dat maakt het dan een perfect cafequote:Op zondag 7 mei 2006 15:48 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik weet toch wel waar ik werk
jij ook al? Ik begin de dag fijn met ckv, waar we harry potter 4 gaan kijkenquote:
harry potter 4? jij zit toch in de 4e?quote:Op zondag 7 mei 2006 15:50 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
jij ook al? Ik begin de dag fijn met ckv, waar we harry potter 4 gaan kijken
Ik ookquote:
jaa, maar we gaan harry potter deel 4 kijkenquote:
leukquote:Op zondag 7 mei 2006 15:53 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
jaa, maar we gaan harry potter deel 4 kijken
En daar moet je zeker ook een verslag over schrijven?quote:Op zondag 7 mei 2006 15:53 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
jaa, maar we gaan harry potter deel 4 kijken
nee hoorquote:Op zondag 7 mei 2006 15:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En daar moet je zeker ook een verslag over schrijven?
jwel, is best leuk maar niet op maandag het 1e uurquote:
succesquote:Op zondag 7 mei 2006 15:56 schreef dennistd het volgende:
ik moet morgen een voldoende halen voor letterkunde, anders mag ik geen examen doen
hoe verzinnen ze het?quote:Op zondag 7 mei 2006 15:56 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
jwel, is best leuk maar niet op maandag het 1e uur
geen ideequote:
en denk je dat dat gaat lukken?quote:Op zondag 7 mei 2006 15:56 schreef dennistd het volgende:
ik moet morgen een voldoende halen voor letterkunde, anders mag ik geen examen doen
zoiets als, 'we hebben niksm meer te doen dus vullen we de tijd maar op met films kijken'quote:Op zondag 7 mei 2006 15:55 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
nee hoorwe kijken die film gewoon voor de lol
das al de 3e film die we achter elkaar kijken
leg asjeblieft nou even uit!quote:Op zondag 7 mei 2006 15:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
hihihi
ik hoop van welquote:
hoi D_Aquote:Op zondag 7 mei 2006 15:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
hihihi
zoiets jaquote:Op zondag 7 mei 2006 15:57 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
zoiets als, 'we hebben niksm meer te doen dus vullen we de tijd maar op met films kijken'
Stuk beter dan saaie lessen enzo
das zn stiekeme tvpquote:
WIj deden vorig jaar de laatste maand ook niks anders meerquote:Op zondag 7 mei 2006 15:58 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
zoiets jawant die andere vwo4 klas, heeft andere leraar zijn net me de film begonnen die wij een maand geleden al aan het kijken waren ofzo
die wil ik x als musical/toneelstuk zien met Simone Kleinsmaquote:Op zondag 7 mei 2006 16:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
WIj deden vorig jaar de laatste maand ook niks anders meer
Vooral met engels keken we veel films. One Flew over the Cuckoo's nest![]()
Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd na jaquote:Op zondag 7 mei 2006 16:02 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
die wil ik x als musical/toneelstuk zien met Simone Kleinsma
haha, ik wil die echt graag nog zienquote:Op zondag 7 mei 2006 16:03 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd na jaIk had er al wat over gelezen ooit een keer
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |