Zolang ze netjes verzorgd zijn en niet al teveel schade aan kunnen richten...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat heb ik zelden,
al zal ik mijn nagels wel moeten knippen geloof ik
Knippen dusquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Zolang ze netjes verzorgd zijn en niet al teveel schade aan kunnen richten...
quote:
Lang voor een man hoor ik,quote:
Nou moequote:
Mannen met lange nagels zijn eng!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lang voor een man hoor ik,
en nogal eens scherp, dus kunnen ze schade aanrichten
quote:
Scherp is niet okayquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lang voor een man hoor ik,
en nogal eens scherp, dus kunnen ze schade aanrichten
K weet het, kom er ook zo nu en dan achterquote:
Hangt er vanaf hoe lang die nagels zijn... Mannen met tot op het bot afgekloven nagels zijn engerquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Mannen met lange nagels zijn eng!
Dat had ik eerst wel. En nu ik ze dus niet meer afkluif groeien ze door. En knippen vergeet ik dan wel eensquote:Op zondag 7 mei 2006 00:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe lang die nagels zijn... Mannen met tot op het bot afgekloven nagels zijn enger.
van die dikke stompjes!quote:Op zondag 7 mei 2006 00:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe lang die nagels zijn... Mannen met tot op het bot afgekloven nagels zijn enger.
Ik had vroeger een vriendje met lange nagels, maar zo kon ie zijn coke naar binnen brengen... Omdat ie vrij onberekenend was, vind ik nu alle mannen met lange nagels eng! Dan maar afgekloven!!quote:Op zondag 7 mei 2006 00:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Ieuwquote:
*aan vingers gaat kluivenquote:Op zondag 7 mei 2006 00:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik had vroeger een vriendje met lange nagels, maar zo kon ie zijn coke naar binnen brengen... Omdat ie vrij onberekenend was, vind ik nu alle mannen met lange nagels eng! Dan maar afgekloven!!
was grapjequote:Op zondag 7 mei 2006 00:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Ieuw. Die horen bij die dikke, harige bierbuik
.
Jassesquote:
Vmquote:
anders vind VM me niet meer liefquote:
Het is één van de mooiste sprookjes.. Dus ik zeg JA!quote:Op zondag 7 mei 2006 00:04 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Vm
Zeg is het 't nou waard om die lap tekst in je fotoboek te lezen?
nu nog wel dusquote:Op zondag 7 mei 2006 00:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Lief vinden misschien wel, maar ik wil je dan niet als vriendje!
Ok morgen dan even maarquote:Op zondag 7 mei 2006 00:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het is één van de mooiste sprookjes.. Dus ik zeg JA!
Ik heb geen printerquote:Op zondag 7 mei 2006 00:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Uitprinten en lezen voor het slapen gaan!
slaap lekkerquote:Op zondag 7 mei 2006 00:15 schreef es70 het volgende:
Fles leeg (zat niet veel meer in), glas leeg, welterusten.
welterusten esquote:Op zondag 7 mei 2006 00:15 schreef es70 het volgende:
Fles leeg (zat niet veel meer in), glas leeg, welterusten.
stekker uit de pc/tv/whatever?quote:Op zondag 7 mei 2006 00:20 schreef classpc het volgende:
ik wil slapen
Maar een vriend zit hier nog in de huiskamer en gaat maar niet weg![]()
Ja, ff gauw.quote:
Ah spannendquote:Op zondag 7 mei 2006 00:22 schreef classpc het volgende:
[..]
Ja, ff gauw.
Mijn vader houdt hem wel bezig met zijn verhalen over uniformen en vliegtuigen terwijl ze naar Soldaat van Oranje kijken.
Mannen en uniformen en vliegtuigenquote:Op zondag 7 mei 2006 00:22 schreef classpc het volgende:
[..]
Ja, ff gauw.
Mijn vader houdt hem wel bezig met zijn verhalen over uniformen en vliegtuigen terwijl ze naar Soldaat van Oranje kijken.
Ik heb een Ufoquote:Op zondag 7 mei 2006 00:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Mannen en uniformen en vliegtuigen![]()
Morgen dan zie je hem beterquote:
Hoe weet jij datquote:Op zondag 7 mei 2006 00:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Als ik em niet kan zien, dan ga ik wel voelen!
Toedels!quote:Op zondag 7 mei 2006 00:28 schreef classpc het volgende:
Ik ga hier afsluiten.
Ik zie jullie morgen wel, als ik tijd heb.
Je weet een hoop maar niet allesquote:
Dat doe ik ook altijdquote:Op zondag 7 mei 2006 00:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik weet alles, maar doe net alsof ik een hoop weet!
ik weet van niksquote:Op zondag 7 mei 2006 00:30 schreef leonieke het volgende:
Hebben jullie dit gesprek (nagels en ufo's) al eens gevoerd? Het komt me zo bekend voor
Ik ga maar eens slapen denk ik![]()
![]()
Goedemorgenquote:Op zondag 7 mei 2006 00:57 schreef Steve-O het volgende:
Ik zie nu pas dat die handen nep zijn in je icon
Ik heb denk meer van friesland gezien dan jou hoorquote:Op zondag 7 mei 2006 01:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zozo, mocht jij wel ver van huis dan??
Die weddenschap zal ik maar niet aan gaan!!!quote:Op zondag 7 mei 2006 01:30 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ik heb denk meer van friesland gezien dan jou hoor
Ik ga pitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |