En "Mariofilmpje is één woord.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:06 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Dat.
En die controller PWNED, alleen dat geweer is lelijk![]()
Die vrouw bij de boothquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:03 schreef Tomasso het volgende:
http://rapidshare.de/files/20126811/Super_Mario_Galaxy_1.wmv.html
Niet de youtube versie, die verneukt het filmpje. Als het goed is dit de originele, en dan ziet het er nog beter uit
Meki?quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:04 schreef Ruzbeh het volgende:
OH MY GOD!!!!!!!! DIE MARIO FILMPJE!!!!!!!!!!!
Gadverdamme.quote:
jij ook alquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:04 schreef Ruzbeh het volgende:
OH MY GOD!!!!!!!! DIE MARIO FILMPJE!!!!!!!!!!!
Nu wil ik hem nog hebben ookquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:07 schreef RaymanNL het volgende:
Het verhaal van Rayman Raving Rabbids is een persiflage op war of the worlds![]()
Check : www.ray-man.nl/nieuws/0025.htm
~quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:35 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ow ok, ik zat al te kijken op mn tv![]()
Hopelijk kan hij het gewoon niet en was het daarom niet leukquote:21:05 Sorry voor het lange wachten, maar de rij was lang. Collega Steeven heeft Dragon Ball Z: Bodukai Tenkachi 2 voor de Wii en de PS2 gespeeld. Zijn indruk van de Wii besturing in die game was "zwaar klote". De game zelf gaf wel een goede indruk, en zag er ook nog mooi uit. De dame die Steeven hielp snapte zelf echter ook niet veel van de besturing, dus het was veel proberen en improviseren
Het is alleen bij DBZ... En volgens mij is het ook een zeikerdquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:39 schreef neggix het volgende:
[..]
Hopelijk kan hij het gewoon niet en was het daarom niet leuk
quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:05 schreef Tali-banaan het volgende:
[..]
er zitten in dat spel
toffe vette poppetjes
Doet me denken aan de Dual Shockquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:07 schreef ScienceFriction het volgende:
OT, die retrocontroller ziet er erg wreed uit. Doet me weer denken aan de SNES
Dual Shock = SNES pad + 2 sticks, dus ja...quote:
Ja, maar het is toch logisch dat ze de analoge sticks zo hebben geplaatst. Bij de meeste VC games gebruik je gewoon de D-pad.quote:
ik snap sowieso niet, wie er nu anderhalf uur in de rij gaat staan voor een dragonball Z spelquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:47 schreef EricG het volgende:
[..]
Misschien al eerder gemeld hier, maar toch.
Ik hoop dat 'ie het gewoon niet snapte en dat het wel lukt als je een manual erbij hebt. Ofzo.
Daar hebben ze de wiimote voor gemaakt, dat je hem op z'n kant kan leggen en dan als NES pad gebruiken. Okee, de NES pad was ook geen toonbeeld van ergonomiteit, maar ik had liever iets gezien dat geschikt was voor 'normale' (multiplatform) games.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:47 schreef Tomasso het volgende:
Ja, maar het is toch logisch dat ze de analoge sticks zo hebben geplaatst. Bij de meeste VC games gebruik je gewoon de D-pad.
Dat de camera constant achter je blijft is juist irritant, dan staar je de heletijd tegen de rug van Mario aan.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:49 schreef neggix het volgende:
Beetje irritant en niet helemaal recht erachter blijven hangen...
Volgens mij was deze ook juist bedoeld voor alle 'classics' (vandaar ook de naam classic gamepad) . Deze is absoluut beter geschikt op SNES games op te spelen dan op de omgekeerde wiimote.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:49 schreef speknek het volgende:
[..]
Daar hebben ze de wiimote voor gemaakt, dat je hem op z'n kant kan leggen en dan als NES pad gebruiken. Okee, de NES pad was ook geen toonbeeld van ergonomiteit, maar ik had liever iets gezien dat geschikt was voor 'normale' (multiplatform) games.
Ik hoop dat die kerel gewoon niet kan gamen en zich niet concentreerde door al het lawaai om je heen. Anders dan zou het spelen met de wii-mote nog niet eens zo simpel en snel onder de knie te krijgen zijn als gezegd word.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:45 schreef PeeJay het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=aZppOoh_Hek
Metroid Prime 3 Corruption gameplay video!
Je gaat het natuurlijk niet op een DVD kopen o.i.d., dat zal waarschijnlijk via internet gedistributeerd worden. Ik neem aan dat het gratis is, aangezien Opera voor PCs ook gewoon gratis.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:57 schreef King_of_cubes het volgende:
Wat ik me afvraag, zou de opera browser in de wii firmware worden ingebouwd of wordt het weer een dvdtje kopen?
ik mag aannemen dat het helemaal geintegreerd is in Wii Online. Net als dat Live helemaal netjes geintegreerd is.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:59 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Je gaat het natuurlijk niet op een DVD kopen o.i.d., dat zal waarschijnlijk via internet gedistributeerd worden. Ik neem aan dat het gratis is, aangezien Opera voor PCs ook gewoon gratis.
Maar daarbij hoop ik wel dat ie gewoon standaard op het Wii Portal staat... zodat je hem simpel kunt downloaden en installeren (na het wipen van je geheugen bijvoorbeeld)... en dat je dan ook de laatste versie hebt, met alle patches etc.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:59 schreef Ruzbeh het volgende:
Je gaat het natuurlijk niet op een DVD kopen o.i.d., dat zal waarschijnlijk via internet gedistributeerd worden. Ik neem aan dat het gratis is, aangezien Opera voor PCs ook gewoon gratis.
Ja, maar alleen de SNES games, de rest is allemaal slechter.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:56 schreef D.A.A.F. het volgende:
Volgens mij was deze ook juist bedoeld voor alle 'classics' (vandaar ook de naam classic gamepad) . Deze is absoluut beter geschikt op SNES games op te spelen dan op de omgekeerde wiimote.
Zoals je ziet had ik liever een gamecube achtige controller gehad.quote:Op zich heb je dan wel alle systemen afgedekt:
NES = gekantelde wiimote -- gewone wiimote
SNES = classic controller -- zal inderdaad net iets beter in de hand liggen
N64 = classic controller/ wiimote ? -- werkt veel beter met de gamecube controller
Gamecube = gamecube controller /wiimote -- werkt veel beter met de gamecube controller
Wii = wiimote -- de standaard games zonder motion sensing: werkt beter met de gamecube controller
Kan ik me ook wel in vinden. Beter releasen ze een nieuwe wireless Gamecubeachtige controller in het wit. Dan heb je volgens mij echt niks meer te wensen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:03 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja, maar alleen de SNES games, de rest is allemaal slechter.
[..]
Zoals je ziet had ik liever een gamecube achtige controller gehad.
Oplossing voor de te dikke kinderen in americaquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:07 schreef Diablos79 het volgende:
Ik ben niet zo positief over de Wii gameplay. Het idee is origineel en de spel concepten zijn best leuk en zullen ook wel leuk spelen. Maar ik zie mezelf geen uren lang een controller rond zwieren, helemaal niet als het moet zoals bij die tennisgame. Volgens mij ben je na 3 uur lang spelen echt doodmoe in je armen omdat je ze geen moment kunt laten rusten.
Zucht.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:07 schreef Diablos79 het volgende:
Ik ben niet zo positief over de Wii gameplay. Het idee is origineel en de spel concepten zijn best leuk en zullen ook wel leuk spelen. Maar ik zie mezelf geen uren lang een controller rond zwieren, helemaal niet als het moet zoals bij die tennisgame. Volgens mij ben je na 3 uur lang spelen echt doodmoe in je armen omdat je ze geen moment kunt laten rusten.
Kijk dat is al een stuk positieverquote:22:06 Redacteur Strolie75 was razend enthousiast over niets minder dan Super Mario Galaxy. Zijn eerste indrukken waren erg goed, zowel over het uiterlijk van de game als over de besturing. In tegenstelling tot Steevens DBZ ervaring met de Wii controller ging het bij Super Mario Galaxy een stuk beter af. Verder was hij ook erg goed te spreken over het concept van planeten en ruimtespringen. Verder heeft hij ook Super Monkey Ball: Banana Blitz gespeeld en was daar ook wel positief over te spreken. De besturing van die game was toch wel een stuk lastiger, maar het concept met de Wii controller was erg goed.
Dan nog heb je constant je armen lichtelijk aangespannen, je moet tenslotte toch blijven richten op het beeldscherm. En dat ga je echt wel voelen na een tijd. Ik denk dat het voor langdurig gamen niet prettig is om met die Wii te spelen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zucht.
Je kan ook instellen dat kleine handbewegingen genoeg zijn...
Hoe vaak moet dat nou nog verteld worden
quote:22:06 Redacteur Strolie75 was razend enthousiast over niets minder dan Super Mario Galaxy. Zijn eerste indrukken waren erg goed, zowel over het uiterlijk van de game als over de besturing. In tegenstelling tot Steevens DBZ ervaring met de Wii controller ging het bij Super Mario Galaxy een stuk beter af. Verder was hij ook erg goed te spreken over het concept van planeten en ruimtespringen. Verder heeft hij ook Super Monkey Ball: Banana Blitz gespeeld en was daar ook wel positief over te spreken. De besturing van die game was toch wel een stuk lastiger, maar het concept met de Wii controller was erg goed.
Jij gamed door middel van brainsensors? Want bij "normaal" gamen doe je ook kleine inspanningenquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:13 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Dan nog heb je constant je armen lichtelijk aangespannen, je moet tenslotte toch blijven richten op het beeldscherm. En dat ga je echt wel voelen na een tijd. Ik denk dat het voor langdurig gamen niet prettig is om met die Wii te spelen.
Maar niet met mijn armen gericht op de tv, je kan een joypad gewoon vast houden en je armen op je benen laten rusten.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:14 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jij gamed door middel van brainsensors? Want bij "normaal" gamen doe je ook kleine inspanningen
Ah nee, misschien heeft ie wel een punt.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:14 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jij gamed door middel van brainsensors? Want bij "normaal" gamen doe je ook kleine inspanningen
Woeiiiii!!quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:12 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Kijk dat is al een stuk positiever
Ik kan echt niet wachten op de Wii!!!quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:12 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Kijk dat is al een stuk positiever
Zou best kunnen. Maar dan doe je meerdere korte gamesessies. Scheelt het ook weer dat de laadtijden zo klein zijn.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:13 schreef Diablos79 het volgende:
Dan nog heb je constant je armen lichtelijk aangespannen, je moet tenslotte toch blijven richten op het beeldscherm. En dat ga je echt wel voelen na een tijd. Ik denk dat het voor langdurig gamen niet prettig is om met die Wii te spelen.
Volgens mij wordt het gewoon ingebouwd in de firmware, het product van Opera heet ook "Opera for Devices", kan het nog steeds op cd worden gezet.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:57 schreef King_of_cubes het volgende:
Wat ik me afvraag, zou de opera browser in de wii firmware worden ingebouwd of wordt het weer een dvdtje kopen?
Maar deze quote laat toch wel een beetje merken dat de Wii gewoon gebruik zal maken van Opera voor alle online gebeuren. Ook het feit dat alle nieuwste ontwikkeling op het gebied van web browsers moest ondersteund worden laat een beetje blijken dat Opera gebruikt zal worden voor de virtual console.quote:Opera Software, a world leader in Web browser technology, today announced that Nintendo's much anticipated new generation game console, Wii, will use the Opera browser.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |