Daar zat ik ook net aan te denken, maar dan met house of the dead...quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat soort schietspellen lijken me een stuk minder leuk met constant een cross-hair in beeld
Als dat kan dan moeten ze dat zeker doenquote:Op woensdag 10 mei 2006 10:04 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Daar zat ik ook net aan te denken, maar dan met house of the dead...
misschien een gunshell voor de wiimote, zodat je daar mee kunt richten. en dan geen cursor op het beeld.
Inderdaad, dat is zelfs het enige spel waar ik echt impressed van ben op de Wii. Gaf echt dat Mario gevoel wat in sunshine een beetje ontbrak (ondanks dat het in de ruimte is).quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:04 schreef Tomasso het volgende:
"Not impressed by Mario"
Pfff, Mario ziet er echt heel erg tof uit
Ik heb hetzelfde... mario 64 is leuk, maar ik ben gewoon niet goed om Mario te besturen in de 3D wereld (Zelda weer geen probleem). Ik speel het liefst de 2D spellen van Mario op de GBA of de SNES.quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:07 schreef Retarded het volgende:
Mario ziet er goed uit, maar ik vond Mario 64 ook niet super... imho hoort Mario en al zijn games gewoon lekker 2D te zijn... daarom ben ik zoooooo blij met Super Paper Mario en New Super Mario Bros. Ik heb nu Mario vs Donkey op GBA besteld, en volgens mij ga ik echt genieten van die game!
Nintendo is de laatste tijd weer echt goed op weg! Het hoogtepunt, de SNES-periode, zullen ze wel niet meer evenaren, maar ze zitten wel in de goede richting!
?quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:21 schreef Cheiron het volgende:
Er zjin nog steeds twee Wii topics..
Ik zie het niet.quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:21 schreef Cheiron het volgende:
Er zjin nog steeds twee Wii topics..
Opletten, een paar posts boven je staat de linkquote:Op woensdag 10 mei 2006 10:28 schreef YourMaster het volgende:
Is de gehele conference al ergens te downloaden trouwens?
Zag er goed uit!quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:39 schreef RaymanNL het volgende:
Eindelijk een Rayman Trailer:
Heel kort, en komt uit de Nintendo presentatie:
http://media.revolution.ign.com/media/821/821585/vids_1.html
Het zag er cool uit maar naar mening heeft Mario niets in Space te zoeken.. spel lijkt nu net een grote bonus wereld ofzoquote:Op woensdag 10 mei 2006 10:12 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is zelfs het enige spel waar ik echt impressed van ben op de Wii. Gaf echt dat Mario gevoel wat in sunshine een beetje ontbrak (ondanks dat het in de ruimte is).
Het gaat weer prima!quote:Op woensdag 10 mei 2006 12:43 schreef Ruzbeh het volgende:
Wtf gebeurt er met Fok.
Maar goed... nog 6 uur te gaan.
Haha zou wel vet zijn, dan zou dit echt mijn droom E3 zijnquote:Op woensdag 10 mei 2006 13:54 schreef Tomasso het volgende:
Vanavond is Super Smash Bros. te zien
Hoop ik
Stond al eerder op een lijstje, maar het lijkt me inderdaad cool. Al die ideeën die in het eerste promotiefilmpje naar voren kwamen, worden dus ook echt ontwikkeld.quote:Op woensdag 10 mei 2006 13:56 schreef Ruzbeh het volgende:
Trauma Center onthuld!!
http://e3.justpause.com/?p=81
quote:Nintendo's new Wii Sports games took center stage instead of Samus and Mario, and I was not impressed. Don't get me wrong. I admire what Nintendo is aiming for with these overly simplistic titles. It is clearly trying to appeal Wii to people who don't normally play games. The Wii Sports projects have a very accessible, cute look to them. However, they're also really freakin' ugly. Wii is perhaps twice as powerful as GameCube, but apparently Nintendo hasn't gotten the memo yet because it seems to have designed many of its games for hardware roughly 10 times less powerful. It's one thing to go for a classic style, but the graphic make-up of these entries seems to be the result of a generally lazy, carefree approach.
I really hope this is not a sign of the Nintendo offerings to come because if so it could have just as easily re-released the N64 with a Wii-remote for $79 and really targeted the mainstream.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:03 schreef speknek het volgende:
[afbeelding],
Zou je ook moves kunnen maken op dat lekkere verpleegstertje?.
Lijkt me niet een game om los te kopen. Kunnen ze beter in Wii Sport stoppen ofzo.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Duck Hunt keert terug! Nu moet er een Wii Action Set komen! Met Mario en Duck Hunt
Tuurlijk nietquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lijkt me niet een game om los te kopen. Kunnen ze beter in Wii Sport stoppen ofzo.
3 wel erg beperkte sportgames.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:13 schreef MMaRsu het volgende:
10 euro voor 3 sportgames?
Het ontwikkelen kost wel iets hoor
Zijn natuurlijk eigenlijk ook niet echt voor 'de gamer' bedoelt.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik dacht dat het alleen een techdemo was. Maar meer dan 10 euro lijkt het mij niet waard iig.
3 leuke partytitels voor een klein prijsjequote:
Dat is wel zo inderdaad. En ergens heeft het ook wel zn charmes die knullige graphics.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:20 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
3 leuke partytitels voor een klein prijsje
E3 is nog niet eens begonnenquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:24 schreef 2Dcube het volgende:
Waar is de game van Grasshopper Manifacture? Die zou toch op E3 onthuld worden... misschien 1 van de 27 speelbare games?
Die kans is erg groot jaquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:26 schreef beerke het volgende:
Het lijkt mij dat ze WiiSports bundelen met de console. Iedereen die de console koopt zal het dan ongetwijfeld een kans geven. Men komt dan direct in aanraking met hetgeen waar de Wii voor staat. Playing = Believing
Kan niet wachten op Sadnessquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:24 schreef 2Dcube het volgende:
Waar is de game van Grasshopper Manifacture? Die zou toch op E3 onthuld worden... misschien 1 van de 27 speelbare games?
Spongebobquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:25 schreef Mr.Happ-E het volgende:
En wat was er nou beter dan Blizzard? o.O
Het ging me er vooral om dat, naast de bedroevend simpele geometrie, de poppetjes bijvoorbeeld geen armen hebben. Dat is namelijk lastig, omdat je bij vrije bewegingen rekening moet houden met collision detection, je wil niet dat de armen door het lichaam gaan.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:09 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ben het ook wel eens met Cassassasamina (), maar ik vond die Wii sportstitels grafisch wel meevallen
. Tuurlijk zie ik liever Virtua Tennis 2 + ietsjes beter qua graphics, maar ach dan duurt dat ontwikkelen weer zo lang, en voor 30 euro haal ik die titel misschien wel op.
Overigens zijn het 3 games in 1. Golf, Tennis en Baseball
Dragon Questquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:25 schreef Mr.Happ-E het volgende:
En wat was er nou beter dan Blizzard? o.O
Het is niet de hoofdserie, maar het blijft Square-Enix.quote:
quote:The ultimate Nintendo hero is taking the ultimate step ... out into space. Join Mario as he ushers in a new era of video games, defying gravity across all the planets in the galaxy.
* Shake, tilt and point! Mario takes advantage of all the unique aspects of the Wii Remote and Nunchuk controller, unleashing new moves as players shake the controller and even point at and drag items with the pointer.
* Mario essentially defined the 3-D platforming genre with Super Mario® 64, and this game proves once again that he is king. Players perform mind-bending, low- gravity jumps across wild alien terrain as they experience platforming for a new generation.
* Game storyline: When some creature escapes into space with Princess Peach, Mario gives chase, exploring bizarre planets all across the galaxy.
* Characters: Mario, Peach and enemies new and old.
* How to progress through the game: Players run, jump and battle enemies as they explore all the planets in the galaxy. Since this game makes full use of all the features of the Wii Remote, players have to do all kinds of things to succeed: pressing buttons, swinging the Wii Remote and the Nunchuk, and even pointing at and dragging things with the pointer.
* Special powers/weapons/moves/features: Since he's in space, Mario can perform mind- bending jumps unlike anything he's done before. He'll also have a wealth of new moves that are all based around tilting, pointing and shaking the Wii Remote.
Eerste dag van de E3 toch?quote:
Weet nog geen eens of die gasten wel een SDK hebbenquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:41 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Raar dat je daar gisteravond geen beeldenvan zag![]()
De mensen van NIBRIS hebben zowat niks gemaakt met Sadness. Alleen een leuke trailer. Kleine devs horen een kans te krijgen, maar ze moeten nu echt kappen met dat attention whoring.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:41 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Raar dat je daar gisteravond geen beeldenvan zag![]()
Het is wel duidelijk dat peach de enige vrouw is in het mario universum. Geile bokken.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:40 schreef D.A.A.F. het volgende:
Misschien oud en eigenlijk is het non-nieuws, maar om de tijd te doden:
[..]
iddquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:46 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat peach de enige vrouw is in het mario universum. Geile bokken.
Nieuwe game voor Wii:quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:46 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat peach de enige vrouw is in het mario universum. Geile bokken.
Ik had begrepen dat Monolith verantwoordelijk was voor de ontwikkeling van dat Disaster spel.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:25 schreef Mr.Happ-E het volgende:
En wat was er nou beter dan Blizzard? o.O
- Peach 500quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:48 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nieuwe game voor Wii:
Super Princess Peach: Universe Gangbang?
Het schijnt Monolith Soft te zijn.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:49 schreef Phonebone het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat Monolith verantwoordelijk was voor de ontwikkeling van dat Disaster spel.
Zij staan toch ook vrij hoog aangeschreven tegenwoordig?
Veel plaatjes zijn er nog niet van verschenen, nee. Ziet er toch wel slick uit en niet echt als een obstakel.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:01 schreef Bot13 het volgende:
Dit zal Fok! kennende wel oud nieuws zijn.. Misschien érg oud.. Maar het is iig de eerste keer dat ik zo'n receiver zie van de Wii-Controller.
[afbeelding]
iddquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:13 schreef P-Style het volgende:
[..]
Veel plaatjes zijn er nog niet van verschenen, nee. Ziet er toch wel slick uit en niet echt als een obstakel.Volgens mij moet je gewoon zorgen dat dat ding netjes in het midden van je scherm zit en dan is de boel bij wijze van spreke al gecalibreerd.
Nah, je hebt verschillende beeldafmetingen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:13 schreef P-Style het volgende:
[..]
Veel plaatjes zijn er nog niet van verschenen, nee. Ziet er toch wel slick uit en niet echt als een obstakel.Volgens mij moet je gewoon zorgen dat dat ding netjes in het midden van je scherm zit en dan is de boel bij wijze van spreke al gecalibreerd.
Als het goed is wel. Ik geloof dat één sensor genoeg is om de posities van 4 Wii-controllers te registreren.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:30 schreef RaymanNL het volgende:
iddMaar je hebt er dus maar eentje nodig?
Dat maakt toch niet uit? Midden is midden.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:32 schreef Xrenity het volgende:
Nah, je hebt verschillende beeldafmetingen.
Maar die kan toch niet voelen hoe ver de controller van de sensor af is?quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:34 schreef P-Style het volgende:
[..]
Als het goed is wel. Ik geloof dat één sensor genoeg is om de posities van 4 Wii-controllers te registreren.
(Ik ben inmiddels alweer helemaal gewend aan de naam "Wii" trouwens")
Horizontaal midden ja. De sensor weet alleen niet hoe hoog de beeldbuis is, en de breedte moet ie ook weten volgens mij.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:35 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit? Midden is midden.
Kijk eens aan fullscreen pornoquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:36 schreef __aram het volgende:
Wii gaat Opera browser gebruiken om gamers online te laten surfen:
http://www.opera.com/pressreleases/en/2006/05/10/
en nog twee hoge resolutie foto's van de vlieg en de dirigeer demo:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet ook niet precies hoe het werkt.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:36 schreef RaymanNL het volgende:
Maar die kan toch niet voelen hoe ver de controller van de sensor af is?
je hoeft niks te calibreren. Er zijn twee sensors. en of je die op/naast/onder/langs/rechts/links/midden je tv zet maakt niks uit.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:37 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Horizontaal midden ja. De sensor weet alleen niet hoe hoog de beeldbuis is, en de breedte moet ie ook weten volgens mij.
Maar nu wordt het weer te moeilijk denken![]()
![]()
Kan je met een X360 niet surfen dan?quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:36 schreef __aram het volgende:
Wii gaat Opera browser gebruiken om gamers online te laten surfen:
http://www.opera.com/pressreleases/en/2006/05/10/
quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:36 schreef __aram het volgende:
Wii gaat Opera browser gebruiken om gamers online te laten surfen:
http://www.opera.com/pressreleases/en/2006/05/10/
en nog twee hoge resolutie foto's van de vlieg en de dirigeer demo:
Volgens mij zijn al die games met die simpele poppetjes toch echt wel tech demo's, en zijn dit verre van de uiteindelijke games. Zo was het toch ook bij de tech demo's van de DS?
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo ziet het er wel uit jaquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:10 schreef Erwtensoep het volgende:
oud
Nou ben ik wel benieuwd, wat vind je er niks aan?quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
Trauma Center screens..
Ik houd mn commentaar maar voor me, voor de onderbroekjes weer in het naadje schieten bij de Nintendoids hier.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ken Kutaragi gebruikte 4D om vooruit te reizen in de tijd, de motion sensing tech van de Wii te checken en nam het mee terug naar het verledenquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:19 schreef Tain het volgende:
http://sony.gamerfeed.com/gf/news/4815/
Sony beetje in 2003 al plannen hebben voor motion vuile dieven
Dat betekent dat Nintendo al in 2003 van plan was om bewegings sensoren te gebruiken in de controller!!quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:19 schreef Tain het volgende:
http://sony.gamerfeed.com/gf/news/4815/
Sony beetje in 2003 al plannen hebben voor motion vuile dieven
quote:Nintendo and Square-Enix seem to be working together to develop another launch title for Wii which is rumoured to be “Golden Sun’s Camelot” or “Mario & Luigi’s Alpha Dream” RPG title. Also other games will be shown behind closed doors such as a Talent Studio, Symphony and King Chef titles.
quote:Ubisoft exec slams Sony, praises Nintendo
A Ubisoft exec slams the electronics giant Sony for duplicating both the Xbox Live and motion-sensing controller (an idea Ubisoft believes was taken from Nintendo). It is also important to note that it is confirmed that Sony placed the “6-dimensional” tilt and tumble feature in their controller two weeks ago, and they only had a few days to test it.
The exec also praised Nintendo saying that the Wii controller offers new inpirations for developers and create emotional gaming experiences more powerfully then enhanced graphics.
Hij doet precies hetzelfde als de nunchuk hoor.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind de ps3 controller wel vet. Kan wel 6 richtingen op.
Nee.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:59 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hij doet precies hetzelfde als de nunchuk hoor.
Vreemd bericht, Square-Enix heeft niets met Golden Sun of Mario & Luigi te maken... Of bergijp ik het verkeerd?quote:
Jaquote:
Die kwam na de E3...quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:45 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja
Iemand de nieuwe [N]Gamer al? Wat staat erin?
quote:Reviews Nintendo DS
Metroid Prime: Hunters
Super Princess Peach
Dr. Kawashima's Brain Training
Tetris DS
Metroid Prime Pinball
Lost Magic
Worms: Open Warfare
Pokémon Link!
Jump Superstars (import)
FIFA Street 2
ATV Quad Frenzy
Dig Dug: Digging Strike
Top Spin 2
Reviews GameCube
Chibi-Robo!
Sonic Riders
Odama
Ice Age 2: The Meltdown
2006 FIFA World Cup
Reviews Game Boy Advance
Drill Dozer
Rebelstar: Tactical Command
Polarium Advance
Sigma Star Saga
Final Fantasy IV Advance
Ace Combat Advance
Catz
Previews Wii
Red Steel
Super Monkey Ball: Banana Blitz
Previews Nintendo DS
NEW Super Mario Bros.
Children of Mana
Harvest Moon DS
Contact
Overige previews
Super Monkey Ball Adventure
X-Men 3: The Last Stand
Marvel: Ultimate Alliance
The Tower SP
Who caresquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vreemd bericht, Square-Enix heeft niets met Golden Sun of Mario & Luigi te maken... Of bergijp ik het verkeerd?
oja?quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:24 schreef Ruzbeh het volgende:
Nog een uur te gaan.
Ik ben blij dat er nog steeds games en dingen onthuld moeten worden... toen gister de conferentie afliep dacht ik dat we gewoon niks meer zouden krijgen.
We gaan iig meer beelden krijgen van SMG en impressions van mensen die 'm hebben gespeeld.quote:
Het begint om 18:30, slimmerd.quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:11 schreef RaymanNL het volgende:
NouHet is zo ver: het is zes uur geweest
![]()
AHHH!!!!quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:13 schreef Ruzbeh het volgende:
IGN has learned that Nintendo will be showing a gun peripheral for the Nintendo Wii in conjunction with the "new generation" Duck Hunt sequel. Allegedly, the device will work along with the Wii-mote to create the classic feel of the original NES classic, although there is still a chance of an entire "stand-alone" unit. We have yet to go hands-on with the peripheral, but will be sure to add impressions and media when the chance arrives.
!!!!!
[..]
Het begint om 18:30, slimmerd.
Nee, lopen al ong. een half uur mensen rond.quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:13 schreef Ruzbeh het volgende:
Het begint om 18:30, slimmerd.
Net de Efteling daar.quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Iedereen loopt natuurlijk als eerste richting de nintendo booth
Als dat zo is heeft Nintendo het toch weer prima voor elkaarquote:Op woensdag 10 mei 2006 18:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Iedereen loopt natuurlijk als eerste richting de nintendo booth
Denk ook dat het vooral suf vertaald is, dat het iets moet zijn als:quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vreemd bericht, Square-Enix heeft niets met Golden Sun of Mario & Luigi te maken... Of bergijp ik het verkeerd?
er zitten in dat spelquote:Op woensdag 10 mei 2006 18:50 schreef Maisnon het volgende:
Ik wil Smash Bros, Godverdomme!
8 uur later:quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:04 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Daar zat ik ook net aan te denken, maar dan met house of the dead...
misschien een gunshell voor de wiimote, zodat je daar mee kunt richten. en dan geen cursor op het beeld.
* BroesWillems got Ruzbeh powers!quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:13 schreef Ruzbeh het volgende:
IGN has learned that Nintendo will be showing a gun peripheral for the Nintendo Wii in conjunction with the "new generation" Duck Hunt sequel. Allegedly, the device will work along with the Wii-mote to create the classic feel of the original NES classic, although there is still a chance of an entire "stand-alone" unit. We have yet to go hands-on with the peripheral, but will be sure to add impressions and media when the chance arrives.
!!!!!
quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:13 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
8 uur later:
[..]
* BroesWillems got Ruzbeh powers!
Weten jullie nog de demo van Resi 4 ver voordat de uiteindelijke versie kwam? Ik denk dat ze die, met gebruik van een zaklamp, weer gewoon uit de kast kunnen trekkenquote:Capcom has officially confirmed development of a new Resident Evil game, which will be exclusive to Nintendo Wii and could well be hitting stores ahead of the Resident Evil 5 on PS3 and Xbox 360.
Following up on the phenomenal success of Resident Evil 4 on the GameCube, Capcom is understandably showing a little more love for Nintendo, and plans to release a new instalment that takes full advantage of the innovative remote controller.
According to Capcom, the new game will "combine the series' intense gaming experience and atmosphere with the revolutionary control system of the Wii," although exactly how they plan to do that is a mystery at the moment.
No release date or details on where this latest instalment sits in the series have been disclosed so far, but given the recent news that the developers are still sussing out new concepts and graphics engines for Resi 5 on PS3 and Xbox 360, it's possible you won't have to wait quite as long for evil to take up residence in your Wii.
Dat kon je al zien in de 'démostration' van gister....quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:36 schreef Ruzbeh het volgende:
2. You reload shotguns with your left hand
Zou echt vet zijn als je zo je linkerhand naar achter moet trekken net als bij een echte shotgun, en dan ook met dat geluidje!quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:36 schreef Ruzbeh het volgende:
Red Steel:
Basically no new info but two absolutely awesome tidbit:
1. Ammo unloading sound coming from controller
2. You reload shotguns with your left hand
Is mij helemaal niet opgevallenquote:Op woensdag 10 mei 2006 19:38 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dat kon je al zien in de 'démostration' van gister....
't is ook dat een jongen uit mijn klas het zei, toen heb ik het filmpje opnieuw gekeken en dacht 'verrek' je herlaad met de nunchuck...quote:
En moet je dan ook echt met de linkerhand zo naar achter trekken? Dat zou geweldig zijn namelijkquote:Op woensdag 10 mei 2006 19:53 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
't is ook dat een jongen uit mijn klas het zei, toen heb ik het filmpje opnieuw gekeken en dacht 'verrek' je herlaad met de nunchuck...![]()
volgens mij een gewoon naar achterbewegende ..uhh. bewegingquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:05 schreef EricG het volgende:
[..]
En moet je dan ook echt met de linkerhand zo naar achter trekken? Dat zou geweldig zijn namelijk
Een snelle 'ruk' beweging jah...quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:09 schreef D.A.A.F. het volgende:
[..]
volgens mij een gewoon naar achterbewegende ..uhh. beweging
'To unload your gun' ......quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:10 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Een snelle 'ruk' beweging jah...![]()
quote:E3 06: Super Mario Galaxy Hands-On
Fly away with Mario as he blasts from planet to planet in his new platforming adventure.
By Jeff Gerstmann, GameSpot
Posted May 10, 2006 10:37 am PT
While it wasn't shown in detail at Nintendo's press conference, there is a pretty cool playable demo of the tentatively-titled Super Mario Galaxy here at E3. We were able to quickly get a feel for the controls and bounce from planet to planet, butt stomping goombas and swinging our arms at everything in our path.
The Mario control scheme uses both the Wii's remote and the nunchuk attachment. You use the A button on the remote to jump, and you can also point it at the screen, which causes a star-shaped reticule to appear. You can hit the B trigger on the bottom of the remote while pointing at objects to interact with them. At the start you can use this to ring a bell and cause collectable music notes to appear, and you also use this method to collect star shards. In your left hand, the nunchuk's analog stick is used to move Mario. The two trigger buttons on it are used to center the camera and to duck or butt stomp. Finally, shaking either controller will cause Mario to spin around with his arms outstretched. This Crash Bandicoot-like move serves as an attack, and if you use it in mid-air, you'll get a little extra lift from a jump.
The gameplay consists of getting from the start of the level to the finish. But along the way you'll have to blast off from one tiny sphere to the next. These mini-planets would only take you a few seconds to run a complete circle around, and some of them have tasks that you must complete before you can move on, like eliminating a specific enemy or knocking all of the coconuts off of the surface. You aren't given any indication about what you need to do, but in this demo, the whole thing seemed quite intuitive. Completing a task causes a star icon to appear, which you can jump into and shake the controller to charge up and blast off to the next location.
The demo ends with a boss fight against a giant fiery squid-like creature that relaxes in a large pool of lava. You can run around the outer ring of this pool. The squid fires flaming balls at you that you can swat back at your enemy by pulling off the spin move. He'll bat it back, but after a few volleys, he gets hit. After a couple of hits, he's bested and a star appears. Collecting that star ends the level, and the demo.
Visually, this is probably one of the more impressive-looking Wii games on display. Mario looks great, and the environment seems expansive, even though you're basically blasting from rock to rock along a set path. The camera got a little disorienting in some spots, showing the action from a sideways or upside down perspective, depending on which way you run on some of the smaller planets.
With its intuitive control, sharp visuals, and of course, the Mario name, Super Mario Galaxy is definitely going to be a game to watch for.
Eensch 14.gifquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:35 schreef D.A.A.F. het volgende:
SHOTGUN!!!!11!!!!![]()
![]()
![]()
Mario!!!!![]()
![]()
![]()
Ik koop er 1tje @ launch! Met Mario, Zelda en ook zo'n shotgun. Hell, zelfs als er geen spellen zijn voor die shotgun koop ik hem, retecool ding!
Duckhunt here we go!quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:53 schreef D.A.A.F. het volgende:
[afbeelding]
gekaapt van EricG ...schaam schaam
Dat.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:04 schreef Ruzbeh het volgende:
OH MY GOD!!!!!!!! DIE MARIO FILMPJE!!!!!!!!!!!
En "Mariofilmpje is één woord.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:06 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Dat.
En die controller PWNED, alleen dat geweer is lelijk![]()
Die vrouw bij de boothquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:03 schreef Tomasso het volgende:
http://rapidshare.de/files/20126811/Super_Mario_Galaxy_1.wmv.html
Niet de youtube versie, die verneukt het filmpje. Als het goed is dit de originele, en dan ziet het er nog beter uit
Meki?quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:04 schreef Ruzbeh het volgende:
OH MY GOD!!!!!!!! DIE MARIO FILMPJE!!!!!!!!!!!
Gadverdamme.quote:
jij ook alquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:04 schreef Ruzbeh het volgende:
OH MY GOD!!!!!!!! DIE MARIO FILMPJE!!!!!!!!!!!
Nu wil ik hem nog hebben ookquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:07 schreef RaymanNL het volgende:
Het verhaal van Rayman Raving Rabbids is een persiflage op war of the worlds![]()
Check : www.ray-man.nl/nieuws/0025.htm
~quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:35 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ow ok, ik zat al te kijken op mn tv![]()
Hopelijk kan hij het gewoon niet en was het daarom niet leukquote:21:05 Sorry voor het lange wachten, maar de rij was lang. Collega Steeven heeft Dragon Ball Z: Bodukai Tenkachi 2 voor de Wii en de PS2 gespeeld. Zijn indruk van de Wii besturing in die game was "zwaar klote". De game zelf gaf wel een goede indruk, en zag er ook nog mooi uit. De dame die Steeven hielp snapte zelf echter ook niet veel van de besturing, dus het was veel proberen en improviseren
Het is alleen bij DBZ... En volgens mij is het ook een zeikerdquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:39 schreef neggix het volgende:
[..]
Hopelijk kan hij het gewoon niet en was het daarom niet leuk
quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:05 schreef Tali-banaan het volgende:
[..]
er zitten in dat spel
toffe vette poppetjes
Doet me denken aan de Dual Shockquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:07 schreef ScienceFriction het volgende:
OT, die retrocontroller ziet er erg wreed uit. Doet me weer denken aan de SNES
Dual Shock = SNES pad + 2 sticks, dus ja...quote:
Ja, maar het is toch logisch dat ze de analoge sticks zo hebben geplaatst. Bij de meeste VC games gebruik je gewoon de D-pad.quote:
ik snap sowieso niet, wie er nu anderhalf uur in de rij gaat staan voor een dragonball Z spelquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:47 schreef EricG het volgende:
[..]
Misschien al eerder gemeld hier, maar toch.
Ik hoop dat 'ie het gewoon niet snapte en dat het wel lukt als je een manual erbij hebt. Ofzo.
Daar hebben ze de wiimote voor gemaakt, dat je hem op z'n kant kan leggen en dan als NES pad gebruiken. Okee, de NES pad was ook geen toonbeeld van ergonomiteit, maar ik had liever iets gezien dat geschikt was voor 'normale' (multiplatform) games.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:47 schreef Tomasso het volgende:
Ja, maar het is toch logisch dat ze de analoge sticks zo hebben geplaatst. Bij de meeste VC games gebruik je gewoon de D-pad.
Dat de camera constant achter je blijft is juist irritant, dan staar je de heletijd tegen de rug van Mario aan.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:49 schreef neggix het volgende:
Beetje irritant en niet helemaal recht erachter blijven hangen...
Volgens mij was deze ook juist bedoeld voor alle 'classics' (vandaar ook de naam classic gamepad) . Deze is absoluut beter geschikt op SNES games op te spelen dan op de omgekeerde wiimote.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:49 schreef speknek het volgende:
[..]
Daar hebben ze de wiimote voor gemaakt, dat je hem op z'n kant kan leggen en dan als NES pad gebruiken. Okee, de NES pad was ook geen toonbeeld van ergonomiteit, maar ik had liever iets gezien dat geschikt was voor 'normale' (multiplatform) games.
Ik hoop dat die kerel gewoon niet kan gamen en zich niet concentreerde door al het lawaai om je heen. Anders dan zou het spelen met de wii-mote nog niet eens zo simpel en snel onder de knie te krijgen zijn als gezegd word.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:45 schreef PeeJay het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=aZppOoh_Hek
Metroid Prime 3 Corruption gameplay video!
Je gaat het natuurlijk niet op een DVD kopen o.i.d., dat zal waarschijnlijk via internet gedistributeerd worden. Ik neem aan dat het gratis is, aangezien Opera voor PCs ook gewoon gratis.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:57 schreef King_of_cubes het volgende:
Wat ik me afvraag, zou de opera browser in de wii firmware worden ingebouwd of wordt het weer een dvdtje kopen?
ik mag aannemen dat het helemaal geintegreerd is in Wii Online. Net als dat Live helemaal netjes geintegreerd is.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:59 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Je gaat het natuurlijk niet op een DVD kopen o.i.d., dat zal waarschijnlijk via internet gedistributeerd worden. Ik neem aan dat het gratis is, aangezien Opera voor PCs ook gewoon gratis.
Maar daarbij hoop ik wel dat ie gewoon standaard op het Wii Portal staat... zodat je hem simpel kunt downloaden en installeren (na het wipen van je geheugen bijvoorbeeld)... en dat je dan ook de laatste versie hebt, met alle patches etc.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:59 schreef Ruzbeh het volgende:
Je gaat het natuurlijk niet op een DVD kopen o.i.d., dat zal waarschijnlijk via internet gedistributeerd worden. Ik neem aan dat het gratis is, aangezien Opera voor PCs ook gewoon gratis.
Ja, maar alleen de SNES games, de rest is allemaal slechter.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:56 schreef D.A.A.F. het volgende:
Volgens mij was deze ook juist bedoeld voor alle 'classics' (vandaar ook de naam classic gamepad) . Deze is absoluut beter geschikt op SNES games op te spelen dan op de omgekeerde wiimote.
Zoals je ziet had ik liever een gamecube achtige controller gehad.quote:Op zich heb je dan wel alle systemen afgedekt:
NES = gekantelde wiimote -- gewone wiimote
SNES = classic controller -- zal inderdaad net iets beter in de hand liggen
N64 = classic controller/ wiimote ? -- werkt veel beter met de gamecube controller
Gamecube = gamecube controller /wiimote -- werkt veel beter met de gamecube controller
Wii = wiimote -- de standaard games zonder motion sensing: werkt beter met de gamecube controller
Kan ik me ook wel in vinden. Beter releasen ze een nieuwe wireless Gamecubeachtige controller in het wit. Dan heb je volgens mij echt niks meer te wensen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:03 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja, maar alleen de SNES games, de rest is allemaal slechter.
[..]
Zoals je ziet had ik liever een gamecube achtige controller gehad.
Oplossing voor de te dikke kinderen in americaquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:07 schreef Diablos79 het volgende:
Ik ben niet zo positief over de Wii gameplay. Het idee is origineel en de spel concepten zijn best leuk en zullen ook wel leuk spelen. Maar ik zie mezelf geen uren lang een controller rond zwieren, helemaal niet als het moet zoals bij die tennisgame. Volgens mij ben je na 3 uur lang spelen echt doodmoe in je armen omdat je ze geen moment kunt laten rusten.
Zucht.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:07 schreef Diablos79 het volgende:
Ik ben niet zo positief over de Wii gameplay. Het idee is origineel en de spel concepten zijn best leuk en zullen ook wel leuk spelen. Maar ik zie mezelf geen uren lang een controller rond zwieren, helemaal niet als het moet zoals bij die tennisgame. Volgens mij ben je na 3 uur lang spelen echt doodmoe in je armen omdat je ze geen moment kunt laten rusten.
Kijk dat is al een stuk positieverquote:22:06 Redacteur Strolie75 was razend enthousiast over niets minder dan Super Mario Galaxy. Zijn eerste indrukken waren erg goed, zowel over het uiterlijk van de game als over de besturing. In tegenstelling tot Steevens DBZ ervaring met de Wii controller ging het bij Super Mario Galaxy een stuk beter af. Verder was hij ook erg goed te spreken over het concept van planeten en ruimtespringen. Verder heeft hij ook Super Monkey Ball: Banana Blitz gespeeld en was daar ook wel positief over te spreken. De besturing van die game was toch wel een stuk lastiger, maar het concept met de Wii controller was erg goed.
Dan nog heb je constant je armen lichtelijk aangespannen, je moet tenslotte toch blijven richten op het beeldscherm. En dat ga je echt wel voelen na een tijd. Ik denk dat het voor langdurig gamen niet prettig is om met die Wii te spelen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zucht.
Je kan ook instellen dat kleine handbewegingen genoeg zijn...
Hoe vaak moet dat nou nog verteld worden
quote:22:06 Redacteur Strolie75 was razend enthousiast over niets minder dan Super Mario Galaxy. Zijn eerste indrukken waren erg goed, zowel over het uiterlijk van de game als over de besturing. In tegenstelling tot Steevens DBZ ervaring met de Wii controller ging het bij Super Mario Galaxy een stuk beter af. Verder was hij ook erg goed te spreken over het concept van planeten en ruimtespringen. Verder heeft hij ook Super Monkey Ball: Banana Blitz gespeeld en was daar ook wel positief over te spreken. De besturing van die game was toch wel een stuk lastiger, maar het concept met de Wii controller was erg goed.
Jij gamed door middel van brainsensors? Want bij "normaal" gamen doe je ook kleine inspanningenquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:13 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Dan nog heb je constant je armen lichtelijk aangespannen, je moet tenslotte toch blijven richten op het beeldscherm. En dat ga je echt wel voelen na een tijd. Ik denk dat het voor langdurig gamen niet prettig is om met die Wii te spelen.
Maar niet met mijn armen gericht op de tv, je kan een joypad gewoon vast houden en je armen op je benen laten rusten.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:14 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jij gamed door middel van brainsensors? Want bij "normaal" gamen doe je ook kleine inspanningen
Ah nee, misschien heeft ie wel een punt.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:14 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jij gamed door middel van brainsensors? Want bij "normaal" gamen doe je ook kleine inspanningen
Woeiiiii!!quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:12 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Kijk dat is al een stuk positiever
Ik kan echt niet wachten op de Wii!!!quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:12 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Kijk dat is al een stuk positiever
Zou best kunnen. Maar dan doe je meerdere korte gamesessies. Scheelt het ook weer dat de laadtijden zo klein zijn.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:13 schreef Diablos79 het volgende:
Dan nog heb je constant je armen lichtelijk aangespannen, je moet tenslotte toch blijven richten op het beeldscherm. En dat ga je echt wel voelen na een tijd. Ik denk dat het voor langdurig gamen niet prettig is om met die Wii te spelen.
Volgens mij wordt het gewoon ingebouwd in de firmware, het product van Opera heet ook "Opera for Devices", kan het nog steeds op cd worden gezet.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:57 schreef King_of_cubes het volgende:
Wat ik me afvraag, zou de opera browser in de wii firmware worden ingebouwd of wordt het weer een dvdtje kopen?
Maar deze quote laat toch wel een beetje merken dat de Wii gewoon gebruik zal maken van Opera voor alle online gebeuren. Ook het feit dat alle nieuwste ontwikkeling op het gebied van web browsers moest ondersteund worden laat een beetje blijken dat Opera gebruikt zal worden voor de virtual console.quote:Opera Software, a world leader in Web browser technology, today announced that Nintendo's much anticipated new generation game console, Wii, will use the Opera browser.
In de trailer kon je een huis opruimen met die beestenquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:39 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding]
Hij was denk ik al voorbij gekomen, maar coole artwork van Elebits
Dat zou zwaar de pan uit heersen. Hoe goed Resident Evil 4 ook is, ergens blijf ik het jammer vinden dat ze van het oorspronkelijke idee zijn afgestapt.quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:24 schreef speknek het volgende:
Weten jullie nog de demo van Resi 4 ver voordat de uiteindelijke versie kwam? Ik denk dat ze die, met gebruik van een zaklamp, weer gewoon uit de kast kunnen trekken.
Aan het vliegtuigje te zien is het een techdemo. Hoewel graphics mij niet zoveel uitmaken zou ik dit toch wel zwaar onder de maat vinden voor een Pilotwings.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:42 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding]
En zou dit meer dan een tech demo zijn, en stiekem toch Pilot Wings?
De poppetje in het vliegtuig is hetzelfde als Wii Sports, dus ik weet het niet.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:42 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding]
En zou dit meer dan een tech demo zijn, en stiekem toch Pilot Wings?
Het lijkt mij heeeeel, maar dan ook heeeeeeeel erg sterk dat Nintendo van een game die IEDEREEN wil hebben geen ontzettend afgewerkt product maakt...quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Aan het vliegtuigje te zien is het een techdemo. Hoewel graphics mij niet zoveel uitmaken zou ik dit toch wel zwaar onder de maat vinden voor een Pilotwings.
Wat is dat voor'n spel... Lijkt me echt nutteloos, maar super vet... Gewoon lekker alles in huis oppakken en mee gooien etcquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
In de trailer kon je een huis opruimen met die beesten
Iedereen is razend enthousiast over dat spel. Gewoon HET spel voor de Wii.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:10 schreef Ruzbeh het volgende:
Omg @ SMG impressions van Matt@IGN.
Binnen 30 seconden waren de controls al 'second nature'.
Wii = bewezen.
toch kan ik er niet enthousiast van worden, Nohja Playing = Believing... Red Steel lijkt me wel donders...quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:13 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Iedereen is razend enthousiast over dat spel. Gewoon HET spel voor de Wii.
ze hebben gezegdt dat die "nooit" bekent zullen worden gemaakt..quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:22 schreef MaHawK het volgende:
Zijn de specs van de Wii nog steeds niet officieel bekend gemaakt btw? Niet dat het er echt toe doet, maar ik blijf benieuwd.
Typisch Nintendo om er helemaal niks over te zeggen btw.
Wanneer is de volgende spaceworld danquote:
quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:36 schreef Ruzbeh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
O_O
quote:
Hij was letterlijk.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:42 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
is dat een positieve of een negatieve?
![]()
negatief dus...quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij was letterlijk.
"Ik zeg maar niets"
Ziet er prima uit toch?quote:
Onzin. Microsoft heeft genoeg toptitels die er aan zitten te komen. Dat het jouw smaak nou niet is, tja, dat is jammer. Maar de inherente kwaliteit van de Xbox 360 line-up en offering in z'n geheel ontkennen is imho gewoon dom. Net zoals dat dom zou zijn in het geval van de Wii imho.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:42 schreef Ruzbeh het volgende:
X360 is echt kansloos tegen Wii, het spijt me.
Ik ben sowieso nooit een mario fan geweest. 1, 2 en 3 waren briljant.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:44 schreef MMaRsu het volgende:
Zonde dat je het niks vind Daggla.
Denk dat ze alledrie heel best naast mekaar kunnen bestaan..quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:49 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ziet er prima uit toch?
[..]
Onzin. Microsoft heeft genoeg toptitels die er aan zitten te komen. Dat het jouw smaak nou niet is, tja, dat is jammer. Maar de inherente kwaliteit van de Xbox 360 line-up en offering in z'n geheel ontkennen is imho gewoon dom. Net zoals dat dom zou zijn in het geval van de Wii imho.
Al weer wat meer tevreden over de 360 line up zie ik?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:49 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ziet er prima uit toch?
[..]
Onzin. Microsoft heeft genoeg toptitels die er aan zitten te komen. Dat het jouw smaak nou niet is, tja, dat is jammer. Maar de inherente kwaliteit van de Xbox 360 line-up en offering in z'n geheel ontkennen is imho gewoon dom. Net zoals dat dom zou zijn in het geval van de Wii imho.
Er zitten een paar aardige titels tussen inderdaad, vooral Lost Planet heeft me erg positief weten te verrassenquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:54 schreef Erwtensoep het volgende:
Al weer wat meer tevreden over de 360 line up zie ik?
Al was het het allermooiste spel ooit, dan nog koop ik um niet.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:45 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
negatief dus...
edit:
Nu ik die graphics zie, vind ik ze 100% meevallen... en das meer dan goed genoeg... (voor mij althans...)
Hehe tja dat kan natuurlijk ^^. Graphics zijn wel tof, k heb hier een erg hoge kwaliteit filmpje en dat ziet er gewoon echt goed uit.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ben sowieso nooit een mario fan geweest. 1, 2 en 3 waren briljant.
3d vond ik het niet leuk..
Ben wel erg benieuwd naar Pilotwings en F zero.
En Duckhunt, want die gun ziet er wel tof uit. Alleen werkt dat wsl niet op mn HDTV
.
Gezeik, ik heb liever dat die een beetje zwaar is zodat hij niet aanvoelt als iets wat zo breekt oid.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:58 schreef Vrieskist het volgende:
"E3: AA batterijen maken Wiimote zwaar"
http://www.insidegamer.nl/hardware/wii/nieuws/10616
Hmmm ... Gezeik of simpelweg waar?
Dan heb ik goed nieuws voor je. New Mario Bros voor de DS komt binnenkort uit.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Al was het het allermooiste spel ooit, dan nog koop ik um niet.
Tot er een 2d mario komt..
Maar voor de graphs koop ik dit ding niet..
mmh:quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:58 schreef Vrieskist het volgende:
"E3: AA batterijen maken Wiimote zwaar"
http://www.insidegamer.nl/hardware/wii/nieuws/10616
Hmmm ... Gezeik of simpelweg waar?
of z'n DS is heel licht, of z'n batterijen zijn heel zwaar...quote:Zo had deze E3-versie batterijen in de Wiimote waardoor de Wiimote draadloos is. De Tokyo Games Show versie had nog een kabel naar de console zelf lopen. Door de AA batterijen is de Wiimote een stuk zwaarder geworden. Volgens één van de redacteuren is hij zelfs zo zwaar als een Nintendo DS geworden. Daarnaast is de knoppenindeling wel hetzelfde gebleven maar zijn de letters en icoontjes aangepast.
Het ontbreken van de rumble functie komt gewoon vanwege het storen op de geniale vinding van ze, de 6 motion sensors!quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:05 schreef Retuobak het volgende:
Zal vast een accu in komen, heeft de PS3 controller ook bijv en iedereen vond dat ding ongelofelijk licht (al heeft het gebrek aan rumble daar ook ongetwijfeld mee te maken)
En laat ik nou net een DS Lite hebben geimporteerdquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:01 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dan heb ik goed nieuws voor je. New Mario Bros voor de DS komt binnenkort uit.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:08 schreef Wii het volgende:
[..]
Het ontbreken van de rumble functie komt gewoon vanwege het storen op de geniale vinding van ze, de 6 motion sensors!.
ZOMG RUZBEH?? OMFG I DIEquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:12 schreef Wii het volgende:
[..]
Ja, ik kon gewoon niet geloven dat nog niemand dit account gekaapt had.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En laat ik nou net een DS Lite hebben geimporteerd.
ik gok alleen (RGB)scart...quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:15 schreef Wii het volgende:
Is er trouwens nou al iets bekend qua aansluitingen die de Wii heeft?
Wederom alleen (RGB)-scart of ook component en/of HDMI?
Ontken ik ergens dat ik een kloon ben dan, Sherlock?quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hmm, consequent PI gebruik..
Dan zit je er wsl al wat langer.
Geniaal, in een topic met 297 posts een tvp plaatsen!quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:26 schreef Vrieskist het volgende:
tvp
Component ook voor de Japanse en Amerikaanse markt, daar kennen ze immers geen scart. Geen digitale uitgang echter.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:15 schreef Wii het volgende:
Is er trouwens nou al iets bekend qua aansluitingen die de Wii heeft?
Wederom alleen (RGB)-scart of ook component en/of HDMI?
Nee, beweerde ik dat dan?quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:26 schreef Wii het volgende:
[..]
Ontken ik ergens dat ik een kloon ben dan, Sherlock?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |