abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 juli 2006 @ 02:21:23 #1
124175 Xinouth
Konnichiwa
pi_39868304
Ik slik al een tijdje de pil en ik ben enige tijd geleden (een maandje, misschien iets langer) verhuisd.

Dankzij mijn vaders werk en andere dingen (verbouwingen aan het huis) hebben we geen tijd gehad om een huisarts te regelen, dus ook geen plek om medicijnen te krijgen.

Toen ik aan mijn stopweek begon, dacht ik dat ik nog minstens één strip over had, voor de zekerheid toch eventjes gekeken.. Ik heb ze altijd zorgvuldig in het doosje bewaard, en er zaten er geen meer in..

Ik dus naar mijn ouders toe, om te vragen of ze aub een huisarts konden regelen zodat ik mijn pil zou krijgen. Morgen zeiden ze.. dat was op maandag.. Vrijdagavond, nog steeds niets en ik zou hem zondag moeten slikken.

Maandag ochtend is mijn vader naar de huisartsenpost gegaan samen met het doosje van mijn pil om een huisarts te regelen en meteen te zorgen dat mijn pil er zou zijn.

Enige probleem: ik zou die dag richting mijn vriend toe en op het moment dat hij opgehaald kan worden, zou ik er niet meer zijn. daarom had hij nog geprobeerd om hem eerder af te kunnen halen, helaas geen succes...

Toen hebben we maar gevraagd of hij hem wilde opsturen naar ons, zodat ik hem toch nog kon innemen.

Woensdag kregen we hem binnen en ik had hem meteen ingenomen, maar we worden nu wel al gek van de condooms.. en mijn vriend vraagt zich dus af hoelang we aan de condooms vastzitten totdat de pil weer betrouwbar is (ikzelf trouwens ook).

Ik had hem maandag moeten slikken, dus ik heb twee dagen gemist.

Dus.. als iemand antwoord kan geven, ik hoor het graag.

(nee ik kan niet in de bijsluiter kijken, hij heeft maar 1 strip opgestuurd en niet het doosje.)

alvast bedankt!

oh en nog iets, ik weet dat het fok is, maar onzin is ergens anders dus graag alleen serieuze reacties
こんにちは。 マンジ です。 おげんき です か。
  zondag 16 juli 2006 @ 02:37:59 #2
3767 Herald
Come get some
pi_39868498
zet OUD maar alvast in je bookmarks
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  zondag 16 juli 2006 @ 04:24:59 #3
17420 DeX090
bastard on parade
pi_39869407
Ik en mijn vriendin hadden exact hetzelfde probleem, tegen ons zei de arts dat we een week na de eerste pil weer konden.
Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.
pi_39870178
Ik DENK dat het alleen in die dagen wanneer je de pil gemist heb, niet veilig was. Maar eigenlijk zou ik mij daarover bij een deskundige informeren.
Klussen deel 1 en 2
pi_39870269
bijsluiters zijn ook op internet terug tevinden, ik denk dat je daar de info wel vind...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zondag 16 juli 2006 @ 09:25:46 #6
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_39870277
centraal topic
pi_39870648
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
  zondag 16 juli 2006 @ 12:21:29 #8
124175 Xinouth
Konnichiwa
pi_39872761
quote:
Op zondag 16 juli 2006 02:37 schreef Herald het volgende:
zet OUD maar alvast in je bookmarks
:D:D Hahahahaha hahaha haha ha.. ha..

érg grappig, nou opzouten.
quote:
Op zondag 16 juli 2006 04:24 schreef DeX090 het volgende:
Ik en mijn vriendin hadden exact hetzelfde probleem, tegen ons zei de arts dat we een week na de eerste pil weer konden.
Okay dus aankomende woensdag weer?
quote:
Op zondag 16 juli 2006 10:19 schreef meami het volgende:
[CENTRAAL] De pil #7
Dat soort topics vergeet ik altijd.. vergeef me
こんにちは。 マンジ です。 おげんき です か。
pi_39878124
precies 7 dagen ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: