Hoe bedoel je?quote:Op maandag 15 mei 2006 00:21 schreef Cruzaclu het volgende:
Ik heb leren leven met mijn zeer hoge mate van intellegentie waardoor je moeite moet doen om met eenvoudigen van geest te kunnen communiceren...
Je mate van intelligentie is zeker zo hoog dat je niet eens het woord juist kunt spellen?quote:Op maandag 15 mei 2006 00:21 schreef Cruzaclu het volgende:
Ik heb leren leven met mijn zeer hoge mate van intellegentie waardoor je moeite moet doen om met eenvoudigen van geest te kunnen communiceren...
Het mooie is dat dit ook geen simpele typefout isquote:Op maandag 15 mei 2006 07:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je mate van intelligentie is zeker zo hoog dat je niet eens het woord juist kunt spellen?
Heel scherp, mijn complimenten. Typisch gevalletje van door de mand vallen lijkt me.quote:Op maandag 15 mei 2006 07:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je mate van intelligentie is zeker zo hoog dat je niet eens het woord juist kunt spellen?
[nofi]quote:Op maandag 15 mei 2006 10:59 schreef ivosnivo het volgende:
Ik mag totaal niet klagen als ik alles zo lees wat mensen hebben hier.
Maar om de vraag te beantwoorden.
Me astma, me slechte knieen, me zwakke onderrug, me diverse alergien, me pupil die eivormig is, me vrij vette huiden me grote voeten waardoor het bijna onmogelijk is leuke schoenen te vinden.
Dat zie ik totaal niet als een probleem. Iedereen begrijpt me altijd perfect.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:06 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
[nofi]
Vergeet je niet:
'Me beperkte kennis van de Nederlandse taal'?
[/nofi]
quote:Op maandag 15 mei 2006 00:46 schreef Croupouque het volgende:
Ik heb leren leven met het syndroom van Down, als je ze op straat negeert en gewoon niet terug zwaait dan heb je er op zich niet zo heel erg veel last van.
Hier op Fok heb je je oefenmateriaal kunnen vinden?quote:Op maandag 15 mei 2006 00:21 schreef Cruzaclu het volgende:
Absoluut..quote:Op maandag 15 mei 2006 13:03 schreef juisD het volgende:
[..]
Hier op Fok heb je je oefenmateriaal kunnen vinden?
Je durft mij in een ander topic als een ongezond mens te bestempelen terwijl je zelf allerlei kwaaltjes en zwakke onderdelen hebt. Ik heb geen van dat alles en dan zou ik een ongezond mens zijn?quote:Op maandag 15 mei 2006 10:59 schreef ivosnivo het volgende:
Ik mag totaal niet klagen als ik alles zo lees wat mensen hebben hier.
Maar om de vraag te beantwoorden.
Me astma, me slechte knieen, me zwakke onderrug, me diverse alergien, me pupil die eivormig is, me vrij vette huiden me grote voeten waardoor het bijna onmogelijk is leuke schoenen te vinden.
Hier ook.quote:
dat heb ik dus ook. Ik wist niet dat het een aandoening was...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 07:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
- Eeuwige strijd tegen de kilo's
- Zwakke onderrug
- Een of andere vage huidaandoening waardoor alle wondjes die ik ooit heb gehad op m'n ledematen áltijd een littekentje worden. Ik mag het dan ook minstens 10.000x uitleggen in de zomer, als ik weer korte mouwen aan heb.
- Verrot kraakbeen in m'n rechterknie, waardoor regelmatig sporten moeilijk wordt.
- Bij tijd en wijle de huid van een 16-jarige patat-etende puber, terwijl ik tien jaar ouder ben en amper patat eet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |