Ik heb van mezelf al vrij lange benen, maar ik vond het idd ook gewoon mooier staan. Ik heb nu laarzen zonder hak, en dat staat toch iets minder mooi, maar ze lopen een stuk beterquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Smaken verschillen.Ik vind het mooi omdat het je benen een stuk langer en dunner doet lijken.Ik heb korte pootjes die aan de stevige kant zijn en met hakken is het gewoon een heel ander gezicht.
Erger dan die psychiatrische aandoeningen?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:21 schreef zwareshag het volgende:
(dat vind ik nog het ergste denk ik).
Soms wel jaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Erger dan die psychiatrische aandoeningen?
Sproetjes zijn lievvquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:47 schreef SEMTEX het volgende:
Mijn sproetjes
jarenlang een schurftehekel aan gehad. Sinds ik zonnebank, krijg ik ze frequenter en heb ik echt een knop om moeten zetten. Nu heb ik ze geaccepteerd.
Vitiligo is onder controle te krijgen, door gebruik van de juiste medicijnen met lichttherapie, nu krijg je het laatste vast en zeker al, maar het eerste betwijfel ik tenzij je naar het Erasmus gaat (of de kliniek waar het Erasmus het vandaan heeftquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:00 schreef Rewimo het volgende:
Vitiligo, een niet-bewegende grote teen en nog wat andere dingetjes maar ach... er zijn altijd ergere dingen.
Ik loop al 25 jaar bij een dermatoloog, maar nog nooit medicijnen gehad voor vitiligo. Licht therapie wel, maar toen wisten ze nog niet dat de uv-a en uv-b slecht waren met als gevolg dat ik verhoogde kans op huidkanker heb.quote:Op maandag 22 mei 2006 20:47 schreef optifree het volgende:
[..]
Vitiligo is onder controle te krijgen, door gebruik van de juiste medicijnen met lichttherapie, nu krijg je het laatste vast en zeker al, maar het eerste betwijfel ik tenzij je naar het Erasmus gaat (of de kliniek waar het Erasmus het vandaan heeft)
![]()
Er zijn zat medicijnenquote:Op maandag 22 mei 2006 20:51 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik loop al 25 jaar bij een dermatoloog, maar nog nooit medicijnen gehad voor vitiligo. Licht therapie wel, maar toen wisten ze nog niet dat de uv-a en uv-b slecht waren met als gevolg dat ik verhoogde kans op huidkanker heb.
Dat uur is het nu absoluut niet meerquote:Op maandag 22 mei 2006 21:21 schreef Anitra het volgende:
20 jaar geleden was gedoseerde lichttherapie een uur in en lichtkabine staan
Medicijnen en operaties voor vitiligo? nee dank je ik smeer me liever goed in dat ik niet verbrand dan al die dingen, heb al medicijnen en troep genoeg voor andere dingen, vitilgo is allen lastig als het voorjaar/zomer is, maar verder ook niet. Mensen die het eng vinden lopen er maar lekker om heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |