Dus geen punt?quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:56 schreef Sokolsky het volgende:
Ik heb dat nog nagezocht Andy, maar vond dat een wat dubieuze vraag...
quote:Op donderdag 11 mei 2006 22:04 schreef dolle_hond het volgende:
en nu?
hoef ik geen vraag te stellen dan maar?
Kennelijk was mijn antwoord dubieus dus is dat punt ongeldig verklaard maar aangezien jouw antwoord niet dubieus was heb je wel een goed punt gescoord.quote:Op donderdag 11 mei 2006 22:04 schreef dolle_hond het volgende:
en nu?
hoef ik geen vraag te stellen dan maar?
dolle-hond +1quote:Op donderdag 11 mei 2006 22:36 schreef dolle_hond het volgende:
ewan mcgregor & tilda swinton
quote:
Dat had ik met de 3e... Dat water....quote:Op donderdag 11 mei 2006 23:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Alleen het 2de plaatje zeg me vaag iets.
Nee, de vraag was dubieus, niet jouw antwoord. Dat was blijkbaar gewoon het antwoord wat hij wilde horen. Het lijkt mij alleen niet juist. Maar ja, een juister antwoord was waarschijnlijk niet te vinden. Zeg maar.quote:
Wat was er mis met de vraag dan?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:23 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Nee, de vraag was dubieus, niet jouw antwoord. Dat was blijkbaar gewoon het antwoord wat hij wilde horen. Het lijkt mij alleen niet juist. Maar ja, een juister antwoord was waarschijnlijk niet te vinden. Zeg maar.
Oh, klinkt idd nogal dubieus.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:31 schreef Sokolsky het volgende:
Volgens mij zijn het gewoon allebei mannetjes. Dat eentje aan SM doet wil niet zeggen dat 'ie ook meteen vrouw geworden is, ook niet als dat gerucht ooit een keer de wereld in gebracht is.
Komt redelijk in de buurtquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:05 schreef flyguy het volgende:
het gaat dus over een monster/misdadiger en iemand die hem bewonderd of verdedigd?
quote:
quote:
Kon niet missenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:06 schreef flyguy het volgende:
capote?
inderdaad. Ben het beetje beu dat Hollywood altijd van die sneu zogenaamd spraakmakende films wil belonen. Ik bedoel al die zaken zijn al zo goed als algemeen geaccepteerd en dan komen die hillbillies er nog even achternaquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:08 schreef Doff het volgende:
[..]
Kon niet missen![]()
flyguy +1
Capote: overschat, net als de andere oscargenomineerden voor beste film (alleen Good Night nog niet gezien)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |