Oja, kutquote:Op zondag 7 mei 2006 12:50 schreef Zuen het volgende:
nog een 935? noobsen
Doeiquote:
lekkere ballen? waar?quote:
dat is gewoon MIJN ttquote:Op zondag 7 mei 2006 12:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
JIj met je kut TT's
Maar in ieder geval goedemorgen
Anders moet ik hem maar gewoon weer openen? Ik heb er gisteren ook 7 van de 10 gedaan dus het moet niet zo'n probleem zijn om er nog een te doenquote:
Jij mag de volgende doen, dan ben ik wegquote:Op zondag 7 mei 2006 12:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Anders moet ik hem maar gewoon weer openen? Ik heb er gisteren ook 7 van de 10 gedaan dus het moet niet zo'n probleem zijn om er nog een te doen
Maar ik ga nu eerst eten
goedenmiddag dame.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
hihi
doezelluf!quote:
kun je helemaal niet.quote:Op zondag 7 mei 2006 13:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
oh ik doe het wel ff
oh nouja veel sexpleziertjes nog, ik ben er even vandoor. *kuch*quote:Op zondag 7 mei 2006 13:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
wel want ik ben mod met sven
quote:
Hoe zit het met je examens.quote:
Ik heb er nog geen reet aangedaanquote:Op zondag 7 mei 2006 13:19 schreef VASND het volgende:
[..]
Hoe zit het met je examens.
Sta je er een beetje goed voor?.
logisch, het is Formule 1quote:Op zondag 7 mei 2006 13:26 schreef Volvoman het volgende:
Het is stil!
F1 is weinig aan. MotoGP is veel leuker. Maar ik let nooit op wanneer het er voor is.quote:
Ik heb er dinsdag 1 voor het vak Sensor PC koppelingquote:Op zondag 7 mei 2006 13:45 schreef Volvoman het volgende:
Ik moet morgen een presentatie doen van 10 minuten voor Maatschappijleerecht kut.
Ik moet ongeveer 3 uren wachten totdat iedereen is geweest. Kut leraar.quote:Op zondag 7 mei 2006 13:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb er dinsdag 1 voor het vak Sensor PC koppelingDan moeten we morgen naar school komen omdat allemaal te gaan maken
Ik heb er ook nog veel te weinig aan gedaan.quote:Op zondag 7 mei 2006 13:22 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik heb er nog geen reet aangedaanen mijn schoolexamen cijfers 6.0 op handv/kunstgesch, 6.4 op engels en de rest tussen de 6.5 en 7 en jij?
Das een heel erg leuk parkquote:Op zondag 7 mei 2006 13:56 schreef Volvoman het volgende:
Maar woensdag wel naar Warner Bros in Duitsland
Ik heb ook allemaal rond de 6 en 7. Wiskunde is net geen voldoendequote:Op zondag 7 mei 2006 13:57 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog veel te weinig aan gedaan.
Maar ik ga de examens in met 4 5'en waarvan 3 in mn profieldeel.
Jij doet gezellig mee.quote:Op zondag 7 mei 2006 14:41 schreef Svensational het volgende:
Sneue pubers
Hier zitten alleen maar postopkrikkers, ik hoop dat er op dit baggerforum binnen kort een slotje zit.
Nee, er zit geen einde aan hequote:
oooh dat spel, neuh, het gaat idd nergens overquote:Op zondag 7 mei 2006 14:54 schreef BObNL het volgende:
uit de op
Nadat ze een lang en gelukkig leven achter de rug hebben gehad, natuurlijk.quote:Op zondag 7 mei 2006 14:59 schreef Bupatih het volgende:
Alle pubers moeten dood!
Alle Bupatih's ookquote:Op zondag 7 mei 2006 14:59 schreef Bupatih het volgende:
Alle pubers moeten dood!
Ik zag het al aan mijn tag, schatquote:Op zondag 7 mei 2006 14:58 schreef dennistd het volgende:
Sven, bekijk de forumindex eens.
Er is er al 1 in SPO, bup.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:01 schreef Bupatih het volgende:
Is er al een welkomsttopic geopend?
Anders open ik er een in FOK
Laat het ff naar FOK schoppen dan!quote:
Nee, dat vonden ze blijkbaar niet nodig in SPO, open er maar 1quote:Op zondag 7 mei 2006 15:01 schreef Bupatih het volgende:
Is er al een welkomsttopic geopend?
Anders open ik er een in FOK
HIJ LIEGT!quote:Op zondag 7 mei 2006 15:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Laat het ff naar FOK schoppen dan!!!!!
lul nietquote:Op zondag 7 mei 2006 15:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, dat vonden ze blijkbaar niet nodig in SPO, open er maar 1.
Zolang de TT van de SC in FOK niet weer iets wordt als "idols is tof"quote:Op zondag 7 mei 2006 15:05 schreef Bupatih het volgende:
Sven, gaan we nu weer ouderwets keten achter de schermen?
Ja, maar niet meer in het grote-mensen-forumquote:Op zondag 7 mei 2006 15:05 schreef Bupatih het volgende:
Sven, gaan we nu weer ouderwets keten achter de schermen?
"Sven is tof" dan?quote:Op zondag 7 mei 2006 15:06 schreef dennistd het volgende:
[..]
Zolang de TT van de SC in FOK niet weer iets wordt als "idols is tof":r
Dat maakt niet uit, gekkie!quote:Op zondag 7 mei 2006 15:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar niet meer in het grote-mensen-forum.
grote mensenzaken.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:12 schreef carmiie het volgende:
waar gaat het over?
Sven is weer sportcrew.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:12 schreef carmiie het volgende:
waar gaat het over?
De fluctuerende wisselkoersen van Zuid-Tibet sinds de val van de Berlijnse Muur.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:12 schreef carmiie het volgende:
waar gaat het over?
quote:Op zondag 7 mei 2006 15:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De fluctuerende wisselkoersen van Zuid-Tibet sinds de val van de Berlijnse Muur.
nee, juist nietquote:
Ja. Sindsdien is het Maria-beeld in Civitavecchia gestopt met huilen!quote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 15:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja. Sindsdien is het Maria-beeld in Civitavecchia gestopt met huilen!
Natuurlijk wel! Ik praat toch geen poep!quote:
goed hoor, beetje last van mn voetenquote:
ja njaquote:Op zondag 7 mei 2006 15:34 schreef carmiie het volgende:
das toch oook relax, chillen en toch geld verdienen?
hoeveel verdien je per uur dan?quote:Op zondag 7 mei 2006 15:34 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ja njatwas maar 5 uurtjes
Maaarrr tis beter dan niks
ga een gesprek met jezelf beginnen dan, wie weet bemoeid iemand zich er wel meequote:Op zondag 7 mei 2006 15:35 schreef Bupatih het volgende:
Nee, ik vind het gewoon geen boeiend gesprek om me ermee te bemoeien.
3.70quote:
als je zulke taalfouten maakt, mengt bupa er zich wel tussenquote:Op zondag 7 mei 2006 15:36 schreef carmiie het volgende:
[..]
ga een gesprek met jezelf beginnen dan, wie weet bemoeid iemand zich er wel mee
dat zou ook zomaar kunnen!quote:Op zondag 7 mei 2006 15:34 schreef carmiie het volgende:
geen idee, misschien zijn ze van het weer aan het genieten
quote:Op zondag 7 mei 2006 15:34 schreef -Marlii- het volgende:
zijn alle pubjes soms uitrusten van het posten van gister?
daaromquote:
of niet natuurlijkquote:Op zondag 7 mei 2006 15:36 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
als je zulke taalfouten maakt, mengt bupa er zich wel tussen
ik heb vanochtend vóór het werken al wat gedaanquote:Op zondag 7 mei 2006 15:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]Ik ga zo wat nuttigs doen voor school, iets wat ik gisteren eigenlijk al had moeten doen
Het is zo moeilijk met dit mooie weer om iets te doenquote:Op zondag 7 mei 2006 15:38 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik heb vanochtend vóór het werken al wat gedaanga zo maar verder denk ik
quote:Op zondag 7 mei 2006 15:36 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
als je zulke taalfouten maakt, mengt bupa er zich wel tussen
heb je gelijkquote:Op zondag 7 mei 2006 15:39 schreef carmiie het volgende:
[..]
wat werk je eigenlijk? op een camping of ligt dat aan mij?
inderdaadquote:Op zondag 7 mei 2006 15:39 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Het is zo moeilijk met dit mooie weer om iets te doen
Wat ken ik je toch weer goed he?quote:
quote:
Dan is het perfectquote:
hebben we allemaalquote:
Wij hebben ze zonder orenquote:
Ah okequote:
Tuurlijk, ik weet toch wel waar ik werkquote:
Wie zegt dat wij het dan ook goed vindenquote:Op zondag 7 mei 2006 15:48 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik weet toch wel waar ik werk
dat maakt het dan een perfect cafequote:Op zondag 7 mei 2006 15:48 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik weet toch wel waar ik werk
jij ook al? Ik begin de dag fijn met ckv, waar we harry potter 4 gaan kijkenquote:
harry potter 4? jij zit toch in de 4e?quote:Op zondag 7 mei 2006 15:50 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
jij ook al? Ik begin de dag fijn met ckv, waar we harry potter 4 gaan kijken
Ik ookquote:
jaa, maar we gaan harry potter deel 4 kijkenquote:
leukquote:Op zondag 7 mei 2006 15:53 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
jaa, maar we gaan harry potter deel 4 kijken
En daar moet je zeker ook een verslag over schrijven?quote:Op zondag 7 mei 2006 15:53 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
jaa, maar we gaan harry potter deel 4 kijken
nee hoorquote:Op zondag 7 mei 2006 15:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En daar moet je zeker ook een verslag over schrijven?
jwel, is best leuk maar niet op maandag het 1e uurquote:
succesquote:Op zondag 7 mei 2006 15:56 schreef dennistd het volgende:
ik moet morgen een voldoende halen voor letterkunde, anders mag ik geen examen doen
hoe verzinnen ze het?quote:Op zondag 7 mei 2006 15:56 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
jwel, is best leuk maar niet op maandag het 1e uur
geen ideequote:
en denk je dat dat gaat lukken?quote:Op zondag 7 mei 2006 15:56 schreef dennistd het volgende:
ik moet morgen een voldoende halen voor letterkunde, anders mag ik geen examen doen
zoiets als, 'we hebben niksm meer te doen dus vullen we de tijd maar op met films kijken'quote:Op zondag 7 mei 2006 15:55 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
nee hoorwe kijken die film gewoon voor de lol
das al de 3e film die we achter elkaar kijken
leg asjeblieft nou even uit!quote:Op zondag 7 mei 2006 15:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
hihihi
ik hoop van welquote:
hoi D_Aquote:Op zondag 7 mei 2006 15:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
hihihi
zoiets jaquote:Op zondag 7 mei 2006 15:57 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
zoiets als, 'we hebben niksm meer te doen dus vullen we de tijd maar op met films kijken'
Stuk beter dan saaie lessen enzo
das zn stiekeme tvpquote:
WIj deden vorig jaar de laatste maand ook niks anders meerquote:Op zondag 7 mei 2006 15:58 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
zoiets jawant die andere vwo4 klas, heeft andere leraar zijn net me de film begonnen die wij een maand geleden al aan het kijken waren ofzo
die wil ik x als musical/toneelstuk zien met Simone Kleinsmaquote:Op zondag 7 mei 2006 16:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
WIj deden vorig jaar de laatste maand ook niks anders meer
Vooral met engels keken we veel films. One Flew over the Cuckoo's nest![]()
Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd na jaquote:Op zondag 7 mei 2006 16:02 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
die wil ik x als musical/toneelstuk zien met Simone Kleinsma
haha, ik wil die echt graag nog zienquote:Op zondag 7 mei 2006 16:03 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd na jaIk had er al wat over gelezen ooit een keer
![]()
http://www.musicals.nl/to(...)erthecuckoosnest.aspquote:Op zondag 7 mei 2006 16:04 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
haha, ik wil die echt graag nog zien
ga meteen ff zoeken op internet
ik had hem al gevondenquote:Op zondag 7 mei 2006 16:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
http://www.musicals.nl/to(...)erthecuckoosnest.asp
hoe was je vakantie?quote:Op zondag 7 mei 2006 16:09 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Goeeeeedemiddag.
Ik heb vandaag twaalfeneenhalf uur geslapen. Jetlag enzo
ik heb de nederlandse versiequote:
zal ik ff sturen?quote:
Fantastischquote:
9 juni ook nogquote:Op zondag 7 mei 2006 16:09 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik had hem al gevondenmaar was ook ff voor mamma mia in Belgie kijken
9 & 10 juni in Enschede, damn is mn moeder jarig
Ik kan de 9e
ik ga mn moeder es ff lief aankijkenquote:Op zondag 7 mei 2006 16:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
9 juni ook nog
20:00, dan haal ik de laatste bus niet eens meer
niet nodig dusquote:Op zondag 7 mei 2006 16:11 schreef carmiie het volgende:
[..]
yup, dan ga ik nu op mn andere msn, kom er zo aan
Tu es foutu?quote:Op zondag 7 mei 2006 16:11 schreef VASND het volgende:
tutututuutttt
tuut tuut tuut wij springen parachuutquote:Op zondag 7 mei 2006 16:11 schreef VASND het volgende:
tutututuutttt
whehequote:
Frans liedje van In-Grid, paar jaar oud... accordeon aan het begin, je weet welquote:
Ik ken hemquote:Op zondag 7 mei 2006 16:13 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Frans liedje van In-Grid, paar jaar oud... accordeon aan het begin, je weet wel
kutmuziek dusquote:Op zondag 7 mei 2006 16:13 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Frans liedje van In-Grid, paar jaar oud... accordeon aan het begin, je weet wel
had je trouwens gezien, Enschede in Gelderlandquote:
Wat is dat toch steeds met Enschede in Gelderland...quote:Op zondag 7 mei 2006 16:14 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
had je trouwens gezien, Enschede in Gelderland
hahaha van K3quote:Op zondag 7 mei 2006 16:14 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik heb ook frans liedje hoor, die is leuk
Ik zag het jaquote:Op zondag 7 mei 2006 16:14 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
had je trouwens gezien, Enschede in Gelderland
want?quote:Op zondag 7 mei 2006 16:14 schreef Volvoman het volgende:
Ik kan niet meer SC'en
ONZ ban?quote:Op zondag 7 mei 2006 16:14 schreef Volvoman het volgende:
Ik kan niet meer spammen.
geen ideequote:Op zondag 7 mei 2006 16:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik zag het jaHoe kun je nou zo'n domme fout maken
ik had het gezien in MEDquote:
neeee!! van brice de nicequote:Op zondag 7 mei 2006 16:15 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
hahaha van K3
Ik heb hem ook ergens op de pc staan
Ik ben een klein beetje heel erg anti fransquote:Op zondag 7 mei 2006 16:14 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik heb ook frans liedje hoor, die is leuk
ik laat het naar 3 jaar ook vallen hoorquote:Op zondag 7 mei 2006 16:16 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ben een klein beetje heel erg anti frans
Zou wel komen door die 3 verschrikkelijke jaren waar ik Frans heb gehad op school
goedzoquote:Op zondag 7 mei 2006 16:16 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik laat het naar 3 jaar ook vallen hoor
heerlijkquote:Op zondag 7 mei 2006 16:16 schreef VASND het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe icon btw?
ik ga wel door met Duitsquote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 16:16 schreef VASND het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe icon btw?
tissermismeedanquote:
Alles beter dan Fransquote:Op zondag 7 mei 2006 16:17 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik ga wel door met DuitsEn kies ook nog M&O
Ik ken geen franse muziek.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:17 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Niet. Ken je Le Desert van Emile Simon?
hou oud zijt gij?quote:Op zondag 7 mei 2006 16:19 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Jezus, wat is het tempo weer hoog... ik word oud, geloof ik
quote:Op zondag 7 mei 2006 16:20 schreef Svensational het volgende:
Ik vond dit topic al zo vol ineens, ik dacht al dat -Marlii- weer terug was!
quote:Op zondag 7 mei 2006 16:20 schreef Svensational het volgende:
7.quote:
Bwhehehequote:Op zondag 7 mei 2006 16:20 schreef Svensational het volgende:
de smileyquote:
vaarwelquote:Op zondag 7 mei 2006 16:25 schreef -Marlii- het volgende:
Ik moet gaan, mn broertje wil![]()
En ik moet toch economie leren
Goodbyequote:
Succes met lerenquote:Op zondag 7 mei 2006 16:25 schreef -Marlii- het volgende:
dankje welquote:
succes marlyquote:Op zondag 7 mei 2006 16:25 schreef -Marlii- het volgende:
duurt niet zo lang meerquote:Op zondag 7 mei 2006 16:29 schreef -Marlii- het volgende:
als het liedje is aangekomen bij Carmiie ben ik weg
maar tgaat zo laangzaaaamquote:
Zet je downloads dan is uitquote:
ik heb geen eens downloads aanstaanquote:
Pak windows messenger ipv msn messengerquote:
voor die 100 kb zeker die nu nog moetenquote:
duuuh in het vervolgquote:Op zondag 7 mei 2006 16:31 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
voor die 100 kb zeker die nu nog moeten
jadoeitotziensquote:
dan doe je niks nuttigsquote:Op zondag 7 mei 2006 16:33 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik kan me zelf op het moment maar moeilijk motiveren om wat nuttigs te gaan doen
Het zou toch moetenquote:
met een 2e profielwerkstukpresentatie over POSS nanotechtnologie van 10 minuten voor de klas.quote:
lukt het een beetje?quote:Op zondag 7 mei 2006 16:38 schreef VASND het volgende:
[..]
met een 2e profielwerkstukpresentatie over POSS nanotechtnologie van 10 minuten voor de klas.
Klinkt lastigquote:Op zondag 7 mei 2006 16:38 schreef VASND het volgende:
[..]
met een 2e profielwerkstukpresentatie over POSS nanotechtnologie van 10 minuten voor de klas.
vaarwelquote:Op zondag 7 mei 2006 16:46 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ik ben zestien en ga. Mocht dit de driehonderdste post zijn, dan opent iemand anders maar een nieuw deel.
Het is lekker weer
meh, lastig, lastig.quote:
quote:
begin dan over een ander onderwerp ofzoquote:Op zondag 7 mei 2006 16:58 schreef Volvoman het volgende:
Ben ik weer, ga zo weer weg.
Ik kan niet SC'en omdat ik niet echt over de onderwerpen mee kan praten![]()
Dat over de katalysators is dan nog te doen dacht ik zo maar de rest ziet er echt lastig uitquote:Op zondag 7 mei 2006 16:58 schreef VASND het volgende:
[..]
http://www.hybridcatalysis.com/vwo-ww.html
De college sheets ben ik nu aan het verwerken.
Is het ook ja, en dat engels maakt het er niet simpeler op.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:03 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat over de katalysators is dan nog te doen dacht ik zo maar de rest ziet er echt lastig uit![]()
oefquote:Op zondag 7 mei 2006 17:08 schreef VASND het volgende:
[..]
Is het ook ja, en dat engels maakt het er niet simpeler op.
Maar het is dan ook afstudeerniveau Technische universiteit eindhoven afdeling technische scheikunde.
TE ver somsquote:
oh vertel!quote:Op zondag 7 mei 2006 17:24 schreef --Christiaan-- het volgende:
VASND, ik kom net van Boxtel vandaan.
fietsen hè. Wat gedronken bij "De Deugniet", misschien dat je dat kent. Boxtel is eigenlijk best een kutgatquote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 17:26 schreef --Christiaan-- het volgende:
Oasis - Lyla
Verkreerde?quote:Op zondag 7 mei 2006 17:26 schreef --Christiaan-- het volgende:
vekreerde topic
voor zo'n klein kutgat heeft het nog wel een aardig 'groot' stationquote:Op zondag 7 mei 2006 17:25 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
fietsen hè. Wat gedronken bij "De Deugniet", misschien dat je dat kent. Boxtel is eigenlijk best een kutgat.
Hoi medecrew. Waarom ben je nu opeens weer Sport, want dat wordt daaar achter niet verteldquote:Op zondag 7 mei 2006 17:26 schreef Svensational het volgende:
Ik ben nog nooit in Boxtel geweest.
Ja, het station is idd erg groot in vergelijking met Oisterwijk.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:27 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
voor zo'n klein kutgat heeft het nog wel een aardig 'groot' station
gister gevraagtquote:Op zondag 7 mei 2006 17:27 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hoi medecrew. Waarom ben je nu opeens weer Sport, want dat wordt daaar achter niet verteld.
Succes ermee in ieder gevalquote:
Neu komt me niet bekend voor, we hebben allemaal andere (uitgaans)namen voor de kroegen.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:25 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
fietsen hè. Wat gedronken bij "De Deugniet", misschien dat je dat kent. Boxtel is eigenlijk best een kutgat.
Maar wél grootquote:Op zondag 7 mei 2006 17:28 schreef VASND het volgende:
[..]
gister gevraagt
Ons station is trouwens lelijk
Ligt tegenover de DA.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:29 schreef VASND het volgende:
[..]
Neu komt me niet bekend voor, we hebben allemaal andere (uitgaans)namen voor de kroegen.
Maar julie hebben een leuk stationsgebouwquote:
vind jij die leuk?quote:Op zondag 7 mei 2006 17:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Maar julie hebben een leuk stationsgebouwhttp://stationsweb.brinkster.net/afbeelding.asp?dir=oisterwijk&num=12
oh daarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |