Ik slik al een tijdje de pil en ik ben enige tijd geleden (een maandje, misschien iets langer) verhuisd.
Dankzij mijn vaders werk en andere dingen (verbouwingen aan het huis) hebben we geen tijd gehad om een huisarts te regelen, dus ook geen plek om medicijnen te krijgen.
Toen ik aan mijn stopweek begon, dacht ik dat ik nog minstens één strip over had, voor de zekerheid toch eventjes gekeken.. Ik heb ze altijd zorgvuldig in het doosje bewaard, en er zaten er geen meer in..
Ik dus naar mijn ouders toe, om te vragen of ze aub een huisarts konden regelen zodat ik mijn pil zou krijgen. Morgen zeiden ze.. dat was op maandag.. Vrijdagavond, nog steeds niets en ik zou hem zondag moeten slikken.
Maandag ochtend is mijn vader naar de huisartsenpost gegaan samen met het doosje van mijn pil om een huisarts te regelen en meteen te zorgen dat mijn pil er zou zijn.
Enige probleem: ik zou die dag richting mijn vriend toe en op het moment dat hij opgehaald kan worden, zou ik er niet meer zijn. daarom had hij nog geprobeerd om hem eerder af te kunnen halen, helaas geen succes...
Toen hebben we maar gevraagd of hij hem wilde opsturen naar ons, zodat ik hem toch nog kon innemen.
Woensdag kregen we hem binnen en ik had hem meteen ingenomen, maar we worden nu wel al gek van de condooms.. en mijn vriend vraagt zich dus af hoelang we aan de condooms vastzitten totdat de pil weer betrouwbar is (ikzelf trouwens ook).
Ik had hem maandag moeten slikken, dus ik heb twee dagen gemist.
Dus.. als iemand antwoord kan geven, ik hoor het graag.
(nee ik kan niet in de bijsluiter kijken, hij heeft maar 1 strip opgestuurd en niet het doosje.)
alvast bedankt!
oh en nog iets, ik weet dat het fok is, maar onzin is ergens anders
![]()
dus graag alleen serieuze reacties