Ik ook niet, maar die camelbak (dat heupding iig) merk je echt nauwlijks, en ik vind het persoonlijk 100 keer fijner dan een flesje in je hand houden.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:30 schreef Nooruna het volgende:
<..>
Ik moet wel zeggen dat ik sowieso niet van dingen op of aan mijn lijf houdt tijdens het lopen.
Ik ben vandaag weer begonnen met de voorbereiding. Rondje van 4km, maar niet fijn gelopen vanwege het zware zandquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:51 schreef pfaf het volgende:
Zojuist 10k gelopen in de beste omstandigheden die er zijn ( voor mij), motregen, 18 graden, nagenoeg windstil. Heerlijk! Des te frustrerender dat het lopen tegenviel, al was de voorbereiding ook niet best met een halve zak chips en een paar glazen cola.
waar woon jij dat je 18graden had?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:51 schreef pfaf het volgende:
Zojuist 10k gelopen in de beste omstandigheden die er zijn ( voor mij), motregen, 18 graden, nagenoeg windstil. Heerlijk! Des te frustrerender dat het lopen tegenviel, al was de voorbereiding ook niet best met een halve zak chips en een paar glazen cola.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:58 schreef Scighera het volgende:
morgen eerste loop met nieuwe schoenen:) het grote nadeel van een kleine 4000km per jaar lopen, je moet 4x per jaar nieuwe schoenen inlopen![]()
[..]
waar woon jij dat je 18graden had?![]()
hier in twente was het 16 graden om 1700uur, gevoelstemperatuur 12-13graad -> achteraf te koud om in korte tight te fietsen
Ja heerlijk is datquote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:04 schreef Svyatagor het volgende:
En als het een beetje motregent, vind ik dat ook ideaal. Rustig, het ruikt lekker buiten...![]()
ik werk ook met excel: screeny van m'n log:quote:Op zondag 18 juni 2006 12:27 schreef ErikN het volgende:
Hallo, ik loop zelf sinds 2 jaar en heb de gewoonte om een logboek bij te houden. Zijn er meer mensen die dit doen? En wat schrijven jullie dan allemaal in een logboek? Ik loop namelijk met ideeën om er een website voor te maken...
Zelf heb ik al een "privé website" met grafiekjes erop van hoe vaak en hoelang ik gelopen heb (ik meet geen afstand). Ik vraag me alleen af of meer mensen interesse hierin hebben, anders ga ik nml. ook geen website ervoor bouwen.
Goed idee om het weer erbij te vermelden. 283 kilometer is ook niet verkeerdquote:Op zondag 18 juni 2006 18:18 schreef Scighera het volgende:
[..]
ik werk ook met excel: screeny van m'n log:
mei: http://vafp.nl/pictures/almere3.jpg
juni http://vafp.nl/pictures/almere4.jpg (verder uitgebreid, gevoelcijfers erbij)
Dat werd ook gevraagd op de website of de mensen de lopers wilden nat spuiten vanwege het warme weerquote:Op zondag 18 juni 2006 21:41 schreef MeneerMuis het volgende:
Net terug uit Leiden (Halve marathon gelopen).
Het was echt verdomd warm dus ik heb besloten voor het uitlopen te gaan en niet voor een specifieke tijd. Uiteindelijk ben ik 454ste geworden van de 4000? met een tijd van 1.45.01 uur.
Ondanks het warme weer ben ik er zeker blij mee! Super gezellig sfeertje in Leiden, en inwoners die je water aanbieden en met tuinslangen je nat gingen maken.
Toppiej
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |