idd...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:40 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ach
waarom zou arcee t dan wel mogen om t met PS vol te baggeren
Zal wel geen duidelijke reden voor zijn ookquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb tot op heden niet begrepen waarom het niet mag/mocht
Wellicht niet idd.. nu zal het me een zorg zijn ook trouwens.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal wel geen duidelijke reden voor zijn ook
ik geloof dat dat bageren ook niet de bedoeling is, maar kennelijk knijpen de mods een oogje dichtquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:40 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ach
Lijkt wel of dat oog dichtgeslagen is dan, gaat zo al dagenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik geloof dat dat bageren ook niet de bedoeling is, maar kennelijk knijpen de mods een oogje dicht
Om aan hun postaantallen te werkenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:40 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ach
mods zijn watjesquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Lijkt wel of dat oog dichtgeslagen is dan, gaat zo al dagen![]()
Ik was geen watje hoor!quote:
Ik ben eruit gekicked.quote:
quote:
daar was ie mod van..quote:
Tuurlijk, zelfs FA's kunnen eruit gekicked wordenquote:
Wat was dat danquote:
ik was het niet eens met het beleid achter de schermen. En dan word je eruit gekickedquote:
misschien is dat wel de reden danquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het subforum bestaat toch ook niet meer
Ja, in theorie, maar praktijk ook dan? Als ik zie wat er allemaal mag en kan moet je wel heel ver gaan wil je eruit gekicked worden. Of iemand moet je echt niet mogenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Tuurlijk, zelfs FA's kunnen eruit gekicked worden.
met wie met name?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
ik was het niet eens met het beleid achter de schermen. En dan word je eruit gekicked
Yvonnequote:
Hoe het hier werkt weet ik niet, maar als iemand zijn 'werk' niet goed (kan) doen....quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, in theorie, maar praktijk ook dan? Als ik zie wat er allemaal mag en kan moet je wel heel ver gaan wil je eruit gekicked worden. Of iemand moet je echt niet mogen
Ah... Vandaar dat ik het niet wistquote:
Dank je.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:56 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
aha
ik heb je pr in t stats topic gepost
owquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dank je.
Ik ben trouwens geen mod meer omdat Idols gewoon afgelopen was!
aah, had ik het toch goed.. zie even hierbovenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dank je.
Ik ben trouwens geen mod meer omdat Idols gewoon afgelopen was!
Raffaëlaquote:
Had ik wel gelezenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah, had ik het toch goed.. zie even hierboven![]()
succesquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:02 schreef D.Rose het volgende:
*ff iets op eBay winnen
tot het volgende topic
zijn er nog 5 te gaanquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:02 schreef D.Rose het volgende:
*ff iets op eBay winnen
tot het volgende topic
NIemandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |