re-roll Hunter en de enige quests die je niet solo kan doen zijn raid/dungeon quests (en een paar elite quests, maar bar weinig)quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:50 schreef Departak het volgende:
Iets heel anders; wat doen jullie allemaal na lvl 60? Ik vind het spelen vrij saai als ik niet bezig ben met quests of instances. Ik heb momenteel de guild/tijd niet om actief te raiden (MC/BWL/AQ) en dan gaat WoW snel vervelen IMHO. Al mijn quests zijn elite/raid en ik mis eerlijk gezegd een beetje mijn doel. Heeft iemand nog leuke ideëen? Alvast bedankt![]()
dit is dus onzin.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:32 schreef PBateman1978 het volgende:
Nee het waren niet allemaal rank 12+ers, aangezien Alliance bij ons de meeste hoge ranks inpikt.
En om waar het om ging nog eens aan te geven, een 15-man team met alleen maar blues, tegen een pickup groep in tier 2 sets, wedden dat het team wint ?
Dus skill (samenwerking, tactiek, en weten wat je wel en niet moet doen met je char) > items.
Zo bedoelde ik het iig.
Ander nieuws, Alliance krijgt er een soort van demons bij als ras. (zie US forums..)
Teamplay > Items, maar ik blijf het niet zeggen....quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:31 schreef thunderbunny het volgende:
[..]
dit is dus onzin.
Ik speel vaak genoeg BG met tier 2 pickup tegen tier 0 premade Horde . Tier 2 wint.
Simpelweg omdta je Hpbase, damage output en resist rates ongeveer3 x zo hoog liggen.
I
Goed zo... be silent!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Teamplay > Items, maar ik blijf het niet zeggen....
Mja, triest. Ik begin hunter saai te vinden. Je hebt weinig variatie in de talent tree, je hebt weinig verschillende gear (of agi of crit + ap)... Andere classes kunnen veel meer varieren, krijg ik t idee...quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:57 schreef Migwi het volgende:
interesseren, heb toch al een main char
Ik heb meer problemen met die hunter set.
Cryptstalker
4 Piece Bonus:
You gain 50 mana when your ranged attacks crit.
8 Piece Bonus :
Whenever your pet dies (required level 60, 2 minute cooldown) you gain a fear immunity for 15 seconds and a +20% range haste.
Als dit waar is... nou, ja, iedereen snapt zelf hopelijk wel hoe useless dit is.
Lijkt er wel op.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:10 schreef Un-X-PecteD het volgende:
[..]
Mja, triest. Ik begin hunter saai te vinden. Je hebt weinig variatie in de talent tree, je hebt weinig verschillende gear (of agi of crit + ap)... Andere classes kunnen veel meer varieren, krijg ik t idee...
En nu, alle tier3 sets zijn bekend, behalve die van ons... zijn ze ons vergeten ?
Hele zooi screeniesquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:56 schreef Takje het volgende:
Waar staan die tier 3 sets eigenlijk?
WOOW! GEIV PLZ!quote:
Fucking gaaf!quote:Op maandag 15 mei 2006 13:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=vqO7zEWu0W0&search=warcraft
Typische reacties ook weer, alsof er alleen maar lijken zonder werk en sociaal leven WoW spelen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:18 schreef Evertjan het volgende:
klaagtopic Mijn broer is verslaafd aan world of warcraft. lol![]()
11k? screenie plz.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:39 schreef Ferdii het volgende:
ben sinds vandaag sm/ruin specced. was eerst ff bang dat ik aggro ging trekken in bwl maar viel best mee
wel trouwes nieuw crit record met shadow bolt. 11047
BWL crits tellen nietquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:39 schreef Ferdii het volgende:
ben sinds vandaag sm/ruin specced. was eerst ff bang dat ik aggro ging trekken in bwl maar viel best mee
wel trouwes nieuw crit record met shadow bolt. 11047
neequote:Op donderdag 18 mei 2006 02:22 schreef Ferdii het volgende:
die is van voor de trinket nerf/negatieve resistance zker?
Nope, die was op een add van Majordomo gedaan waarschijnlijk. Deze hebben nog vulnerability bonussen. Heb ik vaak genoeg 2,2k+ hits op gehaaldquote:
nee, wel faire buff+onyxia buff. was op een gewone giant.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:10 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Nope, die was op een add van Majordomo gedaan waarschijnlijk. Deze hebben nog vulnerability bonussen. Heb ik vaak genoeg 2,2k+ hits op gehaald
probeer het spel opnieuw te instaleren wil nog weleens helpen. Of kijk je addons nog is na, als je heel veel out of date addons hebt wil het spel ook nog weleens haperen. Was bij mij in ieder gevalquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:22 schreef _VoiD_ het volgende:
sinds kort loopt het spel weer vast als ik quests inlever. Was een hele tijd niet zo, maar nu is het gewoon bijna 30% van de keren.
Ik kan gewoon rondlopen, kan zien wat andere mensen zeggen/doen, maar zelf iets zeggen of casten, ho maar. Echt bagger is dat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |