quote:Op zondag 11 juni 2006 22:55 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik heb vandaag de Kikarun gelopen. Was een leuk stukje! Was wel erg warm. Moest ook mijn maaginhoud lozen onderweg, het werd zwart voor m'n ogen, en ik kreeg pijn door een enorme blaar! En het ging bloeden! Maar toch uitgelopen..
ben wel benieuwd naar je prestatie dan nu, zeker met deze achtergrondinformatiequote:Op maandag 12 juni 2006 11:36 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik ren nooit fanatiek. Het was ook maar 10 km. Ik moest en zou het gewoon afmaken.
Precies een uur. Maar heb zeker een kwartier moeten lopen.quote:Op maandag 12 juni 2006 11:45 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ben wel benieuwd naar je prestatie dan nu, zeker met deze achtergrondinformatie
Het is wel een goede motivatie om door te blijven rennen. Maargoed onder jou omstandigheden was het natuurlijk minder prettig.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:39 schreef annoh het volgende:
Nou ik had vannochtend anders ongeveer een bijna dood ervaring. Ik was om half 7 opgestaan om om 7 uur 50 minuten te rennen maar na een minuut of 40 kreeg ik ENORME zijsteken (van die acute, heel raar) werd ik duizelig en werd het zelfs even zwart door mijn ogen. Ik moest dus nog 10 minuten rennen om thuis te komen en als ik zou gaan lopen zou ik vet moeten haasten om nog op tijd op school te komen maar zelfs 1 minuut rennen lukte niet meer.
Ik heb er de balen over in!
je lichaam niet gewend om sochtends (weinig eten, veel cortisol in lichaam, zoiets?) te hardlopen vermoed ik....Als je het vaker gaat doen dan went dat ook weer heel snel.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:39 schreef annoh het volgende:
Nou ik had vannochtend anders ongeveer een bijna dood ervaring. Ik was om half 7 opgestaan om om 7 uur 50 minuten te rennen maar na een minuut of 40 kreeg ik ENORME zijsteken (van die acute, heel raar) werd ik duizelig en werd het zelfs even zwart door mijn ogen. Ik moest dus nog 10 minuten rennen om thuis te komen en als ik zou gaan lopen zou ik vet moeten haasten om nog op tijd op school te komen maar zelfs 1 minuut rennen lukte niet meer.
Ik heb er de balen over in!
Ja dan ga ik dat maar doen, maar dan de korte trainingen niet meer meer dan een half uur op het begin. Het is lekker op je lekker kapot te lopen maar echt lek voelt zooo beroerd.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:32 schreef Grumpey het volgende:
[..]
je lichaam niet gewend om sochtends (weinig eten, veel cortisol in lichaam, zoiets?) te hardlopen vermoed ik....Als je het vaker gaat doen dan went dat ook weer heel snel.
Veel handiger is een flessengordel. Je hebt ze met 1 grote fles, of met bijvoorbeeld 4 flesjes van 125ml elk, of 6 of zelfs 8 flesjes voor als je een liter mee wil nemen. Kleine flesjes vind ik handiger omdat het gewicht dan een beetje verdeeld wordt, maar dat is misschien een persoonlijke voorkeur. Meestal zit er ook nog een zakje op voor wat kleingeld en een sleutel oid.quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:14 schreef Klapdeur het volgende:
Om het drinkprobleem op te lossen kan je ook een gaat boren in de dop van het flesje en dan daar een rietje doorheen doen.
Drinkt stukken makkelijker.
Ik ben het met je eens, maar maybe zijn er mensen die het geld er niet voor overhebben. Vandaar deze doe-het-zelf tipquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Veel handiger is een flessengordel. Je hebt ze met 1 grote fles, of met bijvoorbeeld 4 flesjes van 125ml elk, of 6 of zelfs 8 flesjes voor als je een liter mee wil nemen. Kleine flesjes vind ik handiger omdat het gewicht dan een beetje verdeeld wordt, maar dat is misschien een persoonlijke voorkeur. Meestal zit er ook nog een zakje op voor wat kleingeld en een sleutel oid.
Idd, en dan gaan ze vervolgens ongelijk wiebelen, borrelen, klotsen of weet ik veel, een soort waterorgeleffect...aarghhhh....dan nog liever zo'n camelbag.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:16 schreef annoh het volgende:
Ik vind het echt een verschrikking van die flesjes om mn middel.... Dat kruipt op en alles, bah.
Ik ook niet, maar die camelbak (dat heupding iig) merk je echt nauwlijks, en ik vind het persoonlijk 100 keer fijner dan een flesje in je hand houden.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:30 schreef Nooruna het volgende:
<..>
Ik moet wel zeggen dat ik sowieso niet van dingen op of aan mijn lijf houdt tijdens het lopen.
Ik ben vandaag weer begonnen met de voorbereiding. Rondje van 4km, maar niet fijn gelopen vanwege het zware zandquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:51 schreef pfaf het volgende:
Zojuist 10k gelopen in de beste omstandigheden die er zijn ( voor mij), motregen, 18 graden, nagenoeg windstil. Heerlijk! Des te frustrerender dat het lopen tegenviel, al was de voorbereiding ook niet best met een halve zak chips en een paar glazen cola.
waar woon jij dat je 18graden had?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:51 schreef pfaf het volgende:
Zojuist 10k gelopen in de beste omstandigheden die er zijn ( voor mij), motregen, 18 graden, nagenoeg windstil. Heerlijk! Des te frustrerender dat het lopen tegenviel, al was de voorbereiding ook niet best met een halve zak chips en een paar glazen cola.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:58 schreef Scighera het volgende:
morgen eerste loop met nieuwe schoenen:) het grote nadeel van een kleine 4000km per jaar lopen, je moet 4x per jaar nieuwe schoenen inlopen![]()
[..]
waar woon jij dat je 18graden had?![]()
hier in twente was het 16 graden om 1700uur, gevoelstemperatuur 12-13graad -> achteraf te koud om in korte tight te fietsen
Ja heerlijk is datquote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:04 schreef Svyatagor het volgende:
En als het een beetje motregent, vind ik dat ook ideaal. Rustig, het ruikt lekker buiten...![]()
ik werk ook met excel: screeny van m'n log:quote:Op zondag 18 juni 2006 12:27 schreef ErikN het volgende:
Hallo, ik loop zelf sinds 2 jaar en heb de gewoonte om een logboek bij te houden. Zijn er meer mensen die dit doen? En wat schrijven jullie dan allemaal in een logboek? Ik loop namelijk met ideeën om er een website voor te maken...
Zelf heb ik al een "privé website" met grafiekjes erop van hoe vaak en hoelang ik gelopen heb (ik meet geen afstand). Ik vraag me alleen af of meer mensen interesse hierin hebben, anders ga ik nml. ook geen website ervoor bouwen.
Goed idee om het weer erbij te vermelden. 283 kilometer is ook niet verkeerdquote:Op zondag 18 juni 2006 18:18 schreef Scighera het volgende:
[..]
ik werk ook met excel: screeny van m'n log:
mei: http://vafp.nl/pictures/almere3.jpg
juni http://vafp.nl/pictures/almere4.jpg (verder uitgebreid, gevoelcijfers erbij)
Dat werd ook gevraagd op de website of de mensen de lopers wilden nat spuiten vanwege het warme weerquote:Op zondag 18 juni 2006 21:41 schreef MeneerMuis het volgende:
Net terug uit Leiden (Halve marathon gelopen).
Het was echt verdomd warm dus ik heb besloten voor het uitlopen te gaan en niet voor een specifieke tijd. Uiteindelijk ben ik 454ste geworden van de 4000? met een tijd van 1.45.01 uur.
Ondanks het warme weer ben ik er zeker blij mee! Super gezellig sfeertje in Leiden, en inwoners die je water aanbieden en met tuinslangen je nat gingen maken.
Toppiej
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |