abonnement Unibet Coolblue
pi_37663519


HET OFFICIËLE WORLD OF WARCRAFT TOPIC
Four years have passed since the aftermath of Warcraft III: Reign of Chaos, and a great tension now smolders throughout the ravaged world of Azeroth. As the battle-worn races begin to rebuild their shattered kingdoms, new threats, both ancient and ominous, arise to plague the world once again.

World of Warcraft is an online role-playing experience set in the award-winning Warcraft universe. Players assume the roles of Warcraft heroes as they explore, adventure, and quest across a vast world. Being "Massively Multiplayer," World of Warcraft allows thousands of players to interact within the same world. Whether adventuring together or fighting against each other in epic battles, players will form friendships, forge alliances, and compete with enemies for power and glory.

dedicated live team will create a constant stream of new adventures to undertake, lands to explore, and monsters to vanquish. This content ensures that the game will never be the same from month to month, and will continue to offer new challenges and adventures for years to come.

Game Features:
* Adventure together with thousands of other players simultaneously.
* Create and customize your own hero from the unique races and classes of the Warcraft universe.
* Explore an expansive world with miles of forests, deserts, snow-blown mountains, and other exotic lands.
* Visit huge cities and delve through dozens of vast dungeons.
* Enjoy hundreds of hours of gameplay with new quests, items, and adventures every month

Eastern Kingdoms
Startgebied voor:
* Humans
* Dwarves
* Gnomes
* Undead

Kalimdor
Startgebied voor:
* Night elves
* Tauren
* Orcs
* Trolls

Handige links:
World of Warcraft Europese website
World of Warcraft Amerikaanse website
World of War.net
WoW DB, site met alle mods
Thottbot.com
WoW Vault @ IGN.com
Questkeep
Kaart van Azeroth met filghtpaths en instance omschrijvingen
World of Warcraft Wikipedia

Wat kost dat nou?
Het spel zelf kun je bij gcshop.nl kopen voor 37,00 euro. Na de eerste maand kun je dan kiezen uit 5 opties:
* Betaling met credit card per maand: 12,99 euro
* Betaling met credit card per 3 maanden, 35,97 euro (11,99 euro/maand)
* Betaling met credit card per 6 maanden: 65,94 euro (10,99 euro/maand)
* Betaling dmv automatisch incasso. Zelfde bedragen en opties als met de credit card.
* Betaling met pre-paid gamecard per 60 dagen: 25,00 euro (bij andere winkels: 29,95 euro)
pi_37663653
Idd, laatste dagen extreem veel last van zware lag
Xbox Live: Anormius
pi_37664430
Vieze klotegame dat het is.

Kom er niet vanaf .
pi_37665405
Lees het artikel op Tweakers!
dead
  maandag 8 mei 2006 @ 18:57:59 #5
99782 Jaco90
Nee ik ben niet negentig.
pi_37665412
quote:
Op maandag 8 mei 2006 18:25 schreef InsertCredit het volgende:
Vieze klotegame dat het is.

Kom er niet vanaf .
Genoeg vrienden die er idd ook niet vanaf komen..
  maandag 8 mei 2006 @ 18:59:11 #6
111820 JeukAanMeNaad
Heb jij ook zo'n last?
pi_37665454
wow is verslavender dan crack... :|
  maandag 8 mei 2006 @ 21:39:30 #7
66083 Platina
78th Element
pi_37671827
Ik ben al 6 dagen 'clean'
Na meer dan een jaar te spelen en 2 lvl 60's chars + een lvl 40 char die ik speedlevelde ben ik 'cold turkey' gestopt. Ongeveer 40-50 dagen played maar vorige week 'knapte' het gewoon bij mij, ik was het vele wachten en afhankelijk zijn van kneuzen zat. Ik speel een spel namelijk voor het spel zelf en in tegenstelling tot vele andere spellen, moest jij bij endgame WoW telang wachten ipv spelen. Ook het voorspelbare werd ik een beetje beu.

Maar ik kan me goed voorstellen dat jullie moeilijk kunnen stoppen. Een leuke guild en gebrek aan andere leuke spellen maakt het al erg moeilijk. Gewoon stoppen als je op een moment erg pissig op het spel/medespelers word en nooit meer naar omkijken! (tot de expansion/patch )
pi_37676024
quote:
Op maandag 8 mei 2006 21:39 schreef Platina het volgende:
Ik ben al 6 dagen 'clean'
Na meer dan een jaar te spelen en 2 lvl 60's chars + een lvl 40 char die ik speedlevelde ben ik 'cold turkey' gestopt. Ongeveer 40-50 dagen played maar vorige week 'knapte' het gewoon bij mij, ik was het vele wachten en afhankelijk zijn van kneuzen zat. Ik speel een spel namelijk voor het spel zelf en in tegenstelling tot vele andere spellen, moest jij bij endgame WoW telang wachten ipv spelen. Ook het voorspelbare werd ik een beetje beu.

Maar ik kan me goed voorstellen dat jullie moeilijk kunnen stoppen. Een leuke guild en gebrek aan andere leuke spellen maakt het al erg moeilijk. Gewoon stoppen als je op een moment erg pissig op het spel/medespelers word en nooit meer naar omkijken! (tot de expansion/patch )
Je account verkopen en geen gamecard meer kopen, probleem opgelost!

Speel al zeker een half jaar niet meer, mis er niks aan!
  maandag 8 mei 2006 @ 23:21:53 #9
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_37676105
en toch kijk he op het forum
http://www.bamosenlamus.nl .... Het trio dat geen 3 namen nodig heeft !
pi_37676154
quote:
Op maandag 8 mei 2006 23:21 schreef GaRleC het volgende:
en toch kijk he op het forum
Heb al in geen weken gepost hier maar zat beetje op msn en mijn actieve topics schoten niet op
  maandag 8 mei 2006 @ 23:27:58 #11
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_37676343
Het zijn weer de eerste tekenen
pi_37676387
quote:
Op maandag 8 mei 2006 23:27 schreef Takje het volgende:
Het zijn weer de eerste tekenen
Aangezien ik 5 dagen in de week werk, voltijd studie doe, 5 dagen in de week sport is er geen tijd voor gelukkig
  † In Memoriam † dinsdag 9 mei 2006 @ 03:52:55 #13
34726 Fratz
Max
pi_37680804
heb de afgelopen dagen alleen maar disconnects en huge lag gehad
echt fantastisch hoor, mijn lat liep op tot 4000. (normaal altijd rond de 60)
ik vraag me af wanneer ze er iets aan gaan doen.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 08:24:16 #14
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_37681571
Account verkopen vind ik dus echt helemaal niets. Vraag me uberhaupt af waarom iemand dat wil verkopen; ik delete m'n chars nog liever dan dat ik ze verkoop.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_37681737
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 08:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Account verkopen vind ik dus echt helemaal niets. Vraag me uberhaupt af waarom iemand dat wil verkopen; ik delete m'n chars nog liever dan dat ik ze verkoop.
Als jij stopt met spelen en je kan dikke poen krijgen voor je account, who cares, jij stopt toch. In elke andere MMORPG is het overigens vrij normaal om accounts te kopen/verkopen en gold te kopen van sites. Alleen omdat Blizzard zon anti-instelling heeft huppelt iedereen mee, stel je voor dat Blizzard je niet lief vindt.

Sony en Mythic zagen het licht tenminste, en ontwikkelden eigen produkten. Sony's goldstore en Mythic die mogelijkheid bood om via hun chars te traden van account naar account.

Maar goed, neem maar van mij aan dat ondanks dat iedereen hard roept over gold sellen/kopen en accounts traden enzo, er zat lui zijn die het doen, grote spelers zoals IGE/IGXE en Itemgarden bestaan niet voor niets natuurlijk
  dinsdag 9 mei 2006 @ 08:45:51 #16
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_37681763
Nee; en die Goldads zijn er ook niet voor niets.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_37681765
Shaman (Blue):
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?fn=wow-shaman&t=532462&p=1&tmp=1#post532462

Tier 3 (Unconfirmed)?


Warrior tier 3

Priest tier 3

Prolly fake, maargoed je weet het nooit hea.
CAL DotA EU Invite here we come! HidW.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 08:59:32 #18
49069 YoMomma
WHoooHooo
pi_37681937
27 euro weg gegooid voor een game card....

Hebben een nieuwe game gard gekocht bij de Dixons, alles nog gesealed en zelf open gekrast. Code ingevoerd (accountje was verlopen) ... ERROR.... Code already been used. WTF?!

Blizzard gemailed... Antwoord ;

"Thanks for your email. This gamecard is already in use on another account.

Unfortunately we will be unable to assist you with this issue. Please contact the retailer and explain the issue to them."

Oké, m.a.w. DAG 27 euro. Heb niet het idee dat de winkel dit terug accepteerd en omwisselt voor een nieuwe.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 09:26:52 #19
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_37682414
tvp
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
pi_37682690



Warrior

Priest

Druid

Naxx

Keychains

hmm... Ik moet zeggen, Dat het er wel super vet uitziet allemaal. Als het goed is staat er meer in de links hieronder (lange laadtijden).

http://www.wowchina.com/topic/1.11/newset.htm
http://www.wowchina.com/topic/1.11/flash2pic.htm#

[ Bericht 14% gewijzigd door Myst.nl op 09-05-2006 09:58:00 ]
CAL DotA EU Invite here we come! HidW.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 10:55:42 #21
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_37684727
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 09:41 schreef Myst.nl het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]
Warrior
[afbeelding]
Priest
[afbeelding]
Druid
[afbeelding]
Naxx
[afbeelding]
Keychains

hmm... Ik moet zeggen, Dat het er wel super vet uitziet allemaal. Als het goed is staat er meer in de links hieronder (lange laadtijden).

http://www.wowchina.com/topic/1.11/newset.htm
http://www.wowchina.com/topic/1.11/flash2pic.htm#
pff creativiteit te kort bij blizzard ofzo het lijkt zo op de oude tier 2 models alleen andere kleuren en wat aanpassingen
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_37685189
Was idd gister wel errug laggy Wel lekker kunnen questen in Arathi en de Hillsbrad Foothills.. Kom nu ook steeds meer hordes tegen, vooral die rogue's zijn irritant..
Where facts are few, experts are many.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 12:01:50 #23
75976 Stuiterbal.nl
I hope I won't forget you
pi_37686733
die keychains worden vet

en natuurlijk de mage aanpassingen
ACWW friendcode 3307-7774-7436
Town: vdaal name: jasper
pi_37686927
tvp
......
pi_37689195
http://www.whataboutpp.com/

Holy sweet jezus!

Tier 3 Warrior BreastPlate
1027 Armor
+44 Stamina
+21 Strength
Classes: Warrior
Requires Level 60
Equip: Increased Defense +14
Equip: Improves your chance to hit by 1%.
Equip: Increases your chance to dodge an attack by 1%
CAL DotA EU Invite here we come! HidW.
pi_37689547
quote:
Op maandag 8 mei 2006 21:39 schreef Platina het volgende:
Ik ben al 6 dagen 'clean'
Na meer dan een jaar te spelen en 2 lvl 60's chars + een lvl 40 char die ik speedlevelde ben ik 'cold turkey' gestopt. Ongeveer 40-50 dagen played maar vorige week 'knapte' het gewoon bij mij, ik was het vele wachten en afhankelijk zijn van kneuzen zat. Ik speel een spel namelijk voor het spel zelf en in tegenstelling tot vele andere spellen, moest jij bij endgame WoW telang wachten ipv spelen. Ook het voorspelbare werd ik een beetje beu.

Maar ik kan me goed voorstellen dat jullie moeilijk kunnen stoppen. Een leuke guild en gebrek aan andere leuke spellen maakt het al erg moeilijk. Gewoon stoppen als je op een moment erg pissig op het spel/medespelers word en nooit meer naar omkijken! (tot de expansion/patch )
Zo deed ik het ook, maar naar 1 maand weer begonnen
Xbox Live: Anormius
pi_37689903
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 13:54 schreef Mister_T het volgende:

[..]

Zo deed ik het ook, maar naar 1 maand weer begonnen
Zwak Speel nu 2 maanden niet meer en bevalt me nog steeds prima. Als ik trouwens weer van die asociale items zoals die 'Tier 3 warrior' item zie dan ben ik blij dat ik gestopt ben. De hele balans in het spel is weg.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_37690141
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 14:10 schreef Tain het volgende:

[..]

Zwak Speel nu 2 maanden niet meer en bevalt me nog steeds prima. Als ik trouwens weer van die asociale items zoals die 'Tier 3 warrior' item zie dan ben ik blij dat ik gestopt ben. De hele balans in het spel is weg.
Die kloof zal alleen maar groter worden nog. Ben alleen wel benieuwd hoe moeilijk NAXX zal gaan worden. Iedere class kan via AD en Hydrax kunnen komen aan Frost resist items. Als rogue kom ik op 90 Frost resistance unbuffed al. Zonder echt stats verlies. Dus ik ben erg benieuwd of ik met mn MC/BWL gear aardig overeind blijf daaro.
CAL DotA EU Invite here we come! HidW.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 14:47:04 #30
66083 Platina
78th Element
pi_37690573
Hmm ik heb zelfs mijn spel ooit verkocht maar daarna toch weer opnieuw begonnen, maar nu lijkt ik definitief afgekickt lees alleen dit topic nog echt.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 15:14:56 #31
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_37691269
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 14:10 schreef Tain het volgende:

[..]

Zwak Speel nu 2 maanden niet meer en bevalt me nog steeds prima. Als ik trouwens weer van die asociale items zoals die 'Tier 3 warrior' item zie dan ben ik blij dat ik gestopt ben. De hele balans in het spel is weg.
Skills > Items
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 15:30:49 #32
14843 Merkowitz
Loismustdie@yahoo.com
pi_37691612
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 15:14 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Skills > Items
Nou goed ik geef toe dat als je items in dezelfde range liggen, dat skills de doorslag geven, maar er ontstaat nu zo'n onbalans dat dit niet meer opgaat.

Ik heb diverse chars die 60 zijn, dus ik bekijk het niet vanuit 1 oogpunt. Als jij gewoon de beste blauwe items uit de game hebt (Tier 0 met vervanging van betere items uit bijv DM) ben je nog steeds geen enkele partij voor een fully equiped tier 1 bijvoorbeeld. Dat kan je praktisch niet winnen.

Ik heb 3 lvl 60's nu een rogue, druid en warlock. Met mijn rogue kan ik het sowieso shaken omdat ik het van de eerste 7-8 seconde moet hebben. [tegen de andere tier 1 melee-classes en hunters verlies je standaard]. Een clothie van 3500hp [blauw] heb ik relatief snel neer, maar eentje met 4,5k hp krijg ik gewoon niet down voor hij controle over het gevecht krijgt.

Met mijn druid haal ik gewoon niet de damage-output die je nodig hebt om 4,5k+ hp weg te krijgen voor hij mij neerkrijgt.

Met mijn warlock heb ik dan nog eventueel de meeste kans, maar hier komen dan weer de tier 1 wapens en +dmg attributen om de hoek kijken. Met de warlock houdt je meestal controle over het gevecht, maar 1 keer controle verliezen en je ligt neer. Warriortje die je voor 2k crit en hamstringt en het is over, mage die me binnen 3 seconden neerblast.

Sorry maar ik geloof niet in jouw verhaal. Ik zie het vaak zat in de BG's gebeuren tegenwoordig. Tier 2 equipped teams die gaan bg'en. Gewoon geen doen om als 'blauw' team tegen te vechten.
Heeft niks met skills te maken en alles met HP's en damage output.
Stewie Griffin: Jo-LENE! I have an army to raise and I must get to Managua at once! I require a window seat and an in-flight Happy Meal. BUT NO PICKLES! OH, GOD HELP YOU IF I FIND PICKLES!
  dinsdag 9 mei 2006 @ 15:34:06 #33
75976 Stuiterbal.nl
I hope I won't forget you
pi_37691674
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 15:30 schreef Merkowitz het volgende:

[..]

Nou goed ik geef toe dat als je items in dezelfde range liggen, dat skills de doorslag geven, maar er ontstaat nu zo'n onbalans dat dit niet meer opgaat.

Ik heb diverse chars die 60 zijn, dus ik bekijk het niet vanuit 1 oogpunt. Als jij gewoon de beste blauwe items uit de game hebt (Tier 0 met vervanging van betere items uit bijv DM) ben je nog steeds geen enkele partij voor een fully equiped tier 1 bijvoorbeeld. Dat kan je praktisch niet winnen.

Ik heb 3 lvl 60's nu een rogue, druid en warlock. Met mijn rogue kan ik het sowieso shaken omdat ik het van de eerste 7-8 seconde moet hebben. [tegen de andere tier 1 melee-classes en hunters verlies je standaard]. Een clothie van 3500hp [blauw] heb ik relatief snel neer, maar eentje met 4,5k hp krijg ik gewoon niet down voor hij controle over het gevecht krijgt.

Met mijn druid haal ik gewoon niet de damage-output die je nodig hebt om 4,5k+ hp weg te krijgen voor hij mij neerkrijgt.

Met mijn warlock heb ik dan nog eventueel de meeste kans, maar hier komen dan weer de tier 1 wapens en +dmg attributen om de hoek kijken. Met de warlock houdt je meestal controle over het gevecht, maar 1 keer controle verliezen en je ligt neer. Warriortje die je voor 2k crit en hamstringt en het is over, mage die me binnen 3 seconden neerblast.

Sorry maar ik geloof niet in jouw verhaal. Ik zie het vaak zat in de BG's gebeuren tegenwoordig. Tier 2 equipped teams die gaan bg'en. Gewoon geen doen om als 'blauw' team tegen te vechten.
Heeft niks met skills te maken en alles met HP's en damage output.
Mooi gesproken! mee eens!

items > skills
ACWW friendcode 3307-7774-7436
Town: vdaal name: jasper
pi_37691906
Mensen die over skills praten.... echt zo weinig skills zijn nodig voor dit spel, gewoon beetje weten welke class je tegenover je hebt en de automatische piloot aanzetten...
  dinsdag 9 mei 2006 @ 15:53:31 #35
100166 BiGTASTY
Jekkie! Jekkie!
pi_37691998
Niet helemaal mee eens one on one klopt dat maar als je zoals jij aangeeft in groepseverband gaat bg-en is het toch ken je skill en weet wat je rol is naar mijn mening...

Met mijn warrior heb ik in pvp gear 4k hp unbuffed in tanking gear 5.2k

Als ik dus tier 1 / 2 op mn dak krijg kan ik dat one on one gewoon niet redden....

Maar icm met mn vaste bg groep Rogue/Me/Pala/Lock/Mage ownen we welke bg group die er is ook al is et et tier 2.5 (aq40) tuurlijk gaan er 2 van ons dood.. maar 5 aan hun kant iig

ik zorg er gewoon voor dat niemand bij de mage komt ik loop langs elke persoon met <20% execute te spammen en lock doet aan fear kiten als er dan toch nog een vervelend is krijgt ie een hammer of justice op zn kop en af en toe een heal van de pala maakt je bijna onsterfelijk maar ja die 5 hebben allemaal 45+ dagen playing time op hun char... ik wil niet zeggen dat je met meer playing time je charcater beter kent maar ik wil wel zeggen dat ik het vermoeden heb dat mensen die in 20 dagen lvl 60 zijn (zonder een andere lvl 60 te hebben) te veel skills missen.

Zoals 60 warriors die rend de beste aggro skill vinden omdat ze dat vaak gebruiken fuck rend heb ik niet nodig
I`m lovin it!
  dinsdag 9 mei 2006 @ 15:53:54 #36
14843 Merkowitz
Loismustdie@yahoo.com
pi_37692007
Ik denk dat Blizzard het zelf ook wel inziet dat er een onbalans is ontstaan, vandaar dat ze ook casual spelers de kans willen bieden op epics, alleen de manier waarop is dan weer bijna een belediging. Ten eerste moet je alle tier 0 items hebben, wat in sommige gevallen gewoon te klote voor woorden is [chest/head/legs] en dan mag je wat quests gaan doen om die tier 0 te upgraden naar tier 0.5. De meest irritante questline zit daar aan vast, waar je ook nog een god weet hoeveel goud in moet pompen.

Waarom kunnen ze geen 10-man raid instances maken die echt moeilijk zijn en waar ook epics droppen. Dan maak je die epics net iets minder aantrekkelijk dan de epics in de grote instances, maar wel goed genoeg om in pvp nog mee te kunnen met de grote sets.

Op die manier hou je het voor de casual speler nog interessant. Maar goed, blizzard vind de spelers met meer dan 5 uur per dag speeltijd belangrijker dan de grote grijze massa. Beetje jammer maar het is zo. Ik vind het nog steeds leuk om te spelen, alleen de balans is dusdanig zoek dat ik liever een nieuwe class level en daar het plezier uithaal.
Stewie Griffin: Jo-LENE! I have an army to raise and I must get to Managua at once! I require a window seat and an in-flight Happy Meal. BUT NO PICKLES! OH, GOD HELP YOU IF I FIND PICKLES!
  dinsdag 9 mei 2006 @ 16:10:24 #37
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_37692448
Ok, verklaar dan eens dat er bij ons op de server een PvP team was uit een guild die geeneens ZG/MC/BWL/AQ deden, die ALTIJD wonnen, ook van pre-made tier 2 teams….

Ze zijn inmiddels gestopt met full-time PvP, omdat er geen uitdaging meer was….
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_37692493
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 16:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Ok, verklaar dan eens dat er bij ons op de server een PvP team was uit een guild die geeneens ZG/MC/BWL/AQ deden, die ALTIJD wonnen, ook van pre-made tier 2 teams….

Ze zijn inmiddels gestopt met full-time PvP, omdat er geen uitdaging meer was….
Normale mensen > josti's
  dinsdag 9 mei 2006 @ 16:14:41 #39
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_37692548
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 16:12 schreef McGilles het volgende:

[..]

Normale mensen > josti's
Dus ?

Een josti in tier 2 verliest het nog altijd van iemand met ''skills'' in blues.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 16:51:45 #40
66083 Platina
78th Element
pi_37693319
WoW kent geen skills. Alleen josti's en normale personen, die je verder kunt verdelen in PvP en PvE kenners en in wel of niet een leven hebben.
Zo kun je een normale PvE-er zonder leven hebben die tegelijk josti PvP is. Simple as that. In vele gevallen zal de bovengenoemde josti PvP winnen. Behalve tegen de josti PvE-ers zonder leven die een normale PvP-er zijn.

In PvP actie (uitgaande van uber pve items voor de normalen):

Tijd > normaal PvP > josti PvP > normale casual > josti casual.

Let op! Casual is toch al vaak 2-4 uur per dag bij mij! Echte casuals heb je namelijk niet bij een MMORPG.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 17:13:57 #41
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_37693936
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 16:51 schreef Platina het volgende:
WoW kent geen skills. Alleen josti's en normale personen, die je verder kunt verdelen in PvP en PvE kenners en in wel of niet een leven hebben.
Zo kun je een normale PvE-er zonder leven hebben die tegelijk josti PvP is. Simple as that. In vele gevallen zal de bovengenoemde josti PvP winnen. Behalve tegen de josti PvE-ers zonder leven die een normale PvP-er zijn.

In PvP actie (uitgaande van uber pve items voor de normalen):

Tijd > normaal PvP > josti PvP > normale casual > josti casual.

Let op! Casual is toch al vaak 2-4 uur per dag bij mij! Echte casuals heb je namelijk niet bij een MMORPG.
Wat een onzin
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 17:19:26 #42
66083 Platina
78th Element
pi_37694052
nee nee het is perfect logisch
  dinsdag 9 mei 2006 @ 18:16:38 #43
14843 Merkowitz
Loismustdie@yahoo.com
pi_37695503
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 16:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Ok, verklaar dan eens dat er bij ons op de server een PvP team was uit een guild die geeneens ZG/MC/BWL/AQ deden, die ALTIJD wonnen, ook van pre-made tier 2 teams….

Ze zijn inmiddels gestopt met full-time PvP, omdat er geen uitdaging meer was….
Ja toevallig een all-warlord team met wat generals enzo?

Die hebben dus ook crazy hitpoints en wapens die in sommige gevallen nog beter zijn dan de pve wapens.
Stewie Griffin: Jo-LENE! I have an army to raise and I must get to Managua at once! I require a window seat and an in-flight Happy Meal. BUT NO PICKLES! OH, GOD HELP YOU IF I FIND PICKLES!
pi_37699645
WoW = no skill.
Punt.

PvP is luck based en ligt eraan welke class je tegenover je hebt.
PvE is maar net hoeveel tijd je er in wilt steken.

Sure, er is wel enige skill nodig, maar zo verrekte weinig.
Ik begon op, nah, ongeveer lvl 45 met tanken met m'n Fury build en na één instance run heb ik 't al onder de knie. Het is dat er vaak lvl 60s bij zijn die gewoon teveel dmg doen en aggro stealen, maar verder, geen vuiltje aan de lucht. Wat makkelijk zeg. en als Fury build in PvP (ben nu 53) is ook easy nu ik Tactical Mastery heb en de stances op fijne key-bindings (Z, X, C) heb zitten. Alleen Shamans zijn onwijs kut, maar ja. Restorative Potion is trouwens heerlijk tegen Warlocks en Priests ( http://www.thottbot.com/?i=4568 ).
Hunter spelen, same thing. Alhoewel het op afstand houden en je pet goed controleren wel wat extra van je vraagt, maar zo moeilijk is dat ook weer niet.
Rogue, gewoon lol. Easy mode.
Verder niks echt geleveled eigenlijk. Maar zal ook allemaal wel meevallen
  dinsdag 9 mei 2006 @ 23:32:45 #45
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_37700285
Nee het waren niet allemaal rank 12+ers, aangezien Alliance bij ons de meeste hoge ranks inpikt.

En om waar het om ging nog eens aan te geven, een 15-man team met alleen maar blues, tegen een pickup groep in tier 2 sets, wedden dat het team wint ?

Dus skill (samenwerking, tactiek, en weten wat je wel en niet moet doen met je char) > items.

Zo bedoelde ik het iig.

Ander nieuws, Alliance krijgt er een soort van demons bij als ras. (zie US forums..)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  † In Memoriam † woensdag 10 mei 2006 @ 00:14:59 #46
34726 Fratz
Max
pi_37701422
Ik speel zelf pvp in een team waarvan iedereen rank 12+ is. Eigenlijk heeft iedereen alleen maar de pvp set aan (met hier en daar een uitzondering) maar het maakt wel degelijk uit wat voor gear je tegenstander hebben. Daarnaast maakt het ook nog steeds uit wat voor skills iemand heeft. We winnen ongeveer 90% van alle BG's. We hebben het alleen moeilijk tegen alliance pre-made teams die mensen bevatten die 1. tier2 equipped zijn. 2. weten wat ze moeten doen in een BG.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_37701991
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 23:32 schreef PBateman1978 het volgende:
Nee het waren niet allemaal rank 12+ers, aangezien Alliance bij ons de meeste hoge ranks inpikt.

En om waar het om ging nog eens aan te geven, een 15-man team met alleen maar blues, tegen een pickup groep in tier 2 sets, wedden dat het team wint ?

Dus skill (samenwerking, tactiek, en weten wat je wel en niet moet doen met je char) > items.

Zo bedoelde ik het iig.

Ander nieuws, Alliance krijgt er een soort van demons bij als ras. (zie US forums..)
Volgens mij is dit bullshit. Heb je voor elke rank op de server een alliance EN een horde positie
Bovendien wil ik in de item discussie toevoegen dat items echt een groot deel van het spel uitmaken, veel meer dan skills. Helaas pindakaas, maar zo steekt WoW niet in elkaar.
En ik las ook nog een misverstand over de T0.5 sets; je hoeft de T0 niet compleet te hebben om te upgrade. Ik had alleen de Bracers, Gloves en Belt en heb ze vandaag geupgrade allemaal het kostte een shitload aan geld maar ik heb wel m'n eerste epic! (casual gamer )
pi_37703802
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 23:32 schreef PBateman1978 het volgende:


Ander nieuws, Alliance krijgt er een soort van demons bij als ras. (zie US forums..)

quote:
Racials
Passive: +1% Hit Aura (Scales with Level)
Story / Lore
"As the thunderous steps of Archimonde's army approached the summit of Mount Hyjal, all hope seemed lost. The camps of Jaina Proudmoore and the Warchief Thrall were overrun, and the forces of Archdruid Malfurian Stormrage were fighting for their life.

Then, the moment feared by all those fighting for the fate of Azeroth arrived. The Night Elf army was overrun, and the great Eredar warlock, destroyer of countless worlds, arrogantly marched to the World Tree. With flames surging in his eyes, he grasped the trunk with one vile claw... and the entire summit was shattered in a burst of brilliant, white light.

When the radiance faded, nothing remained of Archimonde but a charred skeleton, resting in the branches of the fatally-damaged Nordrassil. Malfurion, Jaina, and Thrall emerged from hiding; it was all an elaborate trap designed by Malfurion to take advantage of the demon's arrogance. In his lust for the World Tree's power, he did not notice the gathering flock of wisps take their positions around him and detonate themselves in a torrent of nature's fury.

With their commander gone, the remainder of the Burning Legion's army was cast into disarray. Malfurion and his companions escaped from the summit of Mount Hyjal, and the remaining Night Elves silently reflected upon the sacrifices of their Wisp companions.

Yet, the spirits of the Wisps lived on. Floating invisibly throughout Mount Hyjal and nearby Felwood, they began to slowly intertwine with the demons that had taken up residence there. Almost imperceptively their presence began to twist the forms and minds of the local Satyrs and other foul, demonic creatures.

Now, a handful of these creatures have been transformed in mind and body; they have the thoughts of the Night Elf spirits coarsing through their veins, yet their bodies mutated to take the form of the last creature the Wisps had made contact with -- the Eredar warlock, Archimonde.

Ashamed of their foul appearance, these creatures took into hiding beneath the roots of the shattered World Tree, Nordrassil. Despite their attempts to hide themselves from the outside world, they found themselves under constant seige from the demons who came to view them as abominations.

Now, with their very existance threatened, these Eredar -- demon in form, Night Elf in mind -- have made an impassioned plea to join the Alliance."
http://www.malicesb.net/wapnew/alliance-race.php
http://www.wowwiki.com/Eredar

[ Bericht 50% gewijzigd door Myst.nl op 10-05-2006 08:43:08 ]
CAL DotA EU Invite here we come! HidW.
  woensdag 10 mei 2006 @ 08:54:40 #49
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_37704188
Even een andere thread over het nieuwe ras; en ietsjes waarschijnlijker IMHO dan dit Eredar verhaal:

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?FN=wow-general&T=8225373&P=1

Voor de mensen die te lui zijn om te klikken / de fora zijn down:
quote:
The All Noble Expedition Went Wrong?? READ! | 5/9/2006 5:33:32 PM PDT
Quote this post Reply to this post
Guys I dunno about Eredar. I have a theory.

http://www.wowwiki.com/Alliance_Expedition

Read the link than read what I am about to write:


The Alliance Expedition was not only consisted of those few heroes, but also the military units that went along with them, such as the footmen, the archers, and such.

Now read about the Broken on this page.

http://worldofwarcraft.com/burningcrusade/townhall/bestiary.html

It says that they were changed by the demonic corruption. And they DO have Eredar-like qualities.

Maybe the Alliance Expedition such as Khadghar, that Paladin, and all the Alliance armies that went on the expedition with them were corrupted as well. Maybe they too recieved qualities similar to what the Broken recieved from the corruption.


Think about it...
--------------------------------------------------------------------------------


Maybe http://img506.imageshack.us/my.php?image=11472062531519sa.jpg is the Paladin Turalyon that went on the expedition.

And also, I dont have the link, but there was a link of an "eredar" with a long white beard. Maybe that is Khadghar?
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_37704312
het blijft nog ff gissen Vandaag horen we officieel wat het gaat worden.

http://www.wowwiki.com/Rumored_Races

Daar staat heel veel leuke infor over alle rumours en speculaties.
CAL DotA EU Invite here we come! HidW.
  woensdag 10 mei 2006 @ 09:06:42 #52
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_37704391
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 09:01 schreef Myst.nl het volgende:
het blijft nog ff gissen Vandaag horen we officieel wat het gaat worden.

http://www.wowwiki.com/Rumored_Races

Daar staat heel veel leuke infor over alle rumours en speculaties.
Hoe laat?
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_37704406
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 09:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Hoe laat?
Geen idee, ik lees overal op US/EU boards dat er vandaag een officiele aankondiging op de E3 aankomt... Ik zal eens rondkijken of ik een tijd kan vinden.
CAL DotA EU Invite here we come! HidW.
pi_37704460
http://www.wowguru.com/

The Eredar new allies race

Legendary Weapons:

Staff of the Guardian (Medivh's Staff)
Lore on Medivh can be found here -> http://www.wowwiki.com/Medivh

Mage/Warlock Version
Atiash, The Legendary Staff of the Guardian
Two Hand Staff
130-244 Damage
(64.4 damage per second)
+31 Stamina
+32 Intellect
+24 Spirit
Durability 145 / 145
Requires Level 60
Equip: Improves your chance to hit with spells by 2%.
Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 150
Use: Creates a portal. Teleporting group members that use it to Karazhan.

Druid/Priest Version
Atiash, The Legendary Staff of the Guardian
Two Hand Staff
130-244 Damage
(64.4 damage per second)
+31 Stamina
+32 Intellect
+24 Spirit
Durability 145 / 145
Requires Level 60
Equip: Restores 11 mana per 5 sec.
Equip: Increases healing done by spells and effects by up to 260
Use: Creates a portal. Teleporting group members that use it to Karazhan.

There will also be a different Aura per class. The Auras will be as follows.
There will be a different aura for different classes.

Druid: 11 mana per 5 sec. aura.
Mage: +2% spell crit aura.
Priest: +60 healing aura.
Warlock: +60 spell damage aura.

Ashbringer "Blade of the Scarlet High Lord"
Lore on Ashbringer can be found at www.Ashbringer.com and wowwiki

Ashbringer
Binds when picked up
SwordTwo-Hand
Speed 3.00201-247 Damage
+ 30-50 Damage
(88.0 Damage per Second)

Requires Level 60
"Blade of the Scarlet High Lord"
Chance on Hit: Blasts a target for 700 Fire damage.

uhh.. Ja best
CAL DotA EU Invite here we come! HidW.
  woensdag 10 mei 2006 @ 09:13:29 #55
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_37704510
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 09:11 schreef Myst.nl het volgende:
http://www.wowguru.com/

The Eredar new allies race
Waarom heeft de Eredar op het onderste plaatje dan een Libram en de Plate Alliance Epic PvP-shoulders? Lijkt te neigen naar een Paladin; we weten dat het een connectie moet hebben met Outland en kennen wij een Paladin die iets te maken heeft gehad met de Outlands?
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_37704886
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 09:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Waarom heeft de Eredar op het onderste plaatje dan een Libram en de Plate Alliance Epic PvP-shoulders? Lijkt te neigen naar een Paladin; we weten dat het een connectie moet hebben met Outland en kennen wij een Paladin die iets te maken heeft gehad met de Outlands?
Njaa... niet :p Ik kan iig niet iemand bedenken

Archimonde the Defiler & Kil'jaeden the Deceiver zijn beide Famous Eredar.
CAL DotA EU Invite here we come! HidW.
  woensdag 10 mei 2006 @ 09:32:47 #57
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_37704938
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 09:30 schreef Myst.nl het volgende:

[..]

Njaa... niet :p Ik kan iig niet iemand bedenken

Archimonde the Defiler & Kil'jaeden the Deceiver zijn beide Famous Eredar.
En demonen. En stond 't niet ergens: " Bound together by a loathing for all things demonic" in het Alliance gedeelte van het char creation screen?

Turalyon.

En waarom krijgen magi wéér de shaft.

Druid: 11 mana per 5 sec. aura. (Decent)
Mage: +2% spell crit aura. (Medium)
Priest: +60 healing aura. (Decent)
Warlock: +60 spell damage aura. (UBER!)

Even voor de duidelijkheid; 2 % crit is in mijn geval ongeveer gelijk aan + 20-25 dmg.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_37705078
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 09:32 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

En demonen. En stond 't niet ergens: " Bound together by a loathing for all things demonic" in het Alliance gedeelte van het char creation screen?

Turalyon.
Jij hebt je huiswerk goed gedaan Niet meer gezien die kerel sinds Warcraft 2 toch?

Turalyon is immortalized in a massive stone statue in the Valley of Heroes in Stormwind, alongside the other leaders of the Alliance Expedition.
CAL DotA EU Invite here we come! HidW.
  woensdag 10 mei 2006 @ 09:40:00 #59
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_37705089
Nee, recent het spel nog even doorgespeeld. Je moet wat op een pauze.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_37705164
Ik heb een tijdje geleden Warcraft 3 campaign weer doorgewandeld. Dan merk je toch wel hoe goed zo'
n reeks eigenlijk in elkaar zit.
CAL DotA EU Invite here we come! HidW.
  woensdag 10 mei 2006 @ 10:14:59 #61
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_37705978
En er komt ook nog eens een film
http://www.bamosenlamus.nl .... Het trio dat geen 3 namen nodig heeft !
  woensdag 10 mei 2006 @ 10:41:01 #62
75976 Stuiterbal.nl
I hope I won't forget you
pi_37706538
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 09:43 schreef Myst.nl het volgende:
Ik heb een tijdje geleden Warcraft 3 campaign weer doorgewandeld. Dan merk je toch wel hoe goed zo'
n reeks eigenlijk in elkaar zit.
He ben ik ook al mee bezig! en ook online WC3'en is tof!
ACWW friendcode 3307-7774-7436
Town: vdaal name: jasper
pi_37707061
Ik kwam vanmorgen een filmpje tegen die ik nog niet eerder gezien had
Ik heb altijd wel afgevraagt hoe powerful een GM is.
ik weet het nu check this http://www.youtube.com/watch?v=oMaTZFCLbq0
Xfire: molotov25
BF2: Molofear
pi_37708378
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 00:45 schreef Departak het volgende:

[..]

Volgens mij is dit bullshit. Heb je voor elke rank op de server een alliance EN een horde positie
Nee, er zijn volgens mij 3 rank 14's op elke server. (wij hebben 0 High Warlords en 1 Grand Marshall atm)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_37709320
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 14:38 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nee, er zijn volgens mij 3 rank 14's op elke server. (wij hebben 0 High Warlords en 1 Grand Marshall atm)
Hmm ik zou zweren dat we er meer gehad hebben op RC. Maar atm hebben we er maar 1. De eerste persoon die Rank 14 haalde zat ook bij ons als ik me goed herrinner. Maar dat terzeide

[ Bericht 12% gewijzigd door Myst.nl op 10-05-2006 15:17:35 ]
CAL DotA EU Invite here we come! HidW.
  woensdag 10 mei 2006 @ 16:28:26 #66
75976 Stuiterbal.nl
I hope I won't forget you
pi_37711190
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 15:12 schreef Myst.nl het volgende:

[..]

Hmm ik zou zweren dat we er meer gehad hebben op RC. Maar atm hebben we er maar 1. De eerste persoon die Rank 14 haalde zat ook bij ons als ik me goed herrinner. Maar dat terzeide
\
vnaaf raiden myst, in ZDZ (zwembad driebergen zeist).
ACWW friendcode 3307-7774-7436
Town: vdaal name: jasper
pi_37713035
nvm
  woensdag 10 mei 2006 @ 17:51:24 #68
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_37713492
C/p van een NY Times artikel:
quote:
May 9, 2006
Web Game With Millions of Players to Expand
By SETH SCHIESEL

LOS ANGELES, May 10 — When the makers of World of Warcraft, the phenomenally successful online game, announced last year that they would release a major expansion of its virtual world in late 2006, the game’s millions of players began anxiously awaiting details.

Today, as the video game industry gathers here for E3, the top annual game convention, those players will start getting answers. In the biggest piece of news, Blizzard Entertainment, the company behind the game, plans to announce that in the expansion, to be called The Burning Crusade, players will be able to join an otherworldly species called the Draenei.

Much of the storyline in World of Warcraft, which now has more than 6 million paying subscribers worldwide, revolves around the strife between two competing factions, the Alliance and the Horde. Players can join either side of the fantasy conflict; the Alliance includes races like human, dwarves and gnomes, while the Horde includes orcs, trolls and the undead.

Blizzard announced last year that in the expansion it would add a new race called the Blood Elves to the Horde, but the identity of the new Alliance race has been a closely-guarded secret until today. On Web message boards, players have spilled hundreds of thousands of words debating what the new Alliance race would be.

In the Burning Crusade, much of the action will take place on a planet called Draenor. The Draenei are the remnants of a once-thriving culture there that was mostly destroyed by orcs after the orcs were corrupted by the demons of the Burning Legion — the big bad guys in the game, who oppose both the Alliance and the Horde.

In a twist, the Draenei are descended from the same demonic race, the Eredar, that produced some of Warcraft’s most fearsome foes, like the demon Archimonde.

“Lots of players have wanted to play demons, and Draenei are the closest you can get to looking like an Eredar,” Jeff Kaplan, one of the game’s top designers, said in an interview. “They have these cool forehead features, and one of the customization features is switching around these facial features and the tendrils hanging beneath the chin and so on.”

In addition to being able to test-play the Draenei, attendees at the convention this week, formally known as the Electronic Entertainment Expo, will get their first peek at the Nether Drakes, which are among several flying beasts that players will be able to mount in Burning Crusade.

Attendees will also be able to try out Naxxramas, the next big dungeon in the game, which is expected to be added free next month.
http://www.nytimes.com/2006/05/09/technology/10warcraft.web.html
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_37713751
Dus Eredardraenei, ofzoiets... ^^
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 10 mei 2006 @ 18:20:06 #70
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_37714201
Draenei dus.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 10 mei 2006 @ 18:53:23 #71
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_37714961
vet

krijg meteen alweer zin in spelen
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  woensdag 10 mei 2006 @ 21:28:30 #72
107409 DaringDave
Listen to Jack Johnson
pi_37719379
Ik dacht dat die Lost Ones in de Swamp of Sorrows Draenei waren. Maar die zien er heel anders uit.
-Made Made Dane
  woensdag 10 mei 2006 @ 22:27:04 #74
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_37721568


Eredar/Dreanei - Broken One - Lost One (die in SoS)
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  woensdag 10 mei 2006 @ 23:42:43 #75
107409 DaringDave
Listen to Jack Johnson
pi_37724081
Nou ik ben blij dat ze er zo uit zien. Toen ik vanmiddag hoorde dat de Draenei het nieuwe alliance ras werd dacht ik dat het van die lelijke lost ones zouden worden.
Gelukkig is dat niet zo
-Made Made Dane
  donderdag 11 mei 2006 @ 01:36:03 #76
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_37726544
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 15:48 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Dit is idd een kloteprobleem. Ik tank Vek'lor ook (317 SR), maar het ligt meestal aan de rest van de raid dat dit gebeurt. Bijv. iemand die te vroeg een te grote heal gebruikt (tijdens de pull), en Vek'lor daarnatoe wilt lopen. Je krijgt weer aggro en Vek'lor staat te dicht bij (voor zijn gevoel) en gaat maar melee'en. In andere gevallen, gewoon zodra hij begint te lopen naar je, weg van hem lopen. Dan houdt hij meestal wel op.

De pull zelf is wel redelijk simpel, en kan eigenlijk alleen maar door healers verknalt worden (een heal gebruiken tussen de shadow ward en je eerste Searing Pain). Maar zelfs dan, als het niet geresist wordt, krijg je meteen aggro terug als Searing Pain hem raakt.
Gisteren is het dan eindelijk gelukt, de twins zijn down
We gebruiken nu een andere tactiek met locktanks die ervoor zorgt dat je helemaal nooit meer hoeft te repositioneren, namelijk gewoon zelf de proximity aggro pakken van de magic twin en daarna binnen 2 seconden uit zijn melee range lopen zodat ie geen AE kan doen. Best makkelijk

Hier een vid die ik heb gemaakt van onze kill.. Best saai, maargoed misschien dat de muziek wat goed maakt
http://www.megaupload.com/?d=3HF0HD12

[ Bericht 1% gewijzigd door Maanvis op 11-05-2006 02:28:49 ]
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_37727250
Ben ik nou de enige die liever Blood Elves had gehad aan Alliance side?
pi_37727709
Zal mij uitmaken. Ik heb een redelijke hekel aan alle Elven; dus des de minder er zijn aan mijn kant; des de beter.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  donderdag 11 mei 2006 @ 09:14:49 #79
14843 Merkowitz
Loismustdie@yahoo.com
pi_37728533
Haha, dat wordt lachen dan. Loop ik daar als lvl 60 warlock, zie een alliance lopen --> enslave demon en hup mijn eigen alliance pet.

Ik zie het helemaal zitten die alliance demons.

Zal vast wel niet kunnen, maar toch
Stewie Griffin: Jo-LENE! I have an army to raise and I must get to Managua at once! I require a window seat and an in-flight Happy Meal. BUT NO PICKLES! OH, GOD HELP YOU IF I FIND PICKLES!
  donderdag 11 mei 2006 @ 09:18:05 #80
134690 Appellenflappen
Lekkere warme flappen
pi_37728605
Nee, ooit een undead geshackled zien worden?
De vraag 'met of zonder appel' wordt niet beantwoord....
pi_37728987
En het is ook niet echt alsof de Beastslaying enchant werkt als je Tauren gaat neermeppen.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  donderdag 11 mei 2006 @ 09:35:21 #82
14843 Merkowitz
Loismustdie@yahoo.com
pi_37728988
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 09:18 schreef Appellenflappen het volgende:
Nee, ooit een undead geshackled zien worden?
Ja, maar nog nooit een forsaken

Nee dat vind ik ook een van de dingen die een beetje jammer zijn, maar wel noodzakelijk voor de balans. Zo zou inderdaad shackle eigenljik wel moeten werken op forsaken en fear niet, maar dan haal je de balans bij bepaalde classes door elkaar denk ik.

Achja.
Stewie Griffin: Jo-LENE! I have an army to raise and I must get to Managua at once! I require a window seat and an in-flight Happy Meal. BUT NO PICKLES! OH, GOD HELP YOU IF I FIND PICKLES!
pi_37730227
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 09:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
En het is ook niet echt alsof de Beastslaying enchant werkt als je Tauren gaat neermeppen.
Scare Beast werkte 'vroegah' wel op Taurens, weet niet of het nog steeds zo is
pi_37730269
Thank god for warrior gear..

Tier 3 ziet er weer geweldig uit
pi_37730293
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 01:36 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Gisteren is het dan eindelijk gelukt, de twins zijn down
We gebruiken nu een andere tactiek met locktanks die ervoor zorgt dat je helemaal nooit meer hoeft te repositioneren, namelijk gewoon zelf de proximity aggro pakken van de magic twin en daarna binnen 2 seconden uit zijn melee range lopen zodat ie geen AE kan doen. Best makkelijk

Hier een vid die ik heb gemaakt van onze kill.. Best saai, maargoed misschien dat de muziek wat goed maakt
http://www.megaupload.com/?d=3HF0HD12
Grats

Die taktiek werkt idd ook, maar is net wat 'lastiger'. Met 2 Warrior tanks heb je het probleem (bijna) niet dat iemand anders de proximity aggro pakt
pi_37730325
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 10:36 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Grats

Die taktiek werkt idd ook, maar is net wat 'lastiger'. Met 2 Warrior tanks heb je het probleem (bijna) niet dat iemand anders de proximity aggro pakt
Is C'thun een beetje te farmen, of is de loot het niet waard?
pi_37731812
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 10:38 schreef InsertCredit het volgende:

[..]

Is C'thun een beetje te farmen, of is de loot het niet waard?
Zitten wel erg leuke drops bij, en het gevecht zelf, tja, je moet gewoon mensen gefocussed hebben. Niet met zo'n instelling van, 'dat doen we wel ff', want dan kom je er niet. Ook al heb je hem al een keer gedood. En ach, niet alsof we iets beters te doen hebben. AQ40 t/m Twin Emperors/Ouro gaat meestal wel in 1 avondje (tenminste, emperors/ouro dood), MC en BWL zijn ook volle clears in 1 avond, dus hebben we 4 dagen voor C'Thun, voor het geval dat het niet in 1 dag lukt. En daarnaast nog ZG/AQ20... Ik wil Naxxramas
pi_37733384
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 08:03 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zal mij uitmaken. Ik heb een redelijke hekel aan alle Elven; dus des de minder er zijn aan mijn kant; des de beter.
Kut Gnome
  donderdag 11 mei 2006 @ 13:19:43 #89
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_37734275
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 08:03 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zal mij uitmaken. Ik heb een redelijke hekel aan alle Elven; dus des de minder er zijn aan mijn kant; des de beter.
zegt ie met een elf als ava
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  donderdag 11 mei 2006 @ 13:43:46 #90
107409 DaringDave
Listen to Jack Johnson
pi_37734996
Binnenkort zijn er alleen nog maar elven in WoW.
Night elves en Blood Elves.
-Made Made Dane
pi_37735242
En, hebben jullie allemaal de quests voor "childrens day" al gespeeld? Ik heb mr Wiggles gekozen
-= Rogue lvl 66 =- -= Warrior lvl 70 =- -= Warlock lvl 70 =-
----------============= Nordrassil =============----------
pi_37736124
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 13:19 schreef Rahl het volgende:

[..]

zegt ie met een elf als ava
In game; hey.

Iets té veel retards tegengekomen.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_37736153
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 13:51 schreef MaxPowered het volgende:
En, hebben jullie allemaal de quests voor "childrens day" al gespeeld? Ik heb mr Wiggles gekozen
wist nog geeneens dat er eentje was.
waar begint dat?
en hou je die pet ook voor altijd of...?
pi_37736198
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 13:51 schreef MaxPowered het volgende:
En, hebben jullie allemaal de quests voor "childrens day" al gespeeld? Ik heb mr Wiggles gekozen
Speedy
Xbox Live: Anormius
pi_37736773
Op het einde van http://www.worldofwar.net/video/files.php?temp_view=files.php&game=&id=7 zie je de flying mounts in actie .
pi_37740223
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 13:51 schreef MaxPowered het volgende:
En, hebben jullie allemaal de quests voor "childrens day" al gespeeld? Ik heb mr Wiggles gekozen
Haha, ik heb ook Mr. Wiggles Sloeg ook helemaal nergens op, sta je helemaal verlaten met dat kind bij die lighthouse in Westfall, komen er nog 2 ventjes aan.. ook met kinderen

Het is trouwens Childrens Week, en ik heb m opgepikt op Cathedral Square in SW. Zou alleen deze week zijn geloof ik.
Where facts are few, experts are many.
  donderdag 11 mei 2006 @ 17:34:06 #97
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_37741621
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 10:36 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Grats

Die taktiek werkt idd ook, maar is net wat 'lastiger'. Met 2 Warrior tanks heb je het probleem (bijna) niet dat iemand anders de proximity aggro pakt
Mja het is zo goed als onmogelijk dat iemand anders proximity aggro pakt als je recht onder de melee guy blijft staan, aan de kant van de muur, en de warrior staat gewoon te tanken
Het enige probleem is de uppercut die ik soms krijg
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 11 mei 2006 @ 18:37:28 #98
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_37743058
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 14:46 schreef Gloeidoos het volgende:
Op het einde van http://www.worldofwar.net/video/files.php?temp_view=files.php&game=&id=7 zie je de flying mounts in actie .
dreanei worden echt vet

[ Bericht 78% gewijzigd door Rahl op 11-05-2006 18:47:05 ]
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_37743119
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 16:49 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Haha, ik heb ook Mr. Wiggles Sloeg ook helemaal nergens op, sta je helemaal verlaten met dat kind bij die lighthouse in Westfall, komen er nog 2 ventjes aan.. ook met kinderen

Het is trouwens Childrens Week, en ik heb m opgepikt op Cathedral Square in SW. Zou alleen deze week zijn geloof ik.
Childrens Week: van 9 mei tot 16 mei:
http://www.wow-europe.com(...)drensweek/index.html

Horde-Quest:
http://www.thottbot.com/?n=618734

Alliance-Quest:
http://www.thottbot.com/?n=618127

Prijzen:
- Varken
- Schildpad
- Rat
- 5 Gold
(voor altijd houd je de pet die je wint)
-= Rogue lvl 66 =- -= Warrior lvl 70 =- -= Warlock lvl 70 =-
----------============= Nordrassil =============----------
pi_37744853
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 14:38 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nee, er zijn volgens mij 3 rank 14's op elke server. (wij hebben 0 High Warlords en 1 Grand Marshall atm)
Ik begrijp niet wat je hiermee bedoelt maar ik heb het nog eens gecheckt, er is inderdaad maar 1 rank 14 per server, voor allebei de fractions. Mijn excuses dus

Iets heel anders; wat doen jullie allemaal na lvl 60? Ik vind het spelen vrij saai als ik niet bezig ben met quests of instances. Ik heb momenteel de guild/tijd niet om actief te raiden (MC/BWL/AQ) en dan gaat WoW snel vervelen IMHO. Al mijn quests zijn elite/raid en ik mis eerlijk gezegd een beetje mijn doel. Heeft iemand nog leuke ideëen? Alvast bedankt
pi_37748127
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 19:50 schreef Departak het volgende:
Iets heel anders; wat doen jullie allemaal na lvl 60? Ik vind het spelen vrij saai als ik niet bezig ben met quests of instances. Ik heb momenteel de guild/tijd niet om actief te raiden (MC/BWL/AQ) en dan gaat WoW snel vervelen IMHO. Al mijn quests zijn elite/raid en ik mis eerlijk gezegd een beetje mijn doel. Heeft iemand nog leuke ideëen? Alvast bedankt
re-roll Hunter en de enige quests die je niet solo kan doen zijn raid/dungeon quests (en een paar elite quests, maar bar weinig)

Anyway, ik level een Warrior alt, lvl 54 nu, vind 't fantastisch. Ik hoop dat die payed transfers snel komen, want dan kan ik mijn lvl 46 Rogue van m'n oude server ook naar Twisting Nether gooien en levelen
Verder, ach, beetje PvP, rep farmen en dat is 't wel.
  donderdag 11 mei 2006 @ 21:51:56 #102
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_37748336


Best wel grappig

Ik snap niet dat er zoveel gezeik is met de Dranei, ik vind ze echt super gaaf.....

Voor Allience dan
http://www.bamosenlamus.nl .... Het trio dat geen 3 namen nodig heeft !
pi_37748525
interesseren, heb toch al een main char

Ik heb meer problemen met die hunter set.

Cryptstalker
4 Piece Bonus:
You gain 50 mana when your ranged attacks crit.
8 Piece Bonus :
Whenever your pet dies (required level 60, 2 minute cooldown) you gain a fear immunity for 15 seconds and a +20% range haste.

Als dit waar is... nou, ja, iedereen snapt zelf hopelijk wel hoe useless dit is.
pi_37752305
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 23:32 schreef PBateman1978 het volgende:
Nee het waren niet allemaal rank 12+ers, aangezien Alliance bij ons de meeste hoge ranks inpikt.

En om waar het om ging nog eens aan te geven, een 15-man team met alleen maar blues, tegen een pickup groep in tier 2 sets, wedden dat het team wint ?

Dus skill (samenwerking, tactiek, en weten wat je wel en niet moet doen met je char) > items.

Zo bedoelde ik het iig.

Ander nieuws, Alliance krijgt er een soort van demons bij als ras. (zie US forums..)
dit is dus onzin.
Ik speel vaak genoeg BG met tier 2 pickup tegen tier 0 premade Horde . Tier 2 wint.

Simpelweg omdta je Hpbase, damage output en resist rates ongeveer3 x zo hoog liggen.

I
life is a game....and im winning
  vrijdag 12 mei 2006 @ 08:58:13 #105
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_37752623
Nou, naast het raiden ben ik op level 60 met name bezig met de BG's. Tussendoor verzamel ik in Silithus gold voor alle onkosten en leer ik ik af en toe een nieuwe profession. Meer is er niet te doen, maar ik vind het wel genoeg. Tsja, raiden is toch wel een must eigenlijk op level 60...
  vrijdag 12 mei 2006 @ 10:08:19 #106
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_37754042
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 08:31 schreef thunderbunny het volgende:

[..]

dit is dus onzin.
Ik speel vaak genoeg BG met tier 2 pickup tegen tier 0 premade Horde . Tier 2 wint.

Simpelweg omdta je Hpbase, damage output en resist rates ongeveer3 x zo hoog liggen.

I
Teamplay > Items, maar ik blijf het niet zeggen....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_37757164
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 10:08 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Teamplay > Items, maar ik blijf het niet zeggen....
Goed zo... be silent!
CAL DotA EU Invite here we come! HidW.
pi_37767386
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 21:57 schreef Migwi het volgende:
interesseren, heb toch al een main char

Ik heb meer problemen met die hunter set.

Cryptstalker
4 Piece Bonus:
You gain 50 mana when your ranged attacks crit.
8 Piece Bonus :
Whenever your pet dies (required level 60, 2 minute cooldown) you gain a fear immunity for 15 seconds and a +20% range haste.

Als dit waar is... nou, ja, iedereen snapt zelf hopelijk wel hoe useless dit is.
Mja, triest. Ik begin hunter saai te vinden. Je hebt weinig variatie in de talent tree, je hebt weinig verschillende gear (of agi of crit + ap)... Andere classes kunnen veel meer varieren, krijg ik t idee...
En nu, alle tier3 sets zijn bekend, behalve die van ons... zijn ze ons vergeten ?
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
  zaterdag 13 mei 2006 @ 18:56:20 #109
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_37794200
Waar staan die tier 3 sets eigenlijk?
pi_37798045
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 18:10 schreef Un-X-PecteD het volgende:

[..]

Mja, triest. Ik begin hunter saai te vinden. Je hebt weinig variatie in de talent tree, je hebt weinig verschillende gear (of agi of crit + ap)... Andere classes kunnen veel meer varieren, krijg ik t idee...
En nu, alle tier3 sets zijn bekend, behalve die van ons... zijn ze ons vergeten ?
Lijkt er wel op.

Kunt wel zien dat Hunter de laatst toegevoegde class is.
Naast onze Tier sets is er eigenlijk geen gear te halen waar je iets aan hebt.
Itemization is kut, Rhok'delar heb je en that's it. Na de normalisation is Crossbow of Smiting nog maar een kleine upgrade ipv een hoognodige upgrade.

Tsja, begin me er ook meer en meer aan te ergeren weer.
pi_37798331
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 18:56 schreef Takje het volgende:
Waar staan die tier 3 sets eigenlijk?
Hele zooi screenies
  zaterdag 13 mei 2006 @ 21:21:38 #112
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_37798500
Coole screenies, thanks!
  † In Memoriam † zondag 14 mei 2006 @ 11:10:29 #113
34726 Fratz
Max
pi_37809481
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 21:16 schreef InsertCredit het volgende:

[..]

Hele zooi screenies
WOOW! GEIV PLZ!

mijn priest wil die goodies wel hebben!
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  maandag 15 mei 2006 @ 13:02:11 #114
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_37842113
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_37845914
Zaterdag World of Warcraft aangeschaft, en ik moet zeggen een super game tot nu toe. Ben normaal niet van het maandelijks betalen voor Games maar tot nu toe zeker de moeite waard.
-
pi_37852368
quote:
Fucking gaaf! En herkenbaar als mage...

En Gijsje, als je bedenkt dat je voor een spel van zo'n 40 uur gameplay al gauw 50 euro neerlegt, en dat je voor een magere 13 euro per maand een spel hebt waar je (ruim) 100 uur gameplay per maand hebt, vind ik dat niet zonde van m'n geld
  maandag 15 mei 2006 @ 20:22:48 #117
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_37855193
Heb net mn Shaman tot 60 getilt maar speel nu al weer met een Hunter (lvl18) Ik vind het weer leuk om snel te levele en niet steeds op party w88 of rep grinde. Ben weer helemaal nieuw leuk man.
http://www.bamosenlamus.nl .... Het trio dat geen 3 namen nodig heeft !
pi_37873497
Als jullie dat video'tje leuk vinden, misschien deze ook wel (of je kent m al, heb niet alle 62 delen gelezen).

http://video.google.com/videoplay?docid=5430343841227974645

En deze vond ik ook uber
http://video.google.com/videoplay?docid=5083604342827261091&q=billy+maclure&pl=true

[ Bericht 33% gewijzigd door Atreidez op 16-05-2006 14:40:09 ]
Where facts are few, experts are many.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 16:19:02 #119
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_37882322
Beide zéér oud, maar beide ook zeer goed.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 22:38:58 #121
75976 Stuiterbal.nl
I hope I won't forget you
pi_37896139
haha.
ga je dan
ACWW friendcode 3307-7774-7436
Town: vdaal name: jasper
  woensdag 17 mei 2006 @ 00:24:24 #122
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_37901079
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 21:18 schreef Evertjan het volgende:
klaagtopic Mijn broer is verslaafd aan world of warcraft. lol
Typische reacties ook weer, alsof er alleen maar lijken zonder werk en sociaal leven WoW spelen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_37901479
ben sinds vandaag sm/ruin specced. was eerst ff bang dat ik aggro ging trekken in bwl maar viel best mee

wel trouwes nieuw crit record met shadow bolt. 11047
hardcoholic
pi_37905135
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 00:39 schreef Ferdii het volgende:
ben sinds vandaag sm/ruin specced. was eerst ff bang dat ik aggro ging trekken in bwl maar viel best mee

wel trouwes nieuw crit record met shadow bolt. 11047
11k? screenie plz.
  woensdag 17 mei 2006 @ 10:04:22 #125
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_37907026
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 00:39 schreef Ferdii het volgende:
ben sinds vandaag sm/ruin specced. was eerst ff bang dat ik aggro ging trekken in bwl maar viel best mee

wel trouwes nieuw crit record met shadow bolt. 11047
BWL crits tellen niet
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_37907080
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 10:04 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

BWL crits tellen niet
oh ja.

pi_37914709
heb alleen een screenie waar die nog en dmg meter staat, zal ff zoeken
was wel een bwl crit ja, maar alsnog erg hoog

alstu.

hij was trouwes 11169

hardcoholic
  woensdag 17 mei 2006 @ 18:02:23 #128
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_37923168
Mwah, ik ben een keer op 8.5k gekomen met m'n Frostbolt in BWL zonder consumables, enkel ToEP; dus dat kan nog wel hoger. (*kuch AP of PI*)
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_37933143
deze was alleen met zg trinket
hardcoholic
pi_37937586
mijn record in mc staat op 4,7k met een shadowbolt
pi_37940065
die is van voor de trinket nerf/negatieve resistance zker?
hardcoholic
pi_37945930
Mijn hoogste BWL crit so far is 13k, maar kan nog wel hoger komen. Volgende keer...
  † In Memoriam † donderdag 18 mei 2006 @ 12:38:02 #133
34726 Fratz
Max
pi_37947291
jemig, night elves dansen behoorlijk gay, maar kijk eens hoe het nieuwe blood elf dansje gaat worden!!!

http://video.google.com/videoplay?docid=-8014808211220282746

There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  donderdag 18 mei 2006 @ 13:06:49 #134
75976 Stuiterbal.nl
I hope I won't forget you
pi_37948247
Ben WoW eigenlijk een beetje zat aan het worden........
tijd voor een nieuwe alt
ACWW friendcode 3307-7774-7436
Town: vdaal name: jasper
pi_37958850
Ding mijn 3e lvl 60
Xbox Live: Anormius
pi_37959400
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 02:22 schreef Ferdii het volgende:
die is van voor de trinket nerf/negatieve resistance zker?
nee
pi_37961665
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 18:28 schreef Mister_T het volgende:
Ding mijn 3e lvl 60
Je leven, wat doe je !

Grats!
pi_37968048
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 19:53 schreef Gloeidoos het volgende:

[..]

Je leven, wat doe je !

Grats!


Maarja speel het sinds de release
Maar heb ook nog 2 lvl 40+ chars
Xbox Live: Anormius
pi_37971424
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 18:49 schreef mooiegek het volgende:

[..]

nee
Nope, die was op een add van Majordomo gedaan waarschijnlijk. Deze hebben nog vulnerability bonussen. Heb ik vaak genoeg 2,2k+ hits op gehaald
pi_37971872
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 23:10 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Nope, die was op een add van Majordomo gedaan waarschijnlijk. Deze hebben nog vulnerability bonussen. Heb ik vaak genoeg 2,2k+ hits op gehaald
nee, wel faire buff+onyxia buff. was op een gewone giant.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 08:38:49 #141
124175 Xinouth
Konnichiwa
pi_37978382
Gister omdat ik toch die BRD quests af wil hebben, daar maar ff naartoe gegaan..

Vlak voor Bael'Gar.. Stockade Pauldrons, en niemand vond het erg als ik 'm zou needen

410 defense nu
こんにちは。 マンジ です。 おげんき です か。
  zaterdag 20 mei 2006 @ 13:40:29 #142
124175 Xinouth
Konnichiwa
pi_38015527
Nieuwe patchnotes


World of Warcraft Client Patch 1.11.0

Shadow of the Necropolis

Floating above the Plaguelands, the necropolis known as Naxxramas serves as the seat of one of the Lich King's most powerful officers, the dreaded lich Kel'Thuzad. Horrors of the past and new terrors yet to be unleashed are gathering inside the necropolis as the Lich King's servants prepare their assault. The Scourge marches again...
Naxxramas is the new 40-man raid dungeon that will present even the most experienced and powerful players with an epic challenge.


General

  • The cost to unlearn talents will now decay over time. This cost will be reduced by a rate of 5 gold per month to a minimum of 10 gold.
  • After a disconnect from the server, it is now possible to log back in immediately, instead of receiving the message, "A character with that name already exists."
  • Chain targeted spells and abilities (e.g. Multi-shot, Cleave, Chain Lightning) will no longer hit stealthed or invisible units unless visible to the caster.
  • Fear: The calculations to determine if Fear effects should break due to receiving damage have been changed. The old calculation used the base damage of the ability. The new calculation uses the final amount of damage dealt, after all modifiers. In addition, the chance for a damage over time spell to break Fear is now significantly lower. Note that Fear continues to be roughly three times as likely to break on player targets as on non-player targets. In addition, Intimidating Shout now follows that player versus non-player distinction, while previously it did not.
  • Periodic Healing: Spells which do periodic healing will now have their strength determined at the moment they are cast. Changing the amount of bonus healing you have during the duration of the periodic spell will have no impact on how much it heals for.
  • Reflection: Effects which cause reflection will no longer reflect triggered effects separately from their base effects (eg. Impact, Improved Shadow Bolt, Aftermath, etc.)
  • Optimization code known as "M2Faster" is now enabled by default. M2Faster can improve performance in crowded scenes when "Vertex Animation Shaders" is turned on.
    Battlegrounds

    Alterac Valley

  • Most of the NPC guard units have been removed.
  • Players now drop more quest items.
  • Creatures that remain in Alterac Valley have had their hit points reduced.
  • The buff that is periodically cast by each faction's Captain has been changed to a flat 20% hit point buff.
  • Upgrading troops through armor scrap turn-ins will also now result in your team's General enabling a periodic buff to your melee and spell damage.
  • This buff scales from 10% at the Seasoned unit level, 20% at the Veteran unit level, and 30% at the Champion unit level.

    Druids

  • Innervate: This spell is now a base ability for all Druids, trainable at level 40. Any Druid who formerly had the Innervate talent now has the Swiftmend talent instead.
  • Nature's Grace: You will no longer consume this effect when casting a spell which was made instant by Nature's Swiftness.
  • Swiftmend: This new talent has been added to the Druid Restoration tree, replacing Innervate as the 31 point ultimate talent. It consumes a Rejuvenation or Regrowth aura to produce an instant heal.
  • Enrage: Tooltip edited to clarify functionality.

    Hunters

  • Counterattack (Survival Talent) - All ranks of this talent will now share the same cooldown.
  • Scorpid Poison: Duration slightly lengthened.
  • Changed the way hunter pet family armor bonuses and penalties are applied to allow the exact value from the Natural Armor talent to be applied correctly. This may result in a very slight loss of armor to some pets (less than a third of a percent).
  • Improved Scorpid Sting: The aura from this Sting will now be removed (as intended) when a different Sting aura is placed on the victim.

    Mages

    Due to significant talent changes, mages will have all talent points refunded and can be respent. Training costs for all talent spell replacements have been significantly reduced.
  • Arcane Explosion is now instant cast and will no longer remove the Presence of Mind effect when used.
  • Evocation - Is now available to all mages (via trainer), starting at level 20.
  • Conjure Food now has a new rank (Rank 7) available in Stratholme.
  • Frost Ward now has a new rank (Rank 5) available as item loot in dungeons.
  • Mana Shield - Damage taken will now be absorbed by other absorb spells (e.g. Ice Barrier, Power Word: Shield) before being absorbed by Mana Shield.
  • Dampen Magic - Damage and healing reduction increased on ranks 3 through 5.
  • Amplify Magic - Damage and healing bonus increased on ranks 2 through 4.
  • Counterspell - Fixed a bug that made Counterspell unresistable.
  • Winter's Chill - Changed to increase crit chance by 1% per stack, but stacks up to 10 times (previously 2% max 5 times).
  • Improved Scorch - Duration of Fire Vulnerability increased to 30 seconds (previously 15 secs).
  • Blast Wave: The bonus this spell receives from effects that increase spell damage has been increased.
  • Cold Snap: This talent will now always clear the cooldown for Frost Ward, even if the cooldown was triggered by casting Fire Ward.
  • Cone of Cold: The bonus this spell receives from effects that increase spell damage has been increased.
  • Fire Ward: The amount of damage absorbed by this ward was increased substantially on all ranks.
  • Frost Ward: The amount of damage absorbed by this ward was increased substantially on all ranks.
  • Arcane Power: This ability will no longer stack with Power Infusion. If you gain both at the same time, Arcane Power will take precedence.
  • Added a new level 60 quest available from Archmage Xylem in Azshara for mages.
  • Fire Ruby now has a sell value and can be disenchanted.

    Paladins

  • Benediction: This talent will no longer incorrectly provide a double discount to Seal of Justice.
  • Blessing of Light: It is no longer possible for a target to appear to have multiple ranks of Blessing of Light. These multiple auras had no beneficial effect, merely causing confusion. Problems with targeting the spell when the caster has Blessing of Light effect on them have also been fixed.
  • Divine Favor: It is no longer possible to cast this immediately after a healing spell and "retroactively" make it a critical hit.
  • Illumination: When several critical effect healing spells are cast very quickly, you will now receive the correct mana refund for each one.
  • Judgement of Command: Now consumes a charge of the Zandalarian Hero Charm. In addition, when this spell is resisted it will no longer erroneously still do damage.
  • Judgement of Righteousness: Now consumes a charge of the Zandalarian Hero Charm.
  • Seal of Command: Clarified tooltip.
  • Vengeance: Seal of Command critical hits can now trigger this ability.
  • Vindication: This effect will no longer be absorbed by Grounding Totem.

    Priests

  • Lightwell - Casting time reduced. Lightwell object increased in size to make it easier to click; relative click radius decreased slightly.
  • Mind Control: If you cast Power Word: Shield while Mind Controlling a target, the Recently Shielded aura will now appear on the correct target instead of yourself.
  • Shadowguard: This Troll Priest racial spell now works with Vampiric Embrace, Blackout, and Shadow Weaving. In addition, the damage from Shadowguard will now consume charges of the Zandalarian Hero Charm's Unstable Power aura.
  • Spirit of Redemption: This spell has a number of fixes: Priests prematurely leaving battlegrounds with this aura on will now receive the Deserter debuff (as intended); Priests in Spirit of Redemption form at the completion of a battleground will have the aura removed without dying; It will now work correctly with the Darkmoon Card Twisting Nether item, resurrecting you after Spirit of Redemption has run its course; If you should die underwater the Spirit of Redemption will no longer have a breath bar appear; the Warlock Drain Soul spell will terminate producing 1 shard when the Priest switches to Spirit of Redemption form; You will no longer have to wait 30 seconds for graveyard resurrection upon your first death while using Spirit of Redemption.
  • Vampiric Embrace: This ability will no longer heal for damage caused when the target had no life remaining.

    Rogues

  • Detect Traps is now a passive skill.
  • Pick Pocket: This ability will no longer trigger effects on your target.
  • Slice and Dice: This ability will no longer play its sound effect twice.
  • Vanish: Cancelling your Stealth aura while Vanish is running will now cause Vanish to be canceled as well.

    Warlocks

  • Shadow Ward now has a new rank (Rank 5) available as item loot in dungeons. The amount of damage absorbed by this ward was increased substantially on all ranks.
  • Curse of Agony: The damage from this spell will now continue even if the caster dies or leaves the area.
  • Emberstorm: This talent will now correctly increase the damage the Warlock takes from Hellfire.
  • Hellfire: Aftermath can now be triggered by this spell.
  • Improved Shadowbolt: Periodic damage spells and non-damaging spells will no longer consume charges of Shadow Vulnerability.
  • Shadowburn: If you cast Drain Soul while this aura is on the victim, you will no longer receive two soul shards upon the victim's death.
  • Soul Link: If your pet is banished, it will now break the Soul Link. In addition, Soul Link's tooltip has been clarified to indicate it only works with your imp, voidwalker, succubus, or felhunter.

    Shaman

    Due to significant talent changes, Shaman will have all talent points refunded and can be respent. Training costs for all talent spell replacements have been significantly reduced.
  • Searing Totem - Mana cost reduced.
  • Disease Cleansing Totem - Duration increased.
  • Fire Resistance Totem - Duration increased.
  • Flametongue Totem - Duration increased.
  • Frost Resistance Totem - Duration increased.
  • Grace of Air Totem - Duration of ranks 1 and 2 increased.
  • Nature Resistance Totem - Duration increased.
  • Poison Cleansing Totem - Duration increased.
  • Stoneskin Totem - Duration increased.
  • Strength of Earth Totem - Duration of ranks 1 through 4 increased.
  • Tremor Totem - Duration increased.
  • Windfury Totem - Duration increased.
  • Windwall Totem - Duration increased.
  • Mana Spring Totem - Mana cost reduced.
  • Healing Stream Totem - Mana cost reduced.
  • Two-Handed Axes/Maces (Enhancement Talent) - Skill levels gained with these two weapons will now be retained if you decide to unspend this talent point and return to it later.
  • Flame Shock - Damage over time portion of all ranks slightly increased. Mana cost of ranks 3 through 5 decreased. In addition, a new rank is available (Rank 6) from Upper Blackrock Spire.
  • Improved Reincarnation (Restoration Talent) - Fixed a bug where rank 1 of this talent was not decreasing the cooldown properly.
  • Rockbiter, Frostbrand, Flametongue and Windfury Weapon mana costs reduced.
  • Elemental Fury: Tooltip now indicates it increases the critical damage for Searing Totem, Magma Totem, and Fire Nova Totem.
  • Fire Nova Totem: This totem now receives increased damage from effects that increase the Shaman's spell damage.
  • Grounding Totem: This totem will no longer reflect the Mage talent Combustion back onto the Mage.
  • Healing Wave Totem: This totem now receives increased damage from effects that increase the Shaman's healing.
  • Lightning Bolt: Mana cost reduced approximately 17%.
  • Magma Totem: This totem now receives increased damage from effects that increase the Shaman's spell damage.
  • Searing Totem: This totem now receives increased damage from effects that increase the Shaman's spell damage.

    Warriors

  • Improved Revenge - Chance to stun at each rank changed to 15/30/45%.
  • Bloodrage - Fixed a bug that caused Bloodrage to cost twice the intended health
  • Sweeping Strikes: This spell has a number of fixes: When used in conjunction with Execute and the second victim is below 20% health, they will be hit with the full Execute amount. If the second victim is not below 20% health, they will be hit with normal melee swing damage; If the ability you are using does not deal damage, it will not use a charge of Sweeping Strikes; The extra attack it generates when used with Whirlwind now has the correct damage range; The additional attacks generated by this ability will now properly take into account the armor of the second target.
  • Whirlwind - When this ability is used with Sweeping Strikes, it will burn only one charge of Sweeping Strikes and will generate only one additional attack.
  • Retaliation - This ability will now function correctly at full melee range.
  • Intimidating Shout - The cowering in fear effect will no longer be applied when the target resists this shout.
  • Shield Slam: This ability now costs 20 rage to use and the damage it does is modified by attack power (normalized to 2.2 speed). However, the base damage has been reduced. It generates more threat per rage and more damage per rage than it did previously.
  • Flurry - The tooltip for this talent has been adjusted to indicate it only works on normal melee swings. And ranks 1 through 4 of this talent will now activate correctly again. Your haste will now last only the intended next 3 swings.

    Items

  • Key rings have been added to the game.
    Level 1-39 = 4 slots
    Level 40-49 = 8 slots
    Level 50-60 = 12 slots
  • Stack sizes have been updated:
    -- Stacks of 20
    Leather (Light, Medium, etc.)
    Cured Hides (Light, Medium, etc.)
    Shards (Small Brilliant, etc.)
    Enchanting Dusts (Strange, Illusion, etc.)
    Flash Powder
    Rogue Poisons (Instant, Crippling, etc.)
    Rogue Poison Reagents (Essence of Pain, Deathweed, etc.)
    -- Stacks of 10
    Hides (Light, Medium, etc.)
  • We have re-evaluated the mechanics of consumable items in the game and concluded that these should work in a more intuitive manner. As such, most items that can not be equipped with right click abilities have been streamlined into one of three categories. Using an item of a particular category will trigger a shared cooldown among all other items in the same category. The categories break down as follows with category cooldowns as listed.
    -- Potions 2 minutes: This includes items such as Health Potion, Mana Potion, Invisibility Potion and Mighty Rage Potion.
    -- Aggressive 1 minute: This includes items such as explosives, Really Sticky Glue and Discombobulator Ray.
    -- Non-Aggresive 2 minutes: This includes items such as Healthstone, Night Dragon's Breath, Whipper Root Tuber and Target Dummy.
  • Many items that can be equipped have had their cooldown category removed and will be controlled exclusively by the item's self cooldown. For example, the Gnomish Mind Control Cap should no longer trigger the cooldown of the Talisman of Arathor.
  • We have re-evauluated the class specific quest rewards for both Zul'Gurub and Ahn'Qiraj Ruins. To bring them more in line with the effort required to attain them we have upgraded the superior items to epic quality.
  • All food/drink can be eaten while silenced. Previously some food/drink could not be consumed when under the effect of a silence.
  • The Gnomish Mind Control Cap may now only be used on targets that are not in combat.
  • An updated set of armor rewards have been added to vendors for Honor ranks 7, 8, and 10.
  • The armor rewards for Honor ranks 12 and 13 have been increased in level and stat point allocation.

    Professions

  • Four new nature resist cloth armor recipes have been added to the merchants at Cenarion Hold for those with high Cenarion Circle reputation.
  • Three new nature resist leather armor recipes have been added to the ghost leatherworker of Silithus for those with high Cenarion Circle reputation.
  • Three new nature resist plate recipes have been added to the merchants at Cenarion Hold for those with high Cenarion Circle reputation.
  • The two-handed agility Enchanting recipe now provides a green glow on those weapons.
  • When a paladin is replaced by their Evil Twin due to transporter malfunction, they can no longer revert to their normal self using divine shield.
  • Tranquil Mechanical Yetis are no longer unique.

    Quests

  • Light's Hope Chapel has been revamped and is now a fully functional quest hub.
    -- A new mailbox has been added.
    -- The chapel is now flagged as an inn.
    -- A guard system is in place.
    -- New vendors have been added.
  • Dozens of new quests have been added to Light's Hope.
  • New quests available in Zul'Gurub and Light's Hope Chapel for head and leg resistance enchantments.
  • Several new tradeskill quests have been added to assist players in obtaining frost resistance armor and items.
  • A new LEGENDARY item quest has been added! Casters rejoice (and druids too)!

    Raids and Dungeons

    Zul'Gurub
  • Class specific armor quests given by the Zandalarian trolls of Yojamba Isle no longer require Bijous or Coins for completion. Armor quests now only require a Primal Hakkari piece and appropriate faction with Zandalar.
  • Class specific enchantments given by Zanza the Restless no longer require Arcanum (Librams) from Dire Maul. The requirements have been changed to items found within Zul'Gurub. Speak with Zanza the Restless for more information.
  • The various clan speakers (Bloodscalp Speaker, Sandfury Speaker, etc) have had their hit points reduced considerably.
  • Zandalarian Armor Replacement - Because of the changes made to the armor rewards from the Paragons of Power quests, the trolls of Yojamba Isle will now offer to replace pieces of armor that have been lost or deleted.
  • After careful consideration we have decided to add an additional loot table to the High Priests of Zul'Gurub. Players should now see two items in addition to the tokens when slaying these bosses.

    Ruins of Ahn'Qiraj
  • Ossirian the Unscarred - There is a new crystal that will be visible before the encounter begins. Players can use this crystal just like any other crystal in the encounter, but it cannot come back up during the encounter.
  • Ruins of Ahn'Qiraj Class Set Reward Replacement - Because of the changes made to the rewards from the Ruins of Ahn'Qiraj class set quests, players can obtain replacements for lost or deleted quest rewards from Warden Haro, Keyl Swiftclaw, and Windcaller Yessendra in Cenarion Hold.

    User Interface

  • Text that a raid leader sends to chat will now be displayed in a different color and will have the [Raid Leader] label.
  • There is now a new raid warning chat channel available to raid leaders and assistants. Text that is sent to this channel will appear in the center of the screen for all players in the raid. The channel is called raid warning and text can be sent to it with "/rw"
  • Raid leaders now have a Ready Check button on their raid interface. This can also be sent with /readycheck from the chat line. A ready check sends an "Are you ready?" Yes/No dialogue to all players in the raid. The raid leader will get feedback in 30 seconds on all the players who were not ready or who did not respond.
  • Players now have a Raid Info button on their raid interface that functions the same way /raidinfo worked before. This function will display a pane showing all of the raid instances that a player is saved to, rather than displaying it to the chat window.
  • Players in a party may now select an option that allows them to reset an instance.
    -- You only get the reset instance option if you are a party leader.
    -- The UI option appears if you are a party leader, you have one or more instances open, and you are not currently in an instance.
    -- The UI option is a right-click option off of your own portrait (like party loot options).
    -- You get a warning dialogue when you select this option asking if you really want to reset all instances.
    -- If you select reset all instances, all non-raid instances will be reset to their starting condition.

    World Environment

  • New flight paths can be found at Ratchet and Marshall's Refuge, Un'Goro Crater.
  • Flight paths added between:
    -- Morgan's Vigil - Lakeshire
    -- Revantusk Village - Light's Hope Chapel
    -- Aerie Peak - Chillwind Point
    -- Stonetalon Peak - Nijel's Point
    -- Cenarion Hold - Feathermoon Stronghold
    -- Cenarion Hold - Camp Mojache
    -- Cenarion Hold - Un'Goro Crater
    -- Gadgetzan - Un'Goro Crater
    -- Crossroads - Ratchet
    -- Theramore - Ratchet
    -- Ratchet - Talendris Point
    -- Moonglade - Talonbranch
    -- Splintertree - Valormok
    -- Hammerfall - Revantusk Village
    -- Camp Mojache - Freewind Post

    Macs

  • "Maximized Windowed Mode" on a multiple display setup now leaves extra displays available for desktop use.
  • In windowed mode, the window position and size is now saved on exit.
  • Command-clicking the zoom button in windowed mode will now toggle amongst a few standard sizes.
  • The desktop is no longer displayed when switching between full-screen resolutions.
  • Cinematic support on 10.4.x systems has been revised to use CoreVideo for playback.
  • Fixed a bug that could disrupt window sizes of other apps and desktop icons when switching in and out of fullscreen mode.
  • Keyboard event processing has been improved and is less likely to drop keystrokes.
  • The config.wtf variable "screenshotFormat" allows the user to choose "png", "jpeg", or "tga" (Targa) format for screen shots.
  • Fixed an issue in WoW where pasting in multi-line text from the clipboard would result in one long line of text in the text view.
  • Fixed an issue where international characters were not being copied and pasted correctly in some situations.
  • Conditional support for future OpenGL performance enhancements in OS X.
  • こんにちは。 マンジ です。 おげんき です か。
    pi_38017339
    Eindelijk een paar nuttige dingen in deze patch. Die flightpaths hadden er al veel eerder moet zijn!
      zaterdag 20 mei 2006 @ 15:02:59 #144
    51398 MisterJ.Lo
    LL.M (Master of Laws).
    pi_38017586
    gisteren http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=21650 gewonnen, wel wennen zeg van perdition naar (combat sword) specced.... btw iemand een goede build voor mijn?
    Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
    is simply not giving the kiss the attention it deserves.
      zaterdag 20 mei 2006 @ 15:14:58 #145
    88139 JoeyT
    Ecoutez.. We komen hard...
    pi_38017886
    Reageer
    "Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
    Oog in oog met genialiteit sta je.
    Hier had je toch niet op durven hopen.
    Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
    pi_38019516
    lol FP in Un goro hadden ze dat niet wat eerder kunnen doen. Wat heb ik een hoop heen en weer moeten reizen toen ik daar quests deed

    Light's Hope Chapel has been revamped and is now a fully functional quest hub.
    -- A new mailbox has been added.
    -- The chapel is now flagged as an inn.
    -- A guard system is in place.
    -- New vendors have been added.

    Dozens of new quests have been added to Light's Hope.


      zaterdag 20 mei 2006 @ 17:40:24 #147
    63177 Takje
    Milf hunter pur sang
    pi_38021558
    Erg toffe patch!

    Added a new level 60 quest available from Archmage Xylem in Azshara for mages

    A new LEGENDARY item quest has been added! Casters rejoice (and druids too)!

    An updated set of armor rewards have been added to vendors for Honor ranks 7, 8, and 10.

    The armor rewards for Honor ranks 12 and 13 have been increased in level and stat point allocation
    pi_38023929
    sinds kort loopt het spel weer vast als ik quests inlever. Was een hele tijd niet zo, maar nu is het gewoon bijna 30% van de keren.
    Ik kan gewoon rondlopen, kan zien wat andere mensen zeggen/doen, maar zelf iets zeggen of casten, ho maar. Echt bagger is dat!
    pi_38026414
    quote:
    Op zaterdag 20 mei 2006 19:22 schreef _VoiD_ het volgende:
    sinds kort loopt het spel weer vast als ik quests inlever. Was een hele tijd niet zo, maar nu is het gewoon bijna 30% van de keren.
    Ik kan gewoon rondlopen, kan zien wat andere mensen zeggen/doen, maar zelf iets zeggen of casten, ho maar. Echt bagger is dat!
    probeer het spel opnieuw te instaleren wil nog weleens helpen. Of kijk je addons nog is na, als je heel veel out of date addons hebt wil het spel ook nog weleens haperen. Was bij mij in ieder geval
      zondag 21 mei 2006 @ 01:27:02 #150
    124175 Xinouth
    Konnichiwa
    pi_38036829
    Mijn spel crashte gewoon om de zoveel tijd. Ik kon alles gewoon doen, maar dan stopte hij opeens, en er zat ook geen vaste tijd tussen..

    World of Warcraft maar opnieuw geïnstalleerd en het werkte.
    こんにちは。 マンジ です。 おげんき です か。
    pi_38038337
    ROFL



    Nicked from the US forums:

    Anyone ever notice how the Night Elves, when faced with important, world-changing decisions, INEVITABLY make the wrong ones? If it weren't for Night Elves and their screwups, I'd be inclined to think Azeroth in general would be a much nicer place.

    Mistake 1: Destroying the Scepter of the Shifting Sands

    Bronze Dragonflight: "Now that we've finally sealed away the nemesis of all Azeroth, here's a scepter should you need to break the seal and fight them again."
    Fandral: "WAAAHH!"
    *breaks scepter*
    Bronze Dragonflight: "You dumb f*cker."

    Mistake 2: Destroying the Well of Eternity

    Queen Azshara: "Blahaharrrgh, I'm addicted to magic!"
    Night Elves: "Well I guess that's cool."
    Queen Azshara: "Blahahaharrrgh, I'm summoning demons!"
    Night Elves: "Ok, that's not so cool."
    *Bigass War!*
    Malfurion: "I've got an idea! Let's blow up the world!"
    Tyrande: "Come on, that's your solution to everything."
    Malfurion: "No it's not! By the way, hold this."
    Tyrande: "Hey, this looks like a-"
    KABLOOIE
    Tyrande: "...dammit, Malfurion."

    Mistake 3: Recreating the Well of Eternity, Then Leaving It There and Falling Asleep

    Illidan: "Hey guys, now that we just got done blowing THAT up, I just made a new one!"
    Night Elves: "You stupid f*cker."
    Malfurion: "Illidan, you're under arrest for playing the devil rock music."
    Illidan: "How wude!"
    *SLAMMER'D!*
    Malfurion: "Anyway, let's just plant a tree over top of this sucker and call it a day."
    Tyrande: "Uh, what do you want us women to do, Mal honey?"
    Malfurion: "You all stay awake and keep the stove warm in case we're hungry when we wake up. Oh, and don't go running off having fun with your friends or anything, I want you in the kitchen where you belong."
    Tyrande: "But-"
    Malfurion: "zzzzzzzzzzzz"
    Tyrande: "Dammit."

    Mistake 4: Staying Asleep

    Orcs: "FOR THE HORDE! And also the Burning Legion!"
    Night Elves: "zzzzzzzzz"
    Undead: "For the lich king! Also, again, the Burning Legion!"
    Night Elves: "zzzzzzSNRKzzzzz"

    Mistake 5: Picking a Fight with the Orcs

    Night Elves: "WTF?! Orcs cutting down our trees? Gettem!"
    Cenarius: "I'LL take the case!"
    *PWNT*
    Night Elves: "WTF!!"
    Grom Hellscream: [Orcish] kek

    Mistake 6: Releasing Illidan

    Tyrande: "We need help, gotta wake the druids up. Oh hey, Illidan! I'm sure 10,000 years of confinement has only rehabilitated him."
    Illidan: "GROWLowlorarrrr"
    Tyrande: "...although I could be wrong."
    Illidan: "OOGHRARGHghhh!" *runs off*

    Mistake 7: Blowing up the World, AGAIN

    Medivh: "Quit fighting you nubs! Archimonde is coming!"
    Night Elves: "Oh crap you're right. Too late now!"
    Archimonde: "Bwahahahaha!"
    Malfurion: "Hey, I've got an idea!"
    Everyone: *groans*
    KABLOOIE

    Mistake 8: Stopping Illidan from killing the Lich King

    Malfurion: "OMG! Illidan's doing something crazy to Northrend! Gotta stop him!"
    Maiev: "I'm kookoo for catching Illidan!" *trips Tyrande*
    Tyrande: "Aiiee!" *falls into river*
    Malfurion and Illidan: "I'LL take the case!"
    *rescue*
    Illidan: "So you see, I was trying to DESTROY THE MOST POWERFUL EVIL BEING IN AZEROTH."
    Malfurion: "Oh, uh..... my bad."

    Mistake 9: Building a new World Tree

    Fandral: "Man, I miss immortality. Let's make a new world tree!"
    Malfurion: "I don't think that's a good-"
    Fandral: "STFU nub."
    *WORLD TREE'D!*
    Fandral: "See? This place is great."
    Malfurion: "I dunno, it smells kinda bad... and I think I just stepped in some ooze."
    Fandral: "Yeah? Well if you don't like it, why don't you go get lost in the Emerald Dream for a few years?!"
    Malfurion: "You know what?! I think I will!" *gets lost in the Emerald Dream*
    Night Elves: *facepalm*
    Rest of Alliance: "Remind me why we put up with these guys?"
    Bronze Dragonflight: "Because you're all a bunch of dumb f*ckers."
    pi_38038353
    quote:
    Light's Hope Chapel has been revamped and is now a fully functional quest hub.
    -- A new mailbox has been added.
    -- The chapel is now flagged as an inn.
    -- A guard system is in place.
    -- New vendors have been added.

    Dozens of new quests have been added to Light's Hope.

    MORE GRIEVING!!!
      zondag 21 mei 2006 @ 10:25:30 #153
    58327 Legolas_Greenleaf
    Learning to live
    pi_38039861
    Het erge is dat die samenvatting nog waar is ook.
    Some say the world will end in fire
    Some say in ice
    Times went by, many memories died
    Imagination is more important than knowledge.
      zondag 21 mei 2006 @ 10:33:50 #154
    51794 Rahl
    Life is just a game we play
    pi_38039963
    Het begint nu wel weer te kriebelen

    Maandje gestopt nu, begin over een maand of 2 weer denk ik
    'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
    Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
    last.fm
    pi_38040339
    quote:
    Op zondag 21 mei 2006 10:33 schreef Rahl het volgende:
    Het begint nu wel weer te kriebelen

    Maandje gestopt nu, begin over een maand of 2 weer denk ik
    Addict
      zondag 21 mei 2006 @ 16:00:25 #156
    51794 Rahl
    Life is just a game we play
    pi_38047849
    quote:
    Op zondag 21 mei 2006 11:01 schreef Migwi het volgende:

    [..]

    Addict


    Begin weer met de expansion, eerst mn lvl 60s naar 70 tillen en dan een nieuwe char beginnen. Denk aan een warrior, tot nu toe alleen healers gespeeld.
    'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
    Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
    last.fm
    pi_38063882
    Zijn hier nog anderen die problemen hebben met de test server? Ik kan niet op de download pagina komen voor de plugin, noch kan ik een char overzetten
      zondag 21 mei 2006 @ 22:24:30 #158
    124175 Xinouth
    Konnichiwa
    pi_38064721
    Ja. Blizzard is behoorlijk aan het fucken ermee.

    Je hebt toch niks aan een char want de server is aan het dansen tussen online en offline en het maximum wat je erin kan zijn is 10 seconden.
    こんにちは。 マンジ です。 おげんき です か。
    pi_38069714
    Nouja, dat vind ik nog niet eens zo erg, dan kijk ik morgenochtend wel of ik erop kom. Ik baal alleen dat ik me er nu nog niet op kan voorbereiden.

    Zijn hier trouwens mensen die ervaring hebben met een gedeelde accaunt?
    pi_38079359
    quote:
    Op zondag 21 mei 2006 23:52 schreef Departak het volgende:
    Nouja, dat vind ik nog niet eens zo erg, dan kijk ik morgenochtend wel of ik erop kom. Ik baal alleen dat ik me er nu nog niet op kan voorbereiden.

    Zijn hier trouwens mensen die ervaring hebben met een gedeelde accaunt?
    Jah, ik,

    opzich werkt het wel... je moet alleen niet 24 uur per dag online zijn dus .. Als je gewoon allebij alleen overdag's speeld kan het goed ..

    Mijn ervaring alleen is dat het echt KUT is.. Je maakt ieder een char, maar als je lekker aant spelen bent wordt je ineens disconnected omdat dan je maat online komt.. Dit soort dingen krijg je dan .. dat je niet altijd kan spelen wanneer je wilt... Je hebt dus ook niet echt het idee dat de char van jou is ..

    Beter gweoon een eigen account..
    pi_38079475
    Goedemorgen

    Ben nu sinds 2 weken volop bezig met WoW en bevalt me goed ook mijn vriendin is begonnen heeft het spel gister gekocht. Ben zelf inmiddels lvl 18 paladin vriendin is lvl 9 paladin. Maar nu vroeg ik me af of er nog meer mensen hier op de server Vek'nilash zitten.

    Leuk om eens met wat mensen bv de DM te halen.
    -
      maandag 22 mei 2006 @ 15:36:36 #162
    124175 Xinouth
    Konnichiwa
    pi_38086293
    quote:
    Op zondag 21 mei 2006 23:52 schreef Departak het volgende:
    Nouja, dat vind ik nog niet eens zo erg, dan kijk ik morgenochtend wel of ik erop kom. Ik baal alleen dat ik me er nu nog niet op kan voorbereiden.

    Zijn hier trouwens mensen die ervaring hebben met een gedeelde accaunt?
    Ik.

    Ben begonnen met WoW op het account van m'n vriend, daarna eigen account gekregen maar geen zin om mn char achter te laten..
    Nu heb ik een lvl60 op zijn account en hij een lvl60 op het mijne, en verder hebben we nog wat alts op het eigen account, dus voor het geval dat vragen we voordat we inloggen even op welk account de ander zit .

    Is best handig en bij ons is het zo, geen zin in je eigen char? Dan mag je die van mij wel ff gebruiken
    こんにちは。 マンジ です。 おげんき です か。
    pi_38088117
    Kun je ergens zien welke guilds actief zijn op een bepaalde server ? Ik zit namelijk op Vek'nilash en wil graag in een nederlandse guild of in ieder geval waar nederlanders in spelen.
    -
    pi_38094246
    quote:
    Op maandag 22 mei 2006 15:36 schreef Xinouth het volgende:

    [..]

    Ik.

    Ben begonnen met WoW op het account van m'n vriend, daarna eigen account gekregen maar geen zin om mn char achter te laten..
    Nu heb ik een lvl60 op zijn account en hij een lvl60 op het mijne, en verder hebben we nog wat alts op het eigen account, dus voor het geval dat vragen we voordat we inloggen even op welk account de ander zit .

    Is best handig en bij ons is het zo, geen zin in je eigen char? Dan mag je die van mij wel ff gebruiken
    Oh okay want ik heb nu de accaunt van een vriend overgekocht, die dacht dat hij wilde stoppen. Nu heb ik er al een maandje of twee mee ingestemd dat hij ook weer speeld, en we verdelen de dagen gewoon om en om. Raids etc zijn bespreekbaar, maar een echt actief WoW leven heb je niet. We hebben nu allebei een lvl 60 trouwens, dus een nieuwe acc kopen is een beetje irritant.

    Het gaat opzich best goed, aangezien het goed is tegen je verslaving
      maandag 22 mei 2006 @ 19:02:30 #165
    51794 Rahl
    Life is just a game we play
    pi_38094390
    Volgens mij kwam met 1.11 een account-naar-account transfer systeem.

    of niet?
    'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
    Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
    last.fm
      maandag 22 mei 2006 @ 20:27:50 #166
    63177 Takje
    Milf hunter pur sang
    pi_38097348
    nee nog niet in 1.11
    pi_38117260
    Woei, een paar dagen geleden een nieuwe PvP crit record gescored, binnenkort even kijken of ik een nog hogere kan krijgen. Moet volgens mij best goed te doen zijn als ik wat mensen krijg die me kunnen helpen. 5854 is m'n record nu, die Horde was dus van 100 naar 0% gegaan . Sindsdien nog een paar 5k+ gehad, toch wel grappig
    pi_38118948
    Light hopes chappel guarded, geef world pvp nog maar een dikke trap na joh LHC was nog de enige plaats waar je zo nu en da nog echt massale worldpvp had op bloodfeather...


    Overigens iemand van bloodfeather hier? ik zelf speel daar horde maar zal migraten zo snel dit mogelijk is... is high pop serv maar word misselijk van de 45 min bg ques in PEAK tijd

    edit: zelfs met WSG weekend hadden we rond 19:00 30 min bg que tijd
    pi_38120536
    Iemand hier weleens het kistje kunnen looten in de Arena in Stranglethorn? Stonden we daar zaterdagnacht om 03.00, 3 mensen van onze guild, een 37, 39 en een 41. Toen kwam dat ventje t kistje brengen en verschenen er ineens een stuk of 15 level 60 rogue's Onze 37 mage dacht voor de grap nog even een poging te wagen met zijn blink maar hij had weinig kans tegen de overmacht aan lvl 60's die er ook op afkwamen.

    Is de loot uit dat kistje nou zo goed
    Where facts are few, experts are many.
    pi_38126226
    quote:
    Op dinsdag 23 mei 2006 13:32 schreef Atreidez het volgende:
    Iemand hier weleens het kistje kunnen looten in de Arena in Stranglethorn? Stonden we daar zaterdagnacht om 03.00, 3 mensen van onze guild, een 37, 39 en een 41. Toen kwam dat ventje t kistje brengen en verschenen er ineens een stuk of 15 level 60 rogue's Onze 37 mage dacht voor de grap nog even een poging te wagen met zijn blink maar hij had weinig kans tegen de overmacht aan lvl 60's die er ook op afkwamen.

    Is de loot uit dat kistje nou zo goed
    Neu zelfs de arena grandmaster trinket die je krijgt als je dat ding 12 keer wint is redelijk crap met zn 30 min cooldown imo.
    pi_38126378
    quote:
    Op dinsdag 23 mei 2006 13:32 schreef Atreidez het volgende:
    Iemand hier weleens het kistje kunnen looten in de Arena in Stranglethorn? Stonden we daar zaterdagnacht om 03.00, 3 mensen van onze guild, een 37, 39 en een 41. Toen kwam dat ventje t kistje brengen en verschenen er ineens een stuk of 15 level 60 rogue's Onze 37 mage dacht voor de grap nog even een poging te wagen met zijn blink maar hij had weinig kans tegen de overmacht aan lvl 60's die er ook op afkwamen.

    Is de loot uit dat kistje nou zo goed
    ligt aan je lvl...op lvl 40 kan er best interessante troep in zitten..op lvl60 niet echt meer
    travelers bags zijn het enige leuke dat ik er in gezien heb
    pi_38133761
    Ik ben eindelijk eens over iets te spreken van de hunters:

    http://worldofwarcraft.co(...)ndex.html?4,1,3,male

    Setbonus is om te huilen natuurlijk, maar de stats en de looks zijn verder wel netjes
    Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
    pi_38149272
    Net een guildrun gedaan naar UBRS, kwam er voor ringen en een nieuwe necklace
    Dropte er zomaar http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=944, waren 2 mages (waarvan ik 1) mee...beide hadden al Glowing Brightwood staff. Beide needen we en ik win . Door de needrol kan ik hem niet verkopen maar hij past altijd altijd in mijn fire resistance gear (Ideale staff voor Geddon en Raggy)
    Xbox Live: Anormius
      woensdag 24 mei 2006 @ 09:44:33 #174
    25889 Sitethief
    Fulltime Flapdrol
    pi_38152327
    Deze week is nog niet 1.11 toch ? Mijn Ferral druid wil zo graag zijn Innervate heben
    Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
    Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht &gt;:)
      woensdag 24 mei 2006 @ 10:11:07 #175
    58327 Legolas_Greenleaf
    Learning to live
    pi_38153109
    Elemental Mage Staff is leuk ja. (En nee, ik heb niet op de link geklikt, maar ik weet er genoeg van.), maar smijt er wel een 22 int op; anders is ie nutteloos t.o.v. Brightwood omdat je gewoon 30 int verliest.
    Some say the world will end in fire
    Some say in ice
    Times went by, many memories died
    Imagination is more important than knowledge.
      woensdag 24 mei 2006 @ 10:47:03 #176
    63598 bigshadow
    Fan van iedereen
    pi_38154119
    quote:
    Op dinsdag 23 mei 2006 12:43 schreef Vendris het volgende:
    Light hopes chappel guarded, geef world pvp nog maar een dikke trap na joh LHC was nog de enige plaats waar je zo nu en da nog echt massale worldpvp had op bloodfeather...


    Overigens iemand van bloodfeather hier? ik zelf speel daar horde maar zal migraten zo snel dit mogelijk is... is high pop serv maar word misselijk van de 45 min bg ques in PEAK tijd

    edit: zelfs met WSG weekend hadden we rond 19:00 30 min bg que tijd
    He grappig, daar heb ik zelf lang gespeeld, nu alweer een tijdje gestopt. Ik overweeg een comeback, zeker nu innervate een talent is geworden
    pi_38174467
    quote:
    Op woensdag 24 mei 2006 02:39 schreef Mister_T het volgende:
    Net een guildrun gedaan naar UBRS, kwam er voor ringen en een nieuwe necklace
    Dropte er zomaar http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=944, waren 2 mages (waarvan ik 1) mee...beide hadden al Glowing Brightwood staff. Beide needen we en ik win . Door de needrol kan ik hem niet verkopen maar hij past altijd altijd in mijn fire resistance gear (Ideale staff voor Geddon en Raggy)
    die staff is zo'n beetje altijd beter dan glowing brightwood, behalve als je dan te weinig intel over houdt. overall ..+dmg > intel.
    pi_38176057
    quote:
    Op dinsdag 23 mei 2006 19:33 schreef Un-X-PecteD het volgende:
    Ik ben eindelijk eens over iets te spreken van de hunters:

    http://worldofwarcraft.co(...)ndex.html?4,1,3,male

    Setbonus is om te huilen natuurlijk, maar de stats en de looks zijn verder wel netjes
    http://www.curse-gaming.c(...)he-eye-of-nerub.html
    http://www.curse-gaming.c(...)bian-slavemaker.html
    http://www.curse-gaming.com/en/wow/items-23041-slayers-crest.html

    Oke, ik begin er weer vertrouwen in te krijgen... geweldige items, ze zijn ons toch niet vergeten
    Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
      donderdag 25 mei 2006 @ 01:35:51 #179
    66186 foetre
    Wielren en Hardloop addict
    pi_38187925
    Ik ga vrijdag dit spel kopen in de winkel.Hebben jullie nog tips? welke characters te nemen etc?
    Weer een WOW verslaafde erbij denk ik

    Edit ik zit aan een night elf of human paladin te denken

    [ Bericht 7% gewijzigd door foetre op 25-05-2006 02:05:05 ]
    pi_38189362
    Kheb nu een:
    60 Gnome Mage
    60 Human Paladin
    60 Troll Hunter

    Ben vannacht maar weer een nieuw char begonnen, lvl 4 NE Warrior
    Xbox Live: Anormius
      donderdag 25 mei 2006 @ 18:21:48 #181
    63177 Takje
    Milf hunter pur sang
    pi_38205734
    quote:
    Op donderdag 25 mei 2006 01:35 schreef foetre het volgende:
    Ik ga vrijdag dit spel kopen in de winkel.Hebben jullie nog tips? welke characters te nemen etc?
    Weer een WOW verslaafde erbij denk ik

    Edit ik zit aan een night elf of human paladin te denken
    - Maak ten eerste een keuze tussen Alliance en Horde (Vriendelijk of Niet lief, behalve Tauren)

    - Dan kies je voor het ras:
    Night elf (tikkie gay),
    Gnome (grappig om te zien met uberwapens),
    Tauren (groot met klein hartje),
    Troll (sneaky),
    Human (normaal),
    Ork (dommig),
    Undead (tsja, vrij bleekjes)
    Dwarf (zuipeuh!!!)

    - Dan moet je de class nog kiezen:
    Mage (leuk om nu voor te kiezen. lekker veel schade doen en niet al teveel zorgen aan je hoofd).
    Druid (leuke class om van alles wat mee te doen.)
    Priest (healen healen healen, druk druk druk).
    Warrior (hakken hakken hakken, druk druk druk).
    Shaman (ook van alles wat, maar dan aan de horde kant)
    Warlock (voor gevorderden)
    Paladin (healen en vechten. Alliance).
    Rogue (lekker sneaken)
    Hunter (als je van dieren houdt...en een Einzelganger bent).


    [ Bericht 0% gewijzigd door Takje op 26-05-2006 10:08:49 ]
    pi_38210064
    quote:
    Op donderdag 25 mei 2006 18:21 schreef Takje het volgende:

    [..]

    - Maak ten eerste een keuze tussen Alliance en Horde (Goed of slecht).

    - Dan kies je voor het ras:
    Night elf (tikkie gay),
    Gnome (grappig om te zien met uberwapens),
    Tauren (groot met klein hartje),
    Troll (sneaky),
    Human (normaal),
    Ork (dommig),
    Undead (tsja, vrij bleekjes)
    Dwarf (zuipeuh!!!)

    - Dan moet je de class nog kiezen:
    Mage (leuk om nu voor te kiezen. lekker veel schade doen en niet al teveel zorgen aan je hoofd.
    Druid (leuke class om van alles wat mee te doen.)
    Priest (healen healen healen, druk druk druk).
    Warrior (hakken hakken hakken, druk druk druk).
    Shaman (ook van alles wat, maar dan aan de horde kant)
    Warlock (voor gevorderden)
    Paladin (healen en vechten. Alliance).
    Rogue (lekker sneaken)
    Hunter (als je van dieren houdt...en een Einzelganger bent).
    Mag ik toevoegen dat bij de rassenbeschrijving heel duidelijk wordt dat deze Takje een alliance char speeld? Horde is niet slecht, horde is anders
    En trolls zijn niet sneaky maar trolls zijn stijlvol.
    pi_38210455
    Trolls stijlvol? Dat is de eerste keer dat ik iemand dat over trolls hoor zeggen
    She said you can paint your sky any colour
    And you can paint your dark as dark as you need
    And you can paint your light as light as you please
    It's all up to you
      † In Memoriam † donderdag 25 mei 2006 @ 22:39:17 #184
    34726 Fratz
    Max
    pi_38214230
    quote:
    Maak ten eerste een keuze tussen Alliance en Horde (Goed of slecht).
    hoe kom je erbij?
    There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
    pi_38215197
    quote:
    Op donderdag 25 mei 2006 22:39 schreef Fratz het volgende:

    [..]

    hoe kom je erbij?
    Das het verhaal van WoW en zijn voorgangers
    Xbox Live: Anormius
    pi_38216102
    quote:
    Op donderdag 25 mei 2006 23:02 schreef Mister_T het volgende:

    [..]

    Das het verhaal van WoW en zijn voorgangers
    Dan heb je WC III niet goed gespeeld, want hierin wordt duidelijk gemaakt dat Thrall en zijn volgelingen bijvoorbeeld erg betrouwbare bondgenoten zijn, en eervol. Ook over de tauren en de trolls geen kwaad woord. Alleen de Undead hebben een verleden dat niet voor hen pleit, maar let dat er twee soorten undead zijn: de scourge en the de forsaken. Sylvanas Windrunner is leader van de forsaken (voor verhaal speel WCIII maar ), die juist tegen Arthas zijn.
    Ik zie in WoW geen goed of kwaad, enkel een verschil in alliantie. De ene alliantie heet de Horde, de ander de Alliance.
    Vind jij de Christenen goed en de Moslims fout..?


    Ok ik liet me een beetje gaan negeer deze post maar
    pi_38216190
    MAakt het uit
    Als het maar een leuk spel is
    Xbox Live: Anormius
      donderdag 25 mei 2006 @ 23:30:17 #188
    74844 GaRleC
    bamosenlamus.nl
    pi_38216311


    Nieuwe mount bekent alleen weten we nie voort welk ras
    http://www.bamosenlamus.nl .... Het trio dat geen 3 namen nodig heeft !
    pi_38217428
    Gaaf Bron?
    pi_38218300
    zalwel drenai zijn gok ik
    hardcoholic
      vrijdag 26 mei 2006 @ 01:10:56 #191
    58327 Legolas_Greenleaf
    Learning to live
    pi_38219554
    Draenei gok ik.
    Some say the world will end in fire
    Some say in ice
    Times went by, many memories died
    Imagination is more important than knowledge.
      vrijdag 26 mei 2006 @ 02:19:34 #192
    74844 GaRleC
    bamosenlamus.nl
    pi_38220902
    Op wow site zelf
    http://www.bamosenlamus.nl .... Het trio dat geen 3 namen nodig heeft !
    pi_38224020
    Ik dacht ook Alliance goed, en Hordes slecht Je hoeft alleen maar naar ze te kijken en je krijgt dat idee al .. stereotype voor duistere figuurtjes denk ik

    Ben zelf gister lvl44 geworden en heb het nu precies 12 dagen gespeelt, 288 uur dus Had niet verwacht dat het zo verslavend zou zijn.
    Where facts are few, experts are many.
    pi_38224070
    quote:
    Op donderdag 25 mei 2006 23:30 schreef GaRleC het volgende:
    [afbeelding]

    Nieuwe mount bekent alleen weten we nie voort welk ras
    quote:
    Warp stalkers are crafty, predatory hunters indigenous to Draenor that have been corrupted by the Burning Legion. Some reports even suggest that Legion officers employ the stalkers as mounts, utilizing the creatures’ uncanny abilities to phase in and out of the physical and astral dimensions at will. Unbound by the constraints of physical reality, these powerful, mystical creatures often range far and wide: almost no realm is out of reach.
    Staat hier dat ze gebruikt worden als mounts door Burning Legion officers...
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      vrijdag 26 mei 2006 @ 11:28:26 #195
    51794 Rahl
    Life is just a game we play
    pi_38225564
    Bleh, ik mag geen automatische incasso meer gebruiken wegens een paar probleempjes in het verleden, maar ik wil weer spelen dus ik naar die lui toe bellen, krijg ik zo'n bandje: "we are currently expierincing technical issues with the world of warcraft servers. please call again if you need any help"

    godverdomme doos, daar bel ik helemaal niet over

    een prepaidcard gaat niet omdat ik over een maandje 6 weken wegga, CC heb ik niet
    'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
    Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
    last.fm
    pi_38228226
    quote:
    Op donderdag 25 mei 2006 20:41 schreef TearSong het volgende:
    Trolls stijlvol? Dat is de eerste keer dat ik iemand dat over trolls hoor zeggen
    Typ maar is /dance als je een troll speelt beste dansers in WoW.
    pi_38233398
    quote:
    Op vrijdag 26 mei 2006 10:11 schreef Atreidez het volgende:
    Ik dacht ook Alliance goed, en Hordes slecht Je hoeft alleen maar naar ze te kijken en je krijgt dat idee al .. stereotype voor duistere figuurtjes denk ik

    Ben zelf gister lvl44 geworden en heb het nu precies 12 dagen gespeelt, 288 uur dus Had niet verwacht dat het zo verslavend zou zijn.
    Same here, ook lvl 44, in 7 dagen volle speeltijd
    |De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
      vrijdag 26 mei 2006 @ 17:36:46 #198
    58327 Legolas_Greenleaf
    Learning to live
    pi_38238020
    quote:
    Op vrijdag 26 mei 2006 12:53 schreef Evertjan het volgende:

    [..]

    Typ maar is /dance als je een troll speelt beste dansers in WoW.
    Vanuit een dans-oogpunt gezien, ja.

    Vanuit een persoonlijk oogpunt kies ik toch voor de UD male; maar die is gelukkig readily available als Alliance.
    Some say the world will end in fire
    Some say in ice
    Times went by, many memories died
    Imagination is more important than knowledge.
    pi_38240192
    quote:
    Op vrijdag 26 mei 2006 10:11 schreef Atreidez het volgende:

    Ben zelf gister lvl44 geworden en heb het nu precies 12 dagen gespeelt, 288 uur dus Had niet verwacht dat het zo verslavend zou zijn.
    ik was lvl 60 in 11dagen en 4 uur
    Heb al ongeveer 1400 uur in dit spel zitten met al mijn chars

    [ Bericht 2% gewijzigd door Mister_T op 26-05-2006 20:00:43 ]
    Xbox Live: Anormius
    pi_38244896
    quote:
    Op woensdag 24 mei 2006 20:18 schreef Un-X-PecteD het volgende:

    [..]

    http://www.curse-gaming.c(...)he-eye-of-nerub.html
    http://www.curse-gaming.c(...)bian-slavemaker.html
    http://www.curse-gaming.com/en/wow/items-23041-slayers-crest.html

    Oke, ik begin er weer vertrouwen in te krijgen... geweldige items, ze zijn ons toch niet vergeten
    Paupere goedmakertjes voor onze paupere set bonuses van Cryptstalker

    Nah, Crossbow is leuk (en groot, giev more big weapons for Hunters).

    Trinket zullen de Rogues en Warriors en Feral Druids ook willen hebben (zou deze wel met Earthstrike stacken? )

    En de Polearm, tsja. Check http://www.thottbot.com/?i=52839 nog maar een keer. Dan is die nieuwe Polearm opeens niet meer zo'n geweldige upgrade.
    Een upgrade voor PvE, zeker wel. Maar in PvP denk ik toch dat ik voor de Barb ga vanwege de hogere stamina bonus.

    [ Bericht 25% gewijzigd door Migwi op 26-05-2006 20:47:39 ]
    pi_38255119
    Ik heb zojuist dat kutspel van mijn computer gegooit en het komt er niet meer op totdat m'n toetsweek voorbij is. Ik wist gewoon dat school en WoW niet samen gaan, en toch bleef ik het proberen
    Nog iemand tips voor deze moeilijke periode?
    pi_38258279
    Net niet normaal veel geluk gehad...Raggy down met mijn eerste run voor deze guild. 3 mensen wouden netherwind leggings (waaronder ik), maar ik had maar 10dkp (minimum bid is 50dkp). Kwamen de raidleaders erachter dat die andere 2 mages prijsafspraken hadden gemaakt. Kreeg ik dus ff mijn tier 2 leggins terwijl ik eigenlijk niet genoeg had om te bieden
    Xbox Live: Anormius
    pi_38264168
    quote:
    Op vrijdag 26 mei 2006 20:39 schreef Migwi het volgende:

    [..]

    Paupere goedmakertjes voor onze paupere set bonuses van Cryptstalker

    Nah, Crossbow is leuk (en groot, giev more big weapons for Hunters).

    Trinket zullen de Rogues en Warriors en Feral Druids ook willen hebben (zou deze wel met Earthstrike stacken? )

    En de Polearm, tsja. Check http://www.thottbot.com/?i=52839 nog maar een keer. Dan is die nieuwe Polearm opeens niet meer zo'n geweldige upgrade.
    Een upgrade voor PvE, zeker wel. Maar in PvP denk ik toch dat ik voor de Barb ga vanwege de hogere stamina bonus.
    Nah, die stackt niet, anders krijgen we een burst die niet meer te harde is... Earthstalker, Slayers, rapid fire, jaag je je pet dood erin, en dan proct DS van je buurman...
    Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
    pi_38264551
    quote:
    Op vrijdag 26 mei 2006 20:39 schreef Migwi het volgende:
    Trinket zullen de Rogues en Warriors en Feral Druids ook willen hebben (zou deze wel met Earthstrike stacken? )
    die zullen feral druids gelukkig niet snel in hun handen krijgen
    pi_38283576
    maken jullie weleens filmpjes van WoW enzo ja wat voor programmas gebruiken jullie?
      zaterdag 27 mei 2006 @ 22:07:02 #206
    58327 Legolas_Greenleaf
    Learning to live
    pi_38283679
    Fraps om op te nemen, Movie Maker van windows om 't in elkaar te flansen.
    Some say the world will end in fire
    Some say in ice
    Times went by, many memories died
    Imagination is more important than knowledge.
    pi_38292697
    Level 45 reeds. Weekend redelijk vermaakt met rondreizen en vissen voor deviate fish Ook rondje Uldaman eindelijk succesvol kunnen afronden.

    http://www.xs4all.nl/~atreides/ulda.jpg
    http://www.xs4all.nl/~atreides/twinpeaks.jpg
    Where facts are few, experts are many.
      zondag 28 mei 2006 @ 15:50:36 #208
    74844 GaRleC
    bamosenlamus.nl
    pi_38303054
    Maar fraps kan maar n paar seconden aangezien je nergens een *bilspleet* kan vinden.
    http://www.bamosenlamus.nl .... Het trio dat geen 3 namen nodig heeft !
    pi_38306847
    zoek dan ook de gecrackte versie van fraps
    hardcoholic
      zondag 28 mei 2006 @ 18:54:10 #210
    70982 Ill-Skillz
    Allegretto
    pi_38308319
    quote:
    Op zondag 28 mei 2006 18:05 schreef Ferdii het volgende:
    zoek dan ook de gecrackte versie van fraps
    Dat zegt -ie. Die kun je nergens vinden. (bilnaad=crack in het engels, n00b)
    pi_38313073
    Ik heb een tijd geen wow meer gespeeld, laatste keer was toen ik auto-paiment deed, en dat vond de postbank niet leuk .. toen werd mijn account suspended... echter nu heb ik een CC weten te regelen; maar staat er dit:

    Closed
    This account has been closed and can not be used for playing anymore.

    kan ik nu nooit meer op mijn eigen account spelen ??
    pi_38314182
    quote:
    Op zondag 28 mei 2006 21:09 schreef Koentje3 het volgende:
    Ik heb een tijd geen wow meer gespeeld, laatste keer was toen ik auto-paiment deed, en dat vond de postbank niet leuk .. toen werd mijn account suspended... echter nu heb ik een CC weten te regelen; maar staat er dit:

    Closed
    This account has been closed and can not be used for playing anymore.

    kan ik nu nooit meer op mijn eigen account spelen ??
    Lijkt me sterk.Zal gewoon ff contact op nemen en de zaak voor leggen.
    Plus ze beloven dat er nooit een account word verwijdert dus hij zal er dan ook zeker nog wel zijn.

    Suc6
    Xfire: molotov25
    BF2: Molofear
    pi_38316683
    quote:
    Op zondag 28 mei 2006 21:38 schreef Molotov25 het volgende:

    [..]

    Lijkt me sterk.Zal gewoon ff contact op nemen en de zaak voor leggen.
    Plus ze beloven dat er nooit een account word verwijdert dus hij zal er dan ook zeker nog wel zijn.

    Suc6
    Ow,

    Balen, net maar opnieuw WoW gekocht ! ... agjaaa
    pi_38317554
    quote:
    Op zondag 28 mei 2006 22:24 schreef Koentje3 het volgende:

    [..]

    Ow,

    Balen, net maar opnieuw WoW gekocht ! ... agjaaa
    ROFL!
    Waste of money

    Die van mij was ook suspended nadat er gezeik was met automatische betaling, maar toen een CC genomen en kon m'n account zo weer activeren.
    Je had natuurlijk ook even kunnen bellen naar Blizz
    pi_38318079
    quote:
    Op zondag 28 mei 2006 22:44 schreef Migwi het volgende:

    [..]

    ROFL!
    Waste of money

    Die van mij was ook suspended nadat er gezeik was met automatische betaling, maar toen een CC genomen en kon m'n account zo weer activeren.
    Je had natuurlijk ook even kunnen bellen naar Blizz
    mjah die van mij is ook hele tijd suspended geweest.. nu closed dus... Agja, boeiend, 25 euro en ik heb weer nieuwe WoW... kan ik gewoon opnieuw beginnen, met een schone lei

    Geld zat
      maandag 29 mei 2006 @ 01:17:22 #216
    70982 Ill-Skillz
    Allegretto
    pi_38322414
    Wat voor characters abandon je nu dan? Zeker een low lvl, dat je er zo makkelijk mee omspringt.
    pi_38325300
    quote:
    Op maandag 29 mei 2006 01:17 schreef Ill-Skillz het volgende:
    Wat voor characters abandon je nu dan? Zeker een low lvl, dat je er zo makkelijk mee omspringt.
    Met een blue geared level 60 zou ik toch ook hetzelfde omspringen
    Welkom op FOK!
      maandag 29 mei 2006 @ 12:24:54 #218
    70982 Ill-Skillz
    Allegretto
    pi_38329750
    Zou ik toch zonde vinden van alle uurtjes die erin zitten.
      maandag 29 mei 2006 @ 13:58:53 #219
    99782 Jaco90
    Nee ik ben niet negentig.
    pi_38332206
    Kick!
    Ik ga binnekort waarschijnlijk ook spelen, maar ik heb WoW al op me computer dus denk niet dat ik het spel alsnog ga kopen. Heeft iemand misschien een trial card voor mij? Dan kan ik een account kopen en daarna gewoon Gamecards kopen, dat is voor mij veel goedkoper en handiger ivm vakanties en dergelijke. Alvast bedankt
    pi_38334075
    quote:
    Op maandag 29 mei 2006 01:17 schreef Ill-Skillz het volgende:
    Wat voor characters abandon je nu dan? Zeker een low lvl, dat je er zo makkelijk mee omspringt.
    mjahh op dat moment een van de hoogste op de server (lvl 26 druid) .. Was 2 dagen open ofzo .. opzich wel jammer .. Maar nu gaan we gewoon weer op een relatief nieuwe server zitten .. iig 1tje waar nog geen tier sets zijn, en AQ nog unlocked moet worden.
      maandag 29 mei 2006 @ 15:57:44 #221
    25889 Sitethief
    Fulltime Flapdrol
    pi_38335304
    quote:
    Op maandag 29 mei 2006 15:31 schreef Koentje3 het volgende:

    [..]

    mjahh op dat moment een van de hoogste op de server (lvl 26 druid) .. Was 2 dagen open ofzo .. opzich wel jammer .. Maar nu gaan we gewoon weer op een relatief nieuwe server zitten .. iig 1tje waar nog geen tier sets zijn, en AQ nog unlocked moet worden.
    Dat zijn er niet zo gek veel meer
    Verder kan het openen van AQ als lowbie best wel irri zijn is mijn ervaring
    Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
    Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht &gt;:)
    pi_38335450
    quote:
    Op maandag 29 mei 2006 15:57 schreef Sitethief het volgende:

    [..]

    Dat zijn er niet zo gek veel meer
    Verder kan het openen van AQ als lowbie best wel irri zijn is mijn ervaring
    mja ik weet .. het gaat er me ook niet om dat ze nieuw zijn, als maar niet 90% van de server lvl 60 is met tier 2 armor sets enzo .. Dat schiet voor mij dus niet op .. Liever opnieuw beginnen op een relatief nieuwe server
    pi_38359831


    Toch wel mooi om te zien hoe hard WoW stijgt en de rest bijna alleen maar daalt
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_38374133
    Tering :d
    Lieutenant General Omar Bradley
    "I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
    pi_38374993
    quote:
    Op dinsdag 30 mei 2006 09:45 schreef Tain het volgende:
    [afbeelding]

    Toch wel mooi om te zien hoe hard WoW stijgt en de rest bijna alleen maar daalt
    Da's niet normaal meer. Die mannen bij Blizzard hebben het goed voor elkaar.
      dinsdag 30 mei 2006 @ 16:52:42 #226
    25678 PBateman1978
    Glow Sticks!
    pi_38375292
    Mij zijn ze voorlopig iig kwijt.

    Na vanavond is mijn account bevroren.

    Redenen : LAG, LAG, LAG, lagspikes, disconnects, LAG, lagspikes, en het feit dat voor de 1000e keer AB/WSG/AV/MC/ZG/Ony/AQ/BWL doen gewoon niet leuk meer is.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      dinsdag 30 mei 2006 @ 16:55:32 #227
    51794 Rahl
    Life is just a game we play
    pi_38375404
    Ik ben juist net weer begonnen, 't is weer helemaal leuk allemaal
    'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
    Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
    last.fm
      dinsdag 30 mei 2006 @ 16:56:56 #228
    25678 PBateman1978
    Glow Sticks!
    pi_38375450
    quote:
    Op dinsdag 30 mei 2006 16:55 schreef Rahl het volgende:
    Ik ben juist net weer begonnen, 't is weer helemaal leuk allemaal
    Mezelf kennende ben ik na het WK ofzo ook weer terug hoor, maar ben het nu echt ff zat.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_38375476
    Bijna 3 maanden gestopt nu
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_38375572
    quote:
    Op dinsdag 30 mei 2006 16:57 schreef Tain het volgende:
    Bijna 3 maanden gestopt nu
    Ben nu een week of 3 LV60 en m'n uiteindelijke doel is om PvP rank 14 te halen en daarna te matigen/stoppen. Al heb ik wel begrepen dat het halen van rank 14 nagenoeg onmogelijk is.
      dinsdag 30 mei 2006 @ 17:02:30 #231
    51794 Rahl
    Life is just a game we play
    pi_38375638
    quote:
    Op dinsdag 30 mei 2006 17:00 schreef P-Style het volgende:

    [..]

    Ben nu een week of 3 LV60 en m'n uiteindelijke doel is om PvP rank 14 te halen en daarna te matigen/stoppen. Al heb ik wel begrepen dat het halen van rank 14 nagenoeg onmogelijk is.
    Met een goeie groep is het alleen veel tijd investeren, heb ik begrepen
    Ben maar tot rank 9 gekomen zelf, maar wel solo.
    'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
    Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
    last.fm
    pi_38375792
    quote:
    Op dinsdag 30 mei 2006 17:02 schreef Rahl het volgende:
    Met een goeie groep is het alleen veel tijd investeren, heb ik begrepen
    Ben maar tot rank 9 gekomen zelf, maar wel solo.
    Probleem is dat je rank ook zakt als je een weekje niet speelt. Dus je moet echt weken achter elkaar flink PvP'en. Nou vind ik PvP een van de leukste aspecten van het spel (veel leuker dan dungeons bijv.) maar het moet wel enigszins haalbaar zijn.
      dinsdag 30 mei 2006 @ 17:07:57 #233
    25678 PBateman1978
    Glow Sticks!
    pi_38375822
    quote:
    Op dinsdag 30 mei 2006 17:06 schreef P-Style het volgende:

    [..]

    Probleem is dat je rank ook zakt als je een weekje niet speelt. Dus je moet echt weken achter elkaar flink PvP'en. Nou vind ik PvP een van de leukste aspecten van het spel (veel leuker dan dungeons bijv.) maar het moet wel enigszins haalbaar zijn.
    Het ligt er een beetje aan op welke server je zit, maar ga maar uit van 10-12 uur per dag PvPen voor een maand of 2-3 voor je rank 14 bent.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_38376306
    quote:
    Op dinsdag 30 mei 2006 17:07 schreef PBateman1978 het volgende:
    Het ligt er een beetje aan op welke server je zit, maar ga maar uit van 10-12 uur per dag PvPen voor een maand of 2-3 voor je rank 14 bent.
    En dat is toch een behóórlijke tijdsinvestering! Nou zit ik al wel op rank 7 (en na woensdag zeker wel op rank 8), maar ik denk toch niet dat ik die 14 ooit zal halen zo.
      dinsdag 30 mei 2006 @ 17:27:42 #235
    25678 PBateman1978
    Glow Sticks!
    pi_38376503
    quote:
    Op dinsdag 30 mei 2006 17:22 schreef P-Style het volgende:

    [..]

    En dat is toch een behóórlijke tijdsinvestering! Nou zit ik al wel op rank 7 (en na woensdag zeker wel op rank 8), maar ik denk toch niet dat ik die 14 ooit zal halen zo.
    Ik vind het ook absoluut niet de tijd waard, veel rank 14 gasten stoppen er ook mee nadat ze het gehaald hebben, ik ken er iig 4 op onze server die gestopt zijn met spelen daarna.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_38376663
    Nou ja.. rank 11 dan maar. Dan heb ik in ieder geval een goedkope snelle mount.
    pi_38379318
    1 van de rank 14's op ragnaros heeft 8 weken lang iets van 10-14 uur per dag gepvp'ed
    ''Going mental on the Wabbu''
    pi_38379342
    Stomme cookies
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_38379648
    quote:
    Op dinsdag 30 mei 2006 18:42 schreef Together-Alone het volgende:
    1 van de rank 14's op ragnaros heeft 8 weken lang iets van 10-14 uur per dag gepvp'ed
    Dan geef ik het bij voorbaat al op...

    Wat ik nog wel een keer wil doen is een van de bazen in de Alliance-steden slopen (of allemaal natuurlijk ). Alleen jammer dat daar altijd zo weinig animo voor is.
    pi_38379738
    quote:
    Op dinsdag 30 mei 2006 18:48 schreef P-Style het volgende:

    [..]

    Dan geef ik het bij voorbaat al op...

    Wat ik nog wel een keer wil doen is een van de bazen in de Alliance-steden slopen (of allemaal natuurlijk ). Alleen jammer dat daar altijd zo weinig animo voor is.
    Niemand wil Dishonorable Kills en ik geef ze geen ongelijk, mijn bijna volle rank 5 bar was na 4 DK's helemaal leeg
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_38379842
    quote:
    Op dinsdag 30 mei 2006 18:50 schreef Tain het volgende:
    Niemand wil Dishonorable Kills en ik geef ze geen ongelijk, mijn bijna volle rank 5 bar was na 4 DK's helemaal leeg
    Heb nu 12 DK's in totaal, maar ik heb nooit echt in de gaten hoe groot de impact van een DK is. Ze moeten die lelijke DK's gewoon afschaffen! Niets is leuker dan spontane PvP.
    pi_38379974
    quote:
    Op dinsdag 30 mei 2006 18:52 schreef P-Style het volgende:

    [..]

    Heb nu 12 DK's in totaal, maar ik heb nooit echt in de gaten hoe groot de impact van een DK is. Ze moeten die lelijke DK's gewoon afschaffen! Niets is leuker dan spontane PvP.
    Yup, de BG's zijn ook leuk, maar op een gegeven moment echt teveel van hetzelfde
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_38397279
    quote:
    Op dinsdag 30 mei 2006 17:22 schreef P-Style het volgende:

    [..]

    En dat is toch een behóórlijke tijdsinvestering! Nou zit ik al wel op rank 7 (en na woensdag zeker wel op rank 8), maar ik denk toch niet dat ik die 14 ooit zal halen zo.
    Ik pvp eigenlijk alleen maar, heel de dag door. Heb al vier speelmaatjes van me rank 14 zien worden. En het is echt niet zo extreem als er hier gezegd wordt (3-4 maanden 14 uur per dag). Maar je moet inderdaad wel veel spelen. Ik ben zelf rank 11, maar stop nu. De tijdsinvestering om High Warlord te worden is mij te intensief, van de zomer heb ik helemaal gaan tijd om te spelen. Vandaar is het beter om nu te stoppen dan door tijdsgebrek rank te verliezen.
    pi_38397321
    quote:
    Op dinsdag 30 mei 2006 18:48 schreef P-Style het volgende:

    [..]

    Dan geef ik het bij voorbaat al op...

    Wat ik nog wel een keer wil doen is een van de bazen in de Alliance-steden slopen (of allemaal natuurlijk ). Alleen jammer dat daar altijd zo weinig animo voor is.
    helaas zijn city raids zo dood als een pier sinds de invoering van DK's.... ik ben zelf nog op een paar meegweest van voor het honor systeem, hadden ze zo moeten laten imo.... spontane mass pvp in ashenvale, STV, TM/soutshore... gebeurt nu niet meer
    life is a game....and im winning
      † In Memoriam † woensdag 31 mei 2006 @ 05:15:39 #245
    34726 Fratz
    Max
    pi_38397816
    quote:
    Op woensdag 31 mei 2006 02:23 schreef Ill-Skillz het volgende:

    [..]

    Ik pvp eigenlijk alleen maar, heel de dag door. Heb al vier speelmaatjes van me rank 14 zien worden. En het is echt niet zo extreem als er hier gezegd wordt (3-4 maanden 14 uur per dag). Maar je moet inderdaad wel veel spelen. Ik ben zelf rank 11, maar stop nu. De tijdsinvestering om High Warlord te worden is mij te intensief, van de zomer heb ik helemaal gaan tijd om te spelen. Vandaar is het beter om nu te stoppen dan door tijdsgebrek rank te verliezen.
    Bij mij op de server is het wel zo'n tijdsinvestering. Was van plan om rank 13 te halen, heb 4 vrienden rank 14 zien halen, maar daarna viel ons team uit elkaar.. Heb rank 12 gehaald en ben dag-in-dag-uit pvpen in WSG echt spuugzat. Wel jammer dat wel. Terug naar raiding!
    There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
    pi_38409133
    quote:
    Op woensdag 31 mei 2006 05:15 schreef Fratz het volgende:

    [..]

    Bij mij op de server is het wel zo'n tijdsinvestering. Was van plan om rank 13 te halen, heb 4 vrienden rank 14 zien halen, maar daarna viel ons team uit elkaar.. Heb rank 12 gehaald en ben dag-in-dag-uit pvpen in WSG echt spuugzat. Wel jammer dat wel. Terug naar raiding!
    Klopt. Dag in dag uit WSG pwnen in 7/8 minuten is heel boring.

    Om rank 14 te halen hoef je maar één week (soms twee) standing 1 te zijn. Dat betekent: het meeste honour van je faction halen op de server. Dan ben je er. Betekent natuurlijk wel dat jre al rank 13 moet zijn. Rank 13 halen is ook geen pretje (2 weken achter elkaar standing 2/3). Ik ben nu op rank 11 en stop ook. Veel te veel tijd.
    pi_38409565
    quote:
    Op woensdag 31 mei 2006 02:31 schreef thunderbunny het volgende:

    [..]

    helaas zijn city raids zo dood als een pier sinds de invoering van DK's.... ik ben zelf nog op een paar meegweest van voor het honor systeem, hadden ze zo moeten laten imo.... spontane mass pvp in ashenvale, STV, TM/soutshore... gebeurt nu niet meer
    Inderdaad. DK's hebben dat helemaal vermoord. Erg zonde. (Overigens vind ik de rest van het Honour systeem wel zwaar ok: de items e.d.)
      woensdag 31 mei 2006 @ 14:33:54 #248
    25678 PBateman1978
    Glow Sticks!
    pi_38409765
    quote:
    Op woensdag 31 mei 2006 14:27 schreef Ill-Skillz het volgende:

    [..]

    Inderdaad. DK's hebben dat helemaal vermoord. Erg zonde. (Overigens vind ik de rest van het Honour systeem wel zwaar ok: de items e.d.)
    Ok ?

    Kom op zeg, het hele honour systeem raakt kant noch wal, ik hoop dan ook op een complete revamp van het hele PvP gebeuren in 1.12.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      woensdag 31 mei 2006 @ 18:02:20 #249
    136780 Nosh
    hurpdurp
    pi_38417485
    Ik ben weer begonnen.
    Nadat ik 4 maanden geleden in één keer cold turkey was gestopt heb ik net m'n character aangemaakt, een Dwarf Hunter.
    Voor het eerst dat ik bij de Alliance zit, en voor het eerst dat ik deze class speel.
    Ik schaam me diep, maar ik kocht zomaar opeens die gamecard, omdat het 'wel een hip idee leek'
    º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
    „ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
    from albania.
    pi_38424225
    rank 14 is shit

    op trollbane was er een preist die nog als ze standing 1 haalde rank 14 zal worden.
    het pvp team (bij horde is/was er 1 echt pvp team wat voor rank 14 gaat) wou dus fixed standings en dus die priest nr 1.

    helaas was er een mage het niet mee eens, die zat wat minder lang in het pvp en moest ook nog maar 1 week voor rank14. maar mocht dus niet standing 1 worden van dat team omdat de priest langer meedeed.

    dus die mage maakt een eigen team en zorgt dus voor een race op standing 1 en dus rank14

    die priest heeft 20 uur per dag 6 dagen lang moeten pvpen om te zorgen dat ie standing 1 was (1.8 miljoen honor in 1 week )
    hardcoholic
    pi_38426649
    quote:
    Op donderdag 1 juni 2006 02:47 schreef Ferdii het volgende:
    [...]
    die priest heeft 20 uur per dag 6 dagen lang moeten pvpen om te zorgen dat ie standing 1 was (1.8 miljoen honor in 1 week )


    Wat een game is het ook.. als je 60 dingt en geen zin hebt om 4-5 dagen in de week te raiden is er geen zak meer te beleven.
    Pvp-ranken is gewoon belachelijk.

    Misschien dat ik m'n acc weer activeer wanneer TBC uit is en het honor systeem totaal op de schop is gegaan..
    pi_38434159
    omg ik ben ook ziek bezig.. eergister gekocht, nu al lvl 21 ... 20 uur gespeeld in 3 dagen (including vandaag, maar dat wordt ZEKER nog wel over de 1d vandaag )
    pi_38434299
    In 7 dagen played een char naar level 60 levelen zonder rested
    Welkom op FOK!
    pi_38434343
    quote:
    Op donderdag 1 juni 2006 09:26 schreef InsertCredit het volgende:
    Misschien dat ik m'n acc weer activeer wanneer TBC uit is en het honor systeem totaal op de schop is gegaan..
    kun je dus wel vergeten
    Welkom op FOK!
    pi_38435617
    quote:
    Op donderdag 1 juni 2006 13:27 schreef Zosk het volgende:

    [..]

    kun je dus wel vergeten
    Dat vrees ik ook, ze zijn apetrots op dat klote systeem.
    Ik kijk wel heel erg uit naar de 5 en 10 man dungeons die eraan komen.. Dat is wat haalbaarder voor ons kleine guild, aangezien we voorlopig nog geen 40 man bjieen kunnen brengen voor MC.
    pi_38435903
    quote:
    Op donderdag 1 juni 2006 13:27 schreef Zosk het volgende:

    [..]

    kun je dus wel vergeten
    Erm, nee dus, Blizzard heeft juist gezegd dat het hele honor systeem op dit moment gereviewed wordt, en 1.12 een pvp patch wordt met daarin ook zeker een aangepast honor systeem.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      † In Memoriam † donderdag 1 juni 2006 @ 14:21:07 #257
    34726 Fratz
    Max
    pi_38436087
    quote:
    Op donderdag 1 juni 2006 02:47 schreef Ferdii het volgende:
    rank 14 is shit

    op trollbane was er een preist die nog als ze standing 1 haalde rank 14 zal worden.
    het pvp team (bij horde is/was er 1 echt pvp team wat voor rank 14 gaat) wou dus fixed standings en dus die priest nr 1.

    helaas was er een mage het niet mee eens, die zat wat minder lang in het pvp en moest ook nog maar 1 week voor rank14. maar mocht dus niet standing 1 worden van dat team omdat de priest langer meedeed.

    dus die mage maakt een eigen team en zorgt dus voor een race op standing 1 en dus rank14

    die priest heeft 20 uur per dag 6 dagen lang moeten pvpen om te zorgen dat ie standing 1 was (1.8 miljoen honor in 1 week )
    komt me bekend voor.
    een kerel bij ons op de server met rank 14 is gewoon doorgegaan met heavy pvp grinden. hij gunde het zijn rivaal gewoon niet om ook rank 14 te worden. het was serieus te pathetic voor woorden.

    [ Bericht 0% gewijzigd door Fratz op 01-06-2006 16:57:13 ]
    There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
      donderdag 1 juni 2006 @ 15:52:01 #258
    51794 Rahl
    Life is just a game we play
    pi_38439829
    quote:
    Op donderdag 1 juni 2006 14:21 schreef Fratz het volgende:

    [..]

    komt me bekend voor.
    een kerel bij ons op de server met rank 14 is gewoon doorgegaan met heavy pvp grinden. hij gunde het zijn rivaal gewoon niet om ook rank 14 te worden. het was serieus te patethic voor woorden.
    dat is dan wel weer stijl vind ik
    'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
    Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
    last.fm
    pi_38443930
    quote:
    Op donderdag 1 juni 2006 14:06 schreef Departak het volgende:

    [..]

    Dat vrees ik ook, ze zijn apetrots op dat klote systeem.
    Ik kijk wel heel erg uit naar de 5 en 10 man dungeons die eraan komen.. Dat is wat haalbaarder voor ons kleine guild, aangezien we voorlopig nog geen 40 man bjieen kunnen brengen voor MC.
    ooh waneer komen die met de expansion? Wist ik niks van
    pi_38445525
    quote:
    Op donderdag 1 juni 2006 17:41 schreef Evertjan het volgende:

    [..]

    ooh waneer komen die met de expansion? Wist ik niks van
    http://wow-europe.com/en/burningcrusade/index.html

    N00b.
    pi_38445635
    dat van die expansion wist ik wel maar niet dat er ook allemaal kleinere dungeons in komen, ik heb het gevoel dat Blizz steeds meer de grote 20 tot 40 man dungeons maakte. Terwijl een leuke 5 man party naar Scholo nog steeds leuk is om te doen
    pi_38450327
    quote:
    Op donderdag 1 juni 2006 18:30 schreef Evertjan het volgende:
    dat van die expansion wist ik wel maar niet dat er ook allemaal kleinere dungeons in komen, ik heb het gevoel dat Blizz steeds meer de grote 20 tot 40 man dungeons maakte. Terwijl een leuke 5 man party naar Scholo nog steeds leuk is om te doen
    Sja, ze moeten natuurlijk endgame boeiend houden zodat mensen niet overstappen naar een andere game wanneer ze alles hebben gezien.

    20 of 40 man raids = moeilijkere bazen = langere speeltijd.
      donderdag 1 juni 2006 @ 21:17:29 #263
    51794 Rahl
    Life is just a game we play
    pi_38452619
    quote:
    Op donderdag 1 juni 2006 18:30 schreef Evertjan het volgende:
    dat van die expansion wist ik wel maar niet dat er ook allemaal kleinere dungeons in komen, ik heb het gevoel dat Blizz steeds meer de grote 20 tot 40 man dungeons maakte. Terwijl een leuke 5 man party naar Scholo nog steeds leuk is om te doen
    komen van alle soorten een aantal in de expansion
    'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
    Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
    last.fm
    pi_38460895
    Ik kan niet wachten! Eindelijk wat endgamegear zonder een 40man te organiseren..
      † In Memoriam † vrijdag 2 juni 2006 @ 04:21:57 #265
    34726 Fratz
    Max
    pi_38463576
    how fun. onze GL heeft bedacht dat hij ophoudt met spelen. en nou heeft hij onze guild zomaar zonder aankondiging gedisband. ook leuk dat hij niet heeft verteld wat er met de guildbank gaat gebeuren enzo.

    There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
      vrijdag 2 juni 2006 @ 11:22:35 #266
    34614 jogy
    Hersenflatulent
    pi_38468335
    Ik heb mjin subscription opgezegd. Ben er helemaal vanaf.
    Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
    'Goatboy is hurt by your indifference'
    &lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
    [b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
      vrijdag 2 juni 2006 @ 11:34:24 #267
    63177 Takje
    Milf hunter pur sang
    pi_38468783
    Ik ben het aan het minderen. Mijn studie moet nu echt af, dus overdag spelen is 'not done'. Ik ga voorlopig alleen nog maar mee met de raids, zo'n 2 a 3 avonden per week. Hopelijk houd ik dit vol
      vrijdag 2 juni 2006 @ 11:45:18 #268
    34614 jogy
    Hersenflatulent
    pi_38469193
    quote:
    Op vrijdag 2 juni 2006 11:34 schreef Takje het volgende:
    Ik ben het aan het minderen. Mijn studie moet nu echt af, dus overdag spelen is 'not done'. Ik ga voorlopig alleen nog maar mee met de raids, zo'n 2 a 3 avonden per week. Hopelijk houd ik dit vol
    Mijn raidgroup is uitelkaar gespat door gezeur, best jammer, maar wel goed voor het afkikken .
    Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
    'Goatboy is hurt by your indifference'
    &lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
    [b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
    pi_38476471
    quote:
    Op vrijdag 2 juni 2006 04:21 schreef Fratz het volgende:
    how fun. onze GL heeft bedacht dat hij ophoudt met spelen. en nou heeft hij onze guild zomaar zonder aankondiging gedisband. ook leuk dat hij niet heeft verteld wat er met de guildbank gaat gebeuren enzo.

    wat denk je dat ermee gebeurd

    anyway, ik ben ook wat geminderd, van opstaan->werk->wow->slapen (in hoeverre dat kan) ben ik af
    er zijn meerdere dingen die leuk zijn om te doen, 4-5avonden wow is meer dan zat
      vrijdag 2 juni 2006 @ 16:45:19 #270
    63177 Takje
    Milf hunter pur sang
    pi_38479522
    Dat is nog best veel hoor
      vrijdag 2 juni 2006 @ 16:59:37 #271
    58327 Legolas_Greenleaf
    Learning to live
    pi_38479991
    quote:
    Op donderdag 1 juni 2006 02:47 schreef Ferdii het volgende:
    rank 14 is shit

    op trollbane was er een preist die nog als ze standing 1 haalde rank 14 zal worden.
    het pvp team (bij horde is/was er 1 echt pvp team wat voor rank 14 gaat) wou dus fixed standings en dus die priest nr 1.

    helaas was er een mage het niet mee eens, die zat wat minder lang in het pvp en moest ook nog maar 1 week voor rank14. maar mocht dus niet standing 1 worden van dat team omdat de priest langer meedeed.

    dus die mage maakt een eigen team en zorgt dus voor een race op standing 1 en dus rank14

    die priest heeft 20 uur per dag 6 dagen lang moeten pvpen om te zorgen dat ie standing 1 was (1.8 miljoen honor in 1 week )
    Wie als ik mag vragen?
    Some say the world will end in fire
    Some say in ice
    Times went by, many memories died
    Imagination is more important than knowledge.
      vrijdag 2 juni 2006 @ 23:40:44 #272
    51794 Rahl
    Life is just a game we play
    pi_38492636
    'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
    Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
    last.fm
    pi_38495614
    quote:
    Op vrijdag 2 juni 2006 16:59 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

    [..]

    Wie als ik mag vragen?
    monamie was die priest

    frogdolina de mage
    hardcoholic
    pi_38499703
    Wel lollig om te lezen dat het op sommige servers zo lastig is een beetje te ranken. Ik ben met een beetje PvP zo nu en dan nu rank 10 geworden, het is echt ENORM makkelijk hier. Misschien dat ik voor rank 12 ga, omdat de PvP boots in 1.11 toch beter worden dan wat ik nu heb, en ik hoef mezelf er niet kapot voor te farmen. En sinds gisteren eindelijk exalted bij WSG
      † In Memoriam † zaterdag 3 juni 2006 @ 11:51:00 #275
    34726 Fratz
    Max
    pi_38499753
    quote:
    Op zaterdag 3 juni 2006 11:49 schreef DjNivek het volgende:
    Wel lollig om te lezen dat het op sommige servers zo lastig is een beetje te ranken. Ik ben met een beetje PvP zo nu en dan nu rank 10 geworden, het is echt ENORM makkelijk hier. Misschien dat ik voor rank 12 ga, omdat de PvP boots in 1.11 toch beter worden dan wat ik nu heb, en ik hoef mezelf er niet kapot voor te farmen. En sinds gisteren eindelijk exalted bij WSG
    welke server is dat
    There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
    pi_38502765
    Meh ik wil naar een server waar meer fokkers zitten en weer raiden maja geen zin om weer opnieuw te moeten levelen

    Misschien dat ik met burning crusade wel een alliance char maak, nooit een boven lvl 16 gehad
      zondag 4 juni 2006 @ 13:57:22 #277
    74844 GaRleC
    bamosenlamus.nl
    pi_38527907
    Ff weer in zicht bumpe
    http://www.bamosenlamus.nl .... Het trio dat geen 3 namen nodig heeft !
    pi_38529642
    quote:
    Op zaterdag 3 juni 2006 14:06 schreef Vendris het volgende:
    Meh ik wil naar een server waar meer fokkers zitten en weer raiden maja geen zin om weer opnieuw te moeten levelen

    Misschien dat ik met burning crusade wel een alliance char maak, nooit een boven lvl 16 gehad
    lol ik was juist van plan om met burning crusade een bloodelv aan the maken
    pi_38534671
    quote:
    Op zaterdag 3 juni 2006 01:54 schreef Ferdii het volgende:

    [..]

    monamie was die priest

    frogdolina de mage
    Wat is je ingame naam als ik vragen mag, en je bent horde neem ik aan?
    Welkom op FOK!
      zondag 4 juni 2006 @ 19:01:11 #280
    16851 Afwezig
    Tuig van de richel
    pi_38536386
    Mochten er mensen zijn met interesse voor een alliance account met 2 lvl 60's op Twisting Nether mogen deze mailen naar bulk apenstaartje afwezig punt com. Priest + Warrior.
    Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
    pi_38553170
    ligt het nou aan mij of leeft WoW de laatste tijd niet meer zo?
      maandag 5 juni 2006 @ 11:05:51 #282
    58327 Legolas_Greenleaf
    Learning to live
    pi_38553371
    quote:
    Op zondag 4 juni 2006 17:52 schreef Zosk het volgende:

    [..]

    Wat is je ingame naam als ik vragen mag, en je bent horde neem ik aan?
    Dat is Xearathos, lockje uit Blackraven.

    Jij bent een Alliance rogue neem ik aan?
    Some say the world will end in fire
    Some say in ice
    Times went by, many memories died
    Imagination is more important than knowledge.
      maandag 5 juni 2006 @ 12:54:26 #283
    74844 GaRleC
    bamosenlamus.nl
    pi_38555978
    Ik heb nu al meer dan 15 Rend runs gedaan voor Pauldron of elements.

    Heb m nog steeds noet zien droppen
    http://www.bamosenlamus.nl .... Het trio dat geen 3 namen nodig heeft !
    pi_38556570
    quote:
    Op zondag 4 juni 2006 19:01 schreef Afwezig het volgende:
    Mochten er mensen zijn met interesse voor een alliance account met 2 lvl 60's op Twisting Nether mogen deze mailen naar bulk apenstaartje afwezig punt com. Priest + Warrior.
    Can I have your stuff?
    pi_38556595
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 10:53 schreef Evertjan het volgende:
    ligt het nou aan mij of leeft WoW de laatste tijd niet meer zo?
    meeste is al besproken enzo en steeds wachten op nieuwe instances om iets nieuws te bespreken, schiet natuurlijk niet op.
    als je wilt kunnen we wel weer opnieuw beginnen met mijn class pwns jouw class
      maandag 5 juni 2006 @ 15:33:03 #286
    25889 Sitethief
    Fulltime Flapdrol
    pi_38560074
    Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
    Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht &gt;:)
      maandag 5 juni 2006 @ 15:52:17 #287
    58327 Legolas_Greenleaf
    Learning to live
    pi_38560675
    Doubt it, dat is Drakedog.

    Btw, die hunter in WSG filmpje dat ik tegenkwam bij dezelfde playlist.

    Hij had natuurlijk Aimed moeten doen op een clothie
    Some say the world will end in fire
    Some say in ice
    Times went by, many memories died
    Imagination is more important than knowledge.
    pi_38571648
    Ik ga denk ik een alliance warlock maken in de zomervakantie,, nou is mijn vraag of iemand een goede server weet waar ik als alliance op 60 instant bg's in kan en iemand die me daar op weg kan helpen door wat gold te lenen ? Twisting Nether is geen optie, daar zit mijn horde main al

    -=edit=- Een andere fok!ker geïnteresseerd om (serieus) mee te doen? Hoe meer zielen hoe meer vreugd en dan begin ik niet helemaal alleen
    pi_38572615
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 15:33 schreef Sitethief het volgende:
    The pain, the agony. I can't stand it


    Test/private server?
    Nee das echt.

    idd DrakeDog lock pvp god.
      maandag 5 juni 2006 @ 22:30:56 #290
    42306 Vassili_Z
    Low Man's Lyric
    pi_38575262
    Ik heb na lang twijfelen WoW aangeschaft. Ennuh t bevalt me wel. Alleen die laadtijden zodra je bij een paar gebouwen in de buurt komt, verschrikkelijk

    512 MB DDR is tekort
    Era Vulgaris
      maandag 5 juni 2006 @ 22:31:48 #291
    42306 Vassili_Z
    Low Man's Lyric
    pi_38575306
    quote:
    Op zaterdag 3 juni 2006 11:49 schreef DjNivek het volgende:
    Wel lollig om te lezen dat het op sommige servers zo lastig is een beetje te ranken. Ik ben met een beetje PvP zo nu en dan nu rank 10 geworden, het is echt ENORM makkelijk hier. Misschien dat ik voor rank 12 ga, omdat de PvP boots in 1.11 toch beter worden dan wat ik nu heb, en ik hoef mezelf er niet kapot voor te farmen. En sinds gisteren eindelijk exalted bij WSG
    even noobvraag tussendoor, PvP server is toch een player versus player serveR?
    Era Vulgaris
      maandag 5 juni 2006 @ 22:52:20 #292
    51794 Rahl
    Life is just a game we play
    pi_38576054
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 21:02 schreef Sakie het volgende:
    Ik ga denk ik een alliance warlock maken in de zomervakantie,, nou is mijn vraag of iemand een goede server weet waar ik als alliance op 60 instant bg's in kan en iemand die me daar op weg kan helpen door wat gold te lenen ? Twisting Nether is geen optie, daar zit mijn horde main al

    -=edit=- Een andere fok!ker geïnteresseerd om (serieus) mee te doen? Hoe meer zielen hoe meer vreugd en dan begin ik niet helemaal alleen
    sylvanas schijnt korte alliance queues te hebben.
    zit er zelf als horde
    'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
    Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
    last.fm
      maandag 5 juni 2006 @ 23:51:42 #293
    63177 Takje
    Milf hunter pur sang
    pi_38578196
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 22:31 schreef Vassili_Z het volgende:

    [..]

    even noobvraag tussendoor, PvP server is toch een player versus player serveR?
    Yep, maar op pve servers kun je ook pvp-en, alleen dan loop je geen gevaar om constant onverwacht in de pan gehakt te worden.
      dinsdag 6 juni 2006 @ 01:14:47 #294
    41127 Richardfun
    Redemption
    pi_38580276
    Ben nu al 2 maanden cold turkey gestopt, en heb nergens last van. Account doorgespeeld aan iemand die er wel wat voor over had, en ik sta versteld van de hoeveelheid vrije tijd die ik nu over heb. I'm free
    Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
    Is he able, but not willing? then he is malevolent.
    Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
    Is he neither able nor willing? Then why call him God?
    pi_38582417
    quote:
    Op dinsdag 6 juni 2006 01:14 schreef Richardfun het volgende:
    Ben nu al 2 maanden cold turkey gestopt, en heb nergens last van. Account doorgespeeld aan iemand die er wel wat voor over had, en ik sta versteld van de hoeveelheid vrije tijd die ik nu over heb. I'm free
    Met games als geheel gestopt dan?
    Al moet ik wel toegeven dat ik in WoW meer uren heb zitten dan in welke andere game dan ook.
    Comfortably numb
    pi_38585309
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 11:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

    [..]

    Dat is Xearathos, lockje uit Blackraven.

    Jij bent een Alliance rogue neem ik aan?
    Omg jij bent die kut orc

    ja ik ben die night elf rogue ja
    http://ctprofiles.net/103126
    Welkom op FOK!
      dinsdag 6 juni 2006 @ 11:30:53 #297
    41127 Richardfun
    Redemption
    pi_38585652
    quote:
    Op dinsdag 6 juni 2006 08:35 schreef Denni5 het volgende:

    [..]

    Met games als geheel gestopt dan?
    Al moet ik wel toegeven dat ik in WoW meer uren heb zitten dan in welke andere game dan ook.
    Nee, gewoon cold turkey met WoW gestopt, maar andere games steek ik lang niet zoveel tijd in als ik in WoW stak.
    Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
    Is he able, but not willing? then he is malevolent.
    Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
    Is he neither able nor willing? Then why call him God?
      dinsdag 6 juni 2006 @ 11:54:44 #298
    25678 PBateman1978
    Glow Sticks!
    pi_38586265
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 21:30 schreef InsertCredit het volgende:

    [..]

    Nee das echt.

    idd DrakeDog lock pvp god.
    Noemi > Drakedog

    Fuck it, zelfs ik ben beter dan Drakedog
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      dinsdag 6 juni 2006 @ 11:55:23 #299
    51794 Rahl
    Life is just a game we play
    pi_38586282
    quote:
    Op dinsdag 6 juni 2006 11:54 schreef PBateman1978 het volgende:

    [..]

    Noemi > Drakedog

    Fuck it, zelfs ik ben beter dan Drakedog
    Noemi, die zit op mijn server. Echt niet leuk om tegen te komen : /

    Noemi heeft ook een alliance lock op dezelfde server btw, Noemah.
    'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
    Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
    last.fm
    pi_38587507
    Zitten er hier ook mensen op Vek'nilash ? ben daar nu bezig met een paladin. Ben nu tot lvl 33 gekomen zit in een leuke guild met een aantal Nederlanders, 2 uit engeland en 2 uit Denemarken.

    Gister flink gelvled van 31 naar 33 met 3e op 1000 needles rond gehangen quests gedaan en veel grinding om snel XP erbij te krijgen. Ook daarvoor nog even Gnomer gedaan.
    -
      dinsdag 6 juni 2006 @ 12:52:57 #301
    25678 PBateman1978
    Glow Sticks!
    pi_38587877
    quote:
    Op dinsdag 6 juni 2006 11:55 schreef Rahl het volgende:

    [..]

    Noemi, die zit op mijn server. Echt niet leuk om tegen te komen : /

    Noemi heeft ook een alliance lock op dezelfde server btw, Noemah.
    Yep klopt

    Hij is zoveel beter dan Drakedog, en zijn filmpjes zijn ook leuker.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')