Oja, kutquote:Op zondag 7 mei 2006 12:50 schreef Zuen het volgende:
nog een 935? noobsen
Doeiquote:
lekkere ballen? waar?quote:
dat is gewoon MIJN ttquote:Op zondag 7 mei 2006 12:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
JIj met je kut TT's
Maar in ieder geval goedemorgen
Anders moet ik hem maar gewoon weer openen? Ik heb er gisteren ook 7 van de 10 gedaan dus het moet niet zo'n probleem zijn om er nog een te doenquote:
Jij mag de volgende doen, dan ben ik wegquote:Op zondag 7 mei 2006 12:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Anders moet ik hem maar gewoon weer openen? Ik heb er gisteren ook 7 van de 10 gedaan dus het moet niet zo'n probleem zijn om er nog een te doen
Maar ik ga nu eerst eten
goedenmiddag dame.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
hihi
doezelluf!quote:
kun je helemaal niet.quote:Op zondag 7 mei 2006 13:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
oh ik doe het wel ff
oh nouja veel sexpleziertjes nog, ik ben er even vandoor. *kuch*quote:Op zondag 7 mei 2006 13:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
wel want ik ben mod met sven
quote:
Hoe zit het met je examens.quote:
Ik heb er nog geen reet aangedaanquote:Op zondag 7 mei 2006 13:19 schreef VASND het volgende:
[..]
Hoe zit het met je examens.
Sta je er een beetje goed voor?.
logisch, het is Formule 1quote:Op zondag 7 mei 2006 13:26 schreef Volvoman het volgende:
Het is stil!
F1 is weinig aan. MotoGP is veel leuker. Maar ik let nooit op wanneer het er voor is.quote:
Ik heb er dinsdag 1 voor het vak Sensor PC koppelingquote:Op zondag 7 mei 2006 13:45 schreef Volvoman het volgende:
Ik moet morgen een presentatie doen van 10 minuten voor Maatschappijleerecht kut.
Ik moet ongeveer 3 uren wachten totdat iedereen is geweest. Kut leraar.quote:Op zondag 7 mei 2006 13:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb er dinsdag 1 voor het vak Sensor PC koppelingDan moeten we morgen naar school komen omdat allemaal te gaan maken
Ik heb er ook nog veel te weinig aan gedaan.quote:Op zondag 7 mei 2006 13:22 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik heb er nog geen reet aangedaanen mijn schoolexamen cijfers 6.0 op handv/kunstgesch, 6.4 op engels en de rest tussen de 6.5 en 7 en jij?
Das een heel erg leuk parkquote:Op zondag 7 mei 2006 13:56 schreef Volvoman het volgende:
Maar woensdag wel naar Warner Bros in Duitsland
Ik heb ook allemaal rond de 6 en 7. Wiskunde is net geen voldoendequote:Op zondag 7 mei 2006 13:57 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog veel te weinig aan gedaan.
Maar ik ga de examens in met 4 5'en waarvan 3 in mn profieldeel.
Jij doet gezellig mee.quote:Op zondag 7 mei 2006 14:41 schreef Svensational het volgende:
Sneue pubers
Hier zitten alleen maar postopkrikkers, ik hoop dat er op dit baggerforum binnen kort een slotje zit.
Nee, er zit geen einde aan hequote:
oooh dat spel, neuh, het gaat idd nergens overquote:Op zondag 7 mei 2006 14:54 schreef BObNL het volgende:
uit de op
Nadat ze een lang en gelukkig leven achter de rug hebben gehad, natuurlijk.quote:Op zondag 7 mei 2006 14:59 schreef Bupatih het volgende:
Alle pubers moeten dood!
Alle Bupatih's ookquote:Op zondag 7 mei 2006 14:59 schreef Bupatih het volgende:
Alle pubers moeten dood!
Ik zag het al aan mijn tag, schatquote:Op zondag 7 mei 2006 14:58 schreef dennistd het volgende:
Sven, bekijk de forumindex eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |