ik heb 'm nog niet gehoordquote:
Terug mag zeker weer niet?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:03 schreef dolle_hond het volgende:
verder
wat is dat?quote:
oke.quote:
Hijs wel goedquote:
Ik ben herkenbaar doordat ik telkens mijn avatar veranderquote:
ik ook hoorquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:11 schreef es70 het volgende:
Ik ben alweer aan de avatar van indah gewend hoor.
quote:
sorryquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Aan mij gewend... Ik doe iets verkeerd kennelijk
.
de lounge hoorquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:15 schreef classpc het volgende:
Maar wat wil je ook...
Ik ben na een tijdje weer voor het eerst in GCSC...
Titel van Mozilla firefox zegt: GC / [SC] De Lounge.quote:
ahaquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:17 schreef classpc het volgende:
[..]
Titel van Mozilla firefox zegt: GC / [SC] De Lounge.
Maar klopt wel. Was alleen vergeten dat dat er altijd bij komt bij een topic in gc
okquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
voor de duidelijkheid
voor op de neus http://www.corvettes.ch/gfx/C4-2.jpg
Mooiquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:14 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
sorry
jouw avatar
aan jou wen ik nooit
Maakt het niet duidelijker eigenlijkquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
voor de duidelijkheid
Nieuwe motorkapquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
voor de duidelijkheid
Zo groot als een kentekenplaatquote:
wat een autokennisquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Zo groot als een kentekenplaat. Zélfs ik weet dat een motorkap groter is
.
quote:
deze cover komt op de plaats waar normaal het kenteken zit, da's mooierquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Maar wat is het dan wel
. Op het eerste gezicht dacht ik een matching brillenkoker...
Ahaquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
deze cover komt op de plaats waar normaal het kenteken zit, da's mooier
Ik kom, ik kom, ik KOM!quote:
Jij vroeg hetquote:
OKquote:
quote:
Wel.quote:
Nee hoorquote:
Whyn'tquote:
neequote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:48 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hee joe![]()
Ken je het snitzelparadijs al![]()
Pickles wel.quote:
quote:
Zout --> dorst. Scherp --> zeer ver/gehemelte. Zout --> nog warmer krijgen dan het al isquote:
Augurkquote:
Wat zijn pickles nou weerquote:
Chips met zure smaak uit België.quote:
't was gewone 'witte' chips btw.quote:
Dat klinkt niet smakelijkquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:00 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Chips met zure smaak uit België.
Waarom zou je dat willen?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:00 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Chips met zure smaak uit België.
Die zijn zwaar chill.quote:
Nee, die zijn ranzigquote:
Ik ga je maar geloven en het niet zelf proberenquote:
Ooit op? Zo te horen nietquote:
Ja, die verkopen ze ook in Australië, echt te ranzig voor woordenquote:
Die uit België zijn wel chill.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, die verkopen ze ook in Australië, echt te ranzig voor woorden.
Ja, die zijn hetzelfdequote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:12 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Die uit België zijn wel chill.
Dan zijn ze puick.quote:
Nee dusquote:
Wellus.quote:
Te is altijd fout hequote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ah, naturel, die zijn wel lekker, mits niet te zout
TEvreden is goedquote:
falluslikkerquote:
quote:
Ja, van Maikuuuuuuul geleerdquote:
Sorryquote:
Ik wilde het al niet zeggen.quote:
quote:
Kan me lekker niks schelenquote:
Sorryquote:
Maikuuul is tof.quote:
Dat had ik nog nooit gehad, ik wist niet eens dat het een bestaande combinatie was. Safari/sinaasappelsap wel, maar daar kreeg ik maagpijn vanquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's al lang geleden dat ik dat gehad heb
volgens mij kun je alle zoete en veel minder zoete drankjes wel met cola of jus drinkenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat had ik nog nooit gehad, ik wist niet eens dat het een bestaande combinatie was. Safari/sinaasappelsap wel, maar daar kreeg ik maagpijn van.
Komt door al die Safari dat dat je niets schelen kanquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:20 schreef es70 het volgende:
[..]
[..]
Kan me lekker niks schelen.
Safari met cola is idd lekker.
Soms kan je beter 7-up nemenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
volgens mij kun je alle zoete en veel minder zoete drankjes wel met cola of jus drinken
Of malibu-colaquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Soms kan je beter 7-up nemen
Blue-Curacao bijvoorbeeld
kan goed met jus hoorquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
quote:
Waarschijnlijk wel, ben niet echt aan alcohol gewendquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Komt door al die Safari dat dat je niets schelen kan
jaquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:27 schreef Svensational het volgende:
[..]. Omdat ik een keer een quote van Maikuuuuul gebruik
?
Malibu is lekkerder idd, maar dat heb ik dus niet (en Bacardi ook niet)quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:24 schreef --Christiaan-- het volgende:
Safari is vies. Malibu is lekker.
Iets dat er zo radio-actief uitziet (net als Pisang trouwens) drink ik nietquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je krijgt er wel een smurfentong van jaquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Iets dat er zo radio-actief uitziet (net als Pisang trouwens) drink ik niet.
Das tof tochquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je krijgt er wel een smurfentong van ja
Wodkaquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Malibu is lekkerder idd, maar dat heb ik dus niet (en Bacardi ook niet).
geen last van je maag?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:20 schreef es70 het volgende:
[..]
[..]
Kan me lekker niks schelen.
Safari met cola is idd lekker.
Een groene tong is ook tofquote:
Neequote:
VMquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Oeh, het gaat over drankjes!
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Oeh, het gaat over drankjes!
Een gekleurde tong isquote:
Hoe is hetquote:
Van mee praten zou je er niet meer alcohol bij moeten krijgenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
Ik sla vanavond wel even over... Ben blij dat het van gisteren net is uitgewerkt
Dus dat moet ik niet hebben als ik je ga versierenquote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus dat moet ik niet hebben als ik je ga versieren
Nee, maar je weet hoeveel dorst dat ik daar altijd van krijg!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van mee praten zou je er niet meer alcohol bij moeten krijgen
Ik ben toch niet vreemd voor jequote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Sven!!!
Weet niet of ik wel vreemde mannen mag zoenen![]()
Dat heb ik zelden,quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:39 schreef es70 het volgende:
[..]
en rouwrandjes onder je nagels ook niet
.
Das wel weer jaquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, maar je weet hoeveel dorst dat ik daar altijd van krijg!
Zolang ze netjes verzorgd zijn en niet al teveel schade aan kunnen richten...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat heb ik zelden,
al zal ik mijn nagels wel moeten knippen geloof ik
Knippen dusquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Zolang ze netjes verzorgd zijn en niet al teveel schade aan kunnen richten...
quote:
Lang voor een man hoor ik,quote:
Nou moequote:
Mannen met lange nagels zijn eng!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lang voor een man hoor ik,
en nogal eens scherp, dus kunnen ze schade aanrichten
quote:
Scherp is niet okayquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lang voor een man hoor ik,
en nogal eens scherp, dus kunnen ze schade aanrichten
K weet het, kom er ook zo nu en dan achterquote:
Hangt er vanaf hoe lang die nagels zijn... Mannen met tot op het bot afgekloven nagels zijn engerquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Mannen met lange nagels zijn eng!
Dat had ik eerst wel. En nu ik ze dus niet meer afkluif groeien ze door. En knippen vergeet ik dan wel eensquote:Op zondag 7 mei 2006 00:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe lang die nagels zijn... Mannen met tot op het bot afgekloven nagels zijn enger.
van die dikke stompjes!quote:Op zondag 7 mei 2006 00:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe lang die nagels zijn... Mannen met tot op het bot afgekloven nagels zijn enger.
Ik had vroeger een vriendje met lange nagels, maar zo kon ie zijn coke naar binnen brengen... Omdat ie vrij onberekenend was, vind ik nu alle mannen met lange nagels eng! Dan maar afgekloven!!quote:Op zondag 7 mei 2006 00:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Ieuwquote:
*aan vingers gaat kluivenquote:Op zondag 7 mei 2006 00:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik had vroeger een vriendje met lange nagels, maar zo kon ie zijn coke naar binnen brengen... Omdat ie vrij onberekenend was, vind ik nu alle mannen met lange nagels eng! Dan maar afgekloven!!
was grapjequote:Op zondag 7 mei 2006 00:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Ieuw. Die horen bij die dikke, harige bierbuik
.
Jassesquote:
Vmquote:
anders vind VM me niet meer liefquote:
Het is één van de mooiste sprookjes.. Dus ik zeg JA!quote:Op zondag 7 mei 2006 00:04 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Vm
Zeg is het 't nou waard om die lap tekst in je fotoboek te lezen?
nu nog wel dusquote:Op zondag 7 mei 2006 00:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Lief vinden misschien wel, maar ik wil je dan niet als vriendje!
Ok morgen dan even maarquote:Op zondag 7 mei 2006 00:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het is één van de mooiste sprookjes.. Dus ik zeg JA!
Ik heb geen printerquote:Op zondag 7 mei 2006 00:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Uitprinten en lezen voor het slapen gaan!
slaap lekkerquote:Op zondag 7 mei 2006 00:15 schreef es70 het volgende:
Fles leeg (zat niet veel meer in), glas leeg, welterusten.
welterusten esquote:Op zondag 7 mei 2006 00:15 schreef es70 het volgende:
Fles leeg (zat niet veel meer in), glas leeg, welterusten.
stekker uit de pc/tv/whatever?quote:Op zondag 7 mei 2006 00:20 schreef classpc het volgende:
ik wil slapen
Maar een vriend zit hier nog in de huiskamer en gaat maar niet weg![]()
Ja, ff gauw.quote:
Ah spannendquote:Op zondag 7 mei 2006 00:22 schreef classpc het volgende:
[..]
Ja, ff gauw.
Mijn vader houdt hem wel bezig met zijn verhalen over uniformen en vliegtuigen terwijl ze naar Soldaat van Oranje kijken.
Mannen en uniformen en vliegtuigenquote:Op zondag 7 mei 2006 00:22 schreef classpc het volgende:
[..]
Ja, ff gauw.
Mijn vader houdt hem wel bezig met zijn verhalen over uniformen en vliegtuigen terwijl ze naar Soldaat van Oranje kijken.
Ik heb een Ufoquote:Op zondag 7 mei 2006 00:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Mannen en uniformen en vliegtuigen![]()
Morgen dan zie je hem beterquote:
Hoe weet jij datquote:Op zondag 7 mei 2006 00:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Als ik em niet kan zien, dan ga ik wel voelen!
Toedels!quote:Op zondag 7 mei 2006 00:28 schreef classpc het volgende:
Ik ga hier afsluiten.
Ik zie jullie morgen wel, als ik tijd heb.
Je weet een hoop maar niet allesquote:
Dat doe ik ook altijdquote:Op zondag 7 mei 2006 00:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik weet alles, maar doe net alsof ik een hoop weet!
ik weet van niksquote:Op zondag 7 mei 2006 00:30 schreef leonieke het volgende:
Hebben jullie dit gesprek (nagels en ufo's) al eens gevoerd? Het komt me zo bekend voor
Ik ga maar eens slapen denk ik![]()
![]()
Goedemorgenquote:Op zondag 7 mei 2006 00:57 schreef Steve-O het volgende:
Ik zie nu pas dat die handen nep zijn in je icon
Ik heb denk meer van friesland gezien dan jou hoorquote:Op zondag 7 mei 2006 01:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zozo, mocht jij wel ver van huis dan??
Die weddenschap zal ik maar niet aan gaan!!!quote:Op zondag 7 mei 2006 01:30 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ik heb denk meer van friesland gezien dan jou hoor
Ik ga pitten
veel plezierquote:Op zondag 7 mei 2006 09:25 schreef dolle_hond het volgende:
sterker nog:
ik ga nu weer terug naar bed
laterzz
nu nog?quote:Op zondag 7 mei 2006 10:06 schreef classpc het volgende:
Goedemorgen!
Ik duik ook meteen maar m'n bed weer in
Het is nog veel te vroeg johquote:
ach, die hebben niets te doen denk ik zo op een normale dagquote:Op zondag 7 mei 2006 09:52 schreef indahnesia.com het volgende:
die top-posting lijst is echt een spam-lijst geworden zeg700+ per dag
zoiets jaquote:Op zondag 7 mei 2006 10:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ach, die hebben niets te doen denk ik zo op een normale dag
Hoi Indahquote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 10:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
Zo een Sven, gast, die heeft écht geen leven gek.
quote:
probeer je hem in te halen ofzo?quote:
Ze zijn in een duidelijk tweestrijd gewikkeld met de overige PUBersquote:Op zondag 7 mei 2006 11:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
probeer je hem in te halen ofzo?
voeg dan iig wat toe aan die quote
Ik voegde een PI toe.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik moest lachen toen ik je post zag in het stats topic van Christiaan dat ie dat ook in 1 post had kunnen doen.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 mei 2006 11:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik moest lachen toen ik je post zag in het stats topic van Christiaan dat ie dat ook in 1 post had kunnen doen.![]()
Joh echtquote:Op zondag 7 mei 2006 11:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ze zijn in een duidelijk tweestrijd gewikkeld met de overige PUBers
Ik vind het best komisch als iemand klaagt naar iemand anders en zelf ook altijd 3 posts nodig heeft om z'n dagscore, stand en commentaar daarop te melden.quote:
Ik denk dat dat het is.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Joh echt
Ik bedoel; sorry hoor, maar 600+ posts op een dag waar 't weer eigenlijk zegt; ga lekker naar buiten, dan ben je niet goed in je koppie. 't Zal de leeftijd wel zijn die er drang naar heeft om lang achter de compjoeter te zitten
Ja, ja, ik ben niet zuinig vandaag.quote:
die zag ik ook voorbij komen iddquote:Op zondag 7 mei 2006 11:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik moest lachen toen ik je post zag in het stats topic van Christiaan dat ie dat ook in 1 post had kunnen doen.![]()
Niet voor lang hoorquote:Op zondag 7 mei 2006 11:07 schreef Jaguarized het volgende:
Svensational ook al hier?
Volgens mij is de hele top 5 PUB tegenwoordig. En dan maar stug volhouden dat dat een goede aanvulling is.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Joh echt
Ik bedoel; sorry hoor, maar 600+ posts op een dag waar 't weer eigenlijk zegt; ga lekker naar buiten, dan ben je niet goed in je koppie. 't Zal de leeftijd wel zijn die er drang naar heeft om lang achter de compjoeter te zitten
Dan heeft 't nog geen inhoud, ik geef je volkomen gelijk. Baggeren doe je maar in dat gePUB, maar niet hier.quote:
Hoiquote:
dat zijn dus ontopic posts, en dat waren die van hem nietquote:Op zondag 7 mei 2006 11:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik vind het best komisch als iemand klaagt naar iemand anders en zelf ook altijd 3 posts nodig heeft om z'n dagscore, stand en commentaar daarop te melden.
Ik kreeg even geleden nog een mailtje van een modje dat ik berichten moest combineren. Sindsdien doe ik mijn bestquote:Op zondag 7 mei 2006 11:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik vind het best komisch als iemand klaagt naar iemand anders en zelf ook altijd 3 posts nodig heeft om z'n dagscore, stand en commentaar daarop te melden.
Arcee zou eens een lijstje moeten maken zonder PUB-postsquote:Op zondag 7 mei 2006 11:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dan heeft 't nog geen inhoud, ik geef je volkomen gelijk. Baggeren doe je maar in dat gePUB, maar niet hier.
Hoe lang is niet lang?quote:
Een goed moment om een FB topic erover te openen om toch maar eens kritisch er naar te gaan kijken. 'Pubers hebben ook een forum nodig'. Dat is te zien, ze blijven niet in het PUB-gedeelte, maar zitten ook nog in de andere fora.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Volgens mij is de hele top 5 PUB tegenwoordig. En dan maar stug volhouden dat dat een goede aanvulling is.
Serieusquote:Op zondag 7 mei 2006 11:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik kreeg even geleden nog een mailtje van een modje dat ik berichten moest combineren. Sindsdien doe ik mijn best![]()
Voorstander van.. open jij of open ik?quote:Op zondag 7 mei 2006 11:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Een goed moment om een FB topic erover te openen om toch maar eens kritisch er naar te gaan kijken. 'Pubers hebben ook een forum nodig'. Dat is te zien, ze blijven niet in het PUB-gedeelte, maar zitten ook nog in de andere fora.
Flikker daar dan op, open je eigen topics daar over het leuke spelletje dat je speelt.
Je klinkt hetzelfde als Wilders:"Allochtonen hebben ook hun eigen land, waarom vervuilen ze het onze".quote:Op zondag 7 mei 2006 11:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Een goed moment om een FB topic erover te openen om toch maar eens kritisch er naar te gaan kijken. 'Pubers hebben ook een forum nodig'. Dat is te zien, ze blijven niet in het PUB-gedeelte, maar zitten ook nog in de andere fora.
Flikker daar dan op, open je eigen topics daar over het leuke spelletje dat je speelt.
Nah, zat gewoon een kern van waarheid in.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:12 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Serieus. Totally pwned like a n00b.
Volgensmij is het dan gelijk een stuk rustiger in de lijstquote:Op zondag 7 mei 2006 11:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Arcee zou eens een lijstje moeten maken zonder PUB-posts![]()
Kom kom, stel je niet zo aanquote:Op zondag 7 mei 2006 11:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dan heeft 't nog geen inhoud, ik geef je volkomen gelijk. Baggeren doe je maar in dat gePUB, maar niet hier.
Als je het niet wil lezen, lees je het toch gewoon niet.quote:
En je PI zegt eigenlijk dat je er wel mee eens bent, wat probeer je nu te zeggenquote:Op zondag 7 mei 2006 11:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Je klinkt hetzelfde als Wilders:"Allochtonen hebben ook hun eigen land, waarom vervuilen ze het onze".
Welke mod?quote:Op zondag 7 mei 2006 11:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik kreeg even geleden nog een mailtje van een modje dat ik berichten moest combineren. Sindsdien doe ik mijn best![]()
zolang je er 2 hebt maakt het voor mij niks uitquote:Op zondag 7 mei 2006 11:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Heren.. Wat maken die cijfertjes toch uit??
Niets, maar dan in hun eigen subforumquote:Op zondag 7 mei 2006 11:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Heren.. Wat maken die cijfertjes toch uit??
6 en 9?quote:Op zondag 7 mei 2006 11:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
zolang je er 2 hebt maakt het voor mij niks uit
Dat maakt niet uit, het is gewoon bullshit om 3 posts nodig te hebben om je dagscore, totaal en commentaar daarop te posten. Dat kan makkelijk in 1 post. Ik scroll me al helemaal het leplazerus omdat er ik weet niet hoe dik geslowchat wordt.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat zijn dus ontopic posts, en dat waren die van hem niet
Dat maakt niet uit, het was volgens mij een redelijk standaard mailtje. Het was gewoon een goed punt, en dat werd kenbaar gemaakt via mail i.p.v. in het topic of op een andere manier.quote:
Als jij die PI zo aanziet, zou ik toch even leren hoe die hier op FOK! gebruikt worden.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En je PI zegt eigenlijk dat je er wel mee eens bent, wat probeer je nu te zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |