Ik ga nu slapen dus u hoeft zich niet te haasten.quote:Op donderdag 11 mei 2006 01:09 schreef California het volgende:
Will do.
Maar ik lees nog ff meequote:Op donderdag 11 mei 2006 01:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ga nu slapen dus u hoeft zich niet te haasten.![]()
Ze zijn geen goede regisseurs?quote:Op donderdag 11 mei 2006 01:17 schreef California het volgende:
Wat klopt er niet aan the Wachowski brothers?
Het zijn niet echt broers: het zijn half-broersquote:Op donderdag 11 mei 2006 01:17 schreef California het volgende:
Wat klopt er niet aan the Wachowski brothers?
Klopt, en dat maakt ze broer en zusquote:
The Red Shoes is inderdaad goed. De laatste was natuurlijk Kind Hearts and Coronets.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:42 schreef California het volgende:
Nog steeds niet?
Arsenic and Old Lace en The Red Shoes. En die andere 8.
Bedoel je Baywatch Babe Erika Eleniak?quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:52 schreef One_conundrum het volgende:
Elniak?
quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:17 schreef One_conundrum het volgende:
brooke shields dan, blue lagoon muts die?
quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:26 schreef One_conundrum het volgende:
ken haar wel ergens van. doe nog es een foto
quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:38 schreef flyguy het volgende:
nou de lampjes gaan nog niet branden
Net middag en hier is al weer psychologische oorlogsvoering....quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Waarbij het vraagtegen er vooral bij staat om de spanning op te drijven.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Candice Bergen?
Precies, op sommige foto's was het zo duidelijkquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Waarbij het vraagtegen er vooral bij staat om de spanning op te drijven.
RuneRose +1quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:43 schreef RuneRose het volgende:
oh fuck, tuurlijk niet. Cathy Moriarty Raging bull.
Zwembad scènes. *zucht*
Goedzo.quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bardot in Le Mepris.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:33 schreef RuneRose het volgende:
Scarlett Johansson?
Nee.quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:35 schreef flyguy het volgende:
elizabeth taylor?
Wat, ze heeft er wel wat van weg vind ik. Ik dacht, SoK stelt een soort van strikvraag door een jonge actrice op een foto die oud aanvoelt te plaatsen.quote:
Haar naam bedoel ik dan.quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nee.
Ze staat al in het topic.
Unieke vrouw.quote:
Ik heb er geen woorden voor.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Het is stil in mei.
in mei zijn we blijquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Het is stil in mei.
ik zit danquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:24 schreef RuneRose het volgende:
Het is natuurlijk lekker weer. Dan ga je toch niet binnen lopen FMT'en?
Maak ik een domme grap blijkt ie nog goed te zijn ook...quote:Op donderdag 11 mei 2006 01:39 schreef California het volgende:
[..]
Klopt, en dat maakt ze broer en zus [afbeelding].
mr_anonimous +1
Dus geen punt?quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:56 schreef Sokolsky het volgende:
Ik heb dat nog nagezocht Andy, maar vond dat een wat dubieuze vraag...
quote:Op donderdag 11 mei 2006 22:04 schreef dolle_hond het volgende:
en nu?
hoef ik geen vraag te stellen dan maar?
Kennelijk was mijn antwoord dubieus dus is dat punt ongeldig verklaard maar aangezien jouw antwoord niet dubieus was heb je wel een goed punt gescoord.quote:Op donderdag 11 mei 2006 22:04 schreef dolle_hond het volgende:
en nu?
hoef ik geen vraag te stellen dan maar?
dolle-hond +1quote:Op donderdag 11 mei 2006 22:36 schreef dolle_hond het volgende:
ewan mcgregor & tilda swinton
quote:
Dat had ik met de 3e... Dat water....quote:Op donderdag 11 mei 2006 23:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Alleen het 2de plaatje zeg me vaag iets.
Nee, de vraag was dubieus, niet jouw antwoord. Dat was blijkbaar gewoon het antwoord wat hij wilde horen. Het lijkt mij alleen niet juist. Maar ja, een juister antwoord was waarschijnlijk niet te vinden. Zeg maar.quote:
Wat was er mis met de vraag dan?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:23 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Nee, de vraag was dubieus, niet jouw antwoord. Dat was blijkbaar gewoon het antwoord wat hij wilde horen. Het lijkt mij alleen niet juist. Maar ja, een juister antwoord was waarschijnlijk niet te vinden. Zeg maar.
Oh, klinkt idd nogal dubieus.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:31 schreef Sokolsky het volgende:
Volgens mij zijn het gewoon allebei mannetjes. Dat eentje aan SM doet wil niet zeggen dat 'ie ook meteen vrouw geworden is, ook niet als dat gerucht ooit een keer de wereld in gebracht is.
Komt redelijk in de buurtquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:05 schreef flyguy het volgende:
het gaat dus over een monster/misdadiger en iemand die hem bewonderd of verdedigd?
quote:
quote:
Kon niet missenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:06 schreef flyguy het volgende:
capote?
inderdaad. Ben het beetje beu dat Hollywood altijd van die sneu zogenaamd spraakmakende films wil belonen. Ik bedoel al die zaken zijn al zo goed als algemeen geaccepteerd en dan komen die hillbillies er nog even achternaquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:08 schreef Doff het volgende:
[..]
Kon niet missen![]()
flyguy +1
Capote: overschat, net als de andere oscargenomineerden voor beste film (alleen Good Night nog niet gezien)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |