abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 juni 2006 @ 11:46:10 #101
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_38620515
hmm wacht eens.

Ik heb het wel goed volgens mij. Ik ben donderdag begonnen... ik had hem vandaag nog niet gehad

Nevermind my post
  woensdag 7 juni 2006 @ 19:13:41 #102
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_38633665
Tot mijn grote spijt lees ik veel verhalen van meisjes die allemaal aan het goochelen zijn met de pil.
En dan weer 4 weken en dan slik ik door en dan weer 5 weken en dan weer 2 stopdagen.
En ondertussen ook nog miepen over een mogelijke zwangerschap.
Neuk dan GVD NIET.
De pil,dames, is ( ook) bedoeld om je menstruatie te reguleren. Gewoon 21 dagen die pillen slikken, 7 dagen stoppen en weer van voorafaan beginnen. Is dat nou zo moeilijk??
En wat ik helemaal hypocriet vind is zeggen dat je de pil neemt om je mensturatie te reguleren, en er vervolgens mee gaat spelen, en vervolgens ook nog zonder condoom gaat vrijen. (wat je natuurlijk zelf moet weten).... maar wees dan eerlijk en zeg dan ook gewoon waar je de pil voor neemt...
pi_38635185
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 19:13 schreef amaranta het volgende:
Tot mijn grote spijt lees ik veel verhalen van meisjes die allemaal aan het goochelen zijn met de pil.
En dan weer 4 weken en dan slik ik door en dan weer 5 weken en dan weer 2 stopdagen.
Neuk dan GVD NIET.
De pil,dames, is ( ook) bedoeld om je menstruatie te reguleren. Gewoon 21 dagen die pillen slikken, 7 dagen stoppen en weer van voorafaan beginnen. Is dat nou zo moeilijk??
En wat ik helemaal hypocriet vind is zeggen dat je de pil neemt om je mensturatie te reguleren, en er vervolgens mee gaat spelen, en vervolgens ook nog zonder condoom gaat vrijen. (wat je natuurlijk zelf moet weten).... maar wees dan eerlijk en zeg dan ook gewoon waar je de pil voor neemt...
Ik ben met de pil begonnen op het moment dat ik regelmatig geslachtsgemeenschap begon te krijgen. Dat ik door strippen achter elkaar door te slikken minder vaak hoef te menstrueren is een leuke bijkomstigheid. Een nog leuker voordeel is dat als je lang achter elkaar doorslikt, het niet uitmaakt als je een keer de pil vergeet.
  woensdag 7 juni 2006 @ 20:03:29 #104
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_38635265
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 19:59 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Ik ben met de pil begonnen op het moment dat ik regelmatig geslachtsgemeenschap begon te krijgen. Dat ik door strippen achter elkaar door te slikken minder vaak hoef te menstrueren is een leuke bijkomstigheid. Een nog leuker voordeel is dat als je lang achter elkaar doorslikt, het niet uitmaakt als je een keer de pil vergeet.
Wat jij wilt.
En ik doelde overigens niet op jou. Maar op andere meisejs die letterlijk in dit topic gezegd hebben aan de pil te willen om hun menstruatie te regelen
EN vervolgens gaan verkondingen hoe lekker de sex nu wel niet is...en hoe ze creatief omgaan met de pil...

Tkan mi echt niet gezond zijn om zo met de pil en je lichaam te spelen. Maar wie ben ik.....
pi_38635368
Sowieso is de pil al niet een bron van gezondheid voor je lichaam
pi_38635559
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 20:03 schreef amaranta het volgende:

[..]

Wat jij wilt.
En ik doelde overigens niet op jou. Maar op andere meisejs die letterlijk in dit topic gezegd hebben aan de pil te willen om hun menstruatie te regelen
Ik heb ze anders niet gezien.
quote:
EN vervolgens gaan verkondingen hoe lekker de sex nu wel niet is...en hoe ze creatief omgaan met de pil...
Ik ga anders ook vrij 'creatief' om met de pil (veel achter elkaar doorslikken), hoe kon ik weten dat je niet op mij doelde?
quote:
Tkan mi echt niet gezond zijn om zo met de pil en je lichaam te spelen. Maar wie ben ik.....
Wat dat betreft ben ik het met Syytön eens: het gebruik van de pil is sowieso al niet erg bevorderend voor je gezondheid.
  woensdag 7 juni 2006 @ 20:21:53 #107
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_38635715
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 20:15 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Ik heb ze anders niet gezien.
[..]
Ik wel, anders zou ik het niet zeggen
Ik ga anders ook vrij 'creatief' om met de pil (veel achter elkaar doorslikken), hoe kon ik weten dat je niet op mij doelde?
[..]
Ik bedoel een andere userin...
Wat dat betreft ben ik het met Syytön eens: het gebruik van de pil is sowieso al niet erg bevorderend voor je gezondheid.
Over een half jaartje á een jaartje stop ik er mee...
  woensdag 7 juni 2006 @ 20:37:26 #108
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_38636064
quote:
Neuk dan GVD NIET.
Ik slik regelmatig de pil 4 a 5 maanden door en dan meestal 5 stopdagen. Wat is daar mis mee de dokter zei tegen me dat ik 4 a 5 x per jaar ongesteld moet worden. Nou prima. Dat gebeurt meestal ook wel.

Ik slik bijna nooit 21 dagen en stop dan 7

je bent gewoon overspannen reageer eens wat minder heftig
  Vis een optie? woensdag 7 juni 2006 @ 20:44:30 #109
70532 loveli
N
pi_38636237
Zoals Zwaffel slikt is niets mis mee, zelfs wat veiliger dan elke strip een stopweek. De pilcyclus houdt op een onnatuurlijke manier de natuurlijke regelmaat aan, gewoon voor het idee dat er elke maand een bloeding is. Zo nu en dan een bloeding is goed tegen doorbraakbloedingen en om oud weefsel te verwijderen, maar elke maand is niet nodig. De baarmoeder hoeft zich niet elke maand voor te bereiden op een zwangerschap.
Iedereen die de pil alleen slikt om z'n cyclus te reguleren moet dat zelf weten, maar echt slim is dat m.i. niet.
crap in = crap out
  woensdag 7 juni 2006 @ 20:48:00 #110
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_38636317
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 20:37 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

Ik slik regelmatig de pil 4 a 5 maanden door en dan meestal 5 stopdagen. Wat is daar mis mee de dokter zei tegen me dat ik 4 a 5 x per jaar ongesteld moet worden. Nou prima. Dat gebeurt meestal ook wel.

Ik slik bijna nooit 21 dagen en stop dan 7

je bent gewoon overspannen reageer eens wat minder heftig
Een jaar heeft 12 maanden rekenwonder.
Als je 4 of 5 maanden achter elkaar de pil doorslikt wordt je 2 hooguit 3 keer ongesteld.
  woensdag 7 juni 2006 @ 21:52:16 #111
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_38637718
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 20:48 schreef amaranta het volgende:

[..]

Een jaar heeft 12 maanden rekenwonder.
Als je 4 of 5 maanden achter elkaar de pil doorslikt wordt je 2 hooguit 3 keer ongesteld.
ja,das 1x minder dan eigelijk zou moeten. Net alsof je daaar dood aangaat

Overigens had ik het over MEESTAL

je bent selectief aant lezen
pi_38645915
quote:
Neuk dan GVD NIET.

De pil is bedoeld om zwangerschap te voorkomen. Het reguleren van je menstruatie is een handige bijkomstigheid. Sommige meiden slikken de pil omdat ze last hebben van hun menstruatie en dus minder ongesteld willen zijn, het is toch juist geweldig dat die mogelijkheid bestaat? En als je bijv. doorslikt reguleer je je menstruatie toch ook?
Ik snap jouw toonzetting en het generaliseren niet helemaal...
quote:
EN vervolgens gaan verkondingen hoe lekker de sex nu wel niet is...
Ik ben al een tijd op zoek naar anticonceptie die geen invloed (of een goede) heeft op mijn libido, en veel andere meiden op dit forum ook. Persoonlijk vind ik het altijd interessant als iemand een goeie tip heeft in dat opzicht!

[ Bericht 12% gewijzigd door flutterbye op 08-06-2006 08:53:00 ]
pi_38655334
Oke, ik ben ongesteld terwijl ik nog middenin een strip zit! Ik heb de laatste maanden niet doorgeslikt, wel ben ik een weekje terug 1 pil vergeten maar dat gebeurt vaker en dat geeft nooit problemen. Ik heb geen buikpijn verder maar het is vooralsnog een volwaardige ongesteldheid qua hoeveelheid bloed.
Moet ik doorgaan met slikken of wat moet ik doen
pi_38655729
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:55 schreef heaven7 het volgende:
Oke, ik ben ongesteld terwijl ik nog middenin een strip zit! Ik heb de laatste maanden niet doorgeslikt, wel ben ik een weekje terug 1 pil vergeten maar dat gebeurt vaker en dat geeft nooit problemen. Ik heb geen buikpijn verder maar het is vooralsnog een volwaardige ongesteldheid qua hoeveelheid bloed.
Gewoon doorgaan met slikken. Je lichaam is kennelijk van slag geraakt door die ene pil die je vergeten bent, maar als je nu niet slikt, is de pil helemaal niet meer betrouwbaar.

Wel raar dat dat gebeurt terwijl je geen strippen achter elkaar doorgeslikt hebt...
pi_38656095
Dat vond ik ook, ik heb in het verleden vaker doorgeslikt en pas na een paar keer achter elkaar kwam er een doorbraakbloeding.. Maar ik slik em wel gewoon door dan, dankje
pi_38656318
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 14:17 schreef heaven7 het volgende:
Dat vond ik ook, ik heb in het verleden vaker doorgeslikt en pas na een paar keer achter elkaar kwam er een doorbraakbloeding.. Maar ik slik em wel gewoon door dan, dankje
Misschien moet je overigens wel even de bijsluiter lezen of de huisarts bellen want iets zegt mij dat een volwaardige ongesteldheid in het midden van een strip toch niet helemaal ok is..
  donderdag 8 juni 2006 @ 14:23:10 #117
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_38656322
kan voorkomen. Gewoon doorslikke idd

Ik heb mn mycrogynon gehaalt
pi_38656471
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 14:23 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Misschien moet je overigens wel even de bijsluiter lezen of de huisarts bellen want iets zegt mij dat een volwaardige ongesteldheid in het midden van een strip toch niet helemaal ok is..
Tja ik weet niet of het ook zo lang zal duren als een volwaardige ongesteldheid want ik zag het net pas toen ik naar de wc ging, heb een tampon gebruikt en ik zal het wel even aankijken.
  donderdag 8 juni 2006 @ 14:29:31 #119
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_38656539
ik denk niet dat het iets is om je druk over te maken hoor maar je kan altijd even de huisarts bellen voor de zekerheid. Zoals black_tulip dus ook al zei
  donderdag 8 juni 2006 @ 17:33:12 #120
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_38663583
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 08:34 schreef flutterbye het volgende:

[..]

Ik ben al een tijd op zoek naar anticonceptie die geen invloed (of een goede) heeft op mijn libido, en veel andere meiden op dit forum ook. Persoonlijk vind ik het altijd interessant als iemand een goeie tip heeft in dat opzicht!
Ik bedoelde, dat ik het hypocriet vind.. dat meisjes hier zeggen:
"ik ga aan de pil want.... [insert reden die niks met sex/voortplanting te maken heeft] en niet om de sex hoor......
en vervolgens nadat ze aan de pil zijn gaan posten hoe lekker de sex wel niet is nu ze geen condoom hoeft te gebruiken.....

wees dan gewoon eerlijk en zeg gewoon; ik wil aan de pil omdat ik wil neuken zonder condoom....

[ Bericht 6% gewijzigd door amaranta op 08-06-2006 17:38:43 ]
pi_38664889
Het komt wel eens voor dat je midden in je strip een bloeding krijgt, je moet gewoon door gaan met het slikken van de pil. Als het probleem blijft kan het zijn dat dit niet de juiste pil voor je is
( zelfs na langere tijd! )
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_38682326
Dat zou wat zijn, als je bij iedere doorbraakbloeding een stopweek zou gaan inlassen - dan blijft er toch niks van je ritme over, laatstaan de betrouwbaarheid van de pil!
Het is juist vaak zo dat pas na langere tijd blijkt of een pil geschikt is voor je of niet, of dat je na een tijd gewoon niet meer zo goed reageert op die methode. Alleen sluipen veel dingen er langzaam in, zodat vaak het verband met de pil niet word gelegd. Zo had ik het eerste anderhalf jaar bij de nuvaring nergens last van, daarna begon ik langzaam steeds meer van die typische symptomen te krijgen zoals futloosheid, hoofdpijn en libidovermindering. Het schijnt dat er vrouwen zijn die standaard om de zoveel jaar aan een nieuwe pil gaan om dit soort redenen.
Waarschijnlijk is er bij Heaven7 niks aan de hand, maar hou je lichaam gewoon een beetje in de gaten.
pi_38698556
Ik slik deze pil al 5 jaar Overigens is het bloeden al gestopt en heb ik nooit gezegd dat ik een stopweek in wil lassen!

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2006 16:50:09 ]
pi_38698807
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:55 schreef heaven7 het volgende:
Sorry, dat had ik zo geïnterpreteerd.
Maar gelukkig dat de bloeding weer over is!
Maar dat het na zo'n tijd toch fout gaat kan natuurlijk, is dat niet wat ze bedoelen met 'pilmoeheid' ofzo, dat er langzaamaan probleempjes insluipen? Of bedoelen ze dan dat je het gewoon zat bent, lol.
pi_38699063
Daarin staat de ietwat verwarde vraag of ik moet stoppen met slikken, ik wilde niet de (standaard) stopweek inlassen.
Geen idee wat 'pilmoeheid' is trouwens.
pi_38701893
Gewoon doorslikken hoor de pil
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_38818097
Vraag

ik ben in de eerst week van mijn nieuwe strip de pil vergeten, neem hem altijd s'avonds en dat was ik dus vergeten Nu hebben jullie het over 36 uur, maar in mijn bijsluiter staat "meer dan 12 uur te laat" Komt dat door de type pil ( Yasmin ) of is dat bij iedere pil zo?
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  dinsdag 13 juni 2006 @ 17:34:35 #128
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_38818575
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 17:20 schreef Beaker het volgende:
Vraag

ik ben in de eerst week van mijn nieuwe strip de pil vergeten, neem hem altijd s'avonds en dat was ik dus vergeten Nu hebben jullie het over 36 uur, maar in mijn bijsluiter staat "meer dan 12 uur te laat" Komt dat door de type pil ( Yasmin ) of is dat bij iedere pil zo?
Wordt er niet gerekent van : je neemt de pil op doorgaans donderdag om 18:00 maar vergeet hem. Dan moet je hem vrijdag 12 uur na 18:00 in nemen" of zit ik nu gruwelijk fout?
  dinsdag 13 juni 2006 @ 17:38:46 #129
92409 Twinky
Little star.
pi_38818717
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 17:20 schreef Beaker het volgende:
Vraag

Dat is hetzelfde lieve schat. Tussen twee pillen mag er niet meer dan 36 uur, dat is hetzelfde als 12 uur na de normale tussentijd van 24 uur
pi_38819214
Ik was juist eens aan het bekijken hoe het met mijn pilletje zit ... Ik ga volgende week op reis en het is daar 7 uur vroeger dan hier. Aangezien er in de bijsluiter ook staat dat je ze 12u na de normale inneemtijd nog kan nemen mag ik hem dus gewoon 's avonds voor ik ga slapen blijven nemen geloof ik. Klopt dat volgens de kenners? (even voor de zekerheid )
pi_38819383

Bedankt

Maar de werking van de pil is dan wel al minder?
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  dinsdag 13 juni 2006 @ 18:01:57 #132
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_38819405
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 17:38 schreef Twinky het volgende:

[..]

Dat is hetzelfde lieve schat. Tussen twee pillen mag er niet meer dan 36 uur, dat is hetzelfde als 12 uur na de normale tussentijd van 24 uur
zie ik had het goed
  dinsdag 13 juni 2006 @ 18:02:55 #133
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_38819422
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 18:01 schreef Beaker het volgende:

Bedankt

Maar de werking van de pil is dan wel al minder?
nee. Volgens mij niet. Anders zou je hem niet 12 u na de tijd nog in kunnen nemen. Volgens mij is het pas minder als je daarbuiten valt
pi_38820344
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 17:55 schreef moon1702 het volgende:
Ik was juist eens aan het bekijken hoe het met mijn pilletje zit ... Ik ga volgende week op reis en het is daar 7 uur vroeger dan hier. Aangezien er in de bijsluiter ook staat dat je ze 12u na de normale inneemtijd nog kan nemen mag ik hem dus gewoon 's avonds voor ik ga slapen blijven nemen geloof ik. Klopt dat volgens de kenners? (even voor de zekerheid )
Het lijkt me het verstandigst dat je je piltijd omgooit samen met de kloktijd. Er zit maar 7 uur tussen, dus dat kan geen kwaad. Dan heb je dus gedurende je vakantie dezelfde piltijd als thuis, alleen moet je er vlak na aankomst even aan wennen dat je je eerst volgende pil zeven uur vroeger inneemt dan je gewend bent
pi_38826087
ok bedankt, dus geen rare berekeningen en pillen midden in de dag... oef ;-)
pi_38828716
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 20:56 schreef moon1702 het volgende:
ok bedankt, dus geen rare berekeningen en pillen midden in de dag... oef ;-)
Voor zo ver ik weet, hoeft dat niet nee, maar wie ben ik
pi_38840613
Nog even een tip voor het pil vergeten - op www.mijnpil.nl staat een handig linkje waarop je kunt kijken wat de gevolgen zijn van je vergeten pil. Je vult dan je merk pil in, de dag waarop je de pil bent vergeten en hoeveel uur je geleden je hem vergeten bent. Het programma berekent dan of je nog veilig bent of niet. Dan hoef je het zelf niet uit te rekenen.
pi_38843543
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 10:08 schreef flutterbye het volgende:
Nog even een tip voor het pil vergeten - op www.mijnpil.nl staat een handig linkje waarop je kunt kijken wat de gevolgen zijn van je vergeten pil. Je vult dan je merk pil in, de dag waarop je de pil bent vergeten en hoeveel uur je geleden je hem vergeten bent. Het programma berekent dan of je nog veilig bent of niet. Dan hoef je het zelf niet uit te rekenen.
Datzelfde ding staat in een andere layout ook op www.pilvergeten.nl.
  woensdag 14 juni 2006 @ 12:48:49 #139
92409 Twinky
Little star.
pi_38844942
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 17:55 schreef moon1702 het volgende:
Het ligt eraan hoe laat je daaraan komt wat het verstandigste is. Ik zou gewoon op mijn gewone piltijd blijven slikken, en dan even kijken wat het handigste is. Slik gewoon de volgende op je normale piltijd, maar let op dat er niet meer dan 36 uur tussenzit, wat onwaarschijnlijk is, want 24+7 is 31. Je kunt dus gewoon de avond dat je aankomt de pil slikken.
TIP: zet voor de 1e avond een wekker (mobiele telefoon bijvoorbeeld), want je vergeet hem geheid.

Eigenlijk is het heel simpel: slik gewoon de volgende van je strip op de goede dag die op de strip staat op je normale piltijd zoals die daar is.
  woensdag 14 juni 2006 @ 13:02:49 #140
92409 Twinky
Little star.
pi_38845325
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 18:02 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

nee. Volgens mij niet. Anders zou je hem niet 12 u na de tijd nog in kunnen nemen. Volgens mij is het pas minder als je daarbuiten valt
Eigenlijk moet je het zo zien: je pil werkt of werkt niet. Als je 'm binnen 36 uur slikt werkt ie, daar buiten heb je een probleem. Dit is niet elke week hetzelfde, maar daar komt het op neer. Natuurlijk komt dit niet op de minuut aan, maar het veiligste is elke 24 uur, aangezien er dan genoeg 'speling' en overlapping is.
pi_38861953
oké, ik snap het geen enkel probleem dus... vergeten zal ik niet doen, nog nooit gebeurd maar toch voor het zekerste alarm zetten. Bedankt voor de hulp
pi_38982734
Als je in de stopweek zit, ik slik dus vanavond mijn laatste pil, hoe lang duurt het dan ongeveer voordat je menstruatie begint?
  zondag 18 juni 2006 @ 21:29:15 #143
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_38982753
wisselt bij iedereen denk ik.
bij mij 3 a 4 dagen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_38983474
2 tot 3 dagen, het verschilt echt per persoon
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  maandag 19 juni 2006 @ 16:04:13 #145
92409 Twinky
Little star.
pi_39005194
Bij mij precies drie, op het uur af.
pi_39110124
bij mij 5, lang eigenlijk
pi_39111451
Bij mijaltijd een dag of 6, lang dus. ik ga volgende week naar de dokter. Het lijkt me niet goed om pas op het moment dat je aan de volgende strip begint, ongesteld wordt.
pi_39112883
Het duurde bij mij welgeteld 16 uur.
  Vis een optie? donderdag 22 juni 2006 @ 16:35:04 #149
70532 loveli
N
pi_39116613
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 14:09 schreef _Arual_ het volgende:
Bij mijaltijd een dag of 6, lang dus. ik ga volgende week naar de dokter. Het lijkt me niet goed om pas op het moment dat je aan de volgende strip begint, ongesteld wordt.
Waarom niet? Ieder lichaam reageert anders op de pil. Als verder gewoon alles regelmatig gaat, zou ik me geen zorgen maken.
crap in = crap out
pi_39116869
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 16:35 schreef loveli het volgende:

[..]

Waarom niet? Ieder lichaam reageert anders op de pil. Als verder gewoon alles regelmatig gaat, zou ik me geen zorgen maken.
Ja maar - jee hoe leg ik dat uit - dat klopt toch niet qua hormonen? Dat je al weer dagen de pil slikt en toch nog ongesteld bent. Ik weet het niet hoor, maar daarom ga ik dus naar de dokter. Eerst duurde het altijd hooguit een dag of drie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')