duurt niet zo lang meerquote:Op zondag 7 mei 2006 16:29 schreef -Marlii- het volgende:
als het liedje is aangekomen bij Carmiie ben ik weg
maar tgaat zo laangzaaaamquote:
Zet je downloads dan is uitquote:
ik heb geen eens downloads aanstaanquote:
Pak windows messenger ipv msn messengerquote:
voor die 100 kb zeker die nu nog moetenquote:
duuuh in het vervolgquote:Op zondag 7 mei 2006 16:31 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
voor die 100 kb zeker die nu nog moeten
jadoeitotziensquote:
dan doe je niks nuttigsquote:Op zondag 7 mei 2006 16:33 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik kan me zelf op het moment maar moeilijk motiveren om wat nuttigs te gaan doen
Het zou toch moetenquote:
met een 2e profielwerkstukpresentatie over POSS nanotechtnologie van 10 minuten voor de klas.quote:
lukt het een beetje?quote:Op zondag 7 mei 2006 16:38 schreef VASND het volgende:
[..]
met een 2e profielwerkstukpresentatie over POSS nanotechtnologie van 10 minuten voor de klas.
Klinkt lastigquote:Op zondag 7 mei 2006 16:38 schreef VASND het volgende:
[..]
met een 2e profielwerkstukpresentatie over POSS nanotechtnologie van 10 minuten voor de klas.
vaarwelquote:Op zondag 7 mei 2006 16:46 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ik ben zestien en ga. Mocht dit de driehonderdste post zijn, dan opent iemand anders maar een nieuw deel.
Het is lekker weer
meh, lastig, lastig.quote:
quote:
begin dan over een ander onderwerp ofzoquote:Op zondag 7 mei 2006 16:58 schreef Volvoman het volgende:
Ben ik weer, ga zo weer weg.
Ik kan niet SC'en omdat ik niet echt over de onderwerpen mee kan praten![]()
Dat over de katalysators is dan nog te doen dacht ik zo maar de rest ziet er echt lastig uitquote:Op zondag 7 mei 2006 16:58 schreef VASND het volgende:
[..]
http://www.hybridcatalysis.com/vwo-ww.html
De college sheets ben ik nu aan het verwerken.
Is het ook ja, en dat engels maakt het er niet simpeler op.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:03 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat over de katalysators is dan nog te doen dacht ik zo maar de rest ziet er echt lastig uit![]()
oefquote:Op zondag 7 mei 2006 17:08 schreef VASND het volgende:
[..]
Is het ook ja, en dat engels maakt het er niet simpeler op.
Maar het is dan ook afstudeerniveau Technische universiteit eindhoven afdeling technische scheikunde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |