voor die 100 kb zeker die nu nog moetenquote:
duuuh in het vervolgquote:Op zondag 7 mei 2006 16:31 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
voor die 100 kb zeker die nu nog moeten
jadoeitotziensquote:
dan doe je niks nuttigsquote:Op zondag 7 mei 2006 16:33 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik kan me zelf op het moment maar moeilijk motiveren om wat nuttigs te gaan doen
Het zou toch moetenquote:
met een 2e profielwerkstukpresentatie over POSS nanotechtnologie van 10 minuten voor de klas.quote:
lukt het een beetje?quote:Op zondag 7 mei 2006 16:38 schreef VASND het volgende:
[..]
met een 2e profielwerkstukpresentatie over POSS nanotechtnologie van 10 minuten voor de klas.
Klinkt lastigquote:Op zondag 7 mei 2006 16:38 schreef VASND het volgende:
[..]
met een 2e profielwerkstukpresentatie over POSS nanotechtnologie van 10 minuten voor de klas.
vaarwelquote:Op zondag 7 mei 2006 16:46 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ik ben zestien en ga. Mocht dit de driehonderdste post zijn, dan opent iemand anders maar een nieuw deel.
Het is lekker weer
meh, lastig, lastig.quote:
quote:
begin dan over een ander onderwerp ofzoquote:Op zondag 7 mei 2006 16:58 schreef Volvoman het volgende:
Ben ik weer, ga zo weer weg.
Ik kan niet SC'en omdat ik niet echt over de onderwerpen mee kan praten![]()
Dat over de katalysators is dan nog te doen dacht ik zo maar de rest ziet er echt lastig uitquote:Op zondag 7 mei 2006 16:58 schreef VASND het volgende:
[..]
http://www.hybridcatalysis.com/vwo-ww.html
De college sheets ben ik nu aan het verwerken.
Is het ook ja, en dat engels maakt het er niet simpeler op.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:03 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat over de katalysators is dan nog te doen dacht ik zo maar de rest ziet er echt lastig uit![]()
oefquote:Op zondag 7 mei 2006 17:08 schreef VASND het volgende:
[..]
Is het ook ja, en dat engels maakt het er niet simpeler op.
Maar het is dan ook afstudeerniveau Technische universiteit eindhoven afdeling technische scheikunde.
TE ver somsquote:
oh vertel!quote:Op zondag 7 mei 2006 17:24 schreef --Christiaan-- het volgende:
VASND, ik kom net van Boxtel vandaan.
fietsen hè. Wat gedronken bij "De Deugniet", misschien dat je dat kent. Boxtel is eigenlijk best een kutgatquote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 17:26 schreef --Christiaan-- het volgende:
Oasis - Lyla
Verkreerde?quote:Op zondag 7 mei 2006 17:26 schreef --Christiaan-- het volgende:
vekreerde topic
voor zo'n klein kutgat heeft het nog wel een aardig 'groot' stationquote:Op zondag 7 mei 2006 17:25 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
fietsen hè. Wat gedronken bij "De Deugniet", misschien dat je dat kent. Boxtel is eigenlijk best een kutgat.
Hoi medecrew. Waarom ben je nu opeens weer Sport, want dat wordt daaar achter niet verteldquote:Op zondag 7 mei 2006 17:26 schreef Svensational het volgende:
Ik ben nog nooit in Boxtel geweest.
Ja, het station is idd erg groot in vergelijking met Oisterwijk.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:27 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
voor zo'n klein kutgat heeft het nog wel een aardig 'groot' station
gister gevraagtquote:Op zondag 7 mei 2006 17:27 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hoi medecrew. Waarom ben je nu opeens weer Sport, want dat wordt daaar achter niet verteld.
Succes ermee in ieder gevalquote:
Neu komt me niet bekend voor, we hebben allemaal andere (uitgaans)namen voor de kroegen.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:25 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
fietsen hè. Wat gedronken bij "De Deugniet", misschien dat je dat kent. Boxtel is eigenlijk best een kutgat.
Maar wél grootquote:Op zondag 7 mei 2006 17:28 schreef VASND het volgende:
[..]
gister gevraagt
Ons station is trouwens lelijk
Ligt tegenover de DA.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:29 schreef VASND het volgende:
[..]
Neu komt me niet bekend voor, we hebben allemaal andere (uitgaans)namen voor de kroegen.
Maar julie hebben een leuk stationsgebouwquote:
vind jij die leuk?quote:Op zondag 7 mei 2006 17:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Maar julie hebben een leuk stationsgebouwhttp://stationsweb.brinkster.net/afbeelding.asp?dir=oisterwijk&num=12
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |