Ik wilde het al niet zeggen.quote:
quote:
Kan me lekker niks schelenquote:
Sorryquote:
Maikuuul is tof.quote:
Dat had ik nog nooit gehad, ik wist niet eens dat het een bestaande combinatie was. Safari/sinaasappelsap wel, maar daar kreeg ik maagpijn vanquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's al lang geleden dat ik dat gehad heb
volgens mij kun je alle zoete en veel minder zoete drankjes wel met cola of jus drinkenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat had ik nog nooit gehad, ik wist niet eens dat het een bestaande combinatie was. Safari/sinaasappelsap wel, maar daar kreeg ik maagpijn van.
Komt door al die Safari dat dat je niets schelen kanquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:20 schreef es70 het volgende:
[..]
[..]
Kan me lekker niks schelen.
Safari met cola is idd lekker.
Soms kan je beter 7-up nemenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
volgens mij kun je alle zoete en veel minder zoete drankjes wel met cola of jus drinken
Of malibu-colaquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Soms kan je beter 7-up nemen
Blue-Curacao bijvoorbeeld
kan goed met jus hoorquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
quote:
Waarschijnlijk wel, ben niet echt aan alcohol gewendquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Komt door al die Safari dat dat je niets schelen kan
jaquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:27 schreef Svensational het volgende:
[..]. Omdat ik een keer een quote van Maikuuuuul gebruik
?
Malibu is lekkerder idd, maar dat heb ik dus niet (en Bacardi ook niet)quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:24 schreef --Christiaan-- het volgende:
Safari is vies. Malibu is lekker.
Iets dat er zo radio-actief uitziet (net als Pisang trouwens) drink ik nietquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je krijgt er wel een smurfentong van jaquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Iets dat er zo radio-actief uitziet (net als Pisang trouwens) drink ik niet.
Das tof tochquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je krijgt er wel een smurfentong van ja
Wodkaquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Malibu is lekkerder idd, maar dat heb ik dus niet (en Bacardi ook niet).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |