achquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zie ook niet in waarom je er 1 zou openen, tenzij je nieuwe info hebt over postaantallen e.d.
Al die topics zitten vol met SC, daarom dus.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zie ook niet in waarom je er 1 zou openen, tenzij je nieuwe info hebt over postaantallen e.d.
idd...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:40 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ach
waarom zou arcee t dan wel mogen om t met PS vol te baggeren
Zal wel geen duidelijke reden voor zijn ookquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb tot op heden niet begrepen waarom het niet mag/mocht
Wellicht niet idd.. nu zal het me een zorg zijn ook trouwens.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal wel geen duidelijke reden voor zijn ook
ik geloof dat dat bageren ook niet de bedoeling is, maar kennelijk knijpen de mods een oogje dichtquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:40 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ach
Lijkt wel of dat oog dichtgeslagen is dan, gaat zo al dagenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik geloof dat dat bageren ook niet de bedoeling is, maar kennelijk knijpen de mods een oogje dicht
Om aan hun postaantallen te werkenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:40 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ach
mods zijn watjesquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Lijkt wel of dat oog dichtgeslagen is dan, gaat zo al dagen![]()
Ik was geen watje hoor!quote:
Ik ben eruit gekicked.quote:
quote:
daar was ie mod van..quote:
Tuurlijk, zelfs FA's kunnen eruit gekicked wordenquote:
Wat was dat danquote:
ik was het niet eens met het beleid achter de schermen. En dan word je eruit gekickedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |