quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:35 schreef ReSpawn het volgende:
Loaded weapon I
The Negotiator
Star Wars: episode II attack of the clones
Sphere
En de overeenkomst is Samuel L. Jackson
Sorry ik ben een zondaarquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:02 schreef ReSpawn het volgende:
Nog maar even wijzen op de regel dat je maar 1 antwoord in een post mag zetten en maar 2 antwoorden mag geven totdat de vraagsteller ze goed of af heeft gekeurd..
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:54 schreef Batman2k het volgende:
hmm.. kan wel als iedereen dat liever heeft..
that's it! Sokolsky +1quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:09 schreef Sokolsky het volgende:
Michelle Monaghan
Ik wilde eigenlijk een karakternaam, maar heb daar niet expliciet om gevraagd; dus victorinox +1quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:21 schreef victorinox het volgende:
Orson's
Die wist ik niet meer.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:38 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk een karakternaam, maar heb daar niet expliciet om gevraagd; dus victorinox +1
Citizen Kane?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:55 schreef Sokolsky het volgende:
Nee, dit is na 10 minuten ofzo al.
Nee, het is de openingsscene van de film en je weet wie er dood is gegaan.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:51 schreef wyccie het volgende:
't Is toch geen spoiler, hè?
Ik dacht het wel.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:58 schreef Sokolsky het volgende:
Wat is de most foul of the foul words? Goddamnit (of een afgeleide daarvan?)?
Dat is goed.quote:
Geschreven door Graham Greene.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:16 schreef Sokolsky het volgende:
Kijk, ik weet dan weer niet dat er ook een boek van is
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:34 schreef Sokolsky het volgende:
Tom Hanks -> Da Vinci Code -> Alfred Molina -> Frida -> Salma Hayek -> After the Sunset -> Pierce Brosnan -> GoldenEye -> Famke Janssen
California +1quote:
Volgens mij niet. Maar het zou goed kunnen hoor. Had je m dan wel geweten?quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:25 schreef Sokolsky het volgende:
Dan heet 'ie toch Eric Lensherr? Met twee r'en?
Misschien wel, want ik weet zeker dat Magneto twee van die r'en achter z'n naam heeft staanquote:Op woensdag 10 mei 2006 09:34 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Maar het zou goed kunnen hoor. Had je m dan wel geweten?
ReSpawn +1quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:54 schreef ReSpawn het volgende:
Vingh Rhames!
Con air
Mission: Impossible
Mission: Impossible II
Mission: Impossible III
Dawn of the dead
Kiss of death
Pulp fiction
Entrapment
Lilo & Stitch
Out of sight
Juischt!quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:27 schreef twentemeisje het volgende:
Sjim Kerrie in Broes Olmaaitie
Sorry, beetje laat, maar het schoot echt niet op.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:02 schreef Sokolsky het volgende:
Dear Wendy?
quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:48 schreef laurenzo85 het volgende:
Ken Linda Hunt eigenlijk helemaal niet![]()
laurenzo85 +1quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:38 schreef laurenzo85 het volgende:
Maar weer eens een puntje scoren.
Harold and Maude
Sokolsky +1quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:57 schreef Sokolsky het volgende:
Me and you and everyone we know
Alien staat er niet in. Te Amerikaans.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:13 schreef twentemeisje het volgende:
Ik roep maar wat :-)
Trainspotting?10
Life of Brian?28
Great Expectations?5
Four Weddings and a Funeral?23
Oliver Twist?46
Lawrence of Arabia?3
Chariots of Fire?19
Brazil?54
The Full Monty?25
Pfff, voor zo'n lijst ga ik geen moeite doen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:11 schreef Sokolsky het volgende:
Califo: nee, Grail staat er niet eens in.
Doff: ja, staat zelfs op no. 1.
Lonewolf: allemaal
Of nou ja, Clockwork Orange staat op nr. 78.
9 stuks in één post = punt.
onzin, die films zijn toch in het VK gemaakt en dus Brits.quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:37 schreef Sokolsky het volgende:
Doff:
Lonewolf: het wordt gewoon te Amerikaans gevonden. Wat ik me ook wel kan voorstellen. En het is best een goede lijst.
Nou sommige daarvan mochten wel meedoen met het NL tournament.quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:47 schreef Sokolsky het volgende:
't zal er ook mee te maken hebben dat Kubrick zelf Amerikaan is.
Peter Greenaway maakte ook films in Nederland, maar om die nou Nederlands te noemen...
quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:14 schreef Sokolsky het volgende:
Bridge on the River Kwai was de instinker; die staat op 11.
We zoeken nog eentje van een regisseursduo of eentje waarin meerdere rollen door dezelfde acteur vertolkt worden.
Ik ga nu slapen dus u hoeft zich niet te haasten.quote:Op donderdag 11 mei 2006 01:09 schreef California het volgende:
Will do.
Maar ik lees nog ff meequote:Op donderdag 11 mei 2006 01:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ga nu slapen dus u hoeft zich niet te haasten.![]()
Ze zijn geen goede regisseurs?quote:Op donderdag 11 mei 2006 01:17 schreef California het volgende:
Wat klopt er niet aan the Wachowski brothers?
Het zijn niet echt broers: het zijn half-broersquote:Op donderdag 11 mei 2006 01:17 schreef California het volgende:
Wat klopt er niet aan the Wachowski brothers?
Klopt, en dat maakt ze broer en zusquote:
The Red Shoes is inderdaad goed. De laatste was natuurlijk Kind Hearts and Coronets.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:42 schreef California het volgende:
Nog steeds niet?
Arsenic and Old Lace en The Red Shoes. En die andere 8.
Bedoel je Baywatch Babe Erika Eleniak?quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:52 schreef One_conundrum het volgende:
Elniak?
quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:17 schreef One_conundrum het volgende:
brooke shields dan, blue lagoon muts die?
quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:26 schreef One_conundrum het volgende:
ken haar wel ergens van. doe nog es een foto
quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:38 schreef flyguy het volgende:
nou de lampjes gaan nog niet branden
Net middag en hier is al weer psychologische oorlogsvoering....quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Waarbij het vraagtegen er vooral bij staat om de spanning op te drijven.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Candice Bergen?
Precies, op sommige foto's was het zo duidelijkquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Waarbij het vraagtegen er vooral bij staat om de spanning op te drijven.
RuneRose +1quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:43 schreef RuneRose het volgende:
oh fuck, tuurlijk niet. Cathy Moriarty Raging bull.
Zwembad scènes. *zucht*
Goedzo.quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bardot in Le Mepris.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:33 schreef RuneRose het volgende:
Scarlett Johansson?
Nee.quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:35 schreef flyguy het volgende:
elizabeth taylor?
Wat, ze heeft er wel wat van weg vind ik. Ik dacht, SoK stelt een soort van strikvraag door een jonge actrice op een foto die oud aanvoelt te plaatsen.quote:
Haar naam bedoel ik dan.quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nee.
Ze staat al in het topic.
Unieke vrouw.quote:
Ik heb er geen woorden voor.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Het is stil in mei.
in mei zijn we blijquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Het is stil in mei.
ik zit danquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:24 schreef RuneRose het volgende:
Het is natuurlijk lekker weer. Dan ga je toch niet binnen lopen FMT'en?
Maak ik een domme grap blijkt ie nog goed te zijn ook...quote:Op donderdag 11 mei 2006 01:39 schreef California het volgende:
[..]
Klopt, en dat maakt ze broer en zus [afbeelding].
mr_anonimous +1
Dus geen punt?quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:56 schreef Sokolsky het volgende:
Ik heb dat nog nagezocht Andy, maar vond dat een wat dubieuze vraag...
quote:Op donderdag 11 mei 2006 22:04 schreef dolle_hond het volgende:
en nu?
hoef ik geen vraag te stellen dan maar?
Kennelijk was mijn antwoord dubieus dus is dat punt ongeldig verklaard maar aangezien jouw antwoord niet dubieus was heb je wel een goed punt gescoord.quote:Op donderdag 11 mei 2006 22:04 schreef dolle_hond het volgende:
en nu?
hoef ik geen vraag te stellen dan maar?
dolle-hond +1quote:Op donderdag 11 mei 2006 22:36 schreef dolle_hond het volgende:
ewan mcgregor & tilda swinton
quote:
Dat had ik met de 3e... Dat water....quote:Op donderdag 11 mei 2006 23:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Alleen het 2de plaatje zeg me vaag iets.
Nee, de vraag was dubieus, niet jouw antwoord. Dat was blijkbaar gewoon het antwoord wat hij wilde horen. Het lijkt mij alleen niet juist. Maar ja, een juister antwoord was waarschijnlijk niet te vinden. Zeg maar.quote:
Wat was er mis met de vraag dan?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:23 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Nee, de vraag was dubieus, niet jouw antwoord. Dat was blijkbaar gewoon het antwoord wat hij wilde horen. Het lijkt mij alleen niet juist. Maar ja, een juister antwoord was waarschijnlijk niet te vinden. Zeg maar.
Oh, klinkt idd nogal dubieus.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:31 schreef Sokolsky het volgende:
Volgens mij zijn het gewoon allebei mannetjes. Dat eentje aan SM doet wil niet zeggen dat 'ie ook meteen vrouw geworden is, ook niet als dat gerucht ooit een keer de wereld in gebracht is.
Komt redelijk in de buurtquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:05 schreef flyguy het volgende:
het gaat dus over een monster/misdadiger en iemand die hem bewonderd of verdedigd?
quote:
quote:
Kon niet missenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:06 schreef flyguy het volgende:
capote?
inderdaad. Ben het beetje beu dat Hollywood altijd van die sneu zogenaamd spraakmakende films wil belonen. Ik bedoel al die zaken zijn al zo goed als algemeen geaccepteerd en dan komen die hillbillies er nog even achternaquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:08 schreef Doff het volgende:
[..]
Kon niet missen![]()
flyguy +1
Capote: overschat, net als de andere oscargenomineerden voor beste film (alleen Good Night nog niet gezien)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |