abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37905314
ik heb geluk dat ik niks mankeer.
ben ook heel blij dat ik super gezond ben! ik heb alleen slechte ogen (2x -2)

voor de mensen die het hier wat minder hebben! SUCCES!!
  † In Memoriam † woensdag 17 mei 2006 @ 08:53:23 #202
7074 moussy
kuttekop
pi_37905336
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 08:51 schreef ErwinEHVNL het volgende:
ik heb alleen slechte ogen (2x -2)

das toch niet slecht, nahjah ik vind mijn -9nogwat nog niet eens slecht, zolang ik nog kan zien met lenzen.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_37905366
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 08:53 schreef moussy het volgende:

[..]

das toch niet slecht, nahjah ik vind mijn -9nogwat nog niet eens slecht, zolang ik nog kan zien met lenzen.
Wees blij dat ze tegenwoordig dunne brillen en lenzen kunnen maken. Met -9 heb je echt hele dikke jampotten nodig anders
pi_37905380
Ik heb -0,75 en -0,50 en dat vind ik het allerirritantste wat ik heb. Al die andere dingen heb ik niet zoveel last van, maar zonder bril loop ik me constant te ergeren aan alle dingen die ik niet kan lezen terwijl ik dat eerst wel kon, met bril zit ik iedere keer vette vingers op dat ding te maken omdat ik in m'n ogen probeer te wrijven met bril op, verder kun je niet lekker op je zij met je hoofd op een kussen tv kijken omdat je bril dan in je hoofd prikt en niet recht wil blijven zitten, etc. Iedere keer moet ie op en af, want met sporten kan ie niet op en in de auto vergeet ik 'm dan wel eens tot ik halverwege denk 'goh, waarom kan ik de bordjes nou niet lezen?'
Sanity is (not) statistical
pi_37905386
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 08:28 schreef Rewimo het volgende:
Vitiligo is geen enge ziekte hoor. Je kunt er gewoon 100 mee worden. Feit is dat mensen met vitiligo zelden of nooit huidkanker ontwikkelen. Zo ongeveer het enige voordeel ervan trouwens
Hey tof, dat wist ik niet. Mijn vitiligo is trouwens begonnen als ronde witte vlekjes rondom moedervlekken. Ik heb maar heel weinig witte plekken en het breidt zich bij mij al zeker tien jaar niet meer uit.
pi_37905396
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 08:56 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb -0,75 en -0,50 en dat vind ik het allerirritantste wat ik heb. Al die andere dingen heb ik niet zoveel last van, maar zonder bril loop ik me constant te ergeren aan alle dingen die ik niet kan lezen terwijl ik dat eerst wel kon, met bril zit ik iedere keer vette vingers op dat ding te maken omdat ik in m'n ogen probeer te wrijven met bril op, verder kun je niet lekker op je zij met je hoofd op een kussen tv kijken omdat je bril dan in je hoofd prikt en niet recht wil blijven zitten, etc. Iedere keer moet ie op en af, want met sporten kan ie niet op en in de auto vergeet ik 'm dan wel eens tot ik halverwege denk 'goh, waarom kan ik de bordjes nou niet lezen?'
Lenzen een idee misschien?
pi_37905403
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 08:53 schreef moussy het volgende:

[..]

hebben ze daar nog lenzen voor?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 17 mei 2006 @ 09:18:35 #208
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_37905765
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 08:57 schreef Isegrim het volgende:
Hey tof, dat wist ik niet. Mijn vitiligo is trouwens begonnen als ronde witte vlekjes rondom moedervlekken. Ik heb maar heel weinig witte plekken en het breidt zich bij mij al zeker tien jaar niet meer uit.
Dan heb je mazzel Ik heb inmiddels een soort wit badpak aan en het breidt zich nog altijd uit. Ik heb het nu al zo'n 24 jaar
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 17 mei 2006 @ 09:33:48 #209
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37906084
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 00:56 schreef Anitra het volgende:

[..]

Bedoel je vitiligo? want zoals je het beschrijft lijkt het er erg op. En idd alle plekjes worden litekentjes en wit en steeds groter en ik heb best een huid die snel kleurt in de zomer en dan blijf je uitleggen dat het echt niet besmettelijk is als je de kasiere geld wil geven en zij wilt dat je het neerlegd omdat je vingers zo raar wit zijn en gewoon bruin en vlekkerig
ik heb het net als rewimo ook zomaar op mijn lichaam zonder dat ereen beschadiging is geweest, bijnaam in de zomer is altijd vlekkie
Nee Anitra, het is geen vitiligo. Plekjes ontstaan heel duidelijk ná een wondje. Het lichaam "vergeet" het littekenweefsel dat wordt gevormd om een wondje te helen, weer weg te halen. Plekjes worden dus ook niet groter ofzo. Het probleem is alleen dat er geen pigment in zit, dus als ik bruin in de zomer, zie je die littekentjes allemaal .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 17 mei 2006 @ 09:38:01 #210
13151 crew  Rewimo
pi_37906198
Bij vitiligo blijven littekens na het helen ook wit. Dus ik snap wel dat Anitra die link legt Alleen krijg je bij vitiligo ook pigmentloze vlekken op willekeurige plaatsen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_37906342
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 09:18 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Dan heb je mazzel Ik heb inmiddels een soort wit badpak aan en het breidt zich nog altijd uit. Ik heb het nu al zo'n 24 jaar
Een vriendin van mij kwam laatst ook naar me toe: "kijk ik heb witte vlekjes op mijn armen en benen en ze worden ieder jaar groter en witter"
Heb haar maar even naar haar huisarts gestuurd om te laten kijken of het vitiligo was.
Niet dat dat zinnig is, want als het inderdaad vitiligo is, dan doet die man er ook niets aan natuurlijk.....
  woensdag 17 mei 2006 @ 09:43:28 #212
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37906348
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 09:38 schreef Rewimo het volgende:
Bij vitiligo blijven littekens na het helen ook wit. Dus ik snap wel dat Anitra die link legt Alleen krijg je bij vitiligo ook pigmentloze vlekken op willekeurige plaatsen.
En dat heb ik dus niet Er moet eerst een muggenbult, kattenkrabbel, pukkeltje, <random wondje door onhandigheid> aan te pas komen.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_37906350
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 08:57 schreef ErwinEHVNL het volgende:

[..]

hebben ze daar nog lenzen voor?
Ja hoor, die heb je nog voor tot ruim over -10 volgens mij...
  woensdag 17 mei 2006 @ 09:50:26 #214
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_37906556
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 08:56 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb -0,75 en -0,50 en dat vind ik het allerirritantste wat ik heb.

[...]
Vervelend: te weinig om niet te functioneren zonder bril, maar genoeg om er last van te hebben...

Eigenlijk zou ik dit in [WOW] moeten zetten, mijn ogen zijn weer eens opgemeten en
ik ben een half dioptrie verbeterd! (al komt dat door mijn vorderende leeftijd...)
  woensdag 17 mei 2006 @ 09:55:33 #215
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_37906733
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 09:43 schreef Adurothiel het volgende:

[..]

Ja hoor, die heb je nog voor tot ruim over -10 volgens mij...
Met lenzen (harde lenzen) kan je meer corrigeren dan met een bril! Als je met een bril al stapelgek wordt van chromatische en sferische abberatie (zelfs met 1.9 glas er in) dan kan je met harde lenzen nog redelijk goed kijken!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 17 mei 2006 @ 10:01:59 #216
13151 crew  Rewimo
pi_37906950
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 09:43 schreef freecell het volgende:
Een vriendin van mij kwam laatst ook naar me toe: "kijk ik heb witte vlekjes op mijn armen en benen en ze worden ieder jaar groter en witter"
Heb haar maar even naar haar huisarts gestuurd om te laten kijken of het vitiligo was.
Niet dat dat zinnig is, want als het inderdaad vitiligo is, dan doet die man er ook niets aan natuurlijk.....
Er zijn wel behandelingen maar die slaan niet bij iedereen aan. En zeker niet als de vitiligo nog actief is
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_37915306
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 08:57 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Lenzen een idee misschien?
Volgens de opticien was m'n sterkte daar te laag voor. Aan de andere kant ben ik zo'n angsthaas dat ik nachtmerries zou krijgen dat m'n lens in m'n oog brak, vast zou blijven plakken en vanalles zou beschadigen en ik ben ook nogal onhandig. Ik steek altijd al vanalles per ongeluk in m'n oog, volgens mij is dat met lenzen een nog minder goed plan.
Edit: nog iets waar ik mee heb leren leven, de coordinatie van een Huntingtonpatient... en nu ik toch met de rare vergelijkingen bezig ben, ik heb ook geen richtingsgevoel... daarom noemen m'n ouders me 'postduif uit Tsjernobyl'

Maar daar heb ik zelf weinig last van verder. Behalve dan dat ik m'n tandenborstel weleens per ongeluk in m'n neus steek als ie uit m'n mond schiet en dat ik dus dingen in m'n ogen steek. En gisteren een ei kapotbrak op de eierprikker, dat soort dingen.
pi_37935556
Vernauwing aan de longslagader.

Niks ernstigs in mijn situatie. Maar bij zware inspanning kán ik wel eens van de wereld afdraaien doordat er te weinig zuurstof in het bloed zit. Vervelend, maar het is een kwestie van oprapen en wat klappen in het gezicht, en ik ben er weer bij
  woensdag 17 mei 2006 @ 23:11:26 #219
134683 pussydeluxe
MsPascalita
pi_37935908
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 23:49 schreef Ewaldus het volgende:

[..]

Details?
Een tribal?
Erger. Zo'n oldskool orchidee .
pi_37936466
orchidee
doe es foto
Tap tap tap
pi_37939509
Allergie voor alles wat groeit, bloeit, kruipt, druipt etc. etc. Dus gewoon goed letten op wat ik eet,drink, draag en gebruik.
Platvoeten, maar ik loop gewoon uren met hakken van 10 cm
4
pi_37939706
Heb je even

Met auramigraine sinds mijn 16e, clusterhoofdpijn die dat overgenomen heeft sinds mijn eerste schreden in de overgang een jaartje geleden...

maar het ergst vind ik doordat ik het leukste beroep in de wereld heb uitgeoefend : Werken met dementerenden voor zo'n 20 jaar, mijn rug verkloot/giga versleten heb.
Daardoor (ander) zittend beroep, weinig conditie, gewichtstoename, en bovendien op je tellen passen
Ik kan tegenwoordig niet langer dan ong. een uur lopen en dan zegt mijn SI gewricht STOPPE MUTS
pi_37941003
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 01:16 schreef Brunette het volgende:
Platvoeten, maar ik loop gewoon uren met hakken van 10 cm
Ja, dat kon ik vroeger ook nog.
pi_37941376
slapeloze nachten. Heb ik al jaaaren last van (altijd al weinig geslapen) en gaat niet over. Maar das niks vergeleken bij de vreemde aandoeningen waar sommige mensen schijnbaar mee moeten leven, zoals een zandratpenis. Ben blij dat ik dat niet heb!
pi_37941389
Dat vroeg ik me ook al af, wat dat was. Google geeft niks...

Oh, wacht eens, ik las zan-drat, maar het is natuurlijk 'zand-rat'... Een besneden penis?
pi_37945162
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 08:18 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Ja, dat kon ik vroeger ook nog.
leuk is dat he, die rug- en voetpijn
4
pi_37945303
Ja, op een gegeven moment werd de pijn in m'n voeten al na een half uur zo hevig dat ik niet meer kon lopen, als ik weer hakken aan had gedaan tegen beter weten in. Dus tegenwoordig maar alleen nike air max classic he... k Heb de boel zo verziekt blijkbaar dat zelfs de meeste platte schoenen nu problemen opleveren. *snif*
pi_37945424
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 11:40 schreef Maeghan het volgende:
Ja, op een gegeven moment werd de pijn in m'n voeten al na een half uur zo hevig dat ik niet meer kon lopen, als ik weer hakken aan had gedaan tegen beter weten in. Dus tegenwoordig maar alleen nike air max classic he... k Heb de boel zo verziekt blijkbaar dat zelfs de meeste platte schoenen nu problemen opleveren. *snif*
Dat is minder
mijn probleem is ook dat ik vrij snel blaren krijg (aan mijn voetzolen), ook al passen de schoenen mij perfect (dus ook gewoon bij platte schoenen)
4
pi_37945630
Het went. Vroeger was ik dol op hoge hakken. Hoe hoger hoe beter. Hoogste paar was 13 centimeter. In het begin vond ik platte schoenen maar stom, maar nu denk ik er niet eens meer bij na dat ik geen hakken aan kan. Ik loop die afdeling straal voorbij zonder dat ik de pest in heb. Dat was een paar jaar geleden wel anders. =)
pi_37946690
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 11:43 schreef Brunette het volgende:

[..]

Dat is minder
mijn probleem is ook dat ik vrij snel blaren krijg (aan mijn voetzolen), ook al passen de schoenen mij perfect (dus ook gewoon bij platte schoenen)
Ik heb anderhalf jaar laarzen met hoge blokhakken gedragen, en daarmee heb ik de voetzool van m'n linkervoet verpest. Het is alsof het bot er helemaal doorheen is gezakt en als ik nu hakschoenen draag verga ik na een paar minuten al van de pijn.
Tap tap tap
pi_37946925
Ja, dat heb ik ook dus ja, dat het bot door m'n voet naar buiten lijkt te steken. Lekker he? =) Alleen als ik me dus gedraag dan trekt het wel weer bij gelukkig.
pi_37946992
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 12:19 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb anderhalf jaar laarzen met hoge blokhakken gedragen, en daarmee heb ik de voetzool van m'n linkervoet verpest. Het is alsof het bot er helemaal doorheen is gezakt en als ik nu hakschoenen draag verga ik na een paar minuten al van de pijn.
OMG
4
pi_37947185
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 12:28 schreef Brunette het volgende:

[..]

OMG
Het valt op zich wel mee hoor, er zit een fijn laagje beschermend eelt wat gaat prikken bij het lopen op hakken, en het gewricht van de middelste teen is doorgezakt Geen hakken meer dus
Tap tap tap
pi_37947390
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 12:34 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Geen hakken meer dus
Ik leef met je mee
4
  donderdag 18 mei 2006 @ 12:47:25 #235
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_37947605
Darmpjes die bij tijd en wijle niet goed functioneren, zodat ik me goed beroerd voel. Dit wordt nog erger als ik last heb van spanningen. 't Zal nooit overgaan. Het is gewoon de persoon die ik ben.
(Un)masking for the greater good.
pi_37953700
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 12:34 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Het valt op zich wel mee hoor, er zit een fijn laagje beschermend eelt wat gaat prikken bij het lopen op hakken, en het gewricht van de middelste teen is doorgezakt Geen hakken meer dus
Ga eens naar een podoloog! Ik had dat ook, zo'n doorgezakte voet met stekende pijn in de bal van mijn voet uitstralend naar de tenen. Na jarenlang hakken dragen. De podoloog bekijkt en meet je voeten en maakt zooltjes op maat (van leer of kunsstof). De zooltjes veranderen de drukplekken in je voetzolen zodat de druk van de pijnlijke plek afgaat. Wordt gewoon vergoed door de verzekering. Bij mij helpt het prima en mijn dcohter heeft ze ook al... Niet vanwege hakken maar 'gewoon' vanwege pijnlijke voeten dus.
  donderdag 18 mei 2006 @ 15:49:11 #237
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_37953893
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 11:49 schreef Maeghan het volgende:
Het went. Vroeger was ik dol op hoge hakken. Hoe hoger hoe beter. Hoogste paar was 13 centimeter. In het begin vond ik platte schoenen maar stom, maar nu denk ik er niet eens meer bij na dat ik geen hakken aan kan. Ik loop die afdeling straal voorbij zonder dat ik de pest in heb. Dat was een paar jaar geleden wel anders. =)
Ik snap die mensen met hoge hakken ook niet. Dat kan gewoon niet fijn lopen, je verneukt er je hele houding mee. Net als van die puntschoentjes.
pi_37954359
Met 9 tenen! Sinds feb 2002 heb ik er nu eentje minder

Toen ik 4 jaar was is mijn teentje gebroken en sinsdien gestopt met groeien. Het was dus altijd al een raar teentje en lag een beetje bovenop de andere tenen. Toen ik echter in 2001 mijn voet (en in het specefiek die teen) heel hard gestoten heb met volleyballen heb ik (bleek later)posttraumatische dystrofie (PD) gekregen in deze teen.

Onwetend maar met veel pijn bleef ik gewoon doorlopen, ik dacht dat het door de kneuzing kwam. Na een paar maanden toch maar eens naar de huisarts, deze verwees mij door naar arts in het ziekenhuis. Deze dacht aan een schimmel, maar ik was er zelf van overtuigd dat dit het niet was! Uiteindelijk heeft deze arts heeft mij doorverwezen naar de Sint Maartenkliniek in Nijmegen (ik woon zelf in Winschoten/Groningen). Omdat hij het zelf niet meer wist.

Deze arts in Nijmegen stelde eindelijk de juiste conclusie, PD. De enige oplossing was het amputeren van de teen, en dan nog kon hij mij niet garanderen dat de pijn over zou gaan. Ook had ik kans dat het in een ander lichaamsdeel (een teen maar ook bijv een vinger) terug zou komen. Ik vond dat ik dit risico maar moest nemen, want onderhand was de pijn ernstig toegenomen. Ik kon niet meer wandelen met mijn honden en niet eens meer door de winkelstraat hier lopen. Ook was ik slechts 15 jaar oud.

En nu heb ik dus 1 teentje minder.. voor mijzelf een bevrijding van de pijn! Eerst schaamde ik me er erg voor en ik dacht dat iedereen het zag. Nu loop ik gewoon weer met open schoenen en als het opvalt vertel ik gewoon wat er aan de hand is. Het hoort bij mij! Ook moet ik zeggen dat de arts in Nijmegen het werkelijk prachtig geopereerd & gehecht heeft, je ziet bijna geen litteken.

Ik moet nu wel jaarlijks naar de podoloog om daar nieuwe zooltjes te laten aanmeten en ook verplicht hier op te lopen (anders gaan mijn andere tenen scheef staan). Maar dit is totaal geen probleem! Je kunt ze gewoon in de meeste schoenen leggen
pi_37954960
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 08:54 schreef Isegrim het volgende:
Dat vroeg ik me ook al af, wat dat was. Google geeft niks...

Oh, wacht eens, ik las zan-drat, maar het is natuurlijk 'zand-rat'... Een besneden penis?
Geen idee. Ik las het hier op dit topic. Ik denk van iemand met een klein exemplaar en een hoge dosis zefspot.
pi_37964912
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:49 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Ik snap die mensen met hoge hakken ook niet. Dat kan gewoon niet fijn lopen, je verneukt er je hele houding mee. Net als van die puntschoentjes.
Ik deed er destijds alles op en vond ze prima lopen. De ene hak is de andere niet. Hakken met rubber zolen/hakken lopen vrij goed en geven ook niet zo veel klappen op rug en knieën. Ik ging er de hond op uit laten, kon zelfs op die van 13 cm hoog gewoon rennen. Het is maar wat je gewend bent.

Destijds dacht ik meer 'nu kan ik het nog, dus kan ik het er maar beter van nemen'. En op zich kan ik niet zeggen dat ik dat heel slecht gezien heb. Grote kans dat m'n voeten toch wel doorgezakt zouden zijn ivm m'n hypermobiliteit. Als ik om mijn voeten te sparen nooit hakken gedragen had, dan had ik nu dus ook op platte schoenen gelopen. Wat dat betreft is er geen verschil.
pi_37964998
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:49 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Je went daaraan hoor. Ik kan zonder problemen een hele dag door een stad sjouwen op 10 cm hoge hakken, zonder noemenswaardig last van mijn voeten te krijgen. Ik voel me gewoon mooi op zulke schoenen, het is mooi vrouwelijk.
  donderdag 18 mei 2006 @ 21:22:24 #242
140141 ivosnivo
pi_37965192
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 21:18 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Je went daaraan hoor. Ik kan zonder problemen een hele dag door een stad sjouwen op 10 cm hoge hakken, zonder noemenswaardig last van mijn voeten te krijgen. Ik voel me gewoon mooi op zulke schoenen, het is mooi vrouwelijk.
Daar kan ik inkomen, of als je klein bent dan lijk je wat groten. Maar het is vast wel wetenschappelijk bewezen dat je er allerlei klachten van kunt krijgen.
pi_37965470
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 21:22 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Daar kan ik inkomen, of als je klein bent dan lijk je wat groten. Maar het is vast wel wetenschappelijk bewezen dat je er allerlei klachten van kunt krijgen.
Als je er altijd op loopt, dan kan dat vast problemen geven (je zet bijvoorbeeld je knieën vaak 'op slot' als je op hakken staat en dat is niet zo goed). Mijn zusje had op een gegeven moment verkorte pezen waardoor ze alleen nog maar op hakken kón lopen.
  donderdag 18 mei 2006 @ 21:31:16 #244
140141 ivosnivo
pi_37965638
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 21:28 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Als je er altijd op loopt, dan kan dat vast problemen geven (je zet bijvoorbeeld je knieën vaak 'op slot' als je op hakken staat en dat is niet zo goed). Mijn zusje had op een gegeven moment verkorte pezen waardoor ze alleen nog maar op hakken kón lopen.
Ik (ben heel apart) maar ik vind het vaak mooier als vrouwen geen hakken aan hebben. Omdat het me zo ongezond lijkt, en het lijkt me voor de vrouw zelf ook niet tof lopen.
pi_37965780
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 21:31 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Ik (ben heel apart) maar ik vind het vaak mooier als vrouwen geen hakken aan hebben. Omdat het me zo ongezond lijkt, en het lijkt me voor de vrouw zelf ook niet tof lopen.
Smaken verschillen. Ik vind het mooi omdat het je benen een stuk langer en dunner doet lijken.Ik heb korte pootjes die aan de stevige kant zijn en met hakken is het gewoon een heel ander gezicht.
pi_37965793
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 21:31 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

True.
pi_37965795
Ow, wel een beetje offtopic allemaal. Sowwy!
  donderdag 18 mei 2006 @ 21:37:27 #248
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_37965966
Kaduke tussenwervelschijf. Het niet meer mogen tennissen is vervelend, maar daar valt wel mee te leven. Ik was vooral blij dat men eindelijk had ontdekt waarom ik al 2 jaar last van m'n rug had.
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
  donderdag 18 mei 2006 @ 22:59:59 #249
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_37970799
Mn lengte.. niet ongelofelijk lang maar toch vervelend soms (zit altijd klote in bus/VLIEGTUIG/auto enz enz)
Mn ogen zijn niet helemaal 100 meer (allebei -3 oid)
Verder nog weinig noemenswaardige dingen.. voor zover ik weet *afklopt*
  vrijdag 19 mei 2006 @ 00:37:08 #250
62419 CherryLips
chocoholic
pi_37974693
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:44 schreef hannelore het volgende:

[..]

Ga eens naar een podoloog! Ik had dat ook, zo'n doorgezakte voet met stekende pijn in de bal van mijn voet uitstralend naar de tenen. Na jarenlang hakken dragen. De podoloog bekijkt en meet je voeten en maakt zooltjes op maat (van leer of kunsstof). De zooltjes veranderen de drukplekken in je voetzolen zodat de druk van de pijnlijke plek afgaat. Wordt gewoon vergoed door de verzekering. Bij mij helpt het prima en mijn dcohter heeft ze ook al... Niet vanwege hakken maar 'gewoon' vanwege pijnlijke voeten dus.
Hey goed plan bedankt voor 't advies
Ik heb platvoeten en droeg al van die speciale voorgevormde dingen, maar die zijn niet zacht genoeg ofzo. Ik heb nu van leer in m'n lage laarzen zitten en dat gaat een stuk beter, maar op maat gemaakt is natuurlijk altijd beter.
Ik draag 's zomers van die Teva-slippers, die zitten heerlijk Daar kan ik echt stad en land mee afspeuren, maar die hakken... misschien alleen bij speciale gelegenheden waar ik bij kan zitten ofzo.
Tap tap tap
  vrijdag 19 mei 2006 @ 00:38:33 #251
62419 CherryLips
chocoholic
pi_37974732
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 21:34 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Smaken verschillen. Ik vind het mooi omdat het je benen een stuk langer en dunner doet lijken.Ik heb korte pootjes die aan de stevige kant zijn en met hakken is het gewoon een heel ander gezicht.
Ik heb van mezelf al vrij lange benen, maar ik vond het idd ook gewoon mooier staan. Ik heb nu laarzen zonder hak, en dat staat toch iets minder mooi, maar ze lopen een stuk beter
Tap tap tap
  vrijdag 19 mei 2006 @ 15:21:58 #252
103822 zwareshag
geelgeblakerde velden
pi_37990666
Ik heb leren leven met verschillende psychiatrische aandoeningen zoals chronische randpsychoses en depressies, m'n tabakverslaving, m'n slechte ogen (beide rond de -6) en het feit dat ik geen volle baard kan groeien (dat vind ik nog het ergste denk ik).
pi_37990732
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 15:21 schreef zwareshag het volgende:
(dat vind ik nog het ergste denk ik).
Erger dan die psychiatrische aandoeningen?
  vrijdag 19 mei 2006 @ 15:27:04 #254
103822 zwareshag
geelgeblakerde velden
pi_37990838
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 15:24 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Erger dan die psychiatrische aandoeningen?
Soms wel ja Ik zou echt dolgraag een Hells Angels baard willen hebben voor een tijdje .
  vrijdag 19 mei 2006 @ 17:47:28 #255
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_37995124
Mijn sproetjes
jarenlang een schurftehekel aan gehad. Sinds ik zonnebank, krijg ik ze frequenter en heb ik echt een knop om moeten zetten. Nu heb ik ze geaccepteerd.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_37995161
Slechte ogen
This is what you are, this is what you get...
pi_37995178
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 17:47 schreef SEMTEX het volgende:
Mijn sproetjes
jarenlang een schurftehekel aan gehad. Sinds ik zonnebank, krijg ik ze frequenter en heb ik echt een knop om moeten zetten. Nu heb ik ze geaccepteerd.
Sproetjes zijn lievv mits er een leuke koppie achter zit.
This is what you are, this is what you get...
pi_38087783
Ik draag inderdaad alleen hoge hakken als ik met de auto ben... of als ik zeker weet dat ik kan gaan zitten. Maar verder helpen die zooltjes echt prima!
pi_38087802
Oeps, ik zat een pagina te vroeg... was reactie op het pijnlijke voetenverhaal!
  maandag 22 mei 2006 @ 18:15:43 #260
107001 VrijeVal
Hou je vast!
pi_38092682
grote voeten! maat 45
Alles wat ik post is toch wel leuk
  maandag 22 mei 2006 @ 18:46:05 #261
145703 Banzaii
Leuk ook !
pi_38093745
Ik zeg altijd, "Ik heb nou eenmaal zo'n kop" Ben ik ook meteen van 't gezeur af...
Banzai
Ben er zo blij mee echt waar, eerlijk, ben er zo blij mee ....(BertVisscher)
  maandag 22 mei 2006 @ 18:48:58 #262
120392 Coldplaya
Speed of sound
pi_38093865
-6 waardoor ik geen piloot kon worden

Verder heb ik geen kleine neus, maar dat is nog best mooi bij een man
Fear and Loathing in Clarksville.
  maandag 22 mei 2006 @ 18:58:05 #263
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_38094233
quote:
Op maandag 22 mei 2006 18:48 schreef Coldplaya het volgende:
-6 waardoor ik geen piloot kon worden
Minder... Ik had geen vliegbrevet
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_38095433
BPPD (voor de google-luie mensen onder ons: goedaardige paroxismale positieafhankelijke duizeligheid).
Waarschijnlijk een luie maag, dus brandend maagzuur, dus elke nacht wakker liggen.
-7 links en -6 rechts..
Gewrichten die niets kunnen hebben.
Chronische rugpijn.
Spataderen (en ik ben 21 en heb geen kids geworpen).

Niet veel ernstigs vind ik zelf. Life's good
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  maandag 22 mei 2006 @ 20:44:18 #265
60456 Gesloten
Niet open
pi_38098091
Overbeet
pi_38098226
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 15:00 schreef Rewimo het volgende:
Vitiligo, een niet-bewegende grote teen en nog wat andere dingetjes maar ach... er zijn altijd ergere dingen.
Vitiligo is onder controle te krijgen, door gebruik van de juiste medicijnen met lichttherapie, nu krijg je het laatste vast en zeker al, maar het eerste betwijfel ik tenzij je naar het Erasmus gaat (of de kliniek waar het Erasmus het vandaan heeft )
pi_38098356
quote:
Op maandag 22 mei 2006 20:47 schreef optifree het volgende:

[..]

Vitiligo is onder controle te krijgen, door gebruik van de juiste medicijnen met lichttherapie, nu krijg je het laatste vast en zeker al, maar het eerste betwijfel ik tenzij je naar het Erasmus gaat (of de kliniek waar het Erasmus het vandaan heeft )
Ik loop al 25 jaar bij een dermatoloog, maar nog nooit medicijnen gehad voor vitiligo. Licht therapie wel, maar toen wisten ze nog niet dat de uv-a en uv-b slecht waren met als gevolg dat ik verhoogde kans op huidkanker heb.
pi_38099306
quote:
Op maandag 22 mei 2006 20:51 schreef Anitra het volgende:

[..]

Ik loop al 25 jaar bij een dermatoloog, maar nog nooit medicijnen gehad voor vitiligo. Licht therapie wel, maar toen wisten ze nog niet dat de uv-a en uv-b slecht waren met als gevolg dat ik verhoogde kans op huidkanker heb.
Er zijn zat medicijnen , en uv-a en uv-b in gedosseerde hoeveelheid doet weinig kwaad, meer niet dan wel. Daarbij zou je ook nog een pigmentcel transplantatie kunnen doen. Het klinkt eng, maar het is een poliklinisch operatie en de mensen doen hem zonder problemen (als ze eenmaal weten wat er gaat gebeuren).
Even laten doorverwijzen naar het Erasmus of de originele klieniek die er mee begon

Ontopic:
Ik heb gelukkig alleen maar last van exceem als ik me erger en voor de rest geen echte problemen waar ik mee moet leven....ohjah ik kan moeilijk klanken onderscheiden, maar dat went snel!
pi_38099737
20 jaar geleden was gedoseerde lichttherapie een uur in en lichtkabine staan
Medicijnen en operaties voor vitiligo? nee dank je ik smeer me liever goed in dat ik niet verbrand dan al die dingen, heb al medicijnen en troep genoeg voor andere dingen, vitilgo is allen lastig als het voorjaar/zomer is, maar verder ook niet. Mensen die het eng vinden lopen er maar lekker om heen
  maandag 22 mei 2006 @ 21:25:13 #270
19974 Schuldige_Omstander
Ga maar veilig op pad, mensen
pi_38099960
met de hypochonders om me heen
[quote]Op maandag 8 mei 2006 @ 23:39 schreef Tommeke het volgende:
Jong! wtf! Rot op stomme wietrokende boomknuffelaar die van rockmuziek houdt... Wat weet jij nou weer van voetbal
[/quote]
pi_38100523
quote:
Op maandag 22 mei 2006 21:21 schreef Anitra het volgende:
20 jaar geleden was gedoseerde lichttherapie een uur in en lichtkabine staan
Medicijnen en operaties voor vitiligo? nee dank je ik smeer me liever goed in dat ik niet verbrand dan al die dingen, heb al medicijnen en troep genoeg voor andere dingen, vitilgo is allen lastig als het voorjaar/zomer is, maar verder ook niet. Mensen die het eng vinden lopen er maar lekker om heen
Dat uur is het nu absoluut niet meer . De medicijnen zijn niks meer dan stoffen die helpen om het pigment weer aan te maken, de operatie (als die uitgevoerd worden, dat word uiteraard per persoon bekeken) stelt geen kloot voor, er worden wat blaasjes gemaakt om vervolgens die op een ander deel van je lichaam (daar waar je Vitiligo hebt) vast te maken, geheel opervlakkig dus

Maar als je er geen problemen mee hebt zou ik het zeker gewoon zo laten . Ik heb er zeker respect voor dat je het laat zitten, ikzelf zou me er kapot voor schamen...wetend hoe mensen naar huidafwijkingen kunnen kijken
  woensdag 24 mei 2006 @ 14:31:25 #272
149514 PoloPower
The Power Of Polo
pi_38162349
uhm mijn schouder kraakt als ik mijn arm beweeg

dokter: "moet slijten" resultaat: blijft kraken. Fuck de dokter
pi_38234929
Slechte ogen
+9
Scheel
Geen diepte zien
Weinig mogelijkheden qua sport
etc.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 16:14:07 #274
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_38235131
Met mijn rugklachten. En met de eigenaardigheden van mijn vriendin
pi_38235509
Dat ik de grootste doemdenker van deze hele aardkloot ben denk ik..
Hoi
  vrijdag 26 mei 2006 @ 16:57:23 #276
62338 Maxster4th
...Are You Kiddin' Me...
pi_38236603
de kans dat ik psoriasis krijg (klopt nu af), mijn vader heeft het namelijk goed te pakken!
Acne (medicijnen weten het goed te onderdrukken:D)
mager zijn
Soms zegt stilte meer dan 1000 woorden kunnen
pi_38236767
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 16:25 schreef Framed het volgende:
Dat ik de grootste doemdenker van deze hele aardkloot ben denk ik..
Daar kies je voor. Dus als je dat niet wilt, kies je ervoor om het te veranderen. Klinkt heel makkelijk, is het ook. Alleen je moet dat even door gaan hebben.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_38270178
dat ik zo klein ben ( 1.58 m)
  zondag 28 mei 2006 @ 11:57:43 #279
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_38295701
Mijn lengte (1.62m)
Mijn koortsuitslag (Blijft steeds terug komen)
Mijn hartkwaal (Ben ik ook aan geopereerd, levenslang onder controle bij cardioloog)
Positive thinking, my way of thinking!
pi_38325741
dat ik geen rijbewijs heb.....
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 29 mei 2006 @ 11:04:39 #281
13151 crew  Rewimo
pi_38327131
quote:
Op maandag 22 mei 2006 21:35 schreef optifree het volgende:
Dat uur is het nu absoluut niet meer . De medicijnen zijn niks meer dan stoffen die helpen om het pigment weer aan te maken, de operatie (als die uitgevoerd worden, dat word uiteraard per persoon bekeken) stelt geen kloot voor, er worden wat blaasjes gemaakt om vervolgens die op een ander deel van je lichaam (daar waar je Vitiligo hebt) vast te maken, geheel opervlakkig dus

Maar als je er geen problemen mee hebt zou ik het zeker gewoon zo laten . Ik heb er zeker respect voor dat je het laat zitten, ikzelf zou me er kapot voor schamen...wetend hoe mensen naar huidafwijkingen kunnen kijken
Probleem is dat ze je pas kunnen helpen als de vitiligo stabiel is (ik ben in het AMC geweest, die hebben een vitiligokliniek). En dat is het dus niet
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_38329596
Wanneer is vitiligo stabiel dan? Als je geen nieuwe plekken meer krijgt?
  maandag 29 mei 2006 @ 12:20:37 #283
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_38329640
Interessant topic

Waar ik mee moet leven:

- mijn slechthorendheid
- mijn worstelingen met God
- mijn herinneringen
Niet meer actief op Fok!
  maandag 29 mei 2006 @ 16:01:40 #284
121248 hydrah
Religion as an Alibi
pi_38335399
Lichamelijk.

• Suikerziekte
  • Gluten allergie
  • Allergisch voor suiker
  • Allergisch voor rode kleurstoffen
  • lichte vorm van ADHD
  • lichte vorm van astma
  • Zware hooikoorts
  • Uitermate zware nikkel allergie
  • Overgewicht

Geestelijk
  • Materialisme
  • minderwaardigheids complex
  • geen nee durfen zeggen
  • hectisch
  • pi_38426018
    Ik moet ermee leren leven dat ik niet meer zo jong ben en niet meer de mogelijkheden heb die ik had toen ik 20 was. Toen deed ik er niets mee en nu is het te laat.
    pi_38426477
    quote:
    Op maandag 29 mei 2006 12:18 schreef Anitra het volgende:
    Ik krijg al tien, vijftien jaar geen nieuwe plekken meer.
    pi_38426482
    quote:
    Op donderdag 1 juni 2006 08:56 schreef woniya het volgende:
    Ik moet ermee leren leven dat ik niet meer zo jong ben en niet meer de mogelijkheden heb die ik had toen ik 20 was. Toen deed ik er niets mee en nu is het te laat.
    Waarom zou het nu te laat zijn?
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 1 juni 2006 @ 10:29:53 #288
    13151 crew  Rewimo
    pi_38428540
    quote:
    Op maandag 29 mei 2006 12:18 schreef Anitra het volgende:
    Ja. Da's bij mij nog steeds niet het geval.
    pi_38437774
    quote:
    Op donderdag 1 juni 2006 09:19 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Waarom zou het nu te laat zijn?
    Sommige dingen moet je nu eenmaal doen als je jong bent en nog geen verplichtingen hebt omdat je kinderen hebt bijvoorbeeld. Ik heb het over dingen zoals een jaar gaan rondtrekken in een over ander land met een rugzak en af en toe ergens wat werken om weer wat geld te hebben. In een warm land in een kroeg gaan werken of strandstoelen uitzetten in Ibiza. Niet dat ik ontevreden ben hoor, want ik ben blij met mijn kinderen, maar ik vertel hen wel dat ze eerst veel moeten gaan beleven voor ze zich gaan vastleggen met vriendje of vriendin en kindjes.
      donderdag 1 juni 2006 @ 17:10:39 #290
    22754 Steve-O
    Sarcasm-O
    pi_38442852
    Constant ingroeiende teennagels
    Handen-was-tik over gehouden na een wrattenplaag op al mijn voeten/handen
    I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
    pi_38443041
    quote:
    Op donderdag 1 juni 2006 17:10 schreef Steve-O het volgende:
    Constant ingroeiende teennagels
    Handen-was-tik over gehouden na een wrattenplaag op al mijn voeten/handen
    Wow, AL je voeten en handen?

pi_38443157
    quote:
    Op maandag 29 mei 2006 16:01 schreef hydrah het volgende:
  • Uitermate zware nikkel allergie
  • Sorry, het ligt volledig aan mij dat ik hier in eerste instantie: "uitermate zware snikkel-allergie" las.

Ontopic: Ik heb bijna nergens last van, behalve dan van -3,5 aan beide ogen en een allergie voor huisstofmijt. En ik ben lelijk.
      donderdag 1 juni 2006 @ 17:19:29 #293
    22754 Steve-O
    Sarcasm-O
    pi_38443158
    quote:
    Op donderdag 1 juni 2006 17:16 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Wow, AL je voeten en handen?

alle 6 ja

Opgeteld zaten er denk een stuk of 150 wratten onder mijn voeten/handen

2 jaar gehad werd er helemaal gestoord van
    I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
      donderdag 1 juni 2006 @ 18:16:11 #294
    85967 Miss_kausalaya
    cogito ergo sum
    pi_38445093
    epilepsie en dat lukt prima hoorr
    ***geloof in je dromen,en onthoud : ze kunnen alles van je afpakken behalve wat je gelooft***
    pi_38455551
    quote:
    Op donderdag 1 juni 2006 17:19 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Sorry, het ligt volledig aan mij dat ik hier in eerste instantie: "uitermate zware snikkel-allergie" las.

Ontopic: Ik heb bijna nergens last van, behalve dan van -3,5 aan beide ogen en een allergie voor huisstofmijt. En ik ben lelijk.
    Met dat laatste moeten waarschijnlijk voornamelijk anderen mee leren leven

Tap tap tap
    pi_39122361
    ik heb niks
    homo.....
    Ik was eerst kaneelstok
      donderdag 22 juni 2006 @ 20:57:50 #297
    117804 Miriampje
    Little gurlie
    pi_39125290
    Eens even denken...

• Eczeem door parfum allergie. Kan zelf geen parfum op, en na feestjes zit ik weer helemaal onder door parfum van anderen.
  • Witte vlekken (die langzaam weggaan) door de zalf tegen eczeem.
  • Verhoogde kans op vroege vorm van Alzheimer.
  • Geen moeder hebben.
  • Ik moet 's ochtends in allerlei vreemde posities werken zodat mijn gewrichten knakken, anders heb ik de hele dag last van mijn rug etc.
  • Laag libido.
  • Hersenen die niet kunnen stil staan. Ben voortdurend aan het denken over onbelangrijke dingen.
  • Niet kunnen klaarkomen.
  • Niet kunnen spellen... en de wereld die dat niet begrijpt.

En meer weet ik op dit moment niet...
    Maar dit is trouwens wel een goed topic
  • pi_39125685
    quote:
    Op donderdag 22 juni 2006 20:57 schreef Miriampje het volgende:

• Hersenen die niet kunnen stil staan. Ben voortdurend aan het denken over onbelangrijke dingen.
  • Volgens mij heeft bijna iedereen dat wel, ik ben ook bijna altijd aan het denken (uitzonderingen als ik sport bijv.)
    quote:
  • Niet kunnen klaarkomen.
  • Net als 25% van de rest van het vrouwelijk volk
    quote:
  • Niet kunnen spellen... en de wereld die dat niet begrijpt.
  • Dyslectisch?
    quote:

Maar dit is trouwens wel een goed topic
    waarom .

donderdag 22 juni 2006 @ 21:20:45 #299
    117804 Miriampje
    Little gurlie
    pi_39126381
    quote:
    Op donderdag 22 juni 2006 21:05 schreef Beroepsgokker het volgende:
    Volgens mij heeft bijna iedereen dat wel, ik ben ook bijna altijd aan het denken (uitzonderingen als ik sport bijv.)
    Maar ik denk over dingen waar anderen niet over denken. En dan wil ik er met anderen over praten... maar die weten er dan niets van. Of die willen er niets van weten. Over wereld problemen, politiek, geschiedenis.. bla bla bla
    quote:
    Net als 25% van de rest van het vrouwelijk volk
    Ik weet het.. maar ik vind het toch erg vervelend!! Ik heb het idee dat ik toch iets fijns mis...
    quote:
    Dyslectisch?
    Niet officieel getest. En daarom begrijpt ook niemand het!! En als ik het zou testen zou het een heel erg lichte vorm zijn.
    quote:
    waarom .
    En ik vind dit een goed topic omdat mensen zo kunnen inzien dat ze niet de enige zijn met dingen waar ze mee moeten leven. Dat is goed

Zo genoeg antwoorden
    pi_39127674
    quote:
    Op donderdag 22 juni 2006 21:20 schreef Miriampje het volgende:

Ik weet het.. maar ik vind het toch erg vervelend!! Ik heb het idee dat ik toch iets fijns mis...
    Als ik mn vriendin soms in "trance" tekeer zie gaan (op het toppunt is ze net een soort vibrator van zichzelf! ) kan ik alleen maar zeggen dat je iets mist ja .

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')