Ja, daarom ben ik dus ook maar naar de dokter gegaan, en ze zei dat er op dit moment absoluut geen aanwijzingen zjin dat het iets ernstigs is. Ze heeft wat van die testjes gedaan waarbij ik haar vinger moest volgen met m'n ogen enzo, en ze kon constateren dat ik geen gedeelte van mijn zicht kwijt was (dat wist ik zelf ook wel, maarja...) en het feit dat ik er al jaren last van had was ook een geruststelling volgens haar. Ik heb die vlek altijd als ik heel erg moe ben. Maar als ik dus niet moe ben, dan heb ik hem dus ook niet. Nu had ik hem dus al 3 weken lang zonder dat ik het idee had dat ik extreem moe was, dus vandaar maar even naar de dok.
Ik voel me wel moe de laatste tijd (Darkelf, let even op
![]()
) maar niet extreem ofzo, maar misschien is het gewoon omdat ik me zo lang moe heb gevoeld. Bij mij is de moeheid tijdens 3 strips Yasmin eigenlijk alleen maar steeds erger geworden. Maar het was dus niet zo dat ik er heel erg last van had, alleen had ik wel het idee dat ik er gewoon niet meer tegenop kon slapen zeg maar. Dus als ik in het weekend een paar uurtjes uit had geslapen voelde ik me nog steeds niet uitgerust.
Ik ben nu dus een week pilvrij, maar de hoofdpijn en vlek zijn er nog steeds. Aan de ene kant begin ik een beetje bang te worden dat het ergens anders aan ligt, aan de andere kant zit ik nu in principe in mijn stopweek, en ik heb deze week ook heel slecht geslapen, dus ben wel erg moe.
Ik heb wel het één en ander opgezocht over trombose, het schijnt dat je dan echt een blinde vlek krijgt, bij mij is het gewoon een soort wazig, niet echt zwart ofzo.
Ook gaat het 's ochtends vaak wel redelijk, maar hoe langer ik naar mijn scherm zit te turen op het werk, hoe meer last ik ervan krijg. Ik heb morgen dan ook maar even vrij genomen, miscchien kan ik er dan een beetje bovenop komen...