Dat kon je al zien in de 'démostration' van gister....quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:36 schreef Ruzbeh het volgende:
2. You reload shotguns with your left hand
Zou echt vet zijn als je zo je linkerhand naar achter moet trekken net als bij een echte shotgun, en dan ook met dat geluidje!quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:36 schreef Ruzbeh het volgende:
Red Steel:
Basically no new info but two absolutely awesome tidbit:
1. Ammo unloading sound coming from controller
2. You reload shotguns with your left hand
Is mij helemaal niet opgevallenquote:Op woensdag 10 mei 2006 19:38 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dat kon je al zien in de 'démostration' van gister....
't is ook dat een jongen uit mijn klas het zei, toen heb ik het filmpje opnieuw gekeken en dacht 'verrek' je herlaad met de nunchuck...quote:
En moet je dan ook echt met de linkerhand zo naar achter trekken? Dat zou geweldig zijn namelijkquote:Op woensdag 10 mei 2006 19:53 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
't is ook dat een jongen uit mijn klas het zei, toen heb ik het filmpje opnieuw gekeken en dacht 'verrek' je herlaad met de nunchuck...![]()
volgens mij een gewoon naar achterbewegende ..uhh. bewegingquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:05 schreef EricG het volgende:
[..]
En moet je dan ook echt met de linkerhand zo naar achter trekken? Dat zou geweldig zijn namelijk
Een snelle 'ruk' beweging jah...quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:09 schreef D.A.A.F. het volgende:
[..]
volgens mij een gewoon naar achterbewegende ..uhh. beweging
'To unload your gun' ......quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:10 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Een snelle 'ruk' beweging jah...![]()
quote:E3 06: Super Mario Galaxy Hands-On
Fly away with Mario as he blasts from planet to planet in his new platforming adventure.
By Jeff Gerstmann, GameSpot
Posted May 10, 2006 10:37 am PT
While it wasn't shown in detail at Nintendo's press conference, there is a pretty cool playable demo of the tentatively-titled Super Mario Galaxy here at E3. We were able to quickly get a feel for the controls and bounce from planet to planet, butt stomping goombas and swinging our arms at everything in our path.
The Mario control scheme uses both the Wii's remote and the nunchuk attachment. You use the A button on the remote to jump, and you can also point it at the screen, which causes a star-shaped reticule to appear. You can hit the B trigger on the bottom of the remote while pointing at objects to interact with them. At the start you can use this to ring a bell and cause collectable music notes to appear, and you also use this method to collect star shards. In your left hand, the nunchuk's analog stick is used to move Mario. The two trigger buttons on it are used to center the camera and to duck or butt stomp. Finally, shaking either controller will cause Mario to spin around with his arms outstretched. This Crash Bandicoot-like move serves as an attack, and if you use it in mid-air, you'll get a little extra lift from a jump.
The gameplay consists of getting from the start of the level to the finish. But along the way you'll have to blast off from one tiny sphere to the next. These mini-planets would only take you a few seconds to run a complete circle around, and some of them have tasks that you must complete before you can move on, like eliminating a specific enemy or knocking all of the coconuts off of the surface. You aren't given any indication about what you need to do, but in this demo, the whole thing seemed quite intuitive. Completing a task causes a star icon to appear, which you can jump into and shake the controller to charge up and blast off to the next location.
The demo ends with a boss fight against a giant fiery squid-like creature that relaxes in a large pool of lava. You can run around the outer ring of this pool. The squid fires flaming balls at you that you can swat back at your enemy by pulling off the spin move. He'll bat it back, but after a few volleys, he gets hit. After a couple of hits, he's bested and a star appears. Collecting that star ends the level, and the demo.
Visually, this is probably one of the more impressive-looking Wii games on display. Mario looks great, and the environment seems expansive, even though you're basically blasting from rock to rock along a set path. The camera got a little disorienting in some spots, showing the action from a sideways or upside down perspective, depending on which way you run on some of the smaller planets.
With its intuitive control, sharp visuals, and of course, the Mario name, Super Mario Galaxy is definitely going to be a game to watch for.
Eensch 14.gifquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:35 schreef D.A.A.F. het volgende:
SHOTGUN!!!!11!!!!![]()
![]()
![]()
Mario!!!!![]()
![]()
![]()
Ik koop er 1tje @ launch! Met Mario, Zelda en ook zo'n shotgun. Hell, zelfs als er geen spellen zijn voor die shotgun koop ik hem, retecool ding!
Duckhunt here we go!quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:53 schreef D.A.A.F. het volgende:
[afbeelding]
gekaapt van EricG ...schaam schaam
Dat.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:04 schreef Ruzbeh het volgende:
OH MY GOD!!!!!!!! DIE MARIO FILMPJE!!!!!!!!!!!
En "Mariofilmpje is één woord.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:06 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Dat.
En die controller PWNED, alleen dat geweer is lelijk![]()
Die vrouw bij de boothquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:03 schreef Tomasso het volgende:
http://rapidshare.de/files/20126811/Super_Mario_Galaxy_1.wmv.html
Niet de youtube versie, die verneukt het filmpje. Als het goed is dit de originele, en dan ziet het er nog beter uit
Meki?quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:04 schreef Ruzbeh het volgende:
OH MY GOD!!!!!!!! DIE MARIO FILMPJE!!!!!!!!!!!
Gadverdamme.quote:
jij ook alquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:04 schreef Ruzbeh het volgende:
OH MY GOD!!!!!!!! DIE MARIO FILMPJE!!!!!!!!!!!
Nu wil ik hem nog hebben ookquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:07 schreef RaymanNL het volgende:
Het verhaal van Rayman Raving Rabbids is een persiflage op war of the worlds![]()
Check : www.ray-man.nl/nieuws/0025.htm
~quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:35 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ow ok, ik zat al te kijken op mn tv![]()
Hopelijk kan hij het gewoon niet en was het daarom niet leukquote:21:05 Sorry voor het lange wachten, maar de rij was lang. Collega Steeven heeft Dragon Ball Z: Bodukai Tenkachi 2 voor de Wii en de PS2 gespeeld. Zijn indruk van de Wii besturing in die game was "zwaar klote". De game zelf gaf wel een goede indruk, en zag er ook nog mooi uit. De dame die Steeven hielp snapte zelf echter ook niet veel van de besturing, dus het was veel proberen en improviseren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |