Iedereen is razend enthousiast over dat spel. Gewoon HET spel voor de Wii.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:10 schreef Ruzbeh het volgende:
Omg @ SMG impressions van Matt@IGN.
Binnen 30 seconden waren de controls al 'second nature'.
Wii = bewezen.
toch kan ik er niet enthousiast van worden, Nohja Playing = Believing... Red Steel lijkt me wel donders...quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:13 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Iedereen is razend enthousiast over dat spel. Gewoon HET spel voor de Wii.
ze hebben gezegdt dat die "nooit" bekent zullen worden gemaakt..quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:22 schreef MaHawK het volgende:
Zijn de specs van de Wii nog steeds niet officieel bekend gemaakt btw? Niet dat het er echt toe doet, maar ik blijf benieuwd.
Typisch Nintendo om er helemaal niks over te zeggen btw.
Wanneer is de volgende spaceworld danquote:
quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:36 schreef Ruzbeh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
O_O
quote:
Hij was letterlijk.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:42 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
is dat een positieve of een negatieve?
![]()
negatief dus...quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij was letterlijk.
"Ik zeg maar niets"
Ziet er prima uit toch?quote:
Onzin. Microsoft heeft genoeg toptitels die er aan zitten te komen. Dat het jouw smaak nou niet is, tja, dat is jammer. Maar de inherente kwaliteit van de Xbox 360 line-up en offering in z'n geheel ontkennen is imho gewoon dom. Net zoals dat dom zou zijn in het geval van de Wii imho.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:42 schreef Ruzbeh het volgende:
X360 is echt kansloos tegen Wii, het spijt me.
Ik ben sowieso nooit een mario fan geweest. 1, 2 en 3 waren briljant.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:44 schreef MMaRsu het volgende:
Zonde dat je het niks vind Daggla.
Denk dat ze alledrie heel best naast mekaar kunnen bestaan..quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:49 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ziet er prima uit toch?
[..]
Onzin. Microsoft heeft genoeg toptitels die er aan zitten te komen. Dat het jouw smaak nou niet is, tja, dat is jammer. Maar de inherente kwaliteit van de Xbox 360 line-up en offering in z'n geheel ontkennen is imho gewoon dom. Net zoals dat dom zou zijn in het geval van de Wii imho.
Al weer wat meer tevreden over de 360 line up zie ik?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:49 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ziet er prima uit toch?
[..]
Onzin. Microsoft heeft genoeg toptitels die er aan zitten te komen. Dat het jouw smaak nou niet is, tja, dat is jammer. Maar de inherente kwaliteit van de Xbox 360 line-up en offering in z'n geheel ontkennen is imho gewoon dom. Net zoals dat dom zou zijn in het geval van de Wii imho.
Er zitten een paar aardige titels tussen inderdaad, vooral Lost Planet heeft me erg positief weten te verrassenquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:54 schreef Erwtensoep het volgende:
Al weer wat meer tevreden over de 360 line up zie ik?
Al was het het allermooiste spel ooit, dan nog koop ik um niet.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:45 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
negatief dus...
edit:
Nu ik die graphics zie, vind ik ze 100% meevallen... en das meer dan goed genoeg... (voor mij althans...)
Hehe tja dat kan natuurlijk ^^. Graphics zijn wel tof, k heb hier een erg hoge kwaliteit filmpje en dat ziet er gewoon echt goed uit.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ben sowieso nooit een mario fan geweest. 1, 2 en 3 waren briljant.
3d vond ik het niet leuk..
Ben wel erg benieuwd naar Pilotwings en F zero.
En Duckhunt, want die gun ziet er wel tof uit. Alleen werkt dat wsl niet op mn HDTV
.
Gezeik, ik heb liever dat die een beetje zwaar is zodat hij niet aanvoelt als iets wat zo breekt oid.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:58 schreef Vrieskist het volgende:
"E3: AA batterijen maken Wiimote zwaar"
http://www.insidegamer.nl/hardware/wii/nieuws/10616
Hmmm ... Gezeik of simpelweg waar?
Dan heb ik goed nieuws voor je. New Mario Bros voor de DS komt binnenkort uit.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Al was het het allermooiste spel ooit, dan nog koop ik um niet.
Tot er een 2d mario komt..
Maar voor de graphs koop ik dit ding niet..
mmh:quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:58 schreef Vrieskist het volgende:
"E3: AA batterijen maken Wiimote zwaar"
http://www.insidegamer.nl/hardware/wii/nieuws/10616
Hmmm ... Gezeik of simpelweg waar?
of z'n DS is heel licht, of z'n batterijen zijn heel zwaar...quote:Zo had deze E3-versie batterijen in de Wiimote waardoor de Wiimote draadloos is. De Tokyo Games Show versie had nog een kabel naar de console zelf lopen. Door de AA batterijen is de Wiimote een stuk zwaarder geworden. Volgens één van de redacteuren is hij zelfs zo zwaar als een Nintendo DS geworden. Daarnaast is de knoppenindeling wel hetzelfde gebleven maar zijn de letters en icoontjes aangepast.
Het ontbreken van de rumble functie komt gewoon vanwege het storen op de geniale vinding van ze, de 6 motion sensors!quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:05 schreef Retuobak het volgende:
Zal vast een accu in komen, heeft de PS3 controller ook bijv en iedereen vond dat ding ongelofelijk licht (al heeft het gebrek aan rumble daar ook ongetwijfeld mee te maken)
En laat ik nou net een DS Lite hebben geimporteerdquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:01 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dan heb ik goed nieuws voor je. New Mario Bros voor de DS komt binnenkort uit.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:08 schreef Wii het volgende:
[..]
Het ontbreken van de rumble functie komt gewoon vanwege het storen op de geniale vinding van ze, de 6 motion sensors!.
ZOMG RUZBEH?? OMFG I DIEquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:12 schreef Wii het volgende:
[..]
Ja, ik kon gewoon niet geloven dat nog niemand dit account gekaapt had.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En laat ik nou net een DS Lite hebben geimporteerd.
ik gok alleen (RGB)scart...quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:15 schreef Wii het volgende:
Is er trouwens nou al iets bekend qua aansluitingen die de Wii heeft?
Wederom alleen (RGB)-scart of ook component en/of HDMI?
Ontken ik ergens dat ik een kloon ben dan, Sherlock?quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hmm, consequent PI gebruik..
Dan zit je er wsl al wat langer.
Geniaal, in een topic met 297 posts een tvp plaatsen!quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:26 schreef Vrieskist het volgende:
tvp
Component ook voor de Japanse en Amerikaanse markt, daar kennen ze immers geen scart. Geen digitale uitgang echter.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:15 schreef Wii het volgende:
Is er trouwens nou al iets bekend qua aansluitingen die de Wii heeft?
Wederom alleen (RGB)-scart of ook component en/of HDMI?
Nee, beweerde ik dat dan?quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:26 schreef Wii het volgende:
[..]
Ontken ik ergens dat ik een kloon ben dan, Sherlock?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |