Ik heb van mezelf al vrij lange benen, maar ik vond het idd ook gewoon mooier staan. Ik heb nu laarzen zonder hak, en dat staat toch iets minder mooi, maar ze lopen een stuk beterquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Smaken verschillen.Ik vind het mooi omdat het je benen een stuk langer en dunner doet lijken.Ik heb korte pootjes die aan de stevige kant zijn en met hakken is het gewoon een heel ander gezicht.
Erger dan die psychiatrische aandoeningen?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:21 schreef zwareshag het volgende:
(dat vind ik nog het ergste denk ik).
Soms wel jaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Erger dan die psychiatrische aandoeningen?
Sproetjes zijn lievvquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:47 schreef SEMTEX het volgende:
Mijn sproetjes
jarenlang een schurftehekel aan gehad. Sinds ik zonnebank, krijg ik ze frequenter en heb ik echt een knop om moeten zetten. Nu heb ik ze geaccepteerd.
Vitiligo is onder controle te krijgen, door gebruik van de juiste medicijnen met lichttherapie, nu krijg je het laatste vast en zeker al, maar het eerste betwijfel ik tenzij je naar het Erasmus gaat (of de kliniek waar het Erasmus het vandaan heeftquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:00 schreef Rewimo het volgende:
Vitiligo, een niet-bewegende grote teen en nog wat andere dingetjes maar ach... er zijn altijd ergere dingen.
Ik loop al 25 jaar bij een dermatoloog, maar nog nooit medicijnen gehad voor vitiligo. Licht therapie wel, maar toen wisten ze nog niet dat de uv-a en uv-b slecht waren met als gevolg dat ik verhoogde kans op huidkanker heb.quote:Op maandag 22 mei 2006 20:47 schreef optifree het volgende:
[..]
Vitiligo is onder controle te krijgen, door gebruik van de juiste medicijnen met lichttherapie, nu krijg je het laatste vast en zeker al, maar het eerste betwijfel ik tenzij je naar het Erasmus gaat (of de kliniek waar het Erasmus het vandaan heeft)
![]()
Er zijn zat medicijnenquote:Op maandag 22 mei 2006 20:51 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik loop al 25 jaar bij een dermatoloog, maar nog nooit medicijnen gehad voor vitiligo. Licht therapie wel, maar toen wisten ze nog niet dat de uv-a en uv-b slecht waren met als gevolg dat ik verhoogde kans op huidkanker heb.
Dat uur is het nu absoluut niet meerquote:Op maandag 22 mei 2006 21:21 schreef Anitra het volgende:
20 jaar geleden was gedoseerde lichttherapie een uur in en lichtkabine staan
Medicijnen en operaties voor vitiligo? nee dank je ik smeer me liever goed in dat ik niet verbrand dan al die dingen, heb al medicijnen en troep genoeg voor andere dingen, vitilgo is allen lastig als het voorjaar/zomer is, maar verder ook niet. Mensen die het eng vinden lopen er maar lekker om heen
Daar kies je voor. Dus als je dat niet wilt, kies je ervoor om het te veranderen. Klinkt heel makkelijk, is het ook. Alleen je moet dat even door gaan hebben.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:25 schreef Framed het volgende:
Dat ik de grootste doemdenker van deze hele aardkloot ben denk ik..![]()
Probleem is dat ze je pas kunnen helpen als de vitiligo stabiel is (ik ben in het AMC geweest, die hebben een vitiligokliniek). En dat is het dus nietquote:Op maandag 22 mei 2006 21:35 schreef optifree het volgende:
Dat uur is het nu absoluut niet meer. De medicijnen zijn niks meer dan stoffen die helpen om het pigment weer aan te maken, de operatie (als die uitgevoerd worden, dat word uiteraard per persoon bekeken) stelt geen kloot voor, er worden wat blaasjes gemaakt om vervolgens die op een ander deel van je lichaam (daar waar je Vitiligo hebt) vast te maken, geheel opervlakkig dus
![]()
Maar als je er geen problemen mee hebt zou ik het zeker gewoon zo laten. Ik heb er zeker respect voor dat je het laat zitten, ikzelf zou me er kapot voor schamen...wetend hoe mensen naar huidafwijkingen kunnen kijken
![]()
quote:Op maandag 29 mei 2006 12:18 schreef Anitra het volgende:
Wanneer is vitiligo stabiel dan? Als je geen nieuwe plekken meer krijgt?
Waarom zou het nu te laat zijn?quote:Op donderdag 1 juni 2006 08:56 schreef woniya het volgende:
Ik moet ermee leren leven dat ik niet meer zo jong ben en niet meer de mogelijkheden heb die ik had toen ik 20 was. Toen deed ik er niets mee en nu is het te laat.
Ja. Da's bij mij nog steeds niet het geval.quote:Op maandag 29 mei 2006 12:18 schreef Anitra het volgende:
Wanneer is vitiligo stabiel dan? Als je geen nieuwe plekken meer krijgt?
Sommige dingen moet je nu eenmaal doen als je jong bent en nog geen verplichtingen hebt omdat je kinderen hebt bijvoorbeeld. Ik heb het over dingen zoals een jaar gaan rondtrekken in een over ander land met een rugzak en af en toe ergens wat werken om weer wat geld te hebben. In een warm land in een kroeg gaan werken of strandstoelen uitzetten in Ibiza. Niet dat ik ontevreden ben hoor, want ik ben blij met mijn kinderen, maar ik vertel hen wel dat ze eerst veel moeten gaan beleven voor ze zich gaan vastleggen met vriendje of vriendin en kindjes.quote:
Wow, AL je voeten en handen?quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:10 schreef Steve-O het volgende:
Constant ingroeiende teennagels
Handen-was-tik over gehouden na een wrattenplaag op al mijn voeten/handen
Sorry, het ligt volledig aan mij dat ik hier in eerste instantie: "uitermate zware snikkel-allergie" las.quote:
alle 6 jaquote:
Met dat laatste moeten waarschijnlijk voornamelijk anderen mee leren levenquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:19 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Sorry, het ligt volledig aan mij dat ik hier in eerste instantie: "uitermate zware snikkel-allergie" las.
Ontopic: Ik heb bijna nergens last van, behalve dan van -3,5 aan beide ogen en een allergie voor huisstofmijt. En ik ben lelijk.
Volgens mij heeft bijna iedereen dat wel, ik ben ook bijna altijd aan het denkenquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:57 schreef Miriampje het volgende:Hersenen die niet kunnen stil staan. Ben voortdurend aan het denken over onbelangrijke dingen.
Net als 25% van de rest van het vrouwelijk volkquote:Niet kunnen klaarkomen.
Dyslectisch?quote:Niet kunnen spellen... en de wereld die dat niet begrijpt.
waaromquote:
Maar dit is trouwens wel een goed topic![]()
Maar ik denk over dingen waar anderen niet over denken. En dan wil ik er met anderen over praten... maar die weten er dan niets van. Of die willen er niets van weten. Over wereld problemen, politiek, geschiedenis.. bla bla blaquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:05 schreef Beroepsgokker het volgende:
Volgens mij heeft bijna iedereen dat wel, ik ben ook bijna altijd aan het denken(uitzonderingen als ik sport bijv.)
Ik weet het.. maar ik vind het toch erg vervelend!! Ik heb het idee dat ik toch iets fijns mis...quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:05 schreef Beroepsgokker het volgende:
Net als 25% van de rest van het vrouwelijk volk
Niet officieel getest. En daarom begrijpt ook niemand het!! En als ik het zou testen zou het een heel erg lichte vorm zijn.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:05 schreef Beroepsgokker het volgende:
Dyslectisch?
En ik vind dit een goed topic omdat mensen zo kunnen inzien dat ze niet de enige zijn met dingen waar ze mee moeten leven. Dat is goedquote:
Als ik mn vriendin soms in "trance" tekeer zie gaan (op het toppunt is ze net een soort vibrator van zichzelf!quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:20 schreef Miriampje het volgende:
Ik weet het.. maar ik vind het toch erg vervelend!! Ik heb het idee dat ik toch iets fijns mis...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |