Hoe bedoel je?quote:Op maandag 15 mei 2006 00:21 schreef Cruzaclu het volgende:
Ik heb leren leven met mijn zeer hoge mate van intellegentie waardoor je moeite moet doen om met eenvoudigen van geest te kunnen communiceren...
Je mate van intelligentie is zeker zo hoog dat je niet eens het woord juist kunt spellen?quote:Op maandag 15 mei 2006 00:21 schreef Cruzaclu het volgende:
Ik heb leren leven met mijn zeer hoge mate van intellegentie waardoor je moeite moet doen om met eenvoudigen van geest te kunnen communiceren...
Het mooie is dat dit ook geen simpele typefout isquote:Op maandag 15 mei 2006 07:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je mate van intelligentie is zeker zo hoog dat je niet eens het woord juist kunt spellen?
Heel scherp, mijn complimenten. Typisch gevalletje van door de mand vallen lijkt me.quote:Op maandag 15 mei 2006 07:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je mate van intelligentie is zeker zo hoog dat je niet eens het woord juist kunt spellen?
[nofi]quote:Op maandag 15 mei 2006 10:59 schreef ivosnivo het volgende:
Ik mag totaal niet klagen als ik alles zo lees wat mensen hebben hier.
Maar om de vraag te beantwoorden.
Me astma, me slechte knieen, me zwakke onderrug, me diverse alergien, me pupil die eivormig is, me vrij vette huiden me grote voeten waardoor het bijna onmogelijk is leuke schoenen te vinden.
Dat zie ik totaal niet als een probleem. Iedereen begrijpt me altijd perfect.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:06 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
[nofi]
Vergeet je niet:
'Me beperkte kennis van de Nederlandse taal'?
[/nofi]
quote:Op maandag 15 mei 2006 00:46 schreef Croupouque het volgende:
Ik heb leren leven met het syndroom van Down, als je ze op straat negeert en gewoon niet terug zwaait dan heb je er op zich niet zo heel erg veel last van.
Hier op Fok heb je je oefenmateriaal kunnen vinden?quote:Op maandag 15 mei 2006 00:21 schreef Cruzaclu het volgende:
Absoluut..quote:Op maandag 15 mei 2006 13:03 schreef juisD het volgende:
[..]
Hier op Fok heb je je oefenmateriaal kunnen vinden?
Je durft mij in een ander topic als een ongezond mens te bestempelen terwijl je zelf allerlei kwaaltjes en zwakke onderdelen hebt. Ik heb geen van dat alles en dan zou ik een ongezond mens zijn?quote:Op maandag 15 mei 2006 10:59 schreef ivosnivo het volgende:
Ik mag totaal niet klagen als ik alles zo lees wat mensen hebben hier.
Maar om de vraag te beantwoorden.
Me astma, me slechte knieen, me zwakke onderrug, me diverse alergien, me pupil die eivormig is, me vrij vette huiden me grote voeten waardoor het bijna onmogelijk is leuke schoenen te vinden.
Hier ook.quote:
dat heb ik dus ook. Ik wist niet dat het een aandoening was...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 07:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
- Eeuwige strijd tegen de kilo's
- Zwakke onderrug
- Een of andere vage huidaandoening waardoor alle wondjes die ik ooit heb gehad op m'n ledematen áltijd een littekentje worden. Ik mag het dan ook minstens 10.000x uitleggen in de zomer, als ik weer korte mouwen aan heb.
- Verrot kraakbeen in m'n rechterknie, waardoor regelmatig sporten moeilijk wordt.
- Bij tijd en wijle de huid van een 16-jarige patat-etende puber, terwijl ik tien jaar ouder ben en amper patat eet.
Je heb gelijk, zwarte longen en een kapot innerlijk vallen niet zo op aan de buitenkantquote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:30 schreef Cruzaclu het volgende:
[..]
Je durft mij in een ander topic als een ongezond mens te bestempelen terwijl je zelf allerlei kwaaltjes en zwakke onderdelen hebt. Ik heb geen van dat alles en dan zou ik een ongezond mens zijn?
![]()
Herkenbaarquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:24 schreef octopussy het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook. Ik wist niet dat het een aandoening was...
Mijn benen zitten vol met witte vlekjes waar ik ooit geprikt ben door een mug en ik het heb opengekrabt. En aangezien ik altijd onder de muggenbulten zit en er ook nog een allergische reactie op vertoon, krab ik ze altijd open. Sowieso krijg ik lelijke littekens en verdwijnen ze nooit.
OK, aandoening is misschien wat overdrevenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ben er mee naar de dermatoloog geweest en die zei: "Tja, sommige mensen hebben dat nou eenmaal, je moet er mee leren leven." Fijn zo
.
Heb jij ook dat die littekentjes niet meebruinen in de zomer, zodat je het dan nog erger ziet? Ik heb 't het ergst op m'n armen en benen en handen, goddank níet in m'n gezicht.
Watte? Alleen al de namen lijken me lastig om mee te leven.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:05 schreef Ewaldus het volgende:
-verholpen coarctatio aorta
-nog een klein Ventrikel Septum Defect
Waarom amputeert de plaatselijke chirurg hem dan niet even?quote:
Dan heb ik helemaal geen hand, dat trekt m'n banksaldo nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:37 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Waarom amputeert de plaatselijke chirurg hem dan niet even?
VSD:quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Watte? Alleen al de namen lijken me lastig om mee te leven.
Dat is nu een litteken van 29 cm, mooie verhalen over te vertellen tegen de vrouwtjes (Aangevallen door een beer in de Ardennen is de mooistequote:Heelkundige techniek
De operatie gebeurt via linker thoracotomie (kleine insnede in de linker borstkas onder de oksel)
Die verdikking is er nog wel, er is immers een litteken op de aorta, daardoor heb ik dus die te hoge bloeddruk...quote:ndien de operatie pas op latere leeftijd wordt uitgevoerd (zoals vroeger vaak gebeurde), kan blijvende verdikking ontstaan in de bloedvatwand. Dit kan aanleiding geven tot blijvende hoge bloeddruk
Hoe wou jij precies een gat amputeren?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:37 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Waarom amputeert de plaatselijke chirurg hem dan niet even?
Details?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:42 schreef pussydeluxe het volgende:
Met een lelijke tattoo die ik in een vlaag van krankzinnigheid en puberale hormonen
heb laten zetten.
Bedoel je vitiligo? want zoals je het beschrijft lijkt het er erg op. En idd alle plekjes worden litekentjes en wit en steeds groter en ik heb best een huid die snel kleurt in de zomer en dan blijf je uitleggen dat het echt niet besmettelijk is als je de kasiere geld wil geven en zij wilt dat je het neerlegd omdat je vingers zo raar wit zijn en gewoon bruin en vlekkerigquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ben er mee naar de dermatoloog geweest en die zei: "Tja, sommige mensen hebben dat nou eenmaal, je moet er mee leren leven." Fijn zo
.
Heb jij ook dat die littekentjes niet meebruinen in de zomer, zodat je het dan nog erger ziet? Ik heb 't het ergst op m'n armen en benen en handen, goddank níet in m'n gezicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |