Stroekie.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan had ik wel in m'n ootje neergezet![]()
Ja, het was zeker wel interessant. Ook een onderwerp wat jij vast wel affiniteit mee hebt, gezien je ervaringen op dat gebiedquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hij is idd echt het prototype journalist en verdient geloof ik 10.000 euro (eerder meer dan minder) per artikel in de Nieuwe Revu. Absoluut niet de eerste de beste! Was het een interessant forum?
Dat beeld is voor een aantal mensen hier al eerder aan gruzzelementen gegaan hoorquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:36 schreef Nuvole het volgende:
Jaja, Stroekie.
Altijd maar de nette kantoormeneer uithangen hier
Ook Sweet Dreams voor HuubTuubquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:58 schreef HuubTuub het volgende:
Terug van de eerste week avontuur in Groningen... nog ongeveer 4 weken en dan is de basisopleiding klaar. Beetje moe... dus maar meteen gaan slapen.
Gale Harold next stepquote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
VANISHED: A thrilling national soap opera erupts when the wife of a prominent senator disappears and the senior FBI agent assigned to the case discovers it is part of a larger conspiracy in the new drama VANISHED premiering this fall on FOX.
het is dat het geen sekte is anders zou ik er nu goed ingetrapt zijn vrees ikquote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
Wow, net een film/docu gezien die toch echt wel indruk maakt
kijken!
What the bleep do we know
maak je eigen realiteit, wees je eigen god
This so-called documentary is based om the teachings of a woman channeling the spirit of an Atlantis-god-warrior called Ramtha, just like the last one. The so-called 'scientists' come from impressing quantum-physics institutions like the swami-Ami-university-of-love-harmony-and-making-it-up- as-you-go-along and the likes, or just Ramtha-sect followers.(the one scientist that was in the last film screamed bloody murder when he saw the finished product and in what way they manipulated his four hours of interview) The funding of the film too is taken care of by the Ramtha sect.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
het is dat het geen sekte is anders zou ik er nu goed ingetrapt zijn vrees ik
maar ik voel me echt verlicht
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:32 schreef Blubberzwijn het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |