Zo ziet het er wel uit jaquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:10 schreef Erwtensoep het volgende:
oud
Nou ben ik wel benieuwd, wat vind je er niks aan?quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
Trauma Center screens..
Ik houd mn commentaar maar voor me, voor de onderbroekjes weer in het naadje schieten bij de Nintendoids hier.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ken Kutaragi gebruikte 4D om vooruit te reizen in de tijd, de motion sensing tech van de Wii te checken en nam het mee terug naar het verledenquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:19 schreef Tain het volgende:
http://sony.gamerfeed.com/gf/news/4815/
Sony beetje in 2003 al plannen hebben voor motion vuile dieven
Dat betekent dat Nintendo al in 2003 van plan was om bewegings sensoren te gebruiken in de controller!!quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:19 schreef Tain het volgende:
http://sony.gamerfeed.com/gf/news/4815/
Sony beetje in 2003 al plannen hebben voor motion vuile dieven
quote:Nintendo and Square-Enix seem to be working together to develop another launch title for Wii which is rumoured to be “Golden Sun’s Camelot” or “Mario & Luigi’s Alpha Dream” RPG title. Also other games will be shown behind closed doors such as a Talent Studio, Symphony and King Chef titles.
quote:Ubisoft exec slams Sony, praises Nintendo
A Ubisoft exec slams the electronics giant Sony for duplicating both the Xbox Live and motion-sensing controller (an idea Ubisoft believes was taken from Nintendo). It is also important to note that it is confirmed that Sony placed the “6-dimensional” tilt and tumble feature in their controller two weeks ago, and they only had a few days to test it.
The exec also praised Nintendo saying that the Wii controller offers new inpirations for developers and create emotional gaming experiences more powerfully then enhanced graphics.
Hij doet precies hetzelfde als de nunchuk hoor.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind de ps3 controller wel vet. Kan wel 6 richtingen op.
Nee.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:59 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hij doet precies hetzelfde als de nunchuk hoor.
Vreemd bericht, Square-Enix heeft niets met Golden Sun of Mario & Luigi te maken... Of bergijp ik het verkeerd?quote:
Jaquote:
Die kwam na de E3...quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:45 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja
Iemand de nieuwe [N]Gamer al? Wat staat erin?
quote:Reviews Nintendo DS
Metroid Prime: Hunters
Super Princess Peach
Dr. Kawashima's Brain Training
Tetris DS
Metroid Prime Pinball
Lost Magic
Worms: Open Warfare
Pokémon Link!
Jump Superstars (import)
FIFA Street 2
ATV Quad Frenzy
Dig Dug: Digging Strike
Top Spin 2
Reviews GameCube
Chibi-Robo!
Sonic Riders
Odama
Ice Age 2: The Meltdown
2006 FIFA World Cup
Reviews Game Boy Advance
Drill Dozer
Rebelstar: Tactical Command
Polarium Advance
Sigma Star Saga
Final Fantasy IV Advance
Ace Combat Advance
Catz
Previews Wii
Red Steel
Super Monkey Ball: Banana Blitz
Previews Nintendo DS
NEW Super Mario Bros.
Children of Mana
Harvest Moon DS
Contact
Overige previews
Super Monkey Ball Adventure
X-Men 3: The Last Stand
Marvel: Ultimate Alliance
The Tower SP
Who caresquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vreemd bericht, Square-Enix heeft niets met Golden Sun of Mario & Luigi te maken... Of bergijp ik het verkeerd?
oja?quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:24 schreef Ruzbeh het volgende:
Nog een uur te gaan.
Ik ben blij dat er nog steeds games en dingen onthuld moeten worden... toen gister de conferentie afliep dacht ik dat we gewoon niks meer zouden krijgen.
We gaan iig meer beelden krijgen van SMG en impressions van mensen die 'm hebben gespeeld.quote:
Het begint om 18:30, slimmerd.quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:11 schreef RaymanNL het volgende:
NouHet is zo ver: het is zes uur geweest
![]()
AHHH!!!!quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:13 schreef Ruzbeh het volgende:
IGN has learned that Nintendo will be showing a gun peripheral for the Nintendo Wii in conjunction with the "new generation" Duck Hunt sequel. Allegedly, the device will work along with the Wii-mote to create the classic feel of the original NES classic, although there is still a chance of an entire "stand-alone" unit. We have yet to go hands-on with the peripheral, but will be sure to add impressions and media when the chance arrives.
!!!!!
[..]
Het begint om 18:30, slimmerd.
Nee, lopen al ong. een half uur mensen rond.quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:13 schreef Ruzbeh het volgende:
Het begint om 18:30, slimmerd.
Net de Efteling daar.quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Iedereen loopt natuurlijk als eerste richting de nintendo booth
Als dat zo is heeft Nintendo het toch weer prima voor elkaarquote:Op woensdag 10 mei 2006 18:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Iedereen loopt natuurlijk als eerste richting de nintendo booth
Denk ook dat het vooral suf vertaald is, dat het iets moet zijn als:quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vreemd bericht, Square-Enix heeft niets met Golden Sun of Mario & Luigi te maken... Of bergijp ik het verkeerd?
er zitten in dat spelquote:Op woensdag 10 mei 2006 18:50 schreef Maisnon het volgende:
Ik wil Smash Bros, Godverdomme!
8 uur later:quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:04 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Daar zat ik ook net aan te denken, maar dan met house of the dead...
misschien een gunshell voor de wiimote, zodat je daar mee kunt richten. en dan geen cursor op het beeld.
* BroesWillems got Ruzbeh powers!quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:13 schreef Ruzbeh het volgende:
IGN has learned that Nintendo will be showing a gun peripheral for the Nintendo Wii in conjunction with the "new generation" Duck Hunt sequel. Allegedly, the device will work along with the Wii-mote to create the classic feel of the original NES classic, although there is still a chance of an entire "stand-alone" unit. We have yet to go hands-on with the peripheral, but will be sure to add impressions and media when the chance arrives.
!!!!!
quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:13 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
8 uur later:
[..]
* BroesWillems got Ruzbeh powers!
Weten jullie nog de demo van Resi 4 ver voordat de uiteindelijke versie kwam? Ik denk dat ze die, met gebruik van een zaklamp, weer gewoon uit de kast kunnen trekkenquote:Capcom has officially confirmed development of a new Resident Evil game, which will be exclusive to Nintendo Wii and could well be hitting stores ahead of the Resident Evil 5 on PS3 and Xbox 360.
Following up on the phenomenal success of Resident Evil 4 on the GameCube, Capcom is understandably showing a little more love for Nintendo, and plans to release a new instalment that takes full advantage of the innovative remote controller.
According to Capcom, the new game will "combine the series' intense gaming experience and atmosphere with the revolutionary control system of the Wii," although exactly how they plan to do that is a mystery at the moment.
No release date or details on where this latest instalment sits in the series have been disclosed so far, but given the recent news that the developers are still sussing out new concepts and graphics engines for Resi 5 on PS3 and Xbox 360, it's possible you won't have to wait quite as long for evil to take up residence in your Wii.
Dat kon je al zien in de 'démostration' van gister....quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:36 schreef Ruzbeh het volgende:
2. You reload shotguns with your left hand
Zou echt vet zijn als je zo je linkerhand naar achter moet trekken net als bij een echte shotgun, en dan ook met dat geluidje!quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:36 schreef Ruzbeh het volgende:
Red Steel:
Basically no new info but two absolutely awesome tidbit:
1. Ammo unloading sound coming from controller
2. You reload shotguns with your left hand
Is mij helemaal niet opgevallenquote:Op woensdag 10 mei 2006 19:38 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dat kon je al zien in de 'démostration' van gister....
't is ook dat een jongen uit mijn klas het zei, toen heb ik het filmpje opnieuw gekeken en dacht 'verrek' je herlaad met de nunchuck...quote:
En moet je dan ook echt met de linkerhand zo naar achter trekken? Dat zou geweldig zijn namelijkquote:Op woensdag 10 mei 2006 19:53 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
't is ook dat een jongen uit mijn klas het zei, toen heb ik het filmpje opnieuw gekeken en dacht 'verrek' je herlaad met de nunchuck...![]()
volgens mij een gewoon naar achterbewegende ..uhh. bewegingquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:05 schreef EricG het volgende:
[..]
En moet je dan ook echt met de linkerhand zo naar achter trekken? Dat zou geweldig zijn namelijk
Een snelle 'ruk' beweging jah...quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:09 schreef D.A.A.F. het volgende:
[..]
volgens mij een gewoon naar achterbewegende ..uhh. beweging
'To unload your gun' ......quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:10 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Een snelle 'ruk' beweging jah...![]()
quote:E3 06: Super Mario Galaxy Hands-On
Fly away with Mario as he blasts from planet to planet in his new platforming adventure.
By Jeff Gerstmann, GameSpot
Posted May 10, 2006 10:37 am PT
While it wasn't shown in detail at Nintendo's press conference, there is a pretty cool playable demo of the tentatively-titled Super Mario Galaxy here at E3. We were able to quickly get a feel for the controls and bounce from planet to planet, butt stomping goombas and swinging our arms at everything in our path.
The Mario control scheme uses both the Wii's remote and the nunchuk attachment. You use the A button on the remote to jump, and you can also point it at the screen, which causes a star-shaped reticule to appear. You can hit the B trigger on the bottom of the remote while pointing at objects to interact with them. At the start you can use this to ring a bell and cause collectable music notes to appear, and you also use this method to collect star shards. In your left hand, the nunchuk's analog stick is used to move Mario. The two trigger buttons on it are used to center the camera and to duck or butt stomp. Finally, shaking either controller will cause Mario to spin around with his arms outstretched. This Crash Bandicoot-like move serves as an attack, and if you use it in mid-air, you'll get a little extra lift from a jump.
The gameplay consists of getting from the start of the level to the finish. But along the way you'll have to blast off from one tiny sphere to the next. These mini-planets would only take you a few seconds to run a complete circle around, and some of them have tasks that you must complete before you can move on, like eliminating a specific enemy or knocking all of the coconuts off of the surface. You aren't given any indication about what you need to do, but in this demo, the whole thing seemed quite intuitive. Completing a task causes a star icon to appear, which you can jump into and shake the controller to charge up and blast off to the next location.
The demo ends with a boss fight against a giant fiery squid-like creature that relaxes in a large pool of lava. You can run around the outer ring of this pool. The squid fires flaming balls at you that you can swat back at your enemy by pulling off the spin move. He'll bat it back, but after a few volleys, he gets hit. After a couple of hits, he's bested and a star appears. Collecting that star ends the level, and the demo.
Visually, this is probably one of the more impressive-looking Wii games on display. Mario looks great, and the environment seems expansive, even though you're basically blasting from rock to rock along a set path. The camera got a little disorienting in some spots, showing the action from a sideways or upside down perspective, depending on which way you run on some of the smaller planets.
With its intuitive control, sharp visuals, and of course, the Mario name, Super Mario Galaxy is definitely going to be a game to watch for.
Eensch 14.gifquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:35 schreef D.A.A.F. het volgende:
SHOTGUN!!!!11!!!!![]()
![]()
![]()
Mario!!!!![]()
![]()
![]()
Ik koop er 1tje @ launch! Met Mario, Zelda en ook zo'n shotgun. Hell, zelfs als er geen spellen zijn voor die shotgun koop ik hem, retecool ding!
Duckhunt here we go!quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:53 schreef D.A.A.F. het volgende:
[afbeelding]
gekaapt van EricG ...schaam schaam
Dat.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:04 schreef Ruzbeh het volgende:
OH MY GOD!!!!!!!! DIE MARIO FILMPJE!!!!!!!!!!!
En "Mariofilmpje is één woord.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:06 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Dat.
En die controller PWNED, alleen dat geweer is lelijk![]()
Die vrouw bij de boothquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:03 schreef Tomasso het volgende:
http://rapidshare.de/files/20126811/Super_Mario_Galaxy_1.wmv.html
Niet de youtube versie, die verneukt het filmpje. Als het goed is dit de originele, en dan ziet het er nog beter uit
Meki?quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:04 schreef Ruzbeh het volgende:
OH MY GOD!!!!!!!! DIE MARIO FILMPJE!!!!!!!!!!!
Gadverdamme.quote:
jij ook alquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:04 schreef Ruzbeh het volgende:
OH MY GOD!!!!!!!! DIE MARIO FILMPJE!!!!!!!!!!!
Nu wil ik hem nog hebben ookquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:07 schreef RaymanNL het volgende:
Het verhaal van Rayman Raving Rabbids is een persiflage op war of the worlds![]()
Check : www.ray-man.nl/nieuws/0025.htm
~quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:35 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ow ok, ik zat al te kijken op mn tv![]()
Hopelijk kan hij het gewoon niet en was het daarom niet leukquote:21:05 Sorry voor het lange wachten, maar de rij was lang. Collega Steeven heeft Dragon Ball Z: Bodukai Tenkachi 2 voor de Wii en de PS2 gespeeld. Zijn indruk van de Wii besturing in die game was "zwaar klote". De game zelf gaf wel een goede indruk, en zag er ook nog mooi uit. De dame die Steeven hielp snapte zelf echter ook niet veel van de besturing, dus het was veel proberen en improviseren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |