Drie dagen bij mij.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:28 schreef Syytön het volgende:
Als je in de stopweek zit, ik slik dus vanavond mijn laatste pil, hoe lang duurt het dan ongeveer voordat je menstruatie begint?
met wat extra spoelingen kan ik de geur beperken, maar nog steeds opgezwollen. Vloeien is gelukkig wel gestopt, maar ja nog 4 pillen en de stopweek komt er alweer aanquote:Op maandag 26 juni 2006 19:10 schreef Beaker het volgende:
Flutterbye wat balen![]()
Knorretje hoe gaat het met jou nu?
Daar moet je dus heel voorzichtig mee zijn, ivm trombose. De hoofdpijn en vlek voor je oog zijn zeker het vermelden waard als een arts je medische geschiedenis wil weten.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:56 schreef flutterbye het volgende:
Ben door vlek voor m'n oog, hoofdpijn en duizeligheid toch maar weer naar de dokter gegaan, en ze heeft geadviseerd te stoppen met de Yasmin en te kijken of de klachten dan verdwijnen. Ik heb zelf het idee dat dat wel gaat gebeuren, aangezien ik ze daarvoor ook niet echt had...
Eerste twee strips van de Yasmin gingen dus redelijk goed, de 3e helaas niet...
ja dat is wel herkenbaar, als ik lekker geslapen heb kan ik rustig een paar uur later weer helemaal diep slapen, dat was voor de yasmin wel wat anders denk ik. Maar het is ook meer het algehele moeheidsgevoel buiten het slapen. energieloos...quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:03 schreef flutterbye het volgende:
Ik voel me wel moe de laatste tijd (Darkelf, let even op) maar niet extreem ofzo, maar misschien is het gewoon omdat ik me zo lang moe heb gevoeld. Bij mij is de moeheid tijdens 3 strips Yasmin eigenlijk alleen maar steeds erger geworden. Maar het was dus niet zo dat ik er heel erg last van had, alleen had ik wel het idee dat ik er gewoon niet meer tegenop kon slapen zeg maar. Dus als ik in het weekend een paar uurtjes uit had geslapen voelde ik me nog steeds niet uitgerust.
Dan mag je me toch uitleggen hoe je jezelf bepaalde klachten kan inbeelden.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:07 schreef Syytön het volgende:
Ik snap echt niet dat iedereen zoveel problemen met de pil heeft, volgens mij is een heleboel wat je jezelf aanpraat en inbeeldt. Opgezette borsten kan ik wel begrijpen op zich heur. Maarja.
Ik zeg niet dat iedereen of jij dat doet, maar het zou best kunnen inderdaad. Je moest eens weten hoeveel psychisch is.quote:
In je vorige post noem je volgens mij juist wel iedereen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:23 schreef Syytön het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat iedereen of jij dat doet, maar het zou best kunnen inderdaad. Je moest eens weten hoeveel psychisch is.
En hoeveel niet.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:23 schreef Syytön het volgende:
Je moest eens weten hoeveel psychisch is.
En op een andere site http://www.anticonceptiemethoden.nl/index.php?p=64quote:Stop in beide gevallen op z'n vroegst na 14 dagen, omdat bij een kortere pilcyclus de kans op doorbraakbloedingen toeneemt. Hierbij wordt wel aanbevolen op de eerste dag van de menstruatie of op de vijfde dag van de stopweek weer met de nieuwe strip te beginnen omdat bij langer stoppen de kans op een eisprong toeneemt. De stopweek mag absoluut niet langer zijn dan 7 dagen.
quote:Menstruatie vervroegen
1. Slik tenminste 7 pillen van een strip.
2. Stop wanneer je wilt. Je houdt nu een stopweek, waarin je ongesteld wordt.
3. Begin na maximaal 7 dagen met een nieuwe strip.
Dat je zelf geen problemen hebt, betekent toch niet dat iemand anders dat ook niet kan hebben.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:07 schreef Syytön het volgende:
Ik snap echt niet dat iedereen zoveel problemen met de pil heeft, volgens mij is een heleboel wat je jezelf aanpraat en inbeeldt. Opgezette borsten kan ik wel begrijpen op zich heur. Maarja.
Die 14 dagen is dus het minimun aantal dagen dat je de pil achter elkaar moet slikken wil deze veilig zijn. Alles langer is geen probleem.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:43 schreef RemCOW het volgende:
Er staat ook in de bijsluiter dat je als je in de 3e week een pil vergeet, dat je dan óf direct een stopweek in kan lassen of bovenstaand verhaal. Als je na 16 dagen slikken (dus dan zit je in de 3e week) stopt, en dan na een stopweek van 7 dagen weer begint, is het dan nog steeds veilig en normaal als altijd? Als ik jouw verhaal begrijp dus niet?
ga je naar een andere ha.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:41 schreef Twinky het volgende:
Ik heb nou drie strips doorgeslikt achter elkaar en heb besloten toch maar eens een stopweek te houden. Gewoon om te kijken of alles nog werkt zeg maar. Nu ben ik twee dagen gestopt en m'n borsten doen zeer! Daar heb ik echt nog nooit last van gehad, maar ik kan niet eens een normale bh aandoen omdat die te strak zitten en het op de een of andere manier afklemmen. Maar nu is het bij elk hobbeltje auw... Dit is niet fijn! Hebben meer mensen hier last van of gehad? En ik kan niet naar m'n ha want ik zit nog vier weken in new york.
Je moet ook niet spelen met de pilquote:Op maandag 3 juli 2006 16:41 schreef Twinky het volgende:
Ik heb nou drie strips doorgeslikt achter elkaar en heb besloten toch maar eens een stopweek te houden. Gewoon om te kijken of alles nog werkt zeg maar. Nu ben ik twee dagen gestopt en m'n borsten doen zeer! Daar heb ik echt nog nooit last van gehad, maar ik kan niet eens een normale bh aandoen omdat die te strak zitten en het op de een of andere manier afklemmen. Maar nu is het bij elk hobbeltje auw... Dit is niet fijn! Hebben meer mensen hier last van of gehad? En ik kan niet naar m'n ha want ik zit nog vier weken in new york.
Misschien is het gewoon een soort afkicken van de pil. Heb je al eerder zo lang doorgeslikt en daarna een stopweek? Iig gaat het waarschijnlijk weer over als je weer begint met slikken... Misschien een idee om je stopweek in te korten als je eenmaal ongesteld bent geworden? Dan kun je het er thuis met je dokter over hebben of je er nog iets aan moet doen verder.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:41 schreef Twinky het volgende:
Ja dat zal het wel zijn.. Het is nu weer helemaal voorbij, had maar twee dagen last eigenlijk. Dat valt eigenlijk wel mee dus... gelukkig maar.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:52 schreef flutterbye het volgende:
[..]
Misschien is het gewoon een soort afkicken van de pil. Heb je al eerder zo lang doorgeslikt en daarna een stopweek? Iig gaat het waarschijnlijk weer over als je weer begint met slikken... Misschien een idee om je stopweek in te korten als je eenmaal ongesteld bent geworden? Dan kun je het er thuis met je dokter over hebben of je er nog iets aan moet doen verder.
Nouja, als het helemaal niets uitmaakt kunnen ze de stopweek ook wel afschaffen.quote:Op zondag 9 juli 2006 09:55 schreef Beaker het volgende:
"Je moet ook niet spelen met de pil"
Je kan de pil gewoon doorslikken, maakt echt helemaal niet uit........
quote:Op zondag 16 juli 2006 04:24 schreef DeX090 het volgende:
Ik en mijn vriendin hadden exact hetzelfde probleem, tegen ons zei de arts dat we een week na de eerste pil weer konden.
Week 2 is juist wel veilig.quote:Op maandag 17 juli 2006 01:53 schreef loveli het volgende:
Ligt eraan in welke week ze zit. Week 1 en 2 is niet veilig, week 3 is wel veilig, mits de juiste maatregelen getroffen worden. Staat verder in de bijsluiter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |